Cojonasteun aan bedrijven/horeca etc.quote:
Klopt. Dat moet worden terugbetaald maar de voorwaarden zijn erg schappelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Cojonasteun aan bedrijven/horeca etc.
quote:
Mja, maar hij zit wel bij de verkeerde partij!quote:Op woensdag 22 september 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind echt dat hij stappen heeft gemaakt.
Denk dat hij liever ingestopt wordt door dominee vd Staaijquote:Op woensdag 22 september 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jetten wordt straks lekker ingestopt door mama Sophie.
Klassiek Nederlands mechanisme om dit soort geluiden te kanaliseren.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Potjes voor Quincy Gario en dat soort types. Genot.
Heb vernomen dat v/d Plas flink bij Omtzigt aan het trekken is... (Kom bij ons, kom bij BBB!)quote:
Omtzigt wil niet lobbyen voor Monsantoquote:Op woensdag 22 september 2021 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb vernomen dat v/d Plas flink bij Omtzigt aan het trekken is... (Kom bij ons, kom bij BBB!)
Daarom is erfopvolging eigenlijk niet zo'n goed systeem.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb het idee dat Marijnissen ook niet intelligent genoeg is om daadwerkelijk wat te bereiken. Klinkt misschien lullig maar ik vind het toch een beetje een Jeugdjournaal-presentatrice die toevallig op de positie waar ze nu zit terecht is gekomen. Ik geloof gewoon niet echt dat zij in staat is om bijv. de systematiek van een Europees herstelplan tot in de puntjes te begrijpen. Was erg benieuwd geweest naar hoe een Ronald van Raak het zou doen op haar positie, maar helaas heeft die Den Haag verlaten.
Mijn negatieve beeld van Heerma komt echt niet door zijn stem hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:39 schreef Raw85 het volgende:
De stem van Heerma heeft zo'n negatieve invloed op het beeld dat je van hem hebt. Enerzijds begrijpelijk en tegelijkertijd ontzettend oneerlijk.
Haha nee oke, maar al was hij inhoudelijk wél een fenomeen dan nog is zo'n rare stem toch onhandig.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mijn negatieve beeld van Heerma komt echt niet door zijn stem hoor.
Ik denk dat SP zich nu primair op laagopgeleiden richt. Dat zag je al aan haar taalgebruik in de verkiezingen, jeugdjournaalniveau. Vraag me af of ze een sterk bestuurder zou zijn maar daar is bij SP toch geen sprake van.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:38 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb het idee dat Marijnissen ook niet intelligent genoeg is om daadwerkelijk wat te bereiken. Klinkt misschien lullig maar ik vind het toch een beetje een Jeugdjournaal-presentatrice die toevallig op de positie waar ze nu zit terecht is gekomen. Ik geloof gewoon niet echt dat zij in staat is om bijv. de systematiek van een Europees herstelplan tot in de puntjes te begrijpen. Was erg benieuwd geweest naar hoe een Ronald van Raak het zou doen op haar positie, maar helaas heeft die Den Haag verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |