Wie kan wel?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drommels kan echt niet.
Maarja Pasveer bij Ajax ook niet.
Die van Vitesse dan, lol. Geen land met zoveel kut keepers. Ohja die van AZ kon er tegen Heracles ook niks van.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drommels kan echt niet.
Maarja Pasveer bij Ajax ook niet.
Gakpo > Mauro Jr.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Zou iemand de volgende wissel van Schmidt kunnen voorspellen
Geen idee, ik weet niet of pak hem beet de Slowaakse competitie louter topkeepers heeft.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die van Vitesse dan, lol. Geen land met zoveel kut keepers. Ohja die van AZ kon er tegen Heracles ook niks van.
Wel een leuk stadion vind ik dit.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Heksenketel aan de Vetkampstraat
Als je ouder bent kan je het ook wel relativeren natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:02 schreef Coco het volgende:
Het meest treurige is dat ik het zo gewend ben dat het mij nog vrij weinig doet
Als PSV dan punten verspeeltquote:Op woensdag 22 september 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Ah, ik zet in op Vinicius voor Gakpo
Prima, lekker overzichtelijk en strak.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
Wat vind je van die layout van Heerenveen @:JR-Style-93 ?
En het lettertype?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima, lekker overzichtelijk en strak.
Lijkt wel as roma met die achtergrondquote:
Feyenoord speelt straks pas.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt hier het kampioenschap beslist?
Waarom is iedereen er eigenlijk in getrapt?quote:
Dat is meestal vrij simpel, gewoon kijken wie er het beste speelt.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
Zou iemand de volgende wissel van Schmidt kunnen voorspellen
Vraag is wel of PSV er dan op achteruit gaatquote:Op woensdag 22 september 2021 20:12 schreef Arts-assistent het volgende:
Vijf keer gewisseld voor de 70e minuut. Ik lach me he-le-maal stuk als straks Drommel geblesseerd raakt en er een veldspeler in het doel moet.
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag is wel of PSV er dan op achteruit gaat
Goede aanval, middenveld leek beter dan vorig jaar en daarmee kan je wel een eind komen in de Eredivisie zelfs als je verdediging matig is.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is iedereen er eigenlijk in getrapt?
Zou het verschil maken?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:12 schreef Arts-assistent het volgende:
Vijf keer gewisseld voor de 70e minuut. Ik lach me he-le-maal stuk als straks Drommel geblesseerd raakt en er een veldspeler in het doel moet.
quote:Op woensdag 22 september 2021 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV niet de nul is vooral erg vervelend. Eerst maar nog een keer scoren, maar het was beter 0-1 gebleven dan 1-2 of 1-3 ofzo. Tenzij Mwene er nog twee in schiet.
quote:
Ik begin mezelf een beetje treurig te vinden, maar ik post hem toch nog maar een keertje.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is iedereen er eigenlijk in getrapt?
Geen restart allenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Speelt Schmidt IRL Football Manager oid?
Ik heb het gejinxt met mijn post vanmorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Over een kwartiertje pakt hij de savegame van zaterdagmiddag er weer bijquote:Op woensdag 22 september 2021 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hij schijnt nu in 2045 te zitten en PSV staat 17e in de KKDquote:Op woensdag 22 september 2021 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over een kwartiertje pakt hij de savegame van zaterdagmiddag er weer bij
Die kan ik ook gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi. Weg met Necquote:
Lullig goaltje in minuut 91 of een blunder van Hahnquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit gaat PSV nog sneaky winnen vrees ik
Denk het ookquote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Dikverdiende like.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die tijd is wel een beetje geweest voor mijn gevoel, paar jaar geleden was dat wel heel erg
Helaasquote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die tijd is wel een beetje geweest voor mijn gevoel, paar jaar geleden was dat wel heel erg
U zei?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij haalt de kans bij Ramalho weg. Ik ben woedend.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch nog iemand van mijn manager die iets presteert (lol)
Wij feliciteren Willem de tweede.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:29 schreef TLC het volgende:
Komend weekend de topper Willem II - PSV
Willem II heeft het nog helemaal in eigen hand.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kampioenschap is NOG NIET beslist!
Anders had je Feyenoord met 0-2 verloren en hier ook. Verstandig manquote:Op woensdag 22 september 2021 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Uitstekende beslissing van Schmidt om Gakpo en v Ginkel te sparen voor deze kraker.
Die is al 3 wedstrijden kut ja, wat moest Tottenham daar mee?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carlos Vinicius kan er echt heel weinig van
Op de bank zetten?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is al 3 wedstrijden kut ja, wat moest Tottenham daar mee?
en Napoli en Benfica, goede zaakwaarnemerquote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In zetten tegen vijfdeklasser in FA Cup of zo. Verder heeft ie niet zoveel gespeeld daarquote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ook daarvoor zijn betere spelers zou ik zeggen, ach.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In zetten tegen vijfdeklasser in FA Cup of zo. Verder heeft ie niet zoveel gespeeld daar
Ik vind het altijd riskant om op maar een kort aantal minuten iemand al af te schrijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carlos Vinicius kan er echt heel weinig van
Ik volg Tottenham redelijk, heb hem paar keer zien spelen (FA Cup en EL geloof ik). Dat was echt heel weinigquote:Op woensdag 22 september 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het altijd riskant om op maar een kort aantal minuten iemand al af te schrijven.
Maar van wat ik tegen Feyenoord zag is die wel heel erg slecht ja. Maar dan ook wel echt slecht.
Waar komt dan het idee vandaan dat hij zo goed is?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik volg Tottenham redelijk, heb hem paar keer zien spelen (FA Cup en EL geloof ik). Dat was echt heel weinig
Hij heeft een seizoen bij Beira Mar ofzo 18x gescoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar komt dan het idee vandaan dat hij zo goed is?
@PSVCLquote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij John de Jong ben ik bang.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Tsja, een goed seizoen en je zit gebakkenquote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij vergelijkt PSV met Ajax ja?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel netjes van gae. @:Cambuur are you watching
Jazekerquote:Op woensdag 22 september 2021 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Te Wierik weer rood ja? Die had al eerder rood dit seizoen toch.
Sommigen waren in de war met die Vinicius van Real Madrid.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Spelers sparen voor Sturm Graz-uitquote:Op woensdag 22 september 2021 20:42 schreef coronatus het volgende:
Ik zie dat PSV nog bij Willem 2 langs moet komen voor de volgende week. Dat gaat leuk worden!
Wisselen!
Die heeft toch onder Frank de Boer gespeeld? Daar heeft ie dat van geleerd denk ik.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers sparen voor Sturm Graz-uit
Ik wil zeggen dat ik moe word van deze act maar je hebt waarschijnlijk gewoon echt gelijkquote:Op woensdag 22 september 2021 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelers sparen voor Sturm Graz-uit
Toch raar, best een leuke stad.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Een aantal Groningers wenst niet naar Amsterdam af te reizen
Lucky Ajax knjb!quote:
Zo fijn dat te Wierik niet speelt zaterdag want als ik van één speler hoopte dat hij nooit was gaan voetballen is hij het wel.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Een aantal Groningers wenst niet naar Amsterdam af te reizen
Zondag ook al? Zaterdag moeten ze ook al. Knjbquote:Op woensdag 22 september 2021 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV weer uit zondag, groot complot @:PSVCL
Bustedquote:Op woensdag 22 september 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zondag ook al? Zaterdag moeten ze ook al. Knjb
Volledig terecht natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 20:55 schreef Zorro het volgende:
Hoe zou @:yats nu over de scheidsrechter denken?
Die heeft ie zelf omgekochtquote:Op woensdag 22 september 2021 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volledig terecht natuurlijk
Afrekening in het criminele circuit?quote:Op woensdag 22 september 2021 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Donker , graadje of 18 , Rotterdam-Zuid
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrekening in het criminele circuit?
Dat zal dan wel zo'n zware tafelaansteker geweest zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Groningen wordt er ook met aanstekers gegooid
Dit was een knipoog naar afgelopen weekend.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zal dan wel zo'n zware tafelaansteker geweest zijn
Uiteraard. Ik verwacht dan ook een staking van een half uur minimaal.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was een knipoog naar afgelopen weekend.
Ik zie toch liever Geertruida ballen voor het NL voetbal.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Pedersen nu ook al assists blijft geven.
Wat een wereldback.
Go Ahead was beter.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond, ik zie dat Feyenoord al gespeeld is.
Hoe was PSV?
Er gingen twee naakte mensen het veld op. Ben blij dat je niet keek dus.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen gestaakt. Ik heb van alles gemist. Ik ben woedend.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er gingen twee naakte mensen het veld op. Ben blij dat je niet keek dus.
Twee rode kaarten.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen gestaakt. Ik heb van alles gemist. Ik ben woedend.
Dat bier gooien is echt een nieuwe hype hé? Wat een vreemd gedoe.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twee rode kaarten.
Tokkies van FCG met bier gooien op keeper Vitesse.
Twee streakers op het veld met dikke stewards erachteraan.
Zonde manquote:Op woensdag 22 september 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bier gooien is echt een nieuwe hype hé? Wat een vreemd gedoe.
Waar kan ik een nieuwe coach bestellen?quote:
Ik vind het een hele rare man.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar kan ik een nieuwe coach bestellen?
Wordt nog wel een heel lang seizoen voor PSV als dit soort teksten nodig zijn.quote:
Dit topic gaat over de Eredivisie!!!quote:Op woensdag 22 september 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
en ondertussen staat topper Peter Bosz met 72% balbezit met 0-1 achter. Lol.
https://www.fcupdate.nl/v(...)edivisie-az-roda-jc/quote:Op woensdag 22 september 2021 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
Vitesse maakt ontzettend domme overtredingen tegen 9 man.
W. Pluim, die was ik uit het oog verloren.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.fcupdate.nl/v(...)edivisie-az-roda-jc/
ONZE Matthijs heeft gescoord bij Juventus.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de Eredivisie!!!
Indonesië ofzo tegenwoordig. LELquote:Op woensdag 22 september 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
W. Pluim, die was ik uit het oog verloren.
Moet hij weten. Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ONZE Matthijs heeft gescoord bij Juventus.
Hopelijk GRIMMED zaterdag, maar het zal wen niet.quote:
Ik geef hullie zaterdag een goede kans tegen PSV.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet hij weten. Niet mijn probleem.
waar bemoei jij je meequote:Op woensdag 22 september 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de Eredivisie!!!
Mensen die streaken zijn sowieso de bodem van het putje.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb een pittige mening over streaken met kleren aan.
of mannen die beffen.... walgelijkquote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die streaken zijn sowieso de bodem van het putje.
Misschien moet je eens een vrouw zoeken die geen hoer is of wel aan lichamelijke verzorging doet.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
of mannen die beffen.... walgelijk
Sinds dit seizoen.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sinds wanneer zit Pi-air bij ESPN?
hoef je niet kwaad te wordenquote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een vrouw zoeken die geen hoer is of wel aan lichamelijke verzorging doet.
Ik niet echt. We zullen wel naïef eraf gaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef hullie zaterdag een goede kans tegen PSV.
PSV heeft wel vooral moeite tot nu toe met verdedigende ploegen ja (lees organisatorisch goed), dat is niet echt des Willem 2's/Grims.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet echt. We zullen wel naïef eraf gaan.
Maar eigenlijk zal me dat wat. Niet de belangrijkste wedstrijden voor ons.
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een vrouw zoeken die geen hoer is of wel aan lichamelijke verzorging doet.
Klopt. GrimGod wil gewoon aanvallend 4-3-3 spelen. Helemaal in eigen huis.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV heeft wel vooral moeite tot nu toe met verdedigende ploegen ja (lees organisatorisch goed), dat is niet echt des Willem 2's/Grims.
Maar een heerlijk begin van het seizoen al toch? In ieder geval dit keer geen degradatiestress.
Hopelijk een derde rode kaart. Dat wordt 7-0 zaterdagquote:Op woensdag 22 september 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen is constant compleet woest.
Te Wierik met een schorsing is meer een tegenvaller. Buijsball zal het wel redelijk dicht gooien.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk een derde rode kaart. Dat wordt 7-0 zaterdag
Oh ja, wij spelen zaterdag tegen Groningen.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk een derde rode kaart. Dat wordt 7-0 zaterdag
Ik had daar nog een ludiek tweetje over richting vriend Mike.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, wij spelen zaterdag tegen Groningen.
Erg mooi.
Mike die mij geblokt heeft?quote:Op woensdag 22 september 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had daar nog een ludiek tweetje over richting vriend Mike.
Opzich zijn ze ook wel genaaid natuurlijk. Die eerste rode kaartquote:Op woensdag 22 september 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen is constant compleet woest.
Hij hangt soms ook bij mij in de dm.quote:
quote:
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hangt soms ook bij mij in de dm.
Echt ontzettend zielig trouwens om zo te gaan schelden als volwassen mens en journalist.
Zal wel dronken zijn geweest aan het tijdstip te zien.
Moet je zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik juich vandaag voor het zeer sympathieke Feyenoord.
Groningen heeft gewoon nog druk e.d, Vitesse speelt echt heel slecht.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een helft lang met 11 tegen 9 niet kunnen scoren is ook wel een wanprestatie van jewelste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |