Misschien toch wat vermoeidheid? Sinisterra is totaal niet scherp.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Merkwaardige wedstrijd.. bij vlagen speelt Feyenoord erg goed maar ook vaak extreem slordig
dat gaat nog ongeveer voor altijd zo blijvenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal ook nog wel even duren voordat die slordigheden uit het spel verdwijnen.
Gaat wel minder worden denk ik na verloop van tijd hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat gaat nog ongeveer voor altijd zo blijven
Schmidt vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Snap niet dat Slot wat eerder wisselt, met het oog op nog een drukke periode.
Einde mythe.quote:
Kan aan mij liggen maar ik vind het de gehele wedstrijd al vrij kutquote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is al sinds de wissel van Pedersen kut
Daar ben ik het niet mee eens. Deze komt echt uit het niets.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is de gehele wedstrijd al best kut, op wat momentjes na.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Dat hoeft elkaar niet uit te sluitenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Deze komt echt uit het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |