quote:Op woensdag 22 september 2021 14:40 schreef PKM het volgende:
Poffertje gaat standaard onderuit op sokken. Altijd. Ze kan dan ook enorm mopperen als ze dat zelf merkt.
Als het over een paar maanden kouder wordt? Woon jij in texas ofzo?quote:Op woensdag 22 september 2021 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ja dat dus. Bubbles heeft alleen sokken gedragen als newborn, daarna nooit meer. Alleen over een paar maanden als het weer kouder wordt zal ze er weer aan moeten geloven.
Uquote:Op woensdag 22 september 2021 14:52 schreef SQ het volgende:
Goud draagt al maanden geen sokken meer, totaal zinloos aangezien hij ze altijd binnen tien seconden weer uittrekt.
Mensen op straat spreken ons daar ook zo vaak op aan. "U bent de sokjes verloren!"
Ik vind vooral de spreker nogal jong als die het woord moeder niet kentquote:Op woensdag 22 september 2021 16:22 schreef arvensis het volgende:
“Hallo mama van U.” doet me ook zo oud voelen
Zijn meestal vriendjes en vriendinnetjes van Uquote:Op woensdag 22 september 2021 16:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik vind vooral de spreker nogal jong als die het woord moeder niet kent.
Ja maar we zijn ook allemaal al wel stevig belegen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:57 schreef Aure het volgende:
Ze noemen mij tegenwoordig ook zo vaak u en mevrouw, ik voel me dan zo oud
Nee in GA. De herfst is hier heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 15:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Als het over een paar maanden kouder wordt? Woon jij in texas ofzo?
Yep, boodschappen zijn besteld, ballenbak is vandaag aangekomen. No more baby's!quote:Op woensdag 22 september 2021 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
@:Seven. onze beebs zijn bijna aan de beurt!
Oh, eerste lachje!quote:Op woensdag 22 september 2021 20:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, al veel bijna-dreumesen binnen nu en twee weken!
Mijn dame heeft afgelopen maandag voor het eerst gericht gelachen naar mij en mijn man (afzonderlijk: ochtend naar mij, avond naar man) en nu doet ze het iedere dag een paar keer. 🥰 Zo ontzettend leuk. Ook komen er steeds meer verschillende geluidjes en gaat ze reageren op onze geluidjes/stemmetjes en lachen.
Verder een andere mooie update: mevrouw grijpt mijn shirt of bh vast als ze vindt dat het te lang duurt met drinken. Kan niet anders dan dat het een soort van bewuste reflex is, ze doet het alleen op die momenten en ook alleen bij mij, haha.
Oh, en ik heb volgens mij een soort van keelontsteking te pakken. Witte plekjes op mijn beide amandelen en slikken is gevoelig. Hopelijk steek ik haar niet aan.
Hopelijk knapt ze snel op.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:33 schreef PKM het volgende:
Poffertje ligt te hoesten als een oude man.
Dag volle maan, ik denk niet dat je nodig bent vannacht.
Och jeetje dat kwakkelt ook maar doorquote:Op donderdag 23 september 2021 10:12 schreef PKM het volgende:
Sterkte @:SQ![]()
Poffertje heb ik rond twaalf uur maar pijnstillers gegeven want ze bleef maar huilen.![]()
Nu is was ze wat vrolijker. Net een tand door haar lip gevallen.
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:15 schreef arvensis het volgende:
Aah @:PKm, zij ook al? Zielie heeft een wondje op haar lip van gister.
Mjah niet doen. Ook daar leren ze weer van. Even troosten en weer doorgaanquote:Op donderdag 23 september 2021 10:27 schreef PKM het volgende:
[..]![]()
Ik voel me wel lichtelijk schuldig deze keer. Ze kroop van mijn schoot terwijl ik op de grond zat. Ze vergat alleen om haar armpjes te gebruiken.
Collega belt om 13:50 of ik vergadering van 14:00 kan overnemen. Ik zeg, oké, wordt uitdagend maar ik probeer het!quote:Op donderdag 23 september 2021 09:44 schreef SQ het volgende:
Waar ik thuiswerken zei moet "thuiswerken" staan stop de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik nog een betere foto kan maken vandaag voor @MaJo,maar alvast een sneak peek van z'n leuke pakje![]()
Zodra ik de situatie zoals je beschrijft opmerkte. Ik geloof dat ik de verkleiner veel eerder uit heb getrokken zelfs. Of bedoel je alleen dat stukje bij de gordel?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:33 schreef Mango91 het volgende:
Beterschap voor alle zieke baby's!
Hier is het net andersom: baby zit goed in zijn vel en ik heb buikgriep
Ahh wat leuk Aure, wat zijn ze dan al groot in zo'n stoel!
Nog een vraagje; mijn baby is sinds gister 4 maanden en denk rond de 7,5 kilo en draagt kledingmaat 68. In de maxi cosi verkleiner vind ik hem krap zitten maar als ik die eruit haal vind ik zijn hoofd weer heel losjes. Wanneer hebben jullie de verkleiner er uitgehaald?
Ze groeit goed, ze drinkt goed, ze slaapt ook wel aardig.quote:
Een draagzak of doek kan wonderen doen voor een kindje met reflux. Het gaat er niet van weg, maar ze worden er een stuk rustiger van plus dat je ze constant rechtop houdt. Succes!quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ze groeit goed, ze drinkt goed, ze slaapt ook wel aardig.
Maar zodra ze wakker is dan zie je grote moeite. Zoveel ongemak. Constant slikken, heel onrustig. En vooral heel veel huilen. Soms wel 6-10 uur per dag.
Is beoordeelt door het CB + kinderarts die toch echt wel aangaven dat dit verborgen reflux betreft.
Die hebben we inmiddels ook ontdekt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een draagzak of doek kan wonderen doen voor een kindje met reflux. Het gaat er niet van weg, maar ze worden er een stuk rustiger van plus dat je ze constant rechtop houdt. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |