blijft het vreemdste clubtopic, de lontjes zijn kort en de tenen zijn langquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst vinden ze het al raar dat je een voorspelling doet voor een wedstrijd en nu mag je niks meer over het bestuur zeggen.
Dat krijg je met allemaal halve Limburgers.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft het vreemdste clubtopic, de lontjes zijn kort en de tenen zijn lang
Yesquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat een Boretti @:Lange_Lans ?
Heb je een pittige mening over het bestuur?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst vinden ze het al raar dat je een voorspelling doet voor een wedstrijd en nu mag je niks meer over het bestuur zeggen.
Het bestuur van PSV doet geweldig werk, helemaal als ze die Duitse uitvinder ook nog een verlenging van het contract geven. Een middenvelder van Paderborn die het voetbal heeft uitgevonden, alleen hij begrijpt iets van fitheid. Daarom zijn de spelers ook altijd moe en geblesseerd. (lol)quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je een pittige mening over het bestuur?
Heb je hiervoor wellicht een kort filmpje om het meteen duidelijk te maken?
De spelers gaan mee in de act van de trainer. Met zijn vermoeidheid.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het bestuur van PSV doet geweldig werk, helemaal als ze die Duitse uitvinder ook nog een verlenging van het contract geven. Een middenvelder van Paderborn die het voetbal heeft uitgevonden, alleen hij begrijpt iets van fitheid. Daarom zijn de spelers ook altijd moe en geblesseerd. (lol)
Gewoon zeven dagen iedere ochtend en middag duurlopen doen. Dat zal ze gvd leren, die uitvretersch.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De spelers gaan mee in de act van de trainer. Met zijn vermoeidheid.
Misschien moeten ze gewoon eens gaan werken voor hun kankergeld.
hij begint ook steeds meer op Peter Bosz te lijkenquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
User @:el-stinho die kantoorjargon gebruikt. Wat worden ze snel groot he?
Mensen die kantoorjargon gebruiken buiten kantoor mag wat mij betreft ook een klap op worden gegeven.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik zal binnenkort even een bila bij Stijn inschieten om dit gedrag in de toekomst te voorkomen. Ik neem aan dat hij dan met een actieplan komt die hij SMART maakt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen die kantoorjargon gebruiken buiten kantoor mag wat mij betreft ook een klap op worden gegeven.
Niet SMART, niet SMART. Daar heb ik trauma's aan, planvanaanpakaids.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even een bila bij Stijn inschieten om dit gedrag in de toekomst te voorkomen. Ik neem aan dat hij dan met een actieplan komt die hij SMART maakt.
Lol, check deze hbo kneus. @wateropmarsquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet SMART, niet SMART. Daar heb ik trauma's aan, planvanaanpakaids.
Laten we dit even parkeren totdat jullie de bila hebben ingeschoten, in de follow-up koppel jij dan naar mij terug hoe Stijn zijn verandertraject gaat afkaderen. In principe neem ik zijn feedback mee en gaan we dit finetunen tot alle neuzen dezelfde kant opstaan.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort even een bila bij Stijn inschieten om dit gedrag in de toekomst te voorkomen. Ik neem aan dat hij dan met een actieplan komt die hij SMART maakt.
Note gepakt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Melding van @:lenny_leonard
Zie alleen niks
Raar
CORRED
Slot gebruikt nog wel termen als Q1 etc.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat er een keer een Nederlandse voetbaltrainer komt die tijdens interviews heel interessant gaat doen met kantoorjargon en er vervolgens helemaal niks van bakt.
Ik vind dit iets voor PSV of AZ.
Gewoon even een deep dive doen met alle ketenpartners. Wanneer je de stip op de horizon weer scherp hebt kun je samen het plan van aanpak presenteren.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we dit even parkeren totdat jullie de bila hebben ingeschoten, in de follow-up koppel jij dan naar mij terug hoe Stijn zijn verandertraject gaat afkaderen. In principe neem ik zijn feedback mee en gaan we dit finetunen tot alle neuzen dezelfde kant opstaan.
Als je het plat slaat bestaat de wereld uit louter debielen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind dat jullie verdacht veel van kantoor jargon weten.
Gaan jullie zoveel met debielen om? En zeg je dan ook dat ze gewoon normaal moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |