Hoe is het met Fes Breda eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2021 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard de immer vervelende NAC fan HOEKIE B is woedend op me.
Het kan Fes allemaal niets meer schelen. Fes is net terug van vakantie.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe is het met Fes Breda eigenlijk
Gelezen en gestrooid met likes.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard de immer vervelende NAC fan HOEKIE B is woedend op me.
Die man kan echt totaal niet tegen kritiek. Zelf altijd iedereen de maat nemen met zijn schijtlol en hij kent me nog omdat ik één keer iets over een waardeloze column heb gezegd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelezen en gestrooid met likes.
Die werkt tegenwoordig bij het KNMIquote:Op zaterdag 25 september 2021 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe is het met Fes Breda eigenlijk
waar héb je het over?quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:27 schreef fetX het volgende:
Mensen die op twitter zitten en reageren uit hebben staan zijn ontzettend zielig.
Kwaad. Woedend.
Als je een tweet verzendt kun je instellen dat er niemand op kan reageren. (of alleen jouw volgers)quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bijna tied voor het eerste glaasje bier.![]()
Announce punthoofd.
Lastige uitwedstrijd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Straftraining heeft geholpen @:Lange_Lans
2-15 gewonnen.
Lekker korte review, ik ga deze film NIET kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:47 schreef GGMM het volgende:
Free Guy
6/10
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus
Morgenochtend lekker kegelen, laat gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Announce punthoofd.
Fakenewsquote:Op zaterdag 25 september 2021 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je weet wat ze er in China van vinden hè.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Announce punthoofd.
Met al dat overgewicht heeft hij wel een vaccinatie genomen neem ik aanquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De altijd objectieve Robert Jensen
Vrij neutrale stelling wel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De altijd objectieve Robert Jensen
Tijdens de film nog afgezogen? #dtvquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren I Care A Lot gezien
7/10
Als het aan mij lag…quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdens de film nog afgezogen? #dtv
McPlant, dat moet wel gezond zijnquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:31 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:lenny_leonard @:fetx @:Caland @:Wereldgozer @:3rr0r
Lekker tot diep in de nacht, stud.quote:Op zaterdag 25 september 2021 02:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Net terug van tennis
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Mona Keijzer is ontsloagen kut.quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
McPlant, dat moet wel gezond zijn
Geloofswappiequote:Op zaterdag 25 september 2021 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mona Keijzer is ontsloagen kut.![]()
![]()
COR / Zwaai hier Mona Keijzer uit
[ afbeelding ]
Lekker maat. Wij gewonnen tegen de koploper. Dochter rood gekregen. 😂quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
Straftraining heeft geholpen @:Lange_Lans
2-15 gewonnen.
De bite was weer goed.......quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:31 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:lenny_leonard @:fetx @:Caland @:Wereldgozer @:3rr0r
@Momo gooit het alweer op slot, nog voordat het QR-volk terug is uit kroeg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal z'n zwaai topic is alweer dichtgegooid. CDA mods.
Dat is lief van hemquote:Op zondag 26 september 2021 01:46 schreef Caland het volgende:
Caland feliciteert @:lenny_leonard met de fantastische overwinning op PSV
@BehoorlijkKritisch vindt het behoorlijk raar als mensen over zichzelf spreken in derde persoon enkelvoud.quote:Op zondag 26 september 2021 01:46 schreef Caland het volgende:
Caland feliciteert @:lenny_leonard met de fantastische overwinning op PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |