Inderdaad dat is veel leuker voor de samenvatting.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:13 schreef Wicky15 het volgende:
Prima gespeeld. Al had Til wel wat beter mogen schieten.
Geen idee, die kijk ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad dat is veel leuker voor de samenvatting.
Hoe duur zou die moeten zijn?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk is het mogelijk om tilgod nog voor de winter over te kopen (a la Pelle toen)
al zal hij dan wel salaris in moeten leveren ben ik bang
ja geen idee, het ligt er vooral aan hoe graag die russen hem zelf nog willen hebben of wat ze hopen terug te verdienen van die grote transfersomquote:
Als hij dan maar niet als we een prijs winnen overal gaat roepen hoeveel salaris hij heeft moeten inleveren.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:15 schreef aTypisch het volgende:
hopelijk is het mogelijk om tilgod nog voor de winter over te kopen (a la Pelle toen)
al zal hij dan wel salaris in moeten leveren ben ik bang
Spartak heeft hem voor 18 miljoen gehaald en hem na het verhuren verlengd. Ze zullen hem wel willen verkopen maar denk dat ze niet te veel verlies willen maken, dus dan kom je denk ik op een te hoog bedrag uit.quote:
Dat kan niet zomaar.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spartak kan Guus zelfs gewoon terughalen in de winter.
Als ze wilen natuurlijk.
je hoeft niet bang te zijn dat Til ooit naar ajax gaatquote:Op woensdag 22 september 2021 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij dan maar niet als we een prijs winnen overal gaat roepen hoeveel salaris hij heeft moeten inleveren.
Slecht voorteken is dat.
Dan moet je wel met bronnen komen pik.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Guusje toch ergens geroepen in een interview.
Helaas.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Het positiespel van Heerenveen ziet er toch wat beter uit. Bij Feyenoord is het gehaast, zijn we te snel op zoek naar de aanval.
Wat vind je van deze take?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Jahanbakhsh verliest de bal wel érg vaak.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze take?
[ twitter ]
Vrij gênantquote:Op woensdag 22 september 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van deze take?
[ twitter ]
Aursnes mag er wel in inderdaad, geen idee voor wie.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:40 schreef Slobeend het volgende:
Je mist duidelijk Aursnes bij balverlies.
Til.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Aursnes mag er wel in inderdaad, geen idee voor wie.
Zou ook niet weten waar die zou moeten spelenquote:Op woensdag 22 september 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Antonucci wil ook maar niet fit worden he. Al zie ik hem sowieso met dit middenveld + Slot niet meer zoveel minuten maken.
Ik vond Eagles prima spelen tegen ons. Die gaan niet degraderen denk ik.quote:
Die fluit toch prima?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:49 schreef H.FR het volgende:
Wie heeft die scheids uit het laagste amateur niveau opgehaald?
Vind hem veel fouten maken, eigenlijk. Met het verkeerd geven van meerdere dode spel situaties o.a., geel voor Malacia bij een tackle op de bal etc.quote:
Malacia deed dat veel te lomp, die kaart is gewoon terecht.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind hem veel fouten maken, eigenlijk. Met het verkeerd geven van meerdere dode spel situaties o.a., geel voor Malacia bij een tackle op de bal etc.
in tweede instantie kon je die prima geven ja, leek niet zoveel aan de hand maar was imo gewoon gevaarlijk spelquote:Op woensdag 22 september 2021 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Malacia deed dat veel te lomp, die kaart is gewoon terecht.
Oke Drizzt.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:19 schreef Haringkop het volgende:
Zo mijn stream loopt lekker achter vanavond
Heerlijk man.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen heeft zich weer helemaal naar de getver gelopen
Misschien toch wat vermoeidheid? Sinisterra is totaal niet scherp.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Merkwaardige wedstrijd.. bij vlagen speelt Feyenoord erg goed maar ook vaak extreem slordig
dat gaat nog ongeveer voor altijd zo blijvenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal ook nog wel even duren voordat die slordigheden uit het spel verdwijnen.
Gaat wel minder worden denk ik na verloop van tijd hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat gaat nog ongeveer voor altijd zo blijven
Schmidt vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Snap niet dat Slot wat eerder wisselt, met het oog op nog een drukke periode.
Einde mythe.quote:
Kan aan mij liggen maar ik vind het de gehele wedstrijd al vrij kutquote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is al sinds de wissel van Pedersen kut
Daar ben ik het niet mee eens. Deze komt echt uit het niets.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Het spel is de gehele wedstrijd al best kut, op wat momentjes na.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:42 schreef hhh38 het volgende:
Dat hoeft elkaar niet uit te sluitenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Deze komt echt uit het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |