SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
de watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat bijna weer in de schaar chat.
Waar vind ik die?quote:
gianine?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar vind ik die?
Ik vraag dit voor een vriendin
Denk het. Of de knutselSCquote:
Watquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vogelspinnetje ook, als je die laat vallen vanaf een meter hoogte en dan spuit er dikke Franse mayonaise uit zijn opengebarsten lichaampje, daarna brandend aan de kant trappen want de Aarde is van ons
De natuur herstelt zichquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Zijn ze wat groot voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot stampen die beesten, of niet dan.
wauw, bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er lopen hier nu ook Afrikanen over het strand met zonnebrillen die ze proberen te verkopen
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, bestaat dat nog?
Kun je bij die mensen ook contactloos betalen?
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zijn allemaal de Middellandse zee over geroeid, dusja..quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
ik bedoel troepverkopers.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zouden Afrikanen niet meer bestaan
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel troepverkopers.
je zou zeggen dat die mensen inmiddels allemaal doodgeslagen zouden zijn.
laat je rug insmerenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
dan gebruik je het verkeerde gifquote:
Ik kan me met ze identificeren. Ik zit stil in m'n holletje tot er een KitKat voorbij hupst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
Vriend van me had een vogelspin, maar saaie beesten zitten de hele dag in hun holletje te wachten totdat er een sprinhaan voorbij hupst
over d ergens kan je goed spul nog halen jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan gebruik je het verkeerde gif
niet wachten tot ze voorbij hupst om op te eten danquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een vogelspin en die noem ik KitKat.
Naar het strand gaan is tokkie?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkie toerisme, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:50 schreef dud0r het volgende:
Wat een baggerweer in de voorspelling voor volgende week zeg.
omdat de harry potter films alweer 800 jaar oud zijn?quote:
ja prima maar kan het dan in ieder geval droog zijn? Kou vind ik niet zo erg maar in de regen trainen is mehquote:
Op de Malediven wat minder dan op andere stranden zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar het strand gaan is tokkie?
Vroeger verkochten ze churrosquote:
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rugquote:
Ik dacht dat die kinderen veel jonger warenquote:
Geen idee hoe ze dat deden, is ook alweer een jaartje of 20 terugquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
`vast geen verse. of liepen ze met een frituurpan op de rug
Nahquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de Malediven wat minder dan op andere stranden zeg maar.
Als je voor de spits reist is het wel rustigerquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
'Reis met de trein buiten de spits als het rustiger is!'
Ik, die aan een druk traject woont en kijkt wanneer het wat rustiger is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef Karzai het volgende:
Op de copacabana lopen ze allemaal met lekkere hapjes en koude drankjes rond voor de strandgasten
quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je voor de spits reist is het wel rustiger
Rond 0600 in de trein stappen en je hebt prima de ruimte
20quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de eerste Harry Potter film alweer 21 jaar geleden uitkwam
Is zo. En dan rond 1400 weer naar huis.quote:
Dobbernegers?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
toen was het nog zomervakantiequote:Op vrijdag 24 september 2021 15:03 schreef Karzai het volgende:
Ik ging vorige maand naar hilversum met de trein vanaf amsterdam, die was bijna leeg
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow 2001 ja.
Alsnog. We worden oud
Ik zat vorige week begin van de middag in de trein en toen was het al zo teringdruk dat alle stoelen bezet waren en er mensen in de gangen moesten staanquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
'Reis met de trein buiten de spits als het rustiger is!'
Ik, die aan een druk traject woont en kijkt wanneer het wat rustiger is:
[ afbeelding ]
ow jee, beetje flauw nu?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuuu peper en nootmuskaat vergeten in m'n saucijzenbroodjes
Lepeltje sambal door het gehakt is ook lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuuu peper en nootmuskaat vergeten in m'n saucijzenbroodjes
Het grote voordeel van dood zijn is dat je er zelf niets van mee krijgtquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:08 schreef Karzai het volgende:
Als ik tachtig haal ben ik tevreden, maar met mijn rook en drink gedrag zal dat waarschijnlijk niet lukken
Ik leef nu, zie het allemaal wel
Dat je zo'n wandelend veenlijk bent, die rond moet lopen met een rollator en je topsnelheid 1 km per uur isquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is nog fit en vitaal op zijn 76e, dan is het wel leuk
Maar ik wil niet in een verzorgingstehuis terecht komen, dan maak ik er een eind aan
nee hoor laat maar, dan liever doodquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je zo'n wandelend veenlijk bent, die rond moet lopen met een rollator en je topsnelheid 1 km per uur is
Och dat is een glijdende schaal, mijn vader kent nog maar tien Engelse woorden, weet niet welke eeuw het is maar als een verpleegster hem knuffelt en zegt dat hij lief is dan straalt hij aan alle kanten van geluk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is nog fit en vitaal op zijn 76e, dan is het wel leuk
Maar ik wil niet in een verzorgingstehuis terecht komen, dan maak ik er een eind aan
nee, want dan zorgt markiemark Rutte wel dat je pas met 130 met pensioen kan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oud worden en oud zijn is niet hetzelfde.
Als je 150 kan worden en tot je 120e net zo fit kunt zijn als je nu bent dan is dat toch geweldig?
Nah, laat maar zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oud worden en oud zijn is niet hetzelfde.
Als je 150 kan worden en tot je 120e net zo fit kunt zijn als je nu bent dan is dat toch geweldig?
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan zorgt markiemark Rutte wel dat je pas met 130 met pensioen kan.
jawel. dat is wel erg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.
Ik ben toch al verzuurdquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Ligt er ook aan of je een glasisvol of glasishalfleeg type bent, tijdens je leven heeft dat al impact maar je gaat verzuurd en schreeuwend van ongeluk dood als je een glasishalfleegtype bent tijdens het ouder worden.
Gewoon minder mensen maken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. dat is wel erg.
de aarde kan het niet aan dat wij zo oud worden.
dat ookquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon minder mensen maken.
hier is het nog best warm..quote:
Heb je dat filmpje can die sugarglider gezien?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch niet erg dan? Je bent gewoon fit genoeg om te werken.
Ok Sigrid.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook
maar ook gewoon iedereen met 70 jaar opruimen
Ja. Cute.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje can die sugarglider gezien?
heb gewoon een korte broek aan hoorquote:
ik hang ze meestal gewoon in m'n broek hoor. niet er buitenquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
Je ballen moet ook altijd twee graadjes koeler zijn daarom hangen ze erbuiten
Nog een paar dagen en dan kun je ook zonnebrillen gaan verkopenquote:
Daarom krijgen mannen met strakke onderbroeken van die half mislukte sjappies als kindjes.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:26 schreef Karzai het volgende:
Je ballen moet ook altijd twee graadjes koeler zijn daarom hangen ze erbuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |