Het doet mij juist aan de F1 denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:42 schreef mousemicky het volgende:
Voor mij is Senna de ultieme 'dochter van een paardenmeisje' naam. Ik ken 3 meisjes (basisschoolleeftijd) die zo heten, alle drie met een moeder die in de paardenwereld actief is...
Ik heb ook de formule 1 associatie en daardoor toch wel een iets stereotype beeld bij wat voor gezin daarvoor zou kiezenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Het doet mij juist aan de F1 denken![]()
Ik ken een meisje die zo heet.. tokkie is niet het juiste woord, maar wel een typische familie laten we het daar op houden. Verder ken ik het inderdaad als honden naam.
Maarrr aan de andere kant.. als ik iemand tegen zou komen met die naam zou ik er zeker geen typische associaties bij hebben hoor
Ja ik denk dat heel veel jongens Senna's in NL 'vernoemd' zijn naar deze Senna en niet naar de F1 Senna.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
De zoon van Marco Borsato heet ook Senna. Ik denk dat de naam zo ook wat bekender is geworden.
Bedoel je deze?quote:Op zondag 20 februari 2022 21:26 schreef Donna het volgende:
Je kan dat ergens opzoeken trouwens. Hoe heet die site ook alweer.
Ja die. Nou das wel duidelijk wanneer Senna populair werd.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |