En bent u al aan het einde van dit blokje?quote:Op woensdag 22 september 2021 17:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ze roept ook altijd heel snel 'Dank je wel!'
Prima idee. Opkopen, op waterstof oversluiten en dan lekker staal maken als een dolle (wat dan gewoon mogelijk is zonder de directe omgeving te vergiftigen). En het levert nog eens een concurrentievoordeel op omdat je het goedkoper kan doen dan anderen omdat je niet van stijgende kolenprijzen afhankelijk bent.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:00 schreef Bocaj het volgende:
Nederland wil Tata misschien kopen!
Is misschien wel wat voor te voelen, want we staan op het punt om bij Tata te gaan investeren...
En we willen natuurlijk niet dat er gelden naar het buitenland (India) gaan bij mogelijke verkoop...
Niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:08 schreef Hanca het volgende:
Ongeveer 2 uur gemist, nog wat spannends?
Ben benieuwd waar je die waterstof vandaan gaat toveren dan, als we onafhankelijk willen blijven van fossiele prijzen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Prima idee. Opkopen, op waterstof oversluiten en dan lekker staal maken als een dolle (wat dan gewoon mogelijk is zonder de directe omgeving te vergiftigen). En het levert nog eens een concurrentievoordeel op omdat je het goedkoper kan doen dan anderen omdat je niet van stijgende kolenprijzen afhankelijk bent.
Tata zou al meer waterstof gebruiken dan we momenteel met wind op zee zouden kunnen produceren, helaas. Dan moet je er haast een kleine kerncentrale bij zetten die 100% van de tijd waterstof maakt. Ben ik ook geen fan van, maar wel de enige methode om voor voldoende en stabiele energie te zorgen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Prima idee. Opkopen, op waterstof oversluiten en dan lekker staal maken als een dolle (wat dan gewoon mogelijk is zonder de directe omgeving te vergiftigen). En het levert nog eens een concurrentievoordeel op omdat je het goedkoper kan doen dan anderen omdat je niet van stijgende kolenprijzen afhankelijk bent.
Die zul je zelf moeten maken, iets waar we geen infrastructuur voor hebben maar goed, dat heeft volgens mij nog niemand om dat grootschalig te doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:12 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je die waterstof vandaan gaat toveren dan, als we onafhankelijk willen blijven van fossiele prijzen.
De techniek heeft die analyse inmiddels alweer ingehaald (hadden ze het laatst in een podcast van de Correspondent nog eens over: https://decorrespondent.n(...)a/483522765-5d820fb4).quote:Op woensdag 22 september 2021 18:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tata zou al meer waterstof gebruiken dan we momenteel met wind op zee zouden kunnen produceren, helaas. Dan moet je er haast een kleine kerncentrale bij zetten die 100% van de tijd waterstof maakt. Ben ik ook geen fan van, maar wel de enige methode om voor voldoende en stabiele energie te zorgen.
Is het CDA daar nog steeds mee bezig? Grappig wel want daar heb ik de afgelopen 4 jaar toen ze in de regering zaten niks van gemerkt.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hier is toch niet doorheen te komen joh.
En lazer eindelijk eens op met je maatschappelijke stage. Niemand wil het, en het is ook niet uitvoerbaar.
Zijn we niet nee!quote:
Wat is ongezonde vaderlandsliefde eigenlijk of durft het CDA daar zijn vingers niet aan te branden?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik doe de stream weer aan en ik hoor 'gezonde vaderlandsliefde'. Eeuwigdurend stokpaardje van het CDA is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |