Nou ik dacht, als ze nu met iemand het bed gaat delen zou ze er dan nog wel aan denken dat ze onveilig is en aan een condoom moet denken?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:16 schreef Athenais het volgende:
Beetje een dooie mus deze aflevering.
Al vond ik het wel verrassend dat Delphine (Of 'Fientje' aldus Joop) kennelijk met de pil gestopt was omdat ze gingen voor koters. God, why?We zullen het maar als succes zien dat het niet raak was.
Ik skip die dates altijd, zooo saai en gescriptquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was al een veel betere aflevering dan vorige week moet ik zeggen. Al mogen die dates zo min mogelijk te zien zijn, dat vind ik zo'n opvulling van de show. Nu is het kampvuur van de mannen pas volgende week te zien.
Maar het gaat om de connectiequote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was al een veel betere aflevering dan vorige week moet ik zeggen. Al mogen die dates zo min mogelijk te zien zijn, dat vind ik zo'n opvulling van de show. Nu is het kampvuur van de mannen pas volgende week te zien.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat de vrouwkes pas na zijn deelname aan EOTB voor hem in de rij stonden en hij een player werdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het niet helemaal die Nico heeft niks klaargespeeld in ex on the beach was nog meer het lachertje in zijn seizoen dan dat die Roy dat was en nu is het opeens een player volgens die vrouw van hem?
Die gaat het bed delen met Joop....quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:36 schreef Rene het volgende:
Delphine trekt er weer wat bij. Borderliner
Nah daarvoor maakte hij te weinig indrukquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zo zijn dat de vrouwkes pas na zijn deelname aan EOTB voor hem in de rij stonden en hij een player werd
Kan het me ook totaal niet voorstellenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het niet helemaal die Nico heeft niks klaargespeeld in ex on the beach was nog meer het lachertje in zijn seizoen dan dat die Roy dat was en nu is het opeens een player volgens die vrouw van hem?
Zeker, meer dan genoeg genot deze afleveringquote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nou ik vind Julia zich ook wel een beetje op het randje gedragenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Terrecht, die knappe meid verdiend meer dan een brede shrek
Omdat ze knap is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Terrecht, die knappe meid verdiend meer dan een brede shrek
Ja precies....en dan daar onbeschermd seks hebben of een gescheurd condoomquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:50 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo zou je stoppen met de pil (dus zeker van elkaar) om vervolgens mee te doen aan Temptation Island (dus niet zeker van elkaar)?
Enige winnaars van dit seizoen zijn de toekomstige kinderen van Bert en Delphinequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:50 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo zou je stoppen met de pil (dus zeker van elkaar) om vervolgens mee te doen aan Temptation Island (dus niet zeker van elkaar)?
En dan zwanger raken van Joopquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies....en dan daar onbeschermd seks hebben of een gescheurd condoom
Ik denk dat als je wakker wordt naast Aylin of Donna je de pleuris schrikt. Er is niks echt aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:08 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind de dames allemaal ontzettende zuurwijven - op Julia na, daar komt sowieso niet zo heel veel interessants uit. Als ik een man was zou ik er geen relatie mee willen. Zo'n Aylin of een Donna, supermooie meiden - maar in een relatie speelt het ook nog wel mee of iemand een beetje leuk is om mee samen te zijn.
Ik denk dat Efraim met Shallie zeker meer lol heeft dan met Aylin.
Donna vind ik best naturel. Maar Aylin die heeft altijd een plamuurhoofd. Op insta ook alleen maar fotos met zware makeup. Is vaak onzekerheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat als je wakker wordt naast Aylin of Donna je de pleuris schrikt. Er is niks echt aan
Dit ook ja. Laat de verleiders/verleidsters gewoon weer verleiden in plaats van dit halfbakken gedoe - dan was er zeker bij Nico en Bert al een stuk meer gebeurdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:06 schreef DKUp het volgende:
Mag het alsjeblieft weer de oude opzet krijgen zoals voor Love or Leave.
Het is echt mensonterend.
Vorig jaar was trouwens wel boeiend, dit seizoen gewoon nee….
Het is gewoon zo ontzettend slecht geproduceerd. Echt een minachting naar de kijkers. Regel een fatsoenlijke presentator die goede vragen kan stellen, filter de neppe koppels eruit (Ephraim is zo overduidelijk aan het liegen) en had ook singles geselecteerd die voor Bert willen gaan. Nu gaat het met Bert niet echt exploderen omdat de vrouwen hem allemaal niet aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:06 schreef DKUp het volgende:
Mag het alsjeblieft weer de oude opzet krijgen zoals voor Love or Leave.
Het is echt mensonterend.
Vorig jaar was trouwens wel boeiend, dit seizoen gewoon nee….
Mannen zouden hun arm eraf snijden om Donna's enkel te mogen aanraken. Echt fascinerend om te zien hoe wild mannen van haar worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef DKUp het volgende:
De ware liefde vinden, terwijl ze bij een kampvuur de beelden ontzettend manipuleren.
Walgelijk
Gregory en die doos vorig jaar hebben ze op die manier ontiegelijk kapot gemaakt.
Donna en Delphine zijn echt niet te doen.
Bert een hoerenloper en Nico’s biecht moet ik nog zien.
Heel slecht gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ontzettend slecht geproduceerd. Echt een minachting naar de kijkers. Regel een fatsoenlijke presentator die goede vragen kan stellen, filter de neppe koppels eruit (Ephraim is zo overduidelijk aan het liegen) en had ook singles geselecteerd die voor Bert willen gaan. Nu gaat het met Bert niet echt exploderen omdat de vrouwen hem allemaal niet aantrekkelijk vinden.![]()
Sta op het punt af te haken.
Lelijk is ze absoluut niet, maar haar gedrag is walgelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zouden hun arm eraf snijden om Donna's enkel te mogen aanraken. Echt fascinerend om te zien hoe wild mannen van haar worden.
Al was die Karina ontiegelijk irritant met haar Deeerrrrruuull en smesjj geleuterquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef DKUp het volgende:
De ware liefde vinden, terwijl ze bij een kampvuur de beelden ontzettend manipuleren.
Walgelijk
Gregory en die doos vorig jaar hebben ze op die manier ontiegelijk kapot gemaakt.
Donna en Delphine zijn echt niet te doen.
Bert een hoerenloper en Nico’s biecht moet ik nog zien.
Ja, maar al was er iemand die hem aantrekkelijk vond, dan heeft ie dat zelf verpest met zijn gejank en dat verhaal omtrent de prostitué.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ontzettend slecht geproduceerd. Echt een minachting naar de kijkers. Regel een fatsoenlijke presentator die goede vragen kan stellen, filter de neppe koppels eruit (Ephraim is zo overduidelijk aan het liegen) en had ook singles geselecteerd die voor Bert willen gaan. Nu gaat het met Bert niet echt exploderen omdat de vrouwen hem allemaal niet aantrekkelijk vinden.![]()
Idd, nu hebben we Monica die zelf niet veel meer is dan een influencer. Kind kan nauwelijks presenteren, laat staan de goede vragen stellen. Alleen "O ik vind t zo erg voor je".quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef Fascination het volgende:
Regel een fatsoenlijke presentator die goede vragen kan stellen,
ik zou geen enkele moeite hebben met een man die een prostituee bezoekt, (buiten de relatie niet als we samen zijn)quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar al was er iemand die hem aantrekkelijk vond, dan heeft ie dat zelf verpest met zijn gejank en dat verhaal omtrent de prostitué.
Daarom zijn de gesprekjes constant hetzelfdequote:Op maandag 11 oktober 2021 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd, nu hebben we Monica die zelf niet veel meer is dan een influencer. Kind kan nauwelijks presenteren, laat staan de goede vragen stellen. Alleen "O ik vind t zo erg voor je".
Precies, less is more..quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Donna vind ik best naturel. Maar Aylin die heeft altijd een plamuurhoofd. Op insta ook alleen maar fotos met zware makeup. Is vaak onzekerheid
Eens wat betreft de presentator. Het is net een robot die vragen stelt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat liegen inderdaad en vervolgens weer in de slachtofferrol kruipen, ontzettende afknapper.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:07 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
ik zou geen enkele moeite hebben met een man die een prostituee bezoekt, (buiten de relatie niet als we samen zijn)
ik heb er veel gesprekken over gehad met mannelijke vrienden en veel hebben dat wel een keer gedaan, bovendien voel ik ook geen minachting voor sekswerkers.
maar ik vind liegen dan wel weer een enorm probleem.
Ik vind die Verhulst ook echt niks, die kijkt steeds zo geschrokken en banging.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd, nu hebben we Monica die zelf niet veel meer is dan een influencer. Kind kan nauwelijks presenteren, laat staan de goede vragen stellen. Alleen "O ik vind t zo erg voor je".
Hij is ontzettend grappig maar in dit programma komt hij niet uit de verfquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:22 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ik vind die Verhulst ook echt niks, die kijkt steeds zo geschrokken en banging.
Nou ik ben een man en ik zou er echt niet eens een seconde naar omkijken…veel te verwaand ook. Maar uiterlijk vind ik haar dus ook totaal niet knap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zouden hun arm eraf snijden om Donna's enkel te mogen aanraken. Echt fascinerend om te zien hoe wild mannen van haar worden.
Dit is niet zijn programma om te presenteren idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij is ontzettend grappig maar in dit programma komt hij niet uit de verf
Snap er niks meer van, van haar ook niet trouwens, ze hebben allebei steeds weer een nieuwe toevoegingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:18 schreef engine het volgende:
Die Bert met zijn toneelstukjelekker geloofwaardig.
Dit slaat nergens opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:44 schreef DKUp het volgende:
Wat een gigantische teringzooi in eens binnen twee afleveringen.
Julia![]()
![]()
Dat domme wicht laat alles toe
Lijkt me een wraak actie van Delfine. Naar wijfquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik begreep helemaal niets van het verhaal van Bert. Was Delphine nou vreemd gegaan en had ze een SOA? Ik snapte er niks vanEn dan die uitleg, van de wc of iets met speeksel? wtf man
Verder gebeurt er eigenlijk helemaal niets: er is nog niet gezoend laat staan wat meer, beetje tamme bedoening.
We zien alleen maar de beelden die ze nu uitzenden hè.....daar kun je niet op oordelen....quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een wraak actie van Delfine. Naar wijf
Ja duhhhhhquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We zien alleen maar de beelden die ze nu uitzenden hè.....daar kun je niet op oordelen....
Ja ok Bert is een hoerenloper en zij ging vreemd. Jank mutsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Noem haar dan geen 'naar wijf'.....je kent niet de echte situatie....
Ze hebben allebei hun misstappen, maar dan nog hoeven we als kijker geen oordeel te hebben want we waren niet bij hun 10jarige relatie....quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok Bert is een hoerenloper en zij ging vreemd. Jank muts
Ach hou op de dramaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun misstappen, maar dan nog hoeven we als kijker geen oordeel te hebben want we waren niet bij hun 10jarige relatie....
Ik maak er geen drama van, maar kijk gewoon wat minder oordelend naar dit (geknipt en geplakt) programma....quote:
Beterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik maak er geen drama van, maar kijk gewoon wat minder oordelend naar dit (geknipt en geplakt) programma....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |