Daar staat Ajax al jaren (te) hoog. Geen idee hoe dat komt, wellicht dat de statistieken uit de Eredivisie ook relatief zwaar meewegen?quote:Op zondag 26 september 2021 22:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je de ranking gezien volgens 538? Natuurljk niet helemaal serieus nemen, maar interessant dat we op de 3e plek staan qua statistieken
Ja klopt, maar nu zelfs op de derde plek, meestal stonden we alleen offensief op die plek en ergens 10e qua ranking.quote:Op zondag 26 september 2021 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar staat Ajax al jaren (te) hoog. Geen idee hoe dat komt, wellicht dat de statistieken uit de Eredivisie ook relatief zwaar meewegen?
Dit soort internetdiscussiesquote:Op zondag 26 september 2021 22:10 schreef Szura het volgende:
Puck wordt ziedend vanwege de waarheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je het WK wel gezien?quote:Op zondag 26 september 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Kutje of Omtzigt, oh oh wat geniaal.
180km koers missenquote:Op zondag 26 september 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Teruggekeken vanavond. Had helaas familiaire verplichtingen.
Wie van ons is Frank_doesnt_care?quote:Op zondag 26 september 2021 22:10 schreef Szura het volgende:
Puck wordt ziedend vanwege de waarheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Teruggekeken vanavond. Had helaas familiaire verplichtingen.
Ja ik heb een beetje door de laatste 60km gespoeld maar dat doet niet echt recht aan de wedstrijd geloof ikquote:
TOPSHOWTJE.quote:Op maandag 27 september 2021 09:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf 23 minuten is Jan te gast.
Dit gaat natuurlijk een hoop sympathiestemmen opleveren. VVD +5.quote:Op maandag 27 september 2021 07:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Helpt Teflon ook tegen kogels?
Ruim boven PSG (lol)quote:Op zondag 26 september 2021 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar staat Ajax al jaren (te) hoog. Geen idee hoe dat komt, wellicht dat de statistieken uit de Eredivisie ook relatief zwaar meewegen?
quote:Op zondag 26 september 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Kutje of Omtzigt, oh oh wat geniaal.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat domineesproject heb ik al achter me gelaten.
Mooie laatste zin.quote:Op maandag 27 september 2021 10:19 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die het laatste uurtje van het weekend wel eens overslaan. Marcel
Jammer, ik dacht dat Eva haar kutje ging laten zien.quote:
Beetje goede retoriek:quote:Op maandag 27 september 2021 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk een hoop sympathiestemmen opleveren. VVD +5.
De immer vervelende Frans sterft als een opportunist.quote:Op maandag 27 september 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Lange Frans is uit.
[ tweet ]
Zen? In België geeft men gewoon al jaren geen fuck meer... De ziel is daar al jaren geleden uitgerukt.quote:
Ik vind de columns van Meeus nog wel informatief, maar snap je punt wel.quote:Op maandag 27 september 2021 13:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Of de nutteloze columnpjes vol met meninkjes in de Volkskrant en De NRC...
Die lezen meestal meer weg als een analyse, moet ik zeggen... sla ik meestal ook niet over.quote:Op maandag 27 september 2021 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind de columns van Meeus nog wel informatief, maar snap je punt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |