SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
de watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
Waar vind ik die?quote:
gianine?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik vraag dit voor een vriendin
Denk het. Of de knutselSCquote:
Watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vogelspinnetje ook, als je die laat vallen vanaf een meter hoogte en dan spuit er dikke Franse mayonaise uit zijn opengebarsten lichaampje, daarna brandend aan de kant trappen want de Aarde is van ons
De natuur herstelt zichquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Zijn ze wat groot voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot stampen die beesten, of niet dan.
wauw, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zijn allemaal de Middellandse zee over geroeid, dusja..quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
ik bedoel troepverkopers.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel troepverkopers.
je zou zeggen dat die mensen inmiddels allemaal doodgeslagen zouden zijn.
laat je rug insmerenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
dan gebruik je het verkeerde gifquote:
Ik kan me met ze identificeren. Ik zit stil in m'n holletje tot er een KitKat voorbij hupst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
Vriend van me had een vogelspin, maar saaie beesten zitten de hele dag in hun holletje te wachten totdat er een sprinhaan voorbij hupst
over d ergens kan je goed spul nog halen jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gebruik je het verkeerde gif
niet wachten tot ze voorbij hupst om op te eten danquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een vogelspin en die noem ik KitKat.
Naar het strand gaan is tokkie?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
Wat een baggerweer in de voorspelling voor volgende week zeg.
omdat de harry potter films alweer 800 jaar oud zijn?quote:
ja prima maar kan het dan in ieder geval droog zijn? Kou vind ik niet zo erg maar in de regen trainen is mehquote:
Op de Malediven wat minder dan op andere stranden zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar het strand gaan is tokkie?
Vroeger verkochten ze churrosquote:
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rugquote:
Ik dacht dat die kinderen veel jonger warenquote:
Geen idee hoe ze dat deden, is ook alweer een jaartje of 20 terugquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rug
Nahquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de Malediven wat minder dan op andere stranden zeg maar.
Als je voor de spits reist is het wel rustigerquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
'Reis met de trein buiten de spits als het rustiger is!'
Ik, die aan een druk traject woont en kijkt wanneer het wat rustiger is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Op de copacabana lopen ze allemaal met lekkere hapjes en koude drankjes rond voor de strandgasten
quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je voor de spits reist is het wel rustiger
Rond 0600 in de trein stappen en je hebt prima de ruimte
20quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de eerste Harry Potter film alweer 21 jaar geleden uitkwam
Is zo. En dan rond 1400 weer naar huis.quote:
Dobbernegers?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
toen was het nog zomervakantiequote:Op vrijdag 24 september 2021 15:03 schreef Karzai het volgende:
Ik ging vorige maand naar hilversum met de trein vanaf amsterdam, die was bijna leeg
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow 2001 ja.
Alsnog. We worden oud
Ik zat vorige week begin van de middag in de trein en toen was het al zo teringdruk dat alle stoelen bezet waren en er mensen in de gangen moesten staanquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
'Reis met de trein buiten de spits als het rustiger is!'
Ik, die aan een druk traject woont en kijkt wanneer het wat rustiger is:
[ afbeelding ]
ow jee, beetje flauw nu?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuuu peper en nootmuskaat vergeten in m'n saucijzenbroodjes
Lepeltje sambal door het gehakt is ook lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuuu peper en nootmuskaat vergeten in m'n saucijzenbroodjes
Het grote voordeel van dood zijn is dat je er zelf niets van mee krijgtquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:08 schreef Karzai het volgende:
Als ik tachtig haal ben ik tevreden, maar met mijn rook en drink gedrag zal dat waarschijnlijk niet lukken
Ik leef nu, zie het allemaal wel
Dat je zo'n wandelend veenlijk bent, die rond moet lopen met een rollator en je topsnelheid 1 km per uur isquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is nog fit en vitaal op zijn 76e, dan is het wel leuk
Maar ik wil niet in een verzorgingstehuis terecht komen, dan maak ik er een eind aan
nee hoor laat maar, dan liever doodquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je zo'n wandelend veenlijk bent, die rond moet lopen met een rollator en je topsnelheid 1 km per uur is
Och dat is een glijdende schaal, mijn vader kent nog maar tien Engelse woorden, weet niet welke eeuw het is maar als een verpleegster hem knuffelt en zegt dat hij lief is dan straalt hij aan alle kanten van geluk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is nog fit en vitaal op zijn 76e, dan is het wel leuk
Maar ik wil niet in een verzorgingstehuis terecht komen, dan maak ik er een eind aan
nee, want dan zorgt markiemark Rutte wel dat je pas met 130 met pensioen kan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oud worden en oud zijn is niet hetzelfde.
Als je 150 kan worden en tot je 120e net zo fit kunt zijn als je nu bent dan is dat toch geweldig?
Nah, laat maar zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oud worden en oud zijn is niet hetzelfde.
Als je 150 kan worden en tot je 120e net zo fit kunt zijn als je nu bent dan is dat toch geweldig?
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan zorgt markiemark Rutte wel dat je pas met 130 met pensioen kan.
jawel. dat is wel erg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.
Ik ben toch al verzuurdquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Ligt er ook aan of je een glasisvol of glasishalfleeg type bent, tijdens je leven heeft dat al impact maar je gaat verzuurd en schreeuwend van ongeluk dood als je een glasishalfleegtype bent tijdens het ouder worden.
Gewoon minder mensen maken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. dat is wel erg.
de aarde kan het niet aan dat wij zo oud worden.
dat ookquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon minder mensen maken.
hier is het nog best warm..quote:
Heb je dat filmpje can die sugarglider gezien?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.
Ok Sigrid.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook
maar ook gewoon iedereen met 70 jaar opruimen
Ja. Cute.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje can die sugarglider gezien?
heb gewoon een korte broek aan hoorquote:
ik hang ze meestal gewoon in m'n broek hoor. niet er buitenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
Je ballen moet ook altijd twee graadjes koeler zijn daarom hangen ze erbuiten
Nog een paar dagen en dan kun je ook zonnebrillen gaan verkopenquote:
Daarom krijgen mannen met strakke onderbroeken van die half mislukte sjappies als kindjes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
Je ballen moet ook altijd twee graadjes koeler zijn daarom hangen ze erbuiten
Hebben jullie een date?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
@:4everblackeyed
wat eten we vanavond?
4ebe en ik denk gewoon graag aan eten.quote:
75% van deze SCquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe en ik denk gewoon graag aan eten.
gezellig, ook wel zin in, morgen denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan straks lekker uit eten, brabbelen en zuipen met mijn reismaatjes, eindelijk weer eens voltallig bij elkaar, zooooo gruwelijk veel zin in [ afbeelding ]
Dan heb k eindelijk mijn langgekoesterde wens kunnen laten uitkomenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan kun je ook zonnebrillen gaan verkopen
ik weet niet hoe het ooit ontstaan is, maar ik heb nogal een afkeer van rode kool.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:33 schreef Karzai het volgende:
Moet nog kiezen, picnic komt lamskoteletjes, schnitzels en kaasdingen bezorgen vanavond
groente, keuze tussen spinazie, rode kool of sperziebonen
erbij rijst, pasta of aardappelen
multiple choice dus
Alleen nooit bij een supermarkt kopen. Veel te duur en je krijgt voornamelijk vetranden.quote:
vetrandje hoort erbij, ik zie eigenlijk nooit lams bij de supermarktquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen nooit bij een supermarkt kopen. Veel te duur en je krijgt voornamelijk vetranden.
Zelf maken dan welquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:37 schreef Karzai het volgende:
Is wel een van mijn favoriete groent rode kool met appeltjes, lekker zoet
Jawel. Maar niet meer vet dan vleesquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
vetrandje hoort erbij, ik zie eigenlijk nooit lams bij de supermarkt
of geraspte kaas/een hele dikke kaas belhamelquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltje sambal door het gehakt is ook lekker
belhamelquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of geraspte kaas/een hele dikke kaas belhamel
we gaan het zien, ik haal het meestal bij de slager, nu een keer bij picnic besteldquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet meer vet dan vlees
quote:
Tja en dan zitten ze even vast en dan??quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ereiden-aanslag.html
gekke brabo's
is dat je eerste gerrie van de vakantie pas?quote:
Ehm.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wat zijn als het een voorbips gerrie was
alhoewel.. met die strandafrikanen..
Keihard knallen!!!!quote:
Ja nou.quote:
gains zijn gainsquote:
Op zich is dat wel ideaal, als ik het netjes aanpak kan ik snel sprongen maken qua kracht.quote:
Goed bezig. Bij mij wilde het voor geen meter vandaag met bankdrukken. Eerder achteruitgang dan vooruitgangquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is dat wel ideaal, als ik het netjes aanpak kan ik snel sprongen maken qua kracht.
jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
is dat je eerste gerrie van de vakantie pas?
Zes kilo lichter, morgen spring je op het strand in de lucht en krijgt de wind vat op je flappies en kom je rillend neer in IJsland.quote:
Wat voor taart heb je?quote:
stel je voor, valt alles nog in de soepquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes kilo lichter, morgen spring je op het strand in de lucht en krijgt de wind vat op je flappies en kom je rillend neer in IJsland.
Niet want ik lust zelf geen taart en er komen ook veganisten en heb geen zin in moeilijk gedoe.quote:
je lust geen taart?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet want ik lust zelf geen taart en er komen ook veganisten en heb geen zin in moeilijk gedoe.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar heb ik nog maar 100x hier gezegd ofzo.
Appeltaart ook niet?quote:
Zal me hier nooit echt thuis voelen, maar voor tijdelijk is het ok.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het samenwonen tot nu toe? Voel je je al thuis?
Maar dat is toch gewoon praktisch hetzelfde als een koekjequote:
Ik ken twee vrouwen die hevig gaan braken als ze appeltaart eten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe kan je nou geen appeltaart eten
Heb net nog een fruitvliegjesval gemaakt hier.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Gatverdamme, allemaal fruitvliegjes
laatste dag op stap zonder ausweisquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
nog 10 minuutjes mogene we dan officieel het weekend openen
is een goeie film over gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Gatverdamme, allemaal fruitvliegjes
quote:Jandino Asporaat stopt tour vanwege coronapas: ‘Ik kan hier niet aan meewerken’
https://www.bndestem.nl/s(...)-meewerken~a21f1465/
tja ben er ook tegen, dan ga ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatste dag op stap zonder ausweis
vakantie kan je ook met alleen testuitslag geloof ik. Tenminste griekenlandquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:56 schreef Karzai het volgende:
is voor mij een stap te ver, daarom ben ik ook niet op vakantie gegaan
mja ik rijd de grens wel over naar belgie, heb je helemaal niets nodigquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantie kan je ook met alleen testuitslag geloof ik. Tenminste griekenland
In vergelijk daarmee is Jan-Jaap van der Wal nog een vriendelijke hilarische sympathieke comedianquote:
tja daarom, die mensen willen geld verdienen en geen mensen wegjagenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:58 schreef bitterbal het volgende:
hier in griekenland moeten ze officleel ook naar die app vragen als je in een restaurant ingaat maar niemand doet het
misschien dat he in nederland ook loslooptquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja daarom, die mensen willen geld verdienen en geen mensen wegjagen
vind de Nederlandse talige 'cabaretiers' nou sowieso niet van hoog niveau.. vergeleken met sommige britten/amerikanen/één Vlamingquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In vergelijk daarmee is Jan-Jaap van der Wal nog een vriendelijke hilarische sympathieke comedian
ik ga morgen wel een test doen bij een aantal terrassenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat he in nederland ook losloopt
Die heb ik maar die werkt niet echt. Waarmee doe jij dat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net nog een fruitvliegjesval gemaakt hier.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat he in nederland ook losloopt
Halsema heeft dat verhaal weer ingetrokken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gemeentes hadden ook al aangegeven niet actief te controleren he
Ook al allemaal steden waar ze met bandjes gaan werken zodat je niet bij elke plek hoeft te scannenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gemeentes hadden ook al aangegeven niet actief te controleren he
ah dat had ik gemist. Dacht dat den haag en rotterdam ook iets gelijks hadden gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Halsema heeft dat verhaal weer ingetrokken.
Heb je alweer hongerquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK
https://9gag.com/gag/aWjw97x
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weekje stoer spartelpiepen en dan doet iedereen mee, net zoals in de rest van de wereld
Dat klinkt alsof daar absoluut niet mee te frauderen valtquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al allemaal steden waar ze met bandjes gaan werken zodat je niet bij elke plek hoeft te scannen
Souvlakiquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
Twijfel of ik in hotel eet
Ja daaromquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof daar absoluut niet mee te frauderen valt
horeca heeft wel een punt hoor. ZIj krijgen nu de taak om het de weigeraars alsnog zo lastig mogelijk te maken ten koste van hunzelf. Dus dat er zaken tegen zijn begrijp ik welquote:
Bifteki dan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het niet zo met die souvlaki
Varkens -of lamsvlees op een spiesje en dan Grieks gekruid, hoezo weet je het nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Souzouki is ook lekker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat k dat vorig jaar had genomen en het wat taai vondquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Varkens -of lamsvlees op een spiesje en dan Grieks gekruid, hoezo weet je het niet
ga je sushi bestellen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weer ruzie met die kut-app van Uber Eats.
nee heb alleen ontbijtquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:13 schreef Karzai het volgende:
hotel eten heb je toch al voor betaald?
Ja er zijn daar gok ik wel meer plekken waar je dat kan eten dan dat ene tentje waar het niet lekker wasquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat k dat vorig jaar had genomen en het wat taai vond
Even twee weken wachten tot de pangolinevirussen weg zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag dat de Chinees weer terug is van vakantie
Ajam pangang?quote:
ja ze hebben hier a la carte keuken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow dan zou ik een restaurantje zoeken
die baby pangolines zijn wel echt super cutequote:Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even twee weken wachten tot de pangolinevirussen weg zijn.
Maar is meestal niet heel top hotel eten, je hebt de hele dag op het strand gelegenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben hier a la carte keuken.
Geen zin om weer een km te lopen
Denk dat ze dit keer niet naar China zijn gegaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even twee weken wachten tot de pangolinevirussen weg zijn.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet want ik lust zelf geen taart en er komen ook veganisten en heb geen zin in moeilijk gedoe.
Yamazatoquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:17 schreef Karzai het volgende:
Met uitzondering van het Okura hotel daar hebben ze de beste sushi van Nederland
Gewoon in Kinderdijk rondlopen met 100 andere Chinezen en van alles foto’s maken is ook leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze dit keer niet naar China zijn gegaan
Veganisten zijn doorgaans niet de meest gezellige mensenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat je ons niet uitgenodigd hebt. Een verjaardag zonder taart
ja das ook inspannendquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar is meestal niet heel top hotel eten, je hebt de hele dag op het strand gelegen
smaakt vastquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nu alweer spijt van. Had beter gewoon een patatje kunnen halen
Stiekem groene frikadellen voeren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veganisten zijn doorgaans niet de meest gezellige mensen
Oh verder weinig last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veganisten zijn doorgaans niet de meest gezellige mensen
Jaartje of 10, dan zit vis zo vol lood, plastic en glitters dat het eten van sushi dodelijk is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat sushi ineens wordt verboden
Die mensen eten en drinken alleen water met groene glibbertjes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat sushi ineens wordt verboden
Je zet ze in een andere kamer?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh verder weinig last van eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zet ze in een andere kamer?
Neequote:Op vrijdag 24 september 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zet ze in een andere kamer?
welke mensen? en wat zijn die groene glibbertjes dan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen eten en drinken alleen water met groene glibbertjes.
uhm heb je niets te koken?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet maar eens aan de wandel op die portie Chinees te kunnen rechtvaardigen
Vegansquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke mensen? en wat zijn die groene glibbertjes dan?
Nee?quote:
en wie zijn die mensen precies?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort waterplanten, vermoed ik.
Wat wil je doen danquote:
Persoonlijke bezorging door de koningquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Alexander is bij de KFC om mijn bestelling op te halen
dat doe ikquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:27 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal ga eens genieten van Griekenland
Dat hebben ze daar nietquote:
Veel plezier met je vrienden vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
En nou die hèndjes de lucht in
Hèdde gij ôk wel eens dè gevoel
van laot nou uns de boel maor de boel
om te danse en te sjanse
agge wit wè ik bedoel
En nou die hèndjes de lucht in
Maar je ziet toch niks van het eiland als je alleen maar op je schermpje kijkt?quote:
Dat hoef ik ook niet. kom namelijk voor het strand. ik zit overigens niet op een eilandquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je ziet toch niks van het eiland als je alleen maar op je schermpje kijkt?
Moet zij toch weten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je ziet toch niks van het eiland als je alleen maar op je schermpje kijkt?
*gaat snel aan de wandelquote:
Heb je leuke buren?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is niet zo ingewikkeld![]()
Waarom ga ik op vakantie? voor het strand. Wat heb ik vandaag gedaan? Op het strand gelegen
Dit is overigens mijn uitzicht nu
[ afbeelding ]
Glaasje met wat rode wijn, papier met kleine gaatjes eroverheen en dat papiertje met plakband aan bet glaasje vastmaken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik maar die werkt niet echt. Waarmee doe jij dat?
Spek en sushi praat Ballie over.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag of zijn piemel nog werkt, beetje over koetjes en kalfjes praten zo.
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
De een gaat helemaal ergens heen om te hiken voor vakantie. DAT BEGRIJP IK NOU NIET
Van die mensen die actief zijn op vakantie, schei uitquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
De een gaat helemaal ergens heen om te hiken voor vakantie. DAT BEGRIJP IK NOU NIET
Ja leuk, van die mensen die je nooit meer spreekt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Ama het volgende:
Beetje nieuwe contacten maken enz op vakantie, lekker man.
Er zit een verschil tussen hiken en alleen maar FOK!ken haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
Boeiend?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, van die mensen die je nooit meer spreekt.
ja dat heb ik in thailand wel gedaan. maar dan zit ik daar ook eigenlijk alleen voor het strand Amaquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Ama het volgende:
Beetje nieuwe contacten maken enz op vakantie, lekker man.
Ja ik zou de hele dag met m'n kop in een boek zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen hiken en alleen maar FOK!ken haha.
Liefde van je leven misschien.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, van die mensen die je nooit meer spreekt.
vermoeiend hahaquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen hiken en alleen maar FOK!ken haha.
Zo'n Griek. Lekker handig ook.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefde van je leven misschien.
Ja ik ook, maar toen ik laatst in Noordwijk was wilde ik eigenlijk ook elke dag voor dood op het strand liggen.quote:
Noordwijk is toch wel beetje anders dan een vliegtuig pakken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toen ik laatst in Noordwijk was wilde ik eigenlijk ook elke dag voor dood op het strand liggen.
lijkt bijna alslof je jaloers bent nuquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Noordwijk is toch wel beetje anders dan een vliegtuig pakken.
Ja het is ook heerlijk bak-weer in Noordwijk nu.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Noordwijk is toch wel beetje anders dan een vliegtuig pakken.
Het is prima weer nuquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is ook heerlijk bak-weer in Noordwijk nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |