Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:40 schreef fetX het volgende:
Zullen we ophouden met dit zielige gedoe? Dank je.
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.
Dradonderdag?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Scrummie ook op twitter is heengegaan.
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
Ja Linssen doet het erg goed. Ben sowieso wel tevreden wat Feyenoord laat zien dit seizoen. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan. En Veerman toch maar proberen te halen volgend seizoen al zal dat lastig worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dradonderdag?
Blijf Veerman een heerlijk spelertje vinden en Linssen gaat die gemakkelijk 15 goals meme ook simpel waarmaken dit seizoen.
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
erg jammerquote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.
Geen dark mode.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat hij gisteren nog 2 likes gehad heeft. Misschien vindt hij het gewoon nog een beetje lastig om met deze sterrenstatus om te gaan.
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)
Wow relax wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh dat moet per se en ook binnen de minuut al?
Doe niet zo verslaafd.
Dat is bijna hetzelfde als meelezen op FOK! zonder account.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?
Ik begin nu toch sterk te twijfelen. Dan laat ik wel een zwart gat achter.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow relax wist niet dat je boos zou worden
Hopelijk hou je je account gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |