abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2021 @ 11:17:02 #226
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201508815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Na 1,5 jaar eindelijk weer naar De Kuip vanavond :)
Geniet ervan makker :)

Helaas kan ik niet vanavond. Tweede competitiepotje al :(
pi_201510185
De moorkoppen voor vanavond zijn binnen. #WillemWorden.

@Lenny_Leonard @fetX
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:21:16 #229
268491 fetX
pi_201510260
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:14 schreef Zipportal het volgende:
De moorkoppen voor vanavond zijn binnen. #WillemWorden.

@:lenny_leonard @:fetx
Gaan we binnenkort @Zipportal spotten in de Kuip? #dtv
pi_201510323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Gaan we binnenkort @:zipportal spotten in de Kuip? #dtv
Niet te opdringerig worden.
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:28:17 #231
268491 fetX
pi_201510346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Niet te opdringerig worden.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
pi_201510363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:28 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.

En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.

Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.

Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij mee *O* Of als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:32:28 #233
268491 fetX
pi_201510404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:29 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
pi_201510985
Waar gaat dit nou allemaal over dan?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:32:40 #235
268491 fetX
pi_201511078
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:24 schreef H.FR het volgende:
FOK! memes. Laten we maar weer ontopic gaan inderdaad :)
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:37:56 #236
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201511141
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:24 schreef H.FR het volgende:
Zodra je iets leest over ‘calimerogedrag van nitwits’ of ‘verdedigers die de beuk erin gooien a la douglas’ moet je het met een korrel zout nemen. Zijn copypastas van oudere berichten.
Makkelijk eerste
pi_201511207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zodra je iets leest over ‘calimerogedrag van nitwits’ of ‘verdedigers die de beuk erin gooien a la douglas’ moet je het met een korrel zout nemen. Zijn copypastas van oudere berichten.
Ah, precies ja. Ik pak de volgende keer het zoutvaatje ff mee hier.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201511912
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:32 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, helaas net iets te laat. Die treiterquote meldingen krijg ik nog wel gewoon binnen. Die flikker ik bij deze ook maar uit. Het is mooi 'weest.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_201512162
Ik maar denken dat dit het Feyenoord topic was op het forum onderdeel voetbal.
pi_201512473
Vanavond 3-0. Jahanbakhsh gaat prikken.
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:00:17 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201513497
Waarom zetten ze ons op de Zaterdagavond als we Woensdagavond ook al gespeeld hebben.

Niet echt handig.

Edit:oprotten met onzinnige berichten die niet over Feyenoord gaan hier.

Slowchatten doen jullie maar in een sc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201513800
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 15:17 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.

Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.

Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.

Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.

Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.

Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.

Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
:') :') :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201513911
quote:
Jaaaa gewonnen. Varkenoordgoden _O_
@GurneyIsBestOke

[ Bericht 1% gewijzigd door Pistolero op 25-09-2021 17:51:49 ]
pi_201515235
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zetten ze ons op de Zaterdagavond als we Woensdagavond ook al gespeeld hebben.

Niet echt handig.

Edit:oprotten met onzinnige berichten die niet over Feyenoord gaan hier.

Slowchatten doen jullie maar in een sc.
Wel meer rust richting de Europese pot.
  zaterdag 25 september 2021 @ 18:51:19 #246
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201515268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:48 schreef H.FR het volgende:

[..]
Wel meer rust richting de Europese pot.
Is ook wel prettig, hopelijk valt het vandaag tegen NEC mee allemaal. Daarna achter elkaar Slavia en Vitesse voor de interlandaids zijn echt CRUCIAAL.
Makkelijk eerste
pi_201515949
twitter
pi_201516060
Ik hoop toch dat Aursnes binnenkort wel basisspeler wordt.
pi_201516567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:42 schreef Pistolero het volgende:
Ik hoop toch dat Aursnes binnenkort wel basisspeler wordt.
Die maakt heus z'n minuten nog wel.
pi_201516754
Is Diemers eigenlijk nog geblesseerd of wordt hij gewoon buiten de selectie gelaten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')