Voor een mooi graf van hun moeder.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:56 schreef praadje het volgende:
Een kist verkopen voor een grafsteen.
Ja zeker wel. Het was meer ironisch bedoelt Een Kist voor een grafsteen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:59 schreef svann het volgende:
[..]
Voor een mooi graf van hun moeder.
Kan toch.
Begrafenis kost best veel, dus soms zal extra geld erg welkom zijn.
Ik wachtte al even, als er dan al het volgende reekstopic geopend is gebeurt er niets.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:03 schreef praadje het volgende:
Wat raar. Ik had een topic geopend maar die is niet gereekst en die van jou ook niet. Ik heb in FB gevraagd mijn topic te reeksen aan de vorige topics.
Ja ik vond het ook raar. Nou ja, ze zullen het wel oplossen @Olequote:Op woensdag 22 september 2021 21:06 schreef svann het volgende:
[..]
Ik wachtte al even, als er dan al het volgende reekstopic geopend is gebeurt er niets.
Raar inderdaad.
Ik heb gevraagd of ze deze willen reeksen omdat we hier verder aan het praten zijn. Laat ik de mijne weghalen.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:06 schreef svann het volgende:
[..]
Ik wachtte al even, als er dan al het volgende reekstopic geopend is gebeurt er niets.
Raar inderdaad.
Ze kunnen de topics mergen.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:12 schreef praadje het volgende:
Ik heb gevraagd of ze deze willen reeksen omdat we hier verder aan het praten zijn. Laat ik de mijne weghalen.
Een Fristy. Met een roze koek.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:20 schreef -0- het volgende:
Jammer dat de whisky niet nodig was hier.
Doe hem de groeten.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:21 schreef praadje het volgende:
Ik ga naar Louis Theroux. Tot volgende week
Dat een vraagprijs nooit echt reëel is klopt, maar als je met jouw familie heel duidelijk hebt afgesproken wat de echte minimumprijs is dan moet je daar aan houden en als je dat er niet voor krijgt ga je gewoon weer met het item naar huis.quote:Op woensdag 22 september 2021 23:03 schreef JanGroen het volgende:
Je kan ook zeggen dat je er gaandeweg de onderhandelingen achterkomt dat de vraagprijs niet reëel is.
Beetje irritant figuur, zeurderig.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:57 schreef dexamfetamine het volgende:
deze frikandel met oogjes kan echt niet onderhandelen
heb gezapt, vond hem te irritant hou eens je mond gastquote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje ittitant figuur, zeurderig.
Die viel mij ook op, geinig objectquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand meer over die smeltende staande klok in de kamer van Bianca? Ziet er gaaf uit
Salvador Dali.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |