Bezitten mag wel, verhandelen nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:15 schreef Vlicious87 het volgende:
Natuurlijk is 't verboden in China. Gewoon weer een copy paste verhaal vanwege de laatste vrijdag van de maand en kwartaal.
quote:Important notice - closure of your derivatives positions by 23rd December 2021
Dear User,
We previously announced that we will restrict derivatives offerings for existing users from the Netherlands.
Effective immediately, you will have 90 days to reduce and close any existing positions you may have in the following products:
Futures
Options
Margin
Leveraged Tokens
You will be able to top-up your margin balance to prevent margin calls and liquidations, but you will not be able to increase your positions or open new ones.
Please monitor any open positions you have and close them before 23rd December 2021, 11:59 PM UTC. Thereafter you will no longer be able to manually close the positions and Binance will close any remaining open positions.
We aim to make this transition as straight-forward as possible.Should you have any questions, please feel free to reach out to our Customer Support Team for assistance.
Thank you,
Binance
Nederlandse wetgeving. Ik neem aan dat je weet dat Binance dit jaar onder een vergrootglas ligt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:20 schreef Billy-jazz het volgende:
Nog een keer onder de aandacht brengen, waarom worden users uit NL gepest door Binance?
[..]
Ik emigreer, als ik niet meer 100x long mag gaan op dogecoin heeft het leven hier geen zin voor mequote:Op vrijdag 24 september 2021 16:20 schreef Billy-jazz het volgende:
Nog een keer onder de aandacht brengen, waarom worden users uit NL gepest door Binance?
[..]
Dit weekend 47Kquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:41 schreef Vlicious87 het volgende:
Gewoon de dip kopen. Dit is een higher low. We gaan na vandaag vast wel weer omhoog.
Why?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:35 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Geband.![]()
Maar, wie kan mij vertellen waar dit over gaat (en waarom, nieuwe wetgeving ofzo?)... Zojuist dit mailtje ontvangen van Binance:
[..]
Ik zit er nu aan te denken om in CumRocket te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Is het goed of slecht voor crypto dat Elon en Grimes uit elkaar zijn?
WAT ZEG JE?!?!??!?@quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Weinig 4D aan, iedere keer dat hier China FUD in het nieuws is kopen zij bijquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:10 schreef Piva het volgende:
Is China 4d chess aan het spelen?
[ afbeelding ]
Bitcoin in beslag genomen van de Plustokens ponzi, wat volgens mij nooit verkocht is?
Snap al die vrouwen niet... Elon is een aspie die waarschijnlijk al blij is als een meid hem masseert en kan pijpen en in ruil ervoor krijgt ze.... minimaal miljoenen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wel de market dat gisteren met $82,833,630,000 omlaag ging didn't get the memo!quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Weinig 4D aan, iedere keer dat hier China FUD in het nieuws is kopen zij bij
Simon Lelieveld heeft hier ook interessante dingen over gezegt, dat je niet zomaar ongestraft shitcoins kunt uitgeven in Nederland.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:49 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]
Het gezicht van Raoul aan het einde van de video, dat hij eindelijk begint in te zien dankzij Saylor dat zijn shitcoining onethisch is en waarschijnlijk tegen de regels in.![]()
Ze verdient zelf ook niet slecht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:43 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Snap al die vrouwen niet... Elon is een aspie die waarschijnlijk al blij is als een meid hem masseert en kan pijpen en in ruil ervoor krijgt ze.... minimaal miljoenen.
Luie wijven joh
Er zijn weinig mensen die snappen wat daadwerkelijk decentraal is. Saylor on point weer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:49 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]
Het gezicht van Raoul aan het einde van de video, dat hij eindelijk begint in te zien dankzij Saylor dat zijn shitcoining onethisch is en waarschijnlijk tegen de regels in.![]()
Klopt inderdaad. Er zijn genoeg wetten in Nederland om bijv. Xpose aan te pakken. Ook al blijven alle media maar roepen dat crypto ongereguleerd en wetteloos is.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Simon Lelieveld heeft hier ook interessante dingen over gezegt, dat je niet zomaar ongestraft shitcoins kunt uitgeven in Nederland.
Het is best bizar dat dit al zolang kan doorgaan zonder dat iemand gepakt wordt... Maar zoals ik eerder in het topic al vermelde vermoed ik dat ze nu wel snel komen nu ze ook echt achter stable coins aan gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Simon Lelieveld heeft hier ook interessante dingen over gezegt, dat je niet zomaar ongestraft shitcoins kunt uitgeven in Nederland.
In it for the money yo, als het maar snel 600% oplevert!quote:Op zaterdag 25 september 2021 13:49 schreef dimmak het volgende:
Er zijn weinig mensen die snappen wat daadwerkelijk decentraal is. Saylor on point weer.
En nu in het Nederlands vriend.quote:Op zondag 26 september 2021 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ben aan het yield farmen op Harmony one net. In 1 dag 1,5% van m'n inleg in ONE terug
En het ziet eruit als een browsergame @:dimachaerus
1,5% in een dag erbij betekent ook 1,5% inflatiequote:Op zondag 26 september 2021 10:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ben aan het yield farmen op Harmony one net. In 1 dag 1,5% van m'n inleg in ONE terug
En het ziet eruit als een browsergame @:dimachaerus
De supply groeit inderdaadquote:Op zondag 26 september 2021 13:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
1,5% in een dag erbij betekent ook 1,5% inflatie
quote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef Plots het volgende:
Reinjan Prakke ziet ¤240k aan crypto verdampen, maar zet pijn om in podcast
https://www.quotenet.nl/z(...)-pijn-om-in-podcast/
Wat zeg je me daar, iemand maakt een podcast over wat dan ook? Nog nooit eerder gezien!quote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef Plots het volgende:
Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen, maar volgens mij betekent het dikgedrukte dat hij heeft verkocht.quote:Op zondag 26 september 2021 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ETH staat x10 sinds het 2018 dipje.
Haha weak hands sold too early. Sellers will cry later. Als hij had gehodld, was hij nu miljonair.quote:Op 15 januari 2018 gaat het mis. In twee, drie maanden tijd verdampt het grootste deel van zijn cryptovoorraad. Op het absolute dieptepunt, zo’n anderhalf jaar later, heeft Prakke vrijwel niets over. De psychologische pijn om ergens op die lijdensweg je verlies te nemen, en toch nog wat over te houden, leek te groot.
Ik lees dat alsof hij niet verkocht zou hebben. Dit verhaal rammelt, broodje aap om podcastje te promotenquote:Op zondag 26 september 2021 13:39 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen, maar volgens mij betekent het dikgedrukte dat hij heeft verkocht.
[..]
Haha weak hands sold too early. Sellers will cry later. Als hij had gehodld, was hij nu miljonair.
HEX spammers. Ik kreeg zelfs papieren spam van ze op mijn huisadres. Met too-good-to-be-true claims.quote:
240K? En dat doet pijn? Wat een fucking pussy hahahahhaaquote:Op zondag 26 september 2021 13:23 schreef Plots het volgende:
Niet erg .quote:
Dat was ook ooit een FOK! Godencoinquote:Op zondag 26 september 2021 17:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zit nu in de fun coin
Op binance kan je nu in 14 dagen 45% krijgen.
Heb deze gelijk in auto vernieuwd gezet
De coin was aardige gezakt door de week
En krijg nu op dit moment 60cent per dag lol.
Gebaseerd op de lage koers van nu.
Voor 60 dollar gekocht en niet meer naar kijken.
De inleg gaat ook automatisch om de 24uur.
https://funtoken.io/
Gaat om deze en zit te denken om er nog bij te gaan halen.
Zo heb ik ook vet coin.quote:Op zondag 26 september 2021 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat was ook ooit een FOK! Godencoin
Doe ik ook met mijn vtho die ik krijg, gaan eigenlijk standaard naar bnb toe. Toch al in de tussentijd een leuke extra hoeveelheid bnb uit ontvangenquote:Op zondag 26 september 2021 17:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zo heb ik ook vet coin.
De vtho wat ik terug krijg spaar ik op.
Dan wacht ik tot bnb coin laag is .
Dan zet ik het om en gaat dan weer automatisch in de bnb kluis .
En bnb coin gaat automatisch met nieuwe projecten verder als er coin farming komt.
Op die manier een passief inkomen .
Bnb coin gaat toch wel weer omhoog en sneller dan vtho ooit zal doen.
En zo bouw ik de bnb coin op met de rente van anderen projecten of coins.
Je heb er niet veel van nodig en het loopt gewoon door elke maand weer.
Catched in de ledger scam lol..quote:Op zondag 26 september 2021 16:27 schreef recursief het volgende:
[..]
HEX spammers. Ik kreeg zelfs papieren spam van ze op mijn huisadres. Met too-good-to-be-true claims.
Nah, alles wijst er op. Huobi gaat echt chinese investeerds terugschalen en de prijst keldert amper meer en stijgt direct. On chain laat echt wel zien dat de prijs op dit moment goedkoop is.quote:Op zondag 26 september 2021 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen hamert zo erg op de periode oktober-december, dit kan alleen maar tegen gaan vallen
Geef die hele search for yield op man. Bitcoin doet 150% per jaar.. En als je wilt kan je dat nog wel verhogen zonder al te veel risk.quote:Op zondag 26 september 2021 17:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zo heb ik ook vet coin.
De vtho wat ik terug krijg spaar ik op.
Dan wacht ik tot bnb coin laag is .
Dan zet ik het om en gaat dan weer automatisch in de bnb kluis .
En bnb coin gaat automatisch met nieuwe projecten verder als er coin farming komt.
Op die manier een passief inkomen .
Bnb coin gaat toch wel weer omhoog en sneller dan vtho ooit zal doen.
En zo bouw ik de bnb coin op met de rente van anderen projecten of coins.
Je heb er niet veel van nodig en het loopt gewoon door elke maand weer.
Die heb ik ook gehadquote:Op zondag 26 september 2021 16:27 schreef recursief het volgende:
[..]
HEX spammers. Ik kreeg zelfs papieren spam van ze op mijn huisadres. Met too-good-to-be-true claims.
Stuur mij even 6 BTC als dat je toch geen pijn doet.quote:Op zondag 26 september 2021 16:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
240K? En dat doet pijn? Wat een fucking pussy hahahahhaa
Geloof het , of niet.quote:Op zondag 26 september 2021 21:21 schreef Piva het volgende:
[..]
Nah, alles wijst er op. Huobi gaat echt chinese investeerds terugschalen en de prijst keldert amper meer en stijgt direct. On chain laat echt wel zien dat de prijs op dit moment goedkoop is.
De gehele market is ook super bearish terwijl we op 43k staan.
Mijn futures longs zijn negatieve funding dus ik wordt betaalt om long te zitten....
En in de end, who cares als het na december pas los gaat, scheelt weer belastingen :p
[..]
Geef die hele search for yield op man. Bitcoin doet 150% per jaar.. En als je wilt kan je dat nog wel verhogen zonder al te veel risk.
Als 150% per jaar stijging niet genoeg is kan je beter nog burgers gaan flippen bij de MCD.
Stoerquote:Op zondag 26 september 2021 22:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Geloof het , of niet.
Maar ik zie heel die crypto als een game.
Ben gek op strategiespellen en voor al op economisch gebied
Bepaald max investeren en verder niet.
Winst afromen en verplaatsen voor meer winst .
Speel elke dag de crypto game.
Zelfs nu nog steeds geen verlies en alleen maar winst .
En dat voor iemand die in gestapt is tijdens de 60k Bitcoin .
Stuur mij eerst even 0.01 fee danquote:Op zondag 26 september 2021 21:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Stuur mij even 6 BTC als dat je toch geen pijn doet.
Sorry hoor, maar op papier 240K verliezen in de crypto wereld waar elke shitcoin maximaal gepompt wordt door betaalde shillers met Pump en Dump groepen erachter is toch geen kunst?quote:Op zondag 26 september 2021 21:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Stuur mij even 6 BTC als dat je toch geen pijn doet.
quote:
quote:Je kan deze Tweet niet bekijken omdat de eigenaar van het account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatie
https://wantfi.com/richar(...)-brilliant-scam.htmlquote:Op maandag 27 september 2021 07:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Kan iemand mij de HEX scam uitleggen
Niks stoerquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 08:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Niks stoer
Speel het als een spel een maak je niet druk.
Denk dat ik zo 4000 euro in mobile game heb gestopt (Mobile strike) maar goed was bed gelegen op dat moment.
Was namelijk met de linkerbeen verlamd.
Als je dat 2 x mee maakt in je leven ga je gewoon anders denken.
Maak winst en heb wat te doen .
Aangezien ik nu weer last heb van de linker been.
En niet van plan ben om weer plat te gaan liggen.
Is crypto spelen een rustige iets om te doen als afleiding .
Hoe kan je nou kritiek hebben op Edgod?quote:Op maandag 27 september 2021 08:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar omdat ik een keer een kritische vraag stelde
Vriendelijk bedankt voor deze bijdrage.quote:
Ach ach, kijk Edje stoer doen. Hij denkt dat hij Rookie is met zijn Bears are fucked zekerquote:
Ik zal deze eens lezen, ik zie nu al dingen die niet kloppen, uitgebreid artikel wel. Eens ff kijkenquote:Op maandag 27 september 2021 08:28 schreef recursief het volgende:
[..]
https://wantfi.com/richar(...)-brilliant-scam.html
Ik erger me vooral kapot aan al die blaaskakerij door sommige users in dit topic.quote:
Huur een meisje die met je meegaatquote:Op maandag 27 september 2021 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft zin om samen naar de vulcon meet te gaan amsterdam centrum
durf niet in mijn eentje
@:scorpie zullen we
ken je goeie sitequote:Op maandag 27 september 2021 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Huur een meisje die met je meegaat
Niet te zuinig zijn vriend
Society Servicequote:
Faye ziet er goed uitquote:
De discussie over HEX wel of geen scam lijkt met weinig nuance gevoerd te worden. Ik vind het zelf een kansloos vehikel. Alle exorbitante rendementsclaims van Richard Heart icm de hyperagressieve marketing maken dat ik er ver van weg blijf.quote:Op maandag 27 september 2021 10:26 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik zal deze eens lezen, ik zie nu al dingen die niet kloppen, uitgebreid artikel wel. Eens ff kijken
Artikel niet gelezen, maar de reacties zijn altijd goud!quote:Op maandag 27 september 2021 09:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)bod-door-peking.html
Zag dit staan denk deel het even.
Toch wel kut dat je bedrijfsaandelen Shell -50% doet terwijl bitcoin een miljoen % pakt.. Maar goed vooral je kop in het zand blijven stekenquote:Zolang er kopers zijn zal de koers van de munten stijgen. Echter het is en blijft een munt geen bedrijf waar met kapitaal kennis en arbeid winst wordt gemaakt om de groeistrategie van dat bedrijf te bekostigen (en/of dividend aan aandeelhouders uit te keren en/of eigen aandelen terug te kopen). Als al die munten dat winst maken niet doen dan zal er op gegeven moment geen kopers meer zijn en dan stort de waarde in (vergelijkbaar = tulpenmanie of piramidespel).
Alleen iets wat winst genereerd heeft een echte waarde. Cryptomunt is wel te vergelijken met goud. Dat maakt ook geen winst en is ook gelimiteerd.
Maar is goud verkopen om ocryptomunten te kopen lucratiever? Nou de cryptomunt is niet om te zetten in sieraden. Dus zie niet in wat cryptomunten toevoegt. Ja ze gaan winst genereren als het een betaalmiddel wordt (transactiekostenwinst) maar die kans is klein. Banken kun je niet buitenspel zetten de bedrijven hebben de dienstverlening v banken nodig. Cryptomunten vervangen dat niet.
Gelukkig doe je zelf ook totaal niet uit de hoogte.quote:Op maandag 27 september 2021 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik erger me vooral kapot aan al die blaaskakerij door sommige users in dit topic.
Ik hen wel het idee dat het steeds erger wordt dus of mensen zijn wat te veel in zichzelf gaan geloven of ik ben zuurder geworden.
Klopt, ik denk dat je daar in deze reeks maar weinig voorbeelden van kan vindenquote:Op maandag 27 september 2021 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig doe je zelf ook totaal niet uit de hoogte.
Nee man moet werken, burgers flippen enzo.quote:Op maandag 27 september 2021 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft zin om samen naar de vulcon meet te gaan amsterdam centrum
durf niet in mijn eentje
@:scorpie zullen we
Waar kon je toen je spark flare claimen dan? Ik had een zooi XRP gestald bij bitcoinmeester maar nooit die flare gezien?quote:Op maandag 27 september 2021 13:55 schreef recursief het volgende:
Voor wie destijds Spark Flare geclaimed had: Flare heeft Songbird (SGB) ("The Canary Network for Flare") uitgedeeld. Die gebruikt een eigen chain met een ETH-style adresformat. Je hebt ze gekregen als je Spark tokens geclaimed hebt. Op Bitrue worden ze sinds vanochtend verhandeld tegen USDT en XRP. Als je je claim-adres kent kun je hier kijken hoeveel tokens je hebt ontvangen. Wil je toegang vanuit je Ledger/Trezor model T/Metamask dan zijn daarvoor hier instructies te vinden.
Als Bitcoinmeester de airdrop niet support dan is het denk ik jammer. Je kon ooit een message signen in je XRP wallet. In de message moest je dan een ETH adres opgeven waar je de private keys van had. Op dat adres (maar dan op eigen chains) ontvang je vervolgens de drops van SGB en FLR. De hoeveelheid hang af van het aantal XRP dat je op 12 december 2020 in je wallet had: ongeveer 0,15 SGB per XRP. Volgens mij is FLR 1:1. SGB is nu gedistribueerd, en FLR wordt gedurende de komende 25 tot 34 maanden uitgedeeld. De eerste batch is 15% van de airdrop, en daarna worden er maandelijkse drops in pseudo-random percentages gedaan tot alles uitgedeeld is.quote:Op maandag 27 september 2021 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kon je toen je spark flare claimen dan? Ik had een zooi XRP gestald bij bitcoinmeester maar nooit die flare gezien?
https://nieuws.bitcoinmee(...)irdrop-ondersteunen/quote:Op maandag 27 september 2021 14:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Als Bitcoinmeester de airdrop niet support dan is het denk ik jammer. Je kon ooit een message signen in je XRP wallet. In de message moest je dan een ETH adres opgeven waar je de private keys van had. Op dat adres (maar dan op eigen chains) ontvang je vervolgens de drops van SGB en FLR. De hoeveelheid hang af van het aantal XRP dat je op 12 december 2020 in je wallet had: ongeveer 0,15 SGB per XRP. Volgens mij is FLR 1:1. SGB is nu gedistribueerd, en FLR wordt gedurende de komende 25 tot 34 maanden uitgedeeld. De eerste batch is 15% van de airdrop, en daarna worden er maandelijkse drops in pseudo-random percentages gedaan tot alles uitgedeeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |