Heb je alle kerstspullen al in huis?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:35 schreef dud0r het volgende:
Nog 92 dagen tot zaterdag 25 december 2021
De kerst shows zijn nog niet begonnen. Dus nee.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je alle kerstspullen al in huis?
Ga je daar altijd heen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
De kerst shows zijn nog niet begonnen. Dus nee.
Ja. Kijken voor nieuw spul voor m'n kerstdorpquote:
Had ik niet achter je verwachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Kijken voor nieuw spul voor m'n kerstdorp
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik niet achter je verwacht
Klaarblijkelijkquote:
Hij is dan wel een heel naughty Santa Clausquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet weten dat Dud0r onze Santa Claus is.....
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is dan wel een heel naughty Santa Claus
Helemaal nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is dan wel een heel naughty Santa Claus
Ik ben ook uitermate teleurstellendquote:
Dan moet ik maar bij muis houdenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook uitermate teleurstellend
Puzzie is de enige hier die niet van kerst houdtquote:
Alleen mogen ze voor mij al die geldverslindende meuk eromheen verbiedenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Puzzie is de enige hier die niet van kerst houdt
Daar hoef je ook niet voor te kiezen.....hier vind ik het al fijn om te kunnen samen zijn met lekkere hapjes, maar al dat extra gedoe is niet echt nodig...quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen mogen ze voor mij al die geldverslindende meuk eromheen verbieden![]()
Of romantisch naar kerststallen gaan kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet voor te kiezen.....hier vind ik het al fijn om te kunnen samen zijn met lekkere hapjes, maar al dat extra gedoe is niet echt nodig...
Als je een lief hebt.....quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of romantisch naar kerststallen gaan kijken![]()
Of gewoon ter plekke eentje hosselenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je een lief hebt.....
één van de drie wijzen uit het oosten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon ter plekke eentje hosselen
quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
één van de drie wijzen uit het oosten?
Samen zijn met de drie wijzen uit het oostenquote:
Ja precies, verder niks meer te wensenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samen zijn met de drie wijzen uit het oosten
Die drie delen dan ook echt allesquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, verder niks meer te wensen
quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die drie delen dan ook echt alles![]()
Alles goed met maanlichtquote:
Wel primaquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kan beter, hoe is het met jou?
Zal wel trek gehad hebben danquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
KessemisFijn weekend Baggermaatjes. Zo maar 's effe de hort op. Oh ja vanmorgen gewekt door sirenes en allerlei. Schijnt er een gast hier om de hoek onder invloed van lachgas een kebabzaak te zijn ingereden.
was het druk?quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MogguhVandaag eftelingdagje zonder anderhalve meter
![]()
dan ga ik morgen nietquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heerlijk druk, maar het voelde minder druk omdat iedereen nu gewoon overal kon aanschuiven
Weekenden zijn vaak wel drukker inderdaad....quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan ga ik morgen niet
beetje druk vind ik niet erg.
Ga wel met de eerst volgende studiedag van school. Dat is midden in de week dus dan is de kans groter dat het niet extreem druk is.
ja en nu het reserveren wegvalt(in ieder geval voor abo's) zal het nog wel een tandje drukker zijnquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weekenden zijn vaak wel drukker inderdaad....
Dat was vandaag wel merkbaar inderdaad, zelfs omdat dochterlief gebruik mag maken van de rolstoelingang, zowel bij de Fata als Baron moesten we gewoon een half uur/drie kwartier wachtenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en nu het reserveren wegvalt(in ieder geval voor abo's) zal het nog wel een tandje drukker zijn
ben je normaal veel sneller met de rolstoelingang?quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was vandaag wel merkbaar inderdaad, zelfs omdat dochterlief gebruik mag maken van de rolstoelingang, zowel bij de Fata als Baron moesten we gewoon een half uur/drie kwartier wachten
Meestal wel ja, ligt eraan of er een ervaren werknemer werkt of juist niet...quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je normaal veel sneller met de rolstoelingang?
quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 15:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedzo!!Lekker hier blijven jij!
Met jou ook knapperdquote:Op zondag 26 september 2021 16:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Altijd leuk met jou erbij [ afbeelding ]
En ik jou !quote:Op zondag 26 september 2021 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]Precies daarom vinnik jou liev
quote:Op zondag 26 september 2021 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
En ik jou !![]()
En het is goed dat je blijft
Dat is zoquote:Op dinsdag 28 september 2021 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
EhmmGedeelde smart is halve smart zegt men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |