SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
de watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
Waar vind ik die?quote:
gianine?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik vraag dit voor een vriendin
Denk het. Of de knutselSCquote:
Watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vogelspinnetje ook, als je die laat vallen vanaf een meter hoogte en dan spuit er dikke Franse mayonaise uit zijn opengebarsten lichaampje, daarna brandend aan de kant trappen want de Aarde is van ons
De natuur herstelt zichquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Zijn ze wat groot voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot stampen die beesten, of niet dan.
wauw, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zijn allemaal de Middellandse zee over geroeid, dusja..quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
ik bedoel troepverkopers.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel troepverkopers.
je zou zeggen dat die mensen inmiddels allemaal doodgeslagen zouden zijn.
laat je rug insmerenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
dan gebruik je het verkeerde gifquote:
Ik kan me met ze identificeren. Ik zit stil in m'n holletje tot er een KitKat voorbij hupst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
Vriend van me had een vogelspin, maar saaie beesten zitten de hele dag in hun holletje te wachten totdat er een sprinhaan voorbij hupst
over d ergens kan je goed spul nog halen jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gebruik je het verkeerde gif
niet wachten tot ze voorbij hupst om op te eten danquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een vogelspin en die noem ik KitKat.
Naar het strand gaan is tokkie?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
Wat een baggerweer in de voorspelling voor volgende week zeg.
omdat de harry potter films alweer 800 jaar oud zijn?quote:
ja prima maar kan het dan in ieder geval droog zijn? Kou vind ik niet zo erg maar in de regen trainen is mehquote:
Op de Malediven wat minder dan op andere stranden zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar het strand gaan is tokkie?
Vroeger verkochten ze churrosquote:
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rugquote:
Ik dacht dat die kinderen veel jonger warenquote:
Geen idee hoe ze dat deden, is ook alweer een jaartje of 20 terugquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |