Te veel dieren. Niet te veel boeren.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nogal vermoeiende discussie. Boeren zijn prima, hun kennis is prima maar er zijn gewoon te veel boeren. Klaar.
We hadden gewoon Groningen moeten opgeven.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:00 schreef monkyyy het volgende:
Lekker Putins schurkenstaat blijven financieren in plaats van in je eigen land investeren.
Zoiets zal het wel worden....quote:Op woensdag 22 september 2021 16:58 schreef monkyyy het volgende:
Van het aardgas en op groene waterstof
'er zijn gewoon teveel, klaar'. Lekker simpel praten over bedrijven die al generaties lang in de familie zitten en waar keihard gewerkt wordt voor de centuh.quote:Op woensdag 22 september 2021 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nogal vermoeiende discussie. Boeren zijn prima, hun kennis is prima maar er zijn gewoon te veel boeren. Klaar.
We hebben een hele provincie erbij drooggelegd met antieke technologie 70 jaar terug. Zo moeilijk zal echt niet zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden....
Maar het wordt een hell of a job!
Ja, makkelijker kan ik het niet opschrijven. Tuurlijk snap ik hun pijn wel. Het is zeer klote als je bedrijf wordt uitgekocht omdat je plaats moet maken voor wat huizen. Als het kabinet betere ideeen heeft graag maar tot nu toe heb ik ze niet gehoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'er zijn gewoon teveel, klaar'. Lekker simpel praten over bedrijven die al generaties lang in de familie zitten en waar keihard gewerkt wordt voor de centuh.
Je kan ook zeggen: Dat is dus een succes en dat doen we hier ookquote:Op woensdag 22 september 2021 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, in Jeruzalem gaat het fantastisch. Ja, nadat alle oorspronkelijke bewoners eruit gejaagd zijn en de nieuwbouw is gevuld met mensen die twee keer modaal verdienen. Zo kan ik het ook.
Ik dacht ook van hoor ik dat goed.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:04 schreef Heph844 het volgende:
Als je al niet kan bedenken hoe je een huis kan verwarmen met kernenergie kan je maar beter ophouden
Rare opmerking inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2021 17:04 schreef Heph844 het volgende:
Als je al niet kan bedenken hoe je een huis kan verwarmen met kernenergie kan je maar beter ophouden
Als je punt eerst is dat mensen de overgang van verwarmen met gas naar op andere manieren verwarmen niet willen en kunnen maken dan is vervolgens met kernenergie komen natuurlijk totaal geen oplossing.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:04 schreef Heph844 het volgende:
quote:Turkenburg gaat regelmatig in debat over kernenergie en verzorgt onder meer presentaties voor Statenleden in de provincies. Zij ‘worstelen’ met de vraag of ze nu wel of geen regionale energieplannen moeten ontwikkelen, zegt hij. “Zeker in het rechts politieke spectrum heerst er weerstand tegen zonne- en windenergie op land. De roep om kernenergie groeit daardoor. Ik begrijp die sentimenten en begrijp ook dat de belangstelling voor kernenergie er door toeneemt. Er zijn daarbij politici die vinden dat we binnen tien jaar in ons land een nieuw type kerncentrale kunnen en moeten bouwen: Een gesmolten
zoutreactor die op thorium draait. Zij zijn van mening dat we daarmee een eigen innovatieve industrie kunnen opbouwen. Helaas zijn ze weinig op de hoogte van de feiten. En ik sta daarin niet alleen, ook collega Kloosterman van de TU Delft is die mening toegedaan. Het is namelijk onmogelijk om binnen dertig jaar in ons land commercieel een thoriumreactor te bouwen en operationeel te maken. Voor 2050 is zoiets niet realiseerbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |