Ja ik vond hem wat saai en misschien een beetje 'simpel', niet lullig bedoeld. Maar hij is gewoon een toffe, rustige en eerlijke vent. Ik hoop dat hij en zijn vriendin hier ongeschonden uit komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:07 schreef DKUp het volgende:
Wat een enge mensen zijn het toch. Wouter als uitzondering.
Ze sneden het nu alsof Julia "ik wil je zo hard neuken, maar dat kan niet" had gezegd. Lekker makkelijk gezegd door Nielsquote:Op donderdag 4 november 2021 14:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Shallie was echt een dramaqueen deze aflevering hoor![]()
Blijkbaar heeft Niels wel echt iets serieus gezegd tegen Wouter? Zou het echt stom vinden als ze daardoor ruzie zouden krijgen.....
ja die is gewoon normaal en doet niet achterlijk. Prima vent, Julia ook gewoon heel relaxt.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wat saai en misschien een beetje 'simpel', niet lullig bedoeld. Maar hij is gewoon een toffe, rustige en eerlijke vent. Ik hoop dat hij en zijn vriendin hier ongeschonden uit komen.
Ja dat knip en plakwerk en volgende week blijkt het drie keer niks te betekenen.....quote:Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze sneden het nu alsof Julia "ik wil je zo hard neuken, maar dat kan niet" had gezegd. Lekker makkelijk gezegd door Niels
Mja, ach. Het gaat om dat "Maar dat kan niet" en dat ze t ook niet deed.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze sneden het nu alsof Julia "ik wil je zo hard neuken, maar dat kan niet" had gezegd. Lekker makkelijk gezegd door Niels
Zo "rustig" was ie niet meer toen ie muren en deuren ging slaanquote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik vond hem wat saai en misschien een beetje 'simpel', niet lullig bedoeld. Maar hij is gewoon een toffe, rustige en eerlijke vent. Ik hoop dat hij en zijn vriendin hier ongeschonden uit komen.
Voogens mij deed ie dat ook meer voor de vorm, omdat dinges dat eerder ook deedquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo "rustig" was ie niet meer toen ie muren en deuren ging slaan
Maar verder lijkt t me wel een relaxte peer.
Volgens mij was Wouter juist de eerste toch? Daarna pas die Effie?quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Voogens mij deed ie dat ook meer voor de vorm, omdat dinges dat eerder ook deed
"Ik wil je k*nkerhard neuken, maar dat kan nu niet...", zei Wouter. Kan me voorstellen dat ze dat in een dronken bui een keer, buiten de microfoons om, gezegd heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat ze haar eigen psychologie niet begijpt. Ze vindt dat Wouter te weinig romantisch is, maar tegelijkertijd is ze wel op hem gevallen omdat hij haar niet op een voetstuk plaatst.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
"Ik wil je k*nkerhard neuken, maar dat kan nu niet...", zei Wouter. Kan me voorstellen dat ze dat in een dronken bui een keer, buiten de microfoons om, gezegd heeft.
Rare vrouw, die Julia. Ze vindt het fijn om als prinses behandeld te worden, maar ze vindt het niet fijn om als prinses behandeld te worden... Dit was trouwens de eerste aflevering dat je haar hoorde lachen!
Oh, nu twijfel ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij was Wouter juist de eerste toch? Daarna pas die Effie?
Shallie is gewoon pissed off omdat ze dacht dat ze Efraim binnengehengeld had en nu toch blijkt dat ie haar minder leuk vindt dan zijn vriendin.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NU! EVEN! NIET!
Het was niet zo heel moeilijk te interpreteren, Shallie-lie-Shallie-la.
Heef niks met respecteren te maken. Alhoewel, jawel. Van jou uit richting hem om 'm ff met rust te laten.
Zoals ze zelf al aangaf, het gras is niet altijd groener aan de andere kant.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:03 schreef viceversa het volgende:
[..]
Omdat ze haar eigen psychologie niet begijpt. Ze vindt dat Wouter te weinig romantisch is, maar tegelijkertijd is ze wel op hem gevallen omdat hij haar niet op een voetstuk plaatst.
Precies. Wel een mooie les.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ze zelf al aangaf, het gras is niet altijd groener aan de andere kant.
Ja omdat die vriendin nu (eventjes) terugkrabbelt, maar als hij echt zo gek op haar was dan had ie zich al niet zo gedragen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Shallie is gewoon pissed off omdat ze dacht dat ze Efraim binnengehengeld had en nu toch blijkt dat ie haar minder leuk vindt dan zijn vriendin.
Oh ja, helemaal vergeten! Maar ik vergeef het hem, ik snap dat wel. Eerst maar eens zien hoe ze volgende week doorkomen. Ben er 'bang' voor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo "rustig" was ie niet meer toen ie muren en deuren ging slaan
Maar verder lijkt t me wel een relaxte peer.
Hahah ja, zat hardop lachend voor de tv. Niels is volgens mij ook wel een leuke vent.quote:Op vrijdag 5 november 2021 16:20 schreef Magica het volgende:
Niels met die 3 koffers over die loopplank![]()
Of Julia misschien haar eigen koffer wilde dragen. "Nee" zegt ze, en loopt gewoon door
Ja omdat hij alleen in het zwembad lag en zijn dreamdate na het eten het bed in dook. Toen voelde hij zich ineens heel eenzaam. Delphine vermaakt zich ondertussen prima met kleine Jopie.quote:Op maandag 8 november 2021 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
Bertje
Ik had nog enige sympathie voor hem, maar toen hij ineens weer begon dat hij die verschrikkelijke Delphine zo miste... Man man man...
Waarom hebben die mensen altijd zo'n moeite om alleen iets te doen? Ik vind het op heel veel momenten heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:48 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Ja omdat hij alleen in het zwembad lag en zijn dreamdate na het eten het bed in dook. Toen voelde hij zich ineens heel eenzaam. Delphine vermaakt zich ondertussen prima met kleine Jopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |