abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201469210
Aangezien hier in COR geen ruimte voor is, open ik er hier een topic over.

Het aantal meldingen op internet van (ernstige) neveneffecten is schokkend.

Ik heb ondertussen denk ik al honderden video's gezien van mensen die ernstig zijn aangetast of overleden door vaccins.

Dit zijn het soort neveneffecten die vaak worden gemeld:

Hartaanvallen
Hartspierontstekingen
Verlamming van gezichtsspieren/lichaam
Spastische aanvallen
Herseninfarcten
Amputatie
Huidaandoeningen
Tics
Bloeduitstortingen
Overlijden
Enzovoorts.

Bepaal zelf of je er iets van gelooft of niet. Je kunt niet bewijzen of ze betrouwbaar zijn, maar je kunt ze ook niet automatisch afschrijven als onzin. Ik denk echter dat de meeste mensen er geen enkel belang bij hebben om dergelijke symptomen te faken, inclusief mensen die daarna nog steeds pro vaccin zijn.

Dit zijn enkele kanalen die dergelijke video's verzamelen.

https://www.bitchute.com/channel/pjOFxoXgaikF/

https://www.bitchute.com/channel/yournumbersup/

Graag meer hierover toevoegen.
pi_201469228
videos op Facebook?
pi_201469253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
maar je kunt ze ook niet automatisch afschrijven als onzin
Jawel hoor... als je roept dat je beweringen van onbekenden kunt geloven, is het net zo goed mogelijk iets _niet_ te geloven.

Ik snap dat je graag zou willen dat je mensen kunt verbieden iets _niet_ te geloven, maar ook dat is een vrije keuze..
als jij het recht wilt voorbehouden ergens wel een geloof aan te hechten ondanks dat er weinig overtuigende redenen voor zijn anders dan dat je zomaar iets moet 'geloven', hebben andere mensen net zo goed het recht te stellen dat zij dat _niet_ geloven...

vrijheid van religie is ook het afwijzen van 'geloof' ergens in.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 22 september 2021 @ 13:45:19 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201469291
De reacties op onderstaande link is wellicht interessant om eens doorheen te scrollen

How concerned are you about adverse events related to the vaccines?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 september 2021 @ 13:48:49 #5
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201469335
Complicatie compilatie _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 22 september 2021 @ 13:52:00 #6
80382 manny
30 is best veel
pi_201469382
Een hele kleine kans keer honderd miljoen (of meer) kan nog steeds vrij grote absolute aantallen opleveren.

Dit soort filmpjes kun je maken over vaccinatie, vliegen, rug-operaties, verdoving, leren fietsen, sporten, drugs, etc....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201469417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]


Ik snap dat je graag zou willen dat je mensen kunt verbieden
Eh, sorry maar dit is echt onzin.

Laat ik de zin anders formuleren: wat mij betreft kun je ze niet automatisch allemaal afschrijven als onzin. Als je dat toch doet moet je dat zelf weten, maar redelijk of intellectueel eerlijk is dat niet.
pi_201469431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:52 schreef manny het volgende:
Een hele kleine kans keer honderd miljoen (of meer) kan nog steeds vrij grote absolute aantallen opleveren.

Dit soort filmpjes kun je maken over vaccinatie, vliegen, rug-operaties, verdoving, leren fietsen, sporten, drugs, etc....
Dus moet je ze negeren?

Dit gaat over mensen, geen filmpjes.

Al het bovenstaande ben je niet verplicht te doen op straffe van inkomensverlies en verlies van andere rechten en vrijheden.
  woensdag 22 september 2021 @ 13:58:02 #9
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201469472
Je moet jezelf toch de moreele vraag stellen:

Gaan er meer mensen dood aan het virus, of de neveneffecten van een vaccine.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201469481
quote:
14s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef cherrycoke het volgende:
Je moet jezelf toch de moreele vraag stellen:

Gaan er meer mensen dood aan het virus, of de neveneffecten van een vaccine.
In ieder geval in de leeftijdscategorie onder 65 lijkt het er wat mij betreft op dat het vaccin schadelijker is dan het virus.
  woensdag 22 september 2021 @ 13:59:28 #11
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201469490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
In de leeftijdscategorie onder 65 lijkt het er wat mij betreft op dat het vaccin schadelijker is dan het virus.
Heb je hier ook data van?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_201469684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Eh, sorry maar dit is echt onzin.

Laat ik de zin anders formuleren: wat mij betreft kun je ze niet automatisch allemaal afschrijven als onzin. Als je dat toch doet moet je dat zelf weten, maar redelijk of intellectueel eerlijk is dat niet.
nogmaals... als jij zomaar gaat roepen dat je iets gelooft, kan iemand anders aangeven dat hij het niet gelooft...

dat is geen onzin... dat is gewoon juist de werkelijkheid en daarom gaat hier niet om daadwerkelijk objectieve controleerbare feiten, maar gewoon om wat mensen die iets roepen dat je dan maar voor waar moet aannemen.

Het zou wat anders zijn als je wel bewijzen hebt, maar die ontbreken juist geheel in jouw verhaal....
daarom gaat hett hier om 'geloof'.

verder heb je het volste recht te 'geloven' wat je wil... maar je moet niet roepen dat iedereen moet geloven wat jij toevallig wil geloven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201469687
Ik denk dat de adverse effects ondergerapporteerd zijn.
Als er eerlijk gerapporteerd dan is dat niet goed reclame voor de vax verkoop.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201469699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:10 schreef RM-rf het volgende:

verder heb je het volste recht te 'geloven' wat je wil... maar je moet niet roepen dat iedereen moet geloven wat jij toevallig wil geloven.
Dat roept hij ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201469719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]
nogmaals... als jij zomaar gaat roepen dat je iets gelooft, kan iemand anders aangeven dat hij het niet gelooft...
Dat zeg ik ook helemaal niet. Lees je eigenlijk wel wat ik schrijf? Wat ik zeg is dat als er duizenden mensen berichten over problemen na vaccins, het onredelijk zou zijn om die bij voorbaat allemaal af te schrijven als onzin. Dat wil niet zeggen dat je er automatisch wel in moet geloven. Snap je dat verschil niet?
pi_201469745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:12 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat roept hij ook niet.
dat is letterlijk wat hij beweert:

quote:
maar je kunt ze ook niet automatisch afschrijven als onzin
en laat dat nu prima mogelijk zijn met de anekdotische en onbewijsbare beweringen...
sterker nog een groot deel is allang bewezen gelogen omdat er bepaalde ideologische groepen bezig zijn angst te zaaien en domme mensen proberen te bevinloedden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201469754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dat is letterlijk wat hij beweert:
[..]
en laat dat nu prima mogelijk zijn met de anekdotische en onbewijsbare beweringen...
sterker nog een groot deel is allang bewezen gelogen omdat er bepaalde ideologische groepen bezig zijn angst te zaaien en domme mensen proberen te bevinloedden
Sorry maar je interpreteert mijn woorden onjuist. Zie boven.

De enige mensen die ANGST zaaien sinds 1,5 jaar is de overheid en de media.

Dit is het aantal doden in Nederland tot nu toe per leeftijd. Waarvoor we de hele maatschappij ontwrichten.

https://www.statista.com/(...)-age-in-netherlands/

Bijna 90% is boven de 70.

Wist je dat mensen op een gegeven moment doodgaan?
pi_201469865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Sorry maar je interpreteert mijn woorden onjuist. Zie boven.

De enige mensen die ANGST zaaien sinds 1,5 jaar is de overheid en de media.

Dit is het aantal doden in Nederland tot nu toe per leeftijd. Waarvoor we de hele maatschappij ontwrichten.

https://www.statista.com/(...)-age-in-netherlands/

Bijna 90% is boven de 70.

Wist je dat mensen op een gegeven moment doodgaan?
Ach kom je gaat nou toch niet beweren dat nog niemand je verteld heeft dat het niet om het aantal doden ansich gaat, dat het aantal doden veel groter zou zijn als de ziekenhuis capaciteit zou worden overschreden en dat er ook veel mensen zijn die langdurig behoorlijk ernstige klachten overhouden aan dit virus.
pi_201469916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:24 schreef Alfje het volgende:

[..]
Ach kom je gaat nou toch niet beweren dat nog niemand je verteld heeft dat het niet om het aantal doden ansich gaat, dat het aantal doden veel groter zou zijn als de ziekenhuis capaciteit zou worden overschreden en dat er ook veel mensen zijn die langdurig behoorlijk ernstige klachten overhouden aan dit virus.
En weer gewoon genezen.

Je lost een zorgprobleem niet op door de maatschappij te ontwrichten, bedrijven failliet te laten gaan, de rechten en vrijheden van mensen te beperken, ze tegen hun zin te onderwerpen aan medische ingrepen op straffe van inkomensverlies, enzovoorts.

Zie je nu niet dat dit perverse retoriek is?
pi_201469917
Er zijn 6 miljard doses gezet en jij maakt je zorgen over honderden gevallen?

6.000.000.000
vs
100

Zullen er mensen zijn die door vaccinaties een complicatie oplopen?
Ja, maar dat valt echt in het niks vergeleken met het aantal gezette prikken.
pi_201469926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Er zijn 6 miljard doses gezet en jij maakt je zorgen over honderden gevallen?

6.000.000.000
vs
100

Zullen er mensen zijn die door vaccinaties een complicatie oplopen?
Ja, maar dat valt echt in het niks vergeleken met het aantal gezette prikken.
Het zijn waarschijnlijk miljoenen gevallen op basis van de dingen die uberhaupt zijn gerapporteerd, wat een fractie zou zijn van het ware aantal.

Ook zijn dit slechts kortetermijneffecten. De lange termijn moeten we nog zien.
pi_201469968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het zijn waarschijnlijk miljoenen gevallen op basis van de dingen die uberhaupt zijn gerapporteerd, wat een fractie zou zijn van het ware aantal.

Ook zijn dit slechts kortetermijneffecten. De lange termijn moeten we nog zien.
"Waarschijnlijk" koop je niks voor. Als er miljoenen gevallen zouden zijn werden die echt wel gemeld want een klein aantal bij Astra Zeneca werd al snel gemeld en is er lange tijd een prikstop geweest tot er meer duidelijk was.

Negatieve lange termijn effect kunnen we verder zo goed als zeker uitsluiten. Er is 0 bewijs hiervoor
pi_201470021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:33 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
"Waarschijnlijk" koop je niks voor. Als er miljoenen gevallen zouden zijn werden die echt wel gemeld want een klein aantal bij Astra Zeneca werd al snel gemeld en is er lange tijd een prikstop geweest tot er meer duidelijk was.

Negatieve lange termijn effect kunnen we verder zo goed als zeker uitsluiten. Er is 0 bewijs hiervoor
Oke, bedankt voor je bijdrage, nu weer ontopic.
  woensdag 22 september 2021 @ 14:38:29 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201470025
En zo kan je ook filmpjes vinden van mensen die zijn overleden aan Corona, omdat ze niet gevaccineerd waren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201470040
quote:
7s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
En zo kan je ook filmpjes vinden van mensen die zijn overleden aan Corona, omdat ze niet gevaccineerd waren.
Die hoef je niet te vinden, dat werd allemaal uitgebreid uitgelicht in de media.

Terwijl die aantallen extreem laag zijn.

Hier hoor je echter niks over, je moet er naar op zoek. Waarom niet, als die aantallen ook extreem laag zijn?
pi_201470059
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Oke, bedankt voor je bijdrage, nu weer ontopic.
Feiten = offtopic?

Kom gewoon zelf eens met feiten ipv "waarschijnlijk"
pi_201470089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die hoef je niet te vinden, dat werd allemaal uitgebreid uitgelicht in de media.

Terwijl die aantallen extreem laag zijn.

Hier hoor je echter niks over, je moet er naar op zoek. Waarom niet, als die aantallen ook extreem laag zijn?
Als de ICs overstromen, lijken in koelwagens gedumpt moeten worden etc. dan zijn de aantallen niet extreem laag. Al helemaal niet als we lange tijd in lockdown zijn geweest en bijna iedereen z'n best heeft gedaan om contact met anderen te ontwijken, goed ontsmetten etc.
pi_201470107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
En weer gewoon genezen.

Je lost een zorgprobleem niet op door de maatschappij te ontwrichten, bedrijven failliet te laten gaan, de rechten en vrijheden van mensen te beperken, ze tegen hun zin te onderwerpen aan medische ingrepen op straffe van inkomensverlies, enzovoorts.

Zie je nu niet dat dit perverse retoriek is?
Dat is een compleet andere discussie die waardevol is om te voeren, maar roepen dat er maar weinig doden vallen en dat het daarom allemaal wel mee valt is op zijn zachtst gezegd kortzichtig. En door dat soort domme opmerkingen sla je direct elke andere vorm van discussie dood omdat niemand je meer serieus neemt.

Ik, en velen met mij, zijn best bereid te luisteren naar goede argumenten, maar ik ga niet in een enorme wappie brei zoeken of er misschien ook af en toe iets interessants gezegd wordt.

Ga de juiste discussie aan met goede argumenten en laat dit soort kortzichtige onzin achterwege als je daadwerkelijk iemand wil overtuigen.
pi_201470128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Hier hoor je echter niks over, je moet er naar op zoek. Waarom niet, als die aantallen ook extreem laag zijn?
Omdat vergeleken met het aantal coronadoden dit aantal extreem vl lager is :D . Daarbij is overlijden natuurlijk belangrijker nieuws dan niet-dodelijke bijwerkingen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201470143
DAT HEB OP FEESBOEK GESTAAN!!@@!
pi_201470156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dat is letterlijk wat hij beweert:
[..]
en laat dat nu prima mogelijk zijn met de anekdotische en onbewijsbare beweringen...
sterker nog een groot deel is allang bewezen gelogen omdat er bepaalde ideologische groepen bezig zijn angst te zaaien en domme mensen proberen te bevinloedden
Nee, hij schrijft ook heel duidelijk:
'Bepaal zelf of je er iets van gelooft of niet.'

Niks met 'moet' te maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201470879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:43 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als de ICs overstromen, lijken in koelwagens gedumpt moeten worden etc. dan zijn de aantallen niet extreem laag. Al helemaal niet als we lange tijd in lockdown zijn geweest en bijna iedereen z'n best heeft gedaan om contact met anderen te ontwijken, goed ontsmetten etc.
https://www.statista.com/(...)-age-in-netherlands/
pi_201470888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Omdat vergeleken met het aantal coronadoden dit aantal extreem vl lager is :D . Daarbij is overlijden natuurlijk belangrijker nieuws dan niet-dodelijke bijwerkingen.
Dat is dus maar de vraag. We hebben daar helemaal geen betrouwbare data over. Daarom word je gedwongen om zelf maar naar anekdotisch bewijs te zoeken, want aan de officile cijfers heb je niets.
pi_201470949
quote:
En dit zijn de cijfers als een groot deel van de bevolking koppig is

https://www.statista.com/(...)rom-covid-by-age-us/
pi_201471115
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:00 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
En dit zijn de cijfers als een groot deel van de bevolking koppig is

https://www.statista.com/(...)rom-covid-by-age-us/
0,18% in een land waarin 69% overgewicht heeft waarvan bijna de helft obees en waarvan 77% 65 jaar en ouder is.

Niks bijzonders te zien volgens mij.
pi_201471237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
0,18% in een land waarin 69% overgewicht heeft waarvan bijna de helft obees en waarvan 77% 65 jaar en ouder is.

Niks bijzonders te zien volgens mij.
0,18%? Dat is echt een laag getal zo op het oog.
Mensen met overgewicht? Ach, lekker boeiend die mensen.
Mensen met morbide obesitas? Haha, ja die vragen er zelf om.
65 jaar en ouder? Logisch dat die dood gaan, als het geen covid is dan gaan ze wel aan iets anders dood.

Ik snap de ophef om corona echt niet hoor. En ik ga hiervoor al helemaal geen miniem risico lopen op niet-dodelijke bijwerkingen van een vaccin... ik ben gekke Henkie niet! Mark en Hugo kunnen de pot op :W
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201471521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
0,18%? Dat is echt een laag getal zo op het oog.
Mensen met overgewicht? Ach, lekker boeiend die mensen.
Mensen met morbide obesitas? Haha, ja die vragen er zelf om.
65 jaar en ouder? Logisch dat die dood gaan, als het geen covid is dan gaan ze wel aan iets anders dood.

Ik snap de ophef om corona echt niet hoor. En ik ga hiervoor al helemaal geen miniem risico lopen op niet-dodelijke bijwerkingen van een vaccin... ik ben gekke Henkie niet! Mark en Hugo kunnen de pot op :W
De maatregelen, vaccinatiedwang voor de hele bevolking en angstzaaierij zijn inderdaad buitenproportioneel.

Wat je zaait is wat je oogst. Als je ongezond leeft is de kans ook groter dat je vroegtijdig sterft of ernstig ziek wordt. Daar zijn jongeren en anderen die wel gezond leven en dergelijke niet verantwoordelijk voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 22-09-2021 16:53:27 ]
pi_201471868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
De maatregelen, vaccinatiedwang voor de hele bevolking en angstzaaierij zijn inderdaad buitenproportioneel.

Wat je zaait is wat je oogst. Als je ongezond leeft is de kans ook groter dat je vroegtijdig sterft of ernstig ziek wordt. Daar zijn jongeren en anderen die wel gezond leven en dergelijke niet verantwoordelijk voor.
Ook als je deze mening bent toegedaan hoef je alsnog niet je kont tegen de krib te gooien. Je kunt alsnog schorvoetend dat vaccin nemen. Sterker nog, ik denk dat er best veel mensen zijn die dat gedaan hebben. "Ik vind het onzin/overdreven maar ach laat ik er geen punt van maken, heb wel andere dingen aan m'n hoofd". Iets in die geest. Wat is daar mis mee?

Waarom zijn er toch mensen die op hun strepen blijven staan over zoiets onschuldigs en kleins en het niet doen? Ik snap dat extreem principile niet betreffende dit onderwerp. Het komt zo kinderachtig over.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201472178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ook als je deze mening bent toegedaan hoef je alsnog niet je kont tegen de krib te gooien. Je kunt alsnog schorvoetend dat vaccin nemen. Sterker nog, ik denk dat er best veel mensen zijn die dat gedaan hebben. "Ik vind het onzin/overdreven maar ach laat ik er geen punt van maken, heb wel andere dingen aan m'n hoofd". Iets in die geest. Wat is daar mis mee?

Waarom zijn er toch mensen die op hun strepen blijven staan over zoiets onschuldigs en kleins en het niet doen? Ik snap dat extreem principile niet betreffende dit onderwerp. Het komt zo kinderachtig over.
Daarom heb ik dit topic dus aangemaakt, om mensen die ook zoiets 'onschuldigs en kleins' hebben genomen en vervolgens gehandicapt raken of overlijden ook onder de aandacht te brengen. Want daar hoor je niks over en die mensen zijn er wel degelijk.

Die mensen hadden waarschijnlijk helemaal niets van covid gemerkt als ze het zouden hebben gekregen. Dat maakt het zo in en in triest als je dan toch met de gebakken peren zit (of gewoon overlijdt) door dat stomme vaccin wat je niet eens nodig hebt.
  woensdag 22 september 2021 @ 17:26:10 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201472193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die hoef je niet te vinden, dat werd allemaal uitgebreid uitgelicht in de media.

Terwijl die aantallen extreem laag zijn.

Hier hoor je echter niks over, je moet er naar op zoek. Waarom niet, als die aantallen ook extreem laag zijn?
Het lijkt me dat die aantallen niet vergelijkbaar zijn want er zijn wel degelijk data objectief meetbaar.

Aantal mensen op de IC wordt gewoon bijgehouden. Beduidend minder in de hoogtijdagen van corona. In de vroege zomer, waar de meeste vaccins gezet zijn, waren er minder mensen op de IC's. Ook hebben we bij de hoogtijdagen zelf kunnen zien hoe op sommige plekken die het minder goed voor elkaar hadden de lijken zich letterlijk opstapelden. Ook dit was niet het geval toen er de meeste vaccins gezet waren.

Dus tenzij je in een breed gedragen complot gelooft waar IC's stiekem wel bomvol liggen maar ze dat voor ons verborgen houden of de lijken zich ergens wel opstapelen maar dat angstvallig stilgehouden wordt, lijkt het me een vaststaand feit dat het ten eerste niet om miljoenen gevallen gaat en ten tweede niet te stellen is dat het vaccin erger is dan de ziekte.

Let wel dat bij dat complot zowel de statistici als de volledige administratie in het ziekenhuis als de overheid betrokken moet zijn. Als je dat gelooft is dat ook best hoor, maar dan meld ik me graag weer af
Laffe huichelaar
pi_201472229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het lijkt me dat die aantallen niet vergelijkbaar zijn want er zijn wel degelijk data objectief meetbaar.

Aantal mensen op de IC wordt gewoon bijgehouden. Beduidend minder in de hoogtijdagen van corona. In de vroege zomer, waar de meeste vaccins gezet zijn, waren er minder mensen op de IC's. Ook hebben we bij de hoogtijdagen zelf kunnen zien hoe op sommige plekken die het minder goed voor elkaar hadden de lijken zich letterlijk opstapelden. Ook dit was niet het geval toen er de meeste vaccins gezet waren.

Dus tenzij je in een breed gedragen complot gelooft waar IC's stiekem wel bomvol liggen maar ze dat voor ons verborgen houden of de lijken zich ergens wel opstapelen maar dat angstvallig stilgehouden wordt, lijkt het me een vaststaand feit dat het ten eerste niet om miljoenen gevallen gaat en ten tweede niet te stellen is dat het vaccin erger is dan de ziekte.

Let wel dat bij dat complot zowel de statistici als de volledige administratie in het ziekenhuis als de overheid betrokken moet zijn. Als je dat gelooft is dat ook best hoor, maar dan meld ik me graag weer af
Ten opzichte van vorig jaar dezelfde periode liggen er nu veel meer mensen in het ziekenhuis. Misschien hebben mensen minder weerstand door al die debiele maatregelen en de stress sinds vorig jaar.

Je kan de 'hoogtijdagen' niet vergelijken met een zomer/vroege herfstperiode want zoals alle virussen die de luchtwegen aantasten zijn we er veel vatbaarder voor in het koude seizoen.

De lijken hebben zich nooit opgestapeld, zie de sterftecijfers, er is helemaal niets aan de hand. Media-angstporno, net als die doodvallende Chinezen op straat enzo. Pure bangmakerij.

Voor mensen die uberhaupt geen of nauwelijks risico lopen met corona is vaccineren simpelweg van de zotte. Je geeft toch ook niet iedereen preventief een griepprik of een chemokuur?
pi_201472311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Daarom heb ik dit topic dus aangemaakt, om mensen die ook zoiets 'onschuldigs en kleins' hebben genomen en vervolgens gehandicapt raken of overlijden ook onder de aandacht te brengen. Want daar hoor je niks over en die mensen zijn er wel degelijk.
Ze zijn er, maar het zijn er bar weinig, helemaal in vergelijking met ongevaccineerden die ernstig ziek worden of doodgaan door corona. Waarom zou je inzoomen op dat deel wat veel minder voor komt n in de meeste gevallen minder erg is?

quote:
Die mensen hadden waarschijnlijk helemaal niets van covid gemerkt als ze het zouden hebben gekregen. Dat maakt het zo in en in triest als je dan toch met de gebakken peren zit (of gewoon overlijdt) door dat stomme vaccin wat je niet eens nodig hebt.
In de uiterst zeldzame gevallen dat het gebeurd is het inderdaad zeer triest en ongelukkig, zoals bijv. het verhaal van Lisa Shaw. Maar als je puur uit gaat van kansberekening dan winnen de voordelen van het vaccin tegen de nadelen van het vaccin. Dan is het onlogisch om de grotere kans te bagatelliseren en de kleinere kans uit te vergroten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201472566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze zijn er, maar het zijn er bar weinig, helemaal in vergelijking met ongevaccineerden die ernstig ziek worden of doodgaan door corona. Waarom zou je inzoomen op dat deel wat veel minder voor komt n in de meeste gevallen minder erg is?
quote:
In de uiterst zeldzame gevallen dat het gebeurd is het inderdaad zeer triest en ongelukkig, zoals bijv. het verhaal van Lisa Shaw. Maar als je puur uit gaat van kansberekening dan winnen de voordelen van het vaccin tegen de nadelen van het vaccin. Dan is het onlogisch om de grotere kans te bagatelliseren en de kleinere kans uit te vergroten.
Ik begon met een inhoudelijke reactie maar dit topic gaat hier allemaal niet over.

Het gaat over de mensen die wel degelijk bijeffecten ondervinden. Ieder persoon die onterecht lijdt door dat vaccin is er een te veel.

De retoriek dat dat allemaal niet belangrijk is omdat het er zo weinig zouden zijn etc. is hier niet welkom. Daar ga je maar mee naar COR, bedankt.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:36:24 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201473007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
[..]
Ik begon met een inhoudelijke reactie maar dit topic gaat hier allemaal niet over.

Het gaat over de mensen die wel degelijk bijeffecten ondervinden. Ieder persoon die onterecht lijdt door dat vaccin is er een te veel.

De retoriek dat dat allemaal niet belangrijk is omdat het er zo weinig zouden zijn etc. is hier niet welkom. Daar ga je maar mee naar COR, bedankt.
dus je wil hier in dit topic alleen voorbeelden van mensen die zeggen bijwerkingen te hebben van het vaccin. De zin en onzin van het vaccin dient niet besproken te worden, comclusies uit die opsomming zijn niet werken, het is een opsommingstopic?

Wat is dan precies het nut, waarom in 's hemelsnaam dit topic
Laffe huichelaar
pi_201473883
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:43 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als de ICs overstromen, lijken in koelwagens gedumpt moeten worden etc. dan zijn de aantallen niet extreem laag. Al helemaal niet als we lange tijd in lockdown zijn geweest en bijna iedereen z'n best heeft gedaan om contact met anderen te ontwijken, goed ontsmetten etc.
Das logisch als jarenlang de ICs worden afgeschaald en de bevolking toeneemt.
pi_201474023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
dus je wil hier in dit topic alleen voorbeelden van mensen die zeggen bijwerkingen te hebben van het vaccin. De zin en onzin van het vaccin dient niet besproken te worden, comclusies uit die opsomming zijn niet werken, het is een opsommingstopic?

Wat is dan precies het nut, waarom in 's hemelsnaam dit topic
We hebben al tig topics daarover maar geen enkel topic waarin daadwerkelijk de neveneffecten zichtbaar worden gemaakt. In COR wordt dat als fakenews en extreem rechts verwijderd.
  woensdag 22 september 2021 @ 19:48:45 #47
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201474268
Vader van een vriendin, 84 en superfit is week na zijn vaccinatie overleden. (kan toeval zijn natuurlijk)

Nicht van een vriendin van me, ongeveer 50 jaar, herseninfarct gekregen vlak na vaccinatie. Had half jaar eerder corona gehad waarmee ze in ziekenhuis had gelegen, niet op de ic. Nu ligt ze er weer en kan amper praten.

Een kennis die al gediagnosticeerd is met terminale eierstokkanker, twijfelde om zich te laten vaccineren, toch gedaan en vrij snel daarna kreeg ze ontstekingen aan beide ogen en nu ziet ze niks meer.

Geen van allen hebben het gemeld en ze denken allemaal dat het toeval is maar ik vind dat ze dat juist wel moeten doen.
To BG or not to BG!
  donderdag 23 september 2021 @ 07:23:48 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201478608
Leg de cijfers van vaccinatie doden eens naast die van drugsgebruikers.
Van vaccinatie is veel meer en minder doden " waarvan vaak niet eens duidelijk is dat door vaccinatie"
En aantal doden door ingespoten drugs dit zijn minder gebruikers maar veel meer aangetoonde doden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201485996
Mijn vader kreeg twee dagen (49 uur ongeveer) na zijn eerste vaccinatie te kampen met uitval in zijn linkerarm. Een TIA bleek uiteindelijk.

Volgens het ziekenhuis puur toeval en niet te wijten aan het vaccin. Of dat daadwerkelijk zo was, laat ik maar in het midden.

Ik en de rest van de familie heeft het er niet van weerhouden exact hetzelfde vaccin (Pfizer) te nemen. Zelfs mijn vader heeft uiteindelijk ook het tweede vaccin genomen. Wij laten ons niet leiden door angst door iets waarop de kans ze klein is.
pi_201487136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Vader van een vriendin, 84 en superfit is week na zijn vaccinatie overleden. (kan toeval zijn natuurlijk)

Nicht van een vriendin van me, ongeveer 50 jaar, herseninfarct gekregen vlak na vaccinatie. Had half jaar eerder corona gehad waarmee ze in ziekenhuis had gelegen, niet op de ic. Nu ligt ze er weer en kan amper praten.

Een kennis die al gediagnosticeerd is met terminale eierstokkanker, twijfelde om zich te laten vaccineren, toch gedaan en vrij snel daarna kreeg ze ontstekingen aan beide ogen en nu ziet ze niks meer.

Geen van allen hebben het gemeld en ze denken allemaal dat het toeval is maar ik vind dat ze dat juist wel moeten doen.
Heftig. Sterkte ermee.

'allemaal toeval' dat zeggen de coincidence theoristen hier ook.

Ik ken ook mensen die jarenlang ziek met onderliggende klachten waren en dan als corona doden opgeschreven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201487223
Toevallig dat het voornamelijk de BNW’ers zijn die ‘toevallig iemand kennen die’.

Ik ken trouwens een paar mensen die overleden zijn 1 tot 2 dagen nadat ze een glas water hebben gedronken... Maar daar geeft de MSM dan weer geen aandacht aan....
pi_201506264
Study Finds SEVERE Allergic Reactions To COVID Vaccine Are 400% HIGHER Than Normal

A study published in the peer-reviewed journal Acta Mdica Portuguesa has found the rate of anaphylactic shock in response to the COVID vaccines is 400% higher compared to the normal rate for vaccines. And in the case of the UK's Oxford/Astra-Zeneca COVID vaccine, the rate is at least 1,000% higher than the normal level.

According to the study, the FDA's data released since January 18, 2021 shows an allergic reaction rate of 4.7 anaphylactic shock reactions per million vaccinations for the Pfizer vaccine and 2.5 anaphylactic shock reactions per million for the Moderna vaccine. This is significantly higher than the average safety threshold of less than one reaction per million vaccinations.

This is important because, according to the study on page 544, this reaction could be life-threatening because some who experience anaphylactic shock could stop breathing if their airways close and the proper medical procedures are not administered in time to open up the airways.

Gaat verder:

Link
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201506265
Tinnitus sufferers explain sudden onset after shot

More than 10,000 Americans have reported tinnitus as a possible side effect of the COVID-19 vaccine, and some are now questioning why the FDA and CDC are not taking a deeper look into their claims about hearing problems.

Artikel gaat verder:

https://www.abc15.com/new(...)ad-to-hearing-issues

Video van 6 minuten hierover:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201602079
Om in de gaten te houden:

Mystery rise in heart attacks from blocked arteries

Health experts have been left baffled by a big rise in a common and potentially fatal type of heart attack in the west of Scotland.

During the summer there was a 25 per cent rise in the number of people rushed to the Golden Jubilee National Hospital in Clydebank with partially blocked arteries cutting blood supply to the heart.

Typically the centre, which is the largest of its kind in the UK and treats people from five health board areas, receives 240 patients a month suffering with this form of heart attack, but this rose to more than 300 over May, June and July of this year. Doctors have searched for a pattern among patients to determine if less access to health checks in the pandemic or a history of Covid-19 infection may explain it but have found no obvious trend.

Mitchell Lindsay, lead consultant cardiologist at the Golden Jubilee, said: “There is not any evidence that it is as a consequence of any delayed care or missed opportunity. It is likely to be due to a multitude of factors: people being sedentary with lockdown; stress; people ignoring symptoms because they do not want to present at hospital. There are probably five to ten causes, all linked.”

Gaat verder:

https://archive.is/M3oLc
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201602091
Investigation: Deaths among Teenagers have increased by 47% in the UK since they started getting the Covid-19 Vaccine according to official ONS data

An investigation of official ONS and NHS data has revealed that since the Covid-19 vaccine began to be rolled-out to teenagers there has been a 47% rise in the number of deaths due to all-causes among the age group.

The Joint Committee on Vaccination and Immunisation (JCVI) submitted an independent report to the UK Government on July 15th 2021, in which they advised that children and young people aged 12 years and over with specific underlying health conditions should be offered Covid-19 vaccination.

Gaat verder:

https://theexpose.uk/2021(...)d-vaccination-began/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201605016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Investigation: Deaths among Teenagers have increased by 47% in the UK since they started getting the Covid-19 Vaccine according to official ONS data

An investigation of official ONS and NHS data has revealed that since the Covid-19 vaccine began to be rolled-out to teenagers there has been a 47% rise in the number of deaths due to all-causes among the age group.

The Joint Committee on Vaccination and Immunisation (JCVI) submitted an independent report to the UK Government on July 15th 2021, in which they advised that children and young people aged 12 years and over with specific underlying health conditions should be offered Covid-19 vaccination.

Gaat verder:

https://theexpose.uk/2021(...)d-vaccination-began/
Schokkend.
pi_201657265
Dokter doet bloedtest op zijn patint voor en na het vaccin:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201657511
Ontario doctor resigns over forced vaccines, says 80% of ER patients with mysterious issues had both shots

Dr. Rochagn Kilian asked a hospital system CEO some tough questions about unethical behaviour and he deferred to the government.

Dr. Rochagn Kilian recently resigned as an emergency room and family practice physician due to her concerns that the Ontario health system and Grey Bruce Health Services (GBHS) crossed ethical lines throughout the pandemic.

In a virtual meeting that included GBHS CEO Gary Sims and other staff members, Dr. Kilian asked Sims a series of questions about what she believes is unethical behaviour on behalf of the Ontario health system at all levels. Sims appeared to be unprepared for difficult questions pertaining to the ongoing rollout of vaccination mandates and vaccine segregation restrictions the Ontario heath system is championing.

Kilian estimated that 80 percent of the patients she saw in the ER during the past month who had inexplicable symptoms were “double vaxxed.”

Dr. Kilian relocated to Owen Sound – a small city in Grey County, Ontario – from South Africa after previously working in British Columbia. When she resettled in Owen Sound with her family, she expressed to a local paper how happy she was to live there: “Our recruitment to Owen Sound might have been by chance, but our choice to settle here was definitely not. Our four months in Owen Sound have been blessed. A little town with lots of soul, surrounded by beautiful landscapes, filled with welcoming residents and businesses, and exciting festivals, programs and activities. We truly feel fortunate to raise a family here.”

The first issue that Dr. Kilian brought up during the meeting was informed consent regarding the COVID jab and what she considered to be a coercive mentality of pressuring people to accept medications that she pointed out are still in “clinical trials.”

An GBHS administrator did not answer her question directly, but instead passed the buck to the provincial government and stated they do not have “oversight or input” regarding consent mechanisms presented to patients.

Gaat verder:

https://archive.ph/nezYF#selection-987.4-1051.217
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201657705
VigiAccess was launched by the World Health Organization (WHO) in 2015 to provide public access to information in VigiBase, the WHO global database of reported potential side effects of medicinal products.

Side effects – known technically as adverse drug reactions (ADRs) and adverse events following immunization (AEFIs) – are reported by national pharmacovigilance centres or national drug regulatory authorities that are members of the WHO Programme for International Drug Monitoring (PIDM). WHO PIDM was created in 1968 to ensure the safer and more effective use of medicinal products.

http://vigiaccess.org/

Typ in: Covid-19 vaccine en ga dan naar ADR (Adverse Drug Reactions). Dit is het resultaat:

Blood and lymphatic system disorders (88967)
Cardiac disorders (108468)
Congenital, familial and genetic disorders (1191)
Ear and labyrinth disorders (73537)
Endocrine disorders (3003)
Eye disorders (80958)
Gastrointestinal disorders (454963)
General disorders and administration site conditions (1344552)
Hepatobiliary disorders (4391)
Immune system disorders (30921)
Infections and infestations (148058)
Injury, poisoning and procedural complications (107113)
Investigations (299007)
Metabolism and nutrition disorders (50210)
Musculoskeletal and connective tissue disorders (647069)
Neoplasms benign, malignant and unspecified (incl cysts and polyps) (3256)
Nervous system disorders (952822)
Pregnancy, puerperium and perinatal conditions (4921)
Product issues (3656)
Psychiatric disorders (104221)
Renal and urinary disorders (17730)
Reproductive system and breast disorders (85797)
Respiratory, thoracic and mediastinal disorders (233274)
Skin and subcutaneous tissue disorders (303701)
Social circumstances (15418)
Surgical and medical procedures (19664)
Vascular disorders (119464)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201657725
Neveneffect van vaccinaties: Resistante mutaties worden bevorderd, zoals echte wetenschappers al van tevoren hadden voorspeld:

Predominance of antibody-resistant SARS-CoV-2 variants in vaccine breakthrough cases from the San Francisco Bay Area, California

What this study finds is exactly what vaccine developer Geert Vanden Bossche (Belgium) has been predicting. The predominance of antibody-resistant SARS-CoV-2 variants in vaccine breakthrough cases from the San Francisco Bay Area, California.

The California study finds that vaccinated individuals are more susceptible to COVID variant infections than unvaccinated. Geer Vanden Bossche has been warning that vaccine antibodies would suppress natural antibody responses. The vaccine antibodies take control of the immune system and defend only against a targeted virus.

Among vaccinated individuals, a COVID variant virus is not recognized by the specialized antibodies provided by the vaccine, and the natural antibodies have been programmed to stand down.

(MedRxiv) Associations between vaccine breakthrough cases and infection by SARS coronavirus 2 (SARS-CoV-2) variants have remained largely unexplored. Here we analyzed SARS-CoV-2 whole-genome sequences and viral loads from 1,373 persons with COVID-19 from the San Francisco Bay Area from February 1 to June 30, 2021, of which 125 (9.1%) were vaccine breakthrough infections. Fully vaccinated were more likely than unvaccinated persons to be infected by variants carrying mutations associated with decreased antibody neutralization.

[…] These findings suggest that vaccine breakthrough cases are preferentially caused by circulating antibody-resistant SARS-CoV-2 variants, and that symptomatic breakthrough infections may potentially transmit COVID-19 as efficiently as unvaccinated infections. (read more)

Be careful around vaccinated people, because they can carry a more resistant form of COVID-19. Additionally, the highly specialized antibodies in the vaccine create a need for a booster for each antibody resistant variant. Israel is already on booster #2.

Dr. Vanden Bossche has been using Israeli data and showing how the widespread vaccination rates were creating pressure on the virus to mutate into variants with higher levels of contagion. The unvaccinated group has been keeping the pressure down by defeating the virus and carrying natural immunity. However, as the unvaccinated population is increasingly made smaller, the pressure on the virus to mutate increases. Subsequently, these mutations stay at higher or more effective levels of infection.

Israel is already on its second round of booster shots.

The long term impacts of antibody dependency are unknown. Some doctors and scientists are already worried that normal cancer fighting antibodies will become dormant and we could see an explosion of unusual cancer clusters due to antibody suppression caused by the COVID vaccines. [Diminished natural killer cells]

Remember, no one knows exactly what this targeted vaccine will do to the overall human immune system as it responds to other viruses or infections. The vaccinated population are the human trial subjects, and the unvaccinated population are the control group.

In the U.K. data study there were:

157,400 Delta variant cases amid the fully vaccinated (26.52% of total cases), and 257,357 Delta variant cases amid the unvaccinated (43.36% of total cases). However, when it came to severe outcomes 63.5% of deaths were from the fully vaccinated group.



Link artikel

Link studie:
https://www.medrxiv.org/c(...)8.19.21262139v1.full
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:50:54 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201657846
Er zijn hier best wat users, zijn er hier mensen die op hun beurt gevaccineerden kennen met bepaalde compilaties?

Zelf ook vaccin gehad alleen wat last van mijn arm na 2e prik voor +-1 dag verder niet.

BTW wereldwijd zijn er nu al een miljard? Misschien wel meer gevaccineerd.
Dus laten we aanhouden +-1/7e wereldbevolking natuurlijk staat de dood niet stil. Wil niet gelijk zeggen dat dit in correlatie is met het vaccin.
Zijn er ook statistieken die bevestigen dat na autopsie er een link gelegd kan worden met vaccinatie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201695740
1 van de neveneffecten is de dood?

15 year old healthy boy with no medical history dies in Sonoma County, California after getting 2nd dose of Pfizer vaccine. Guess how many childhood deaths from COVID there have been in Sonoma County the past 18 months? ZERO



Uiteraard wordt er door de autoriteiten weer omheen geluld. De dood van dit kind kan nooit aan het vaccin hebben gelegen:

Artikel
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201696356
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 18:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
1 van de neveneffecten is de dood?

15 year old healthy boy with no medical history dies in Sonoma County, California after getting 2nd dose of Pfizer vaccine. Guess how many childhood deaths from COVID there have been in Sonoma County the past 18 months? ZERO

[ afbeelding ]

Uiteraard wordt er door de autoriteiten weer omheen geluld. De dood van dit kind kan nooit aan het vaccin hebben gelegen:

Artikel
Best vreemd dat "we" dit blijkbaar normaal vinden... mensen worden onnodig vermoord en verminkt door iets wat niet eens nodig is. Doen het af als bijwerkingen en zeldzame gevallen.
pi_201708803
Compilatie van gerapporteerde sterfgevallen van jongeren op VAERS.

Het zijn er gigantisch veel.

https://www.bitchute.com/video/y6k3Zq9HLqP9/

Met de aantallen vaccinaties kun je haast nauwelijks meer spreken van 'uiterst zeldzaam' als je over 0,5% spreekt. Dat kan dan in de duizenden gevallen oplopen. Dat zijn duizenden levens geruneerd die waarschijnlijk nauwelijks iets van covid hadden gemerkt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-10-2021 21:48:38 ]
pi_201753716
Taiwan meldt nu meer sterfgevallen door vaccins dan door Covid.

https://www.bitchute.com/video/s9J9CRgs1Bs4/
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:12:51 #68
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_201753881
Schroefie los.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_201754313
Neveneffect van de vaccins is dat naarmate ze meer gebruikt worden, ze blijkbaar minder goed gaan werken. Het begon zelfs met 95 tot wel 100% effectiviteit. Leuke compilatie over hoe de grens steeds verder naar beneden wordt bijgesteld:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201754357
Fauci is een nog grotere snake oil salesman dan Hugo.
#GoBankrupt4Ukraine
pi_201754636
Speech over werking en risico's van Dr Peter Mullough.

https://www.bitchute.com/video/kqvMfd14ELLE/
pi_201755644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Taiwan meldt nu meer sterfgevallen door vaccins dan door Covid.

https://www.bitchute.com/video/s9J9CRgs1Bs4/
Drie kwart van die sterfgevallen is met Astra Zeneca.
In NL is vaccineren met AZ al sinds afgelopen voorjaar stopgezet. Taiwan had hetzelfde moeten doen.

En: Ruim vier op de vijf coronapatinten die nu in NL op de intensive care liggen, zijn niet tegen COVID-19 gevaccineerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)et-gevaccineerd.html
pi_201759781
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:46 schreef RapaNui het volgende:

En: Ruim vier op de vijf coronapatinten die nu in NL op de intensive care liggen, zijn niet tegen COVID-19 gevaccineerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)et-gevaccineerd.html
Daar gaat dit topic niet over.
pi_201759782
Luchtvaartmaatschappijen in de problemen door overlijden piloten.

Gevaccineerden wordt aangeraden niet te vliegen vanwege bloedproppen.

https://www.bitchute.com/video/sSg3cQPoS9S9/
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 03:22:44 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201759927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:46 schreef RapaNui het volgende:

[..]
Drie kwart van die sterfgevallen is met Astra Zeneca.
In NL is vaccineren met AZ al sinds afgelopen voorjaar stopgezet. Taiwan had hetzelfde moeten doen.

En: Ruim vier op de vijf coronapatinten die nu in NL op de intensive care liggen, zijn niet tegen COVID-19 gevaccineerd.
https://www.nu.nl/coronav(...)et-gevaccineerd.html
Maar het was een zeldzame bijwerking. :(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201851246
A comparison of official Government reports suggest the Fully Vaccinated are developing Acquired Immunodeficiency Syndrome

Latest UK PHE Vaccine Surveillance Report figures on Covid cases show that doubly vaccinated 40-70 year olds have lost 40% of their immune system capability compared to unvaccinated people. Their immune systems are deteriorating at around 5% per week (between 2.7% and 8.7%). If this continues then 30-50 year olds will have 100% immune system degradation, zero viral defence by Christmas and all doubly vaccinated people over 30 will have lost their immune systems by March next year.

The 5 PHE tables below from their excellent Vaccine Surveillance Report, separated by 4 weeks, clearly show the progressive damage that the vaccines are doing to the immune system’s response.

People aged 40-69 have already lost 40% of their immune system capability and are losing it progressively at 3.3% to 6.4% per week.

Weekly Decline in doubly vaccinated immune system performance compared to unvaccinated people…



Gaat verder met nog veel meer tabellen:

https://theexpose.uk/2021(...)ated-developing-ade/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201937838
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201937978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
A comparison of official Government reports suggest the Fully Vaccinated are developing Acquired Immunodeficiency Syndrome

Latest UK PHE Vaccine Surveillance Report figures on Covid cases show that doubly vaccinated 40-70 year olds have lost 40% of their immune system capability compared to unvaccinated people. Their immune systems are deteriorating at around 5% per week (between 2.7% and 8.7%). If this continues then 30-50 year olds will have 100% immune system degradation, zero viral defence by Christmas and all doubly vaccinated people over 30 will have lost their immune systems by March next year.

The 5 PHE tables below from their excellent Vaccine Surveillance Report, separated by 4 weeks, clearly show the progressive damage that the vaccines are doing to the immune system’s response.

People aged 40-69 have already lost 40% of their immune system capability and are losing it progressively at 3.3% to 6.4% per week.

Weekly Decline in doubly vaccinated immune system performance compared to unvaccinated people…

[ afbeelding ]

Gaat verder met nog veel meer tabellen:

https://theexpose.uk/2021(...)ated-developing-ade/
Als je op die website doorklikt

quote:
Everybody over 30 will have lost 100% of their entire immune capability (certainly for Covid and most likely for viruses and certain cancers – following the evidence from Cole Diagnostics in Idaho and Dr Nathan Thompson) within 16 weeks.
En dan zoek je op wie Dr Nathan Thompson is

https://www.politifact.co(...)eaken-immune-system/ (Misschien een leuke link voor mensen hier om te lezen)

quote:
A chiropractor from Illinois caused a stir online after he posted a YouTube video that he said showed a patient’s blood work before and after they received two doses of a COVID-19 vaccine.

In the video, Nathan Thompson, the president of Exemplify Health Center, claimed the results showed that the shots made the immune system "tank" and that "it can't be false because this is medical testing."


Oh en

quote:
Research from the CDC and others show that the vaccines boost the body’s immune response, not lower it. For example, one Aug. 13 CDC report found that people who had been infected with COVID-19 in 2020 got a dramatic boost in virus-killing immune cells later because they were vaccinated.

https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7032e1.htm
pi_201938025
lange termijn effecten zijn onbekend , aangezien alle covid vaccines nog in test fase bevinden
bijv de Jansen vacc.

zitten nog in phase 3
https://www.jnj.com/johns(...)inst-global-pandemic
"The Phase 3 ENSEMBLE study is a randomized, double-blind, placebo-controlled clinical trial in individuals 18 years of age and older. The study was designed to evaluate the safety and efficacy "

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date : January 2, 2023

pi_201962445
Teenagers Having Heart Attacks is 'New Normal'. ONS Figures Show Deaths Rise of 63% Since Vaccine

https://www.visionnews.on(...)-of-63-since-vaccine
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201962565
Wanneer het zogenaamde vaccine voor meer problemen zorgt dan het verkoudheidsgriepje. Maar vooral die onnodige booster halen.


Zie ze alweer in de rij staan :') :')
pi_201968708
Nog meer mysterieuze hartkwalen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201968863
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:31 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer mysterieuze hartkwalen

[ twitter ]
Je beseft dat dat ook regelmatig gebeurde voordat corona de kop opstak?

Zeggen de namen Nouri en Blind jou iets?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 31-10-2021 14:50:41 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201969337
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:31 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer mysterieuze hartkwalen

[ twitter ]
'rare'
Plaats hier uw advertentie
pi_201983277
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201983311
quote:
11s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:31 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer mysterieuze hartkwalen

[ twitter ]
Dit moet een grap zijn...
pi_201983631
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:46 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Schrikbarend natuurlijk mocht dit kloppen. Hier zie je dan ook weer duidelijk hoe het massale vaccineren een ideologie is geworden in plaats doordacht en weloverwogen beleid. Het effect van de vaccinaties op de menstruatie en vruchtbaarheid van vrouwen vind ik ook iets meer aannemelijk dan alle berichten omtrent hartaandoeningen.

Uit welke krant komt dit trouwens?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201985614
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 13:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schrikbarend natuurlijk mocht dit kloppen. Hier zie je dan ook weer duidelijk hoe het massale vaccineren een ideologie is geworden in plaats doordacht en weloverwogen beleid. Het effect van de vaccinaties op de menstruatie en vruchtbaarheid van vrouwen vind ik ook iets meer aannemelijk dan alle berichten omtrent hartaandoeningen.

Uit welke krant komt dit trouwens?
De verhalen gaan al veel langer de ronde , van miskramen, onregelmatige menstruatie cyclus, onverklaarbare hevige bloedingen . Veelal' anekdotisch die het nieuws niet haalt

En als ze het nieuws halen dan zijn de 'factcheckers' er als de kippen bij om het verhaal te debooonken

Sinds google alle negatieve berichten rondom vaccinaties van haar zoekresultaten afhaalt haalt moet ik Yandex gebruiken om te zien uit welke krant dit komt . Hoewel het niet in de kranten heeft gestaan heb ik wel twee links gevonden waar het krantentitel naar refereert

Een van die links refereert naar een studie gedaan door dr Wodarg en dr Yeadon. Waar ze verzochten om onmiddellijk te stoppen met het toedienen van de vaccin, de Europese geneesmiddelenwaakhond EMA heeft de waarschuwingen links laten liggen? Althans kon geen info daarover vinden

https://2020news.de/en/dr(...)igning-the-petition/

Op de bovenstaande link noemt Dr Wogard 4 punten van kritiek waar hij zich zorgen om maakt . Punt nr 2 gaat over gevaccineerde vrouwen en de vruchtbaarheid

Dit artikel is in dec 2020 geschreven . Sindsdien is er veel meer bewijs naar voren gekomen in de alternatieve circuit . Het word steeds lastiger om dit soort info te vinden maar het bestaat echt :D _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201985898
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2021 13:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schrikbarend natuurlijk mocht dit kloppen. Hier zie je dan ook weer duidelijk hoe het massale vaccineren een ideologie is geworden in plaats doordacht en weloverwogen beleid. Het effect van de vaccinaties op de menstruatie en vruchtbaarheid van vrouwen vind ik ook iets meer aannemelijk dan alle berichten omtrent hartaandoeningen.

Uit welke krant komt dit trouwens?
Gezien de opmaak komt dit bericht niet uit een krant. Ik gok dat het afkomstig is uit een antivaxx-folder.

Misschien een beetje kritisch blijven en eerst checken of het bericht op waarheid berust, beste Howard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201986044
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gezien de opmaak komt dit bericht niet uit een krant. Ik gok dat het afkomstig is uit een antivaxx-folder.

Misschien een beetje kritisch blijven en eerst checken of het bericht op waarheid berust, beste Howard.
Op basis van wat kom je nu tot de conclusie dat ik hier niet kritisch ben? In de eerste zin van mijn post staat letterlijk 'mocht dit kloppen' .. want de indicatie geeft dat ik een slag om de arm houd. En gezien de kartelrand leek het mij uit een krant te komen. Het kan natuurlijk prima zijn dat ik dit mis heb, maar jouw aanname dat het uit een 'anti-vaxx folder' komt geeft ook vrij weinig prijs over de daadwerkelijke afkomst van dit stuk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201986256
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op basis van wat kom je nu tot de conclusie dat ik hier niet kritisch ben? In de eerste zin van mijn post staat letterlijk 'mocht dit kloppen' .. want de indicatie geeft dat ik een slag om de arm houd. En gezien de kartelrand leek het mij uit een krant te komen. Het kan natuurlijk prima zijn dat ik dit mis heb, maar jouw aanname dat het uit een 'anti-vaxx folder' komt geeft ook vrij weinig prijs over de daadwerkelijke afkomst van dit stuk.
Gezien het lettertype, de opmaak en het feit dat er geen auteur staat boven een stuk van die omvang, komt het niet uit een krant.

Dat je niet kritisch bent, concludeer ik hieruit:

quote:
Hier zie je dan ook weer duidelijk hoe het massale vaccineren een ideologie is geworden in plaats doordacht en weloverwogen beleid.
Uit je woordkeuze blijkt dat je het artikel op z'n minst het voordeel van de twijfel geeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201986452
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 16:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gezien het lettertype, de opmaak en het feit dat er geen auteur staat boven een stuk van die omvang, komt het niet uit een krant.

Dat je niet kritisch bent, concludeer ik hieruit:
[..]
Uit je woordkeuze blijkt dat je het artikel op z'n minst het voordeel van de twijfel geeft.
Voordeel van de twijfel nog niet eigenlijk. Maar ik vind deze informatie verder niet vergezocht, het zou dus correct kunnen zijn. Helemaal gezien de vele klachten die er zijn gekomen van vrouwen omtrent hun menstruatiecyclus na vaccinatie. Tel daarbij op dat het niet de eerste keer zou zijn dat er informatie achter wordt gehouden omtrent de bijwerkingen van bepaald vaccins. Al kan ik verder begrijpen dat jij dergelijke informatie anders interpreteert. En iets zegt mij dat je dan eerder op de boodschapper dan de inhoud zult afgaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201986796
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je beseft dat dat ook regelmatig gebeurde voordat corona de kop opstak?

Zeggen de namen Nouri en Blind jou iets?
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201986836
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
En ook nog eens in de amateursport, ook veel nieuwsberichten over sporters die zomaar neervallen. Maar nee, inderdaad, heeft niets met het vaccin te maken.
pi_201987029
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
Zijn dat er daadwerkelijk veel? Laten we niet vergeten dat Europa miljoenen voetballers telt, die wekelijks fanatiek trainen en wedstrijden spelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201987103
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
Eriksen was schijnbaar niet gevaccineerd. Hoe het met die speler in Turkije en Agero zit weet ik niet. Zou het kunnen dat vaccins een rol spelen? Misschien. Maar dan zou ik er enkel in geloven als het zich in korte periode voordoet nadat iemand is gevaccineerd. Ik geloof er niet direct in dat het pakweg een paar maanden na de vaccinaties nog mogelijk is om ineens een reactie op het hart te creren. Wat overigens niet wil zeggen dat ik reacties op de lange termijn geheel uit wil sluiten, verre van zelfs. Maar dat het zich op deze specifieke manier manifesteert lijkt mij als (zij het als medisch leek) wat opmerkelijk.

Ten slotte moet het natuurlijk ook niet worden uitgesloten dat een Covid infectie zelf een rol kan spelen. Vooral bij atleten zou het misschien kunnen dat zij besmet raken maar niet ernstig ziek (wellicht zelfs asymptomatisch blijven) waardoor men door blijft trainen en dat dit misschien een impact heeft op het hart. In elk geval is het wel interessante materie om te blijven volgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201987125
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 16:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Voordeel van de twijfel nog niet eigenlijk. Maar ik vind deze informatie verder niet vergezocht, het zou dus correct kunnen zijn. Helemaal gezien de vele klachten die er zijn gekomen van vrouwen omtrent hun menstruatiecyclus na vaccinatie. Tel daarbij op dat het niet de eerste keer zou zijn dat er informatie achter wordt gehouden omtrent de bijwerkingen van bepaald vaccins. Al kan ik verder begrijpen dat jij dergelijke informatie anders interpreteert. En iets zegt mij dat je dan eerder op de boodschapper dan de inhoud zult afgaan.
De petitie die in het artikel wordt genoemd dateert uit december vorig jaar. Het zou zinniger zijn om die doktoren opnieuw te benaderen. Wat vinden zij van de vaccins die zijn geproduceerd? Achten zij de kans op onvruchtbaarheid nog steeds een reel gevaar?

Als er reden tot zorg is, ben ik een en al oor. Maar met het artikel dat Ali postte kan ik helemaal niks. Het roept meer vragen op dan het beantwoordt.

Vervolgens stel jij dat het 'niet vergezocht' zou zijn, waarna je een paar nieuwsfeiten aan elkaar gaat knopen om een verdachtmakend verband te suggereren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201987160
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
En dan in hetzelfde wedstrijd twee toeschouwers (1 80plusser, 1 tiener) ook.
Het lijkt te gebeuren wat vaker idd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201987223
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 17:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Eriksen was schijnbaar niet gevaccineerd. Hoe het met die speler in Turkije en Agero zit weet ik niet. Zou het kunnen dat vaccins een rol spelen? Misschien. Maar dan zou ik er enkel in geloven als het zich in korte periode voordoet nadat iemand is gevaccineerd. Ik geloof er niet direct in dat het pakweg een paar maanden na de vaccinaties nog mogelijk is om ineens een reactie op het hart te creren. Wat overigens niet wil zeggen dat ik reacties op de lange termijn geheel uit wil sluiten, verre van zelfs. Maar dat het zich op deze specifieke manier manifesteert lijkt mij als (zij het als medisch leek) wat opmerkelijk.

Ten slotte moet het natuurlijk ook niet worden uitgesloten dat een Covid infectie zelf een rol kan spelen. Vooral bij atleten zou het misschien kunnen dat zij besmet raken maar niet ernstig ziek (wellicht zelfs asymptomatisch blijven) waardoor men door blijft trainen en dat dit misschien een impact heeft op het hart. In elk geval is het wel interessante materie om te blijven volgen.
Er zijn geen vaste cijfers over, maar de vaccinatiegraad van de spelers/sporters lijkt wat lager dan gemiddeld is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201987889
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 17:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Eriksen was schijnbaar niet gevaccineerd. Hoe het met die speler in Turkije en Agero zit weet ik niet. Zou het kunnen dat vaccins een rol spelen? Misschien. Maar dan zou ik er enkel in geloven als het zich in korte periode voordoet nadat iemand is gevaccineerd. Ik geloof er niet direct in dat het pakweg een paar maanden na de vaccinaties nog mogelijk is om ineens een reactie op het hart te creren. Wat overigens niet wil zeggen dat ik reacties op de lange termijn geheel uit wil sluiten, verre van zelfs. Maar dat het zich op deze specifieke manier manifesteert lijkt mij als (zij het als medisch leek) wat opmerkelijk.

Ten slotte moet het natuurlijk ook niet worden uitgesloten dat een Covid infectie zelf een rol kan spelen. Vooral bij atleten zou het misschien kunnen dat zij besmet raken maar niet ernstig ziek (wellicht zelfs asymptomatisch blijven) waardoor men door blijft trainen en dat dit misschien een impact heeft op het hart. In elk geval is het wel interessante materie om te blijven volgen.
Volgens mij was de hele Inter selectie gevaccineerd maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Anyway, mocht je oprechte interesse hebben dan is deze transcript misschien iets voor jou ( als de script te lang is , sla de text dan over en klik gewoon op de video)

Volgens Dr. Hoffe bevat n dosis van bijvoorbeeld Pfizer 40 biljoen, oftewel 40.000 miljard (40.000.000.000.000) van die vetbolletjes en daarvan verspreidt zich driekwart door het gehele lichaam.

Aangezien deze pakketjes worden vervoerd via de bloedcirculatie zijn de enige cellen waar ze toegang tot kunnen krijgen, de cellen van de bloedvaten. Waar ze uiteindelijk eindigen is in de allerkleinste bloedvaten (haarvaten) waar de bloedcirculatie sterk afremt. Daar gaan ze de cellen binnen en gaan, volgens de ingebrachte instructies, hard aan het werk om de spike eiwitten aan te maken. Iedere cel die aan het werk gaat maakt meerdere spike eiwitten, dus het totaal van die spike eiwitten zal tientallen zo niet honderden biljoenen zijn.

Maar, er ontstaat nog een heel ander probleem. Wanneer je een coronavirus hebt, dan vormt het spike eiwit onderdeel van de “body” van het virus, een soort envelop of capsule. Alleen het door het lichaam aangemaakte spike eiwit bevindt zich niet in een virus, maar in een menselijke cel en gaat onderdeel vormen van die cel.

Waar normaal gesproken de wanden van de bloedvaten glad en zuiver horen te zijn, worden ze nu als het ware ribbelig door al die uitstekende spikedeeltjes die onderdeel vormen van de cel.

Dit gaat een groot probleem vormen, want al die biljoenen uitsteekseltjes zorgen voor bloedklontering. Geen grote klonters zoals die nu worden waargenomen bij mensen na bijvoorbeeld een Astra Zeneca vaccin, maar hele kleine klontertjes. Zo klein dat ze normaal gesproken niet worden waargenomen, behalve als je een speciale bloedtest doet.

Dr. Hoffe heeft deze bloedtest uitgevoerd bij gevaccineerde patinten en nu blijkt dat 62 procent last heeft van die bloedklontertjes.

Een ander belangrijk gegeven is dat wanneer bloedvaten van hart, hersenen, longen en ruggengraat zijn beschadigd, ze niet door het lichaam worden vernieuwd zoals dat wel het geval is met andere organen zoals de lever en de nieren.

Dr. Hoffe vertelt dat hij nu bijvoorbeeld een gavaccineerde patint heeft die iedere week een aantal kilometers liep naar zijn praktijk voor een injectie tegen reuma, maar dat deze nu nog net enkele honderden meters kan lopen en dan volkomen uitgeput is.

Dit komt door al die bloedklontertjes die ervoor zorgen dat de allerkleinste bloedvaten in hart en longen verstopt raken. Dit zorgt dan weer voor minder zuurstof, dat de bloeddruk stijgt en het hart veel meer werk moet verrichten om het bloed rondgepompt te krijgen.

Wanneer dit gebeurt zo stelt Dr. Hoffe, dan wijst de praktijk uit dat deze mensen binnen drie jaar een hartaanval krijgen.

Het wordt nog erger, want met iedere volgende vaccinatie wordt de schade aan de bloedvaten nog vele malen groter.

En tenslotte, waar men heel gemakkelijk over doet in de praktijk is de myocarditis die vooral optreedt bij tienerjongens. Er wordt laconiek gezegd dat een dergelijke ontsteking aan het hart goed te behandelen is, maar ook hier geldt dat de beschadiging die hierdoor is veroorzaakt permanent is.

Zoals beloofd , de video: https://www.bitchute.com/video/A6GbcUl6blpJ/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 1 november 2021 @ 19:50:46 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201988787
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Volgens mij was de hele Inter selectie gevaccineerd maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Anyway, mocht je oprechte interesse hebben dan is deze transcript misschien iets voor jou ( als de script te lang is , sla de text dan over en klik gewoon op de video)

Volgens Dr. Hoffe bevat n dosis van bijvoorbeeld Pfizer 40 biljoen, oftewel 40.000 miljard (40.000.000.000.000) van die vetbolletjes en daarvan verspreidt zich driekwart door het gehele lichaam.

Aangezien deze pakketjes worden vervoerd via de bloedcirculatie zijn de enige cellen waar ze toegang tot kunnen krijgen, de cellen van de bloedvaten. Waar ze uiteindelijk eindigen is in de allerkleinste bloedvaten (haarvaten) waar de bloedcirculatie sterk afremt. Daar gaan ze de cellen binnen en gaan, volgens de ingebrachte instructies, hard aan het werk om de spike eiwitten aan te maken. Iedere cel die aan het werk gaat maakt meerdere spike eiwitten, dus het totaal van die spike eiwitten zal tientallen zo niet honderden biljoenen zijn.

Maar, er ontstaat nog een heel ander probleem. Wanneer je een coronavirus hebt, dan vormt het spike eiwit onderdeel van de “body” van het virus, een soort envelop of capsule. Alleen het door het lichaam aangemaakte spike eiwit bevindt zich niet in een virus, maar in een menselijke cel en gaat onderdeel vormen van die cel.

Waar normaal gesproken de wanden van de bloedvaten glad en zuiver horen te zijn, worden ze nu als het ware ribbelig door al die uitstekende spikedeeltjes die onderdeel vormen van de cel.

Dit gaat een groot probleem vormen, want al die biljoenen uitsteekseltjes zorgen voor bloedklontering. Geen grote klonters zoals die nu worden waargenomen bij mensen na bijvoorbeeld een Astra Zeneca vaccin, maar hele kleine klontertjes. Zo klein dat ze normaal gesproken niet worden waargenomen, behalve als je een speciale bloedtest doet.

Dr. Hoffe heeft deze bloedtest uitgevoerd bij gevaccineerde patinten en nu blijkt dat 62 procent last heeft van die bloedklontertjes.

Een ander belangrijk gegeven is dat wanneer bloedvaten van hart, hersenen, longen en ruggengraat zijn beschadigd, ze niet door het lichaam worden vernieuwd zoals dat wel het geval is met andere organen zoals de lever en de nieren.

Dr. Hoffe vertelt dat hij nu bijvoorbeeld een gavaccineerde patint heeft die iedere week een aantal kilometers liep naar zijn praktijk voor een injectie tegen reuma, maar dat deze nu nog net enkele honderden meters kan lopen en dan volkomen uitgeput is.

Dit komt door al die bloedklontertjes die ervoor zorgen dat de allerkleinste bloedvaten in hart en longen verstopt raken. Dit zorgt dan weer voor minder zuurstof, dat de bloeddruk stijgt en het hart veel meer werk moet verrichten om het bloed rondgepompt te krijgen.

Wanneer dit gebeurt zo stelt Dr. Hoffe, dan wijst de praktijk uit dat deze mensen binnen drie jaar een hartaanval krijgen.

Het wordt nog erger, want met iedere volgende vaccinatie wordt de schade aan de bloedvaten nog vele malen groter.

En tenslotte, waar men heel gemakkelijk over doet in de praktijk is de myocarditis die vooral optreedt bij tienerjongens. Er wordt laconiek gezegd dat een dergelijke ontsteking aan het hart goed te behandelen is, maar ook hier geldt dat de beschadiging die hierdoor is veroorzaakt permanent is.

Zoals beloofd , de video: https://www.bitchute.com/video/A6GbcUl6blpJ/
duidelijke heldere uitleg
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201989418
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar het zijn er nu heel veel achter elkaar . Christian Ericson eerder dit jaar, anderhalve maand terug moest een speler in de Turkse competitie het veld verlaten ivm hartklachten. Laats heb ik een bericht gezien van speler in de Engelse tweede divisie met een soortgelijk verhaal . En nu Kun Aguero

Hoewel de oorzaak obekend is , kunnen we een ding met zekerheid zeggen . Dit heeft werkelijk niets met het vaccin te maken . :')

Wel grappig dat je het verhaal over de jonge vrouwen en kinderen volledig negeert
Aguero is al veel langer bekend met hartritmestoornissen.
pi_201992505
Gaat Rutte de slachtoffers van experiment wel vergoeden? :?



https://www.cnbc.com/2020(...)nsation-lawsuit.html
pi_201996355
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 23:15 schreef Mytho het volgende:
Gaat Rutte de slachtoffers van experiment wel vergoeden? :?

[ afbeelding ]

https://www.cnbc.com/2020(...)nsation-lawsuit.html
Rutte? als er iets betaald wordt is het van ons eigen belastinggeld.
Plaats hier uw advertentie
pi_201996415
Bericht nr 1

IJslandse voetballer zakt in elkaar na hartstilstand tijdens wedstrijd

De IJslandse middenvelder Emil Palsson is gisteravond tijdens een wedstrijd in de Noorse tweede klasse op het veld in elkaar gezakt na een hartstilstand. Dat heeft zijn club Sogndal laten weten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-wedstrijd~a6937d6f/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201996450
19-jarige speelster Fmina Vis plotseling overleden

Van de Redactie - Whitne Abriska, oorspronkelijk van het eiland Runion, was op vakantie met haar familie. Vandaag zou ze het vliegtuig nemen naar de eindbestemming van Belgi, waar ze in 2020 arriveerde om een ​​opleiding kinesitherapie te volgen. Tegelijkertijd speelde de 19-jarige handbalster in de eerste ploeg van het Waalse Fmina Vis.

Een paar uur voor haar terugkeer kreeg ze een hartaanval.

https://www.handbalstartp(...)lotseling-overleden/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201996497
Hoewel de doodsoorzaak niet vermeld is , blijft het wel raar dat ze op zon jonge leeftijd gestorven zijn

Twee jonge mannen overleden in Bunschoten: VV Eemdijk is in diepe rouw

https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-is-in-diepe-rouw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201996525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
Bericht nr 1

IJslandse voetballer zakt in elkaar na hartstilstand tijdens wedstrijd

De IJslandse middenvelder Emil Palsson is gisteravond tijdens een wedstrijd in de Noorse tweede klasse op het veld in elkaar gezakt na een hartstilstand. Dat heeft zijn club Sogndal laten weten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-wedstrijd~a6937d6f/
Het lijkt wel een epidemie.
pi_201996526
De volgende zeldzame aandoening is hier

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201996549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef zoost het volgende:

[..]
Het lijkt wel een epidemie.
Een epidemie van de gevaccineerden idd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201996555
Heb nog meer soortgelijke berichten gezien op de sociale media, zodra ik ze vind post ik het hier
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201997252
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202014675
Oh my God _O-

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202014867
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 november 2021 @ 15:16:12 #115
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202015015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
In ieder geval in de leeftijdscategorie onder 65 lijkt het er wat mij betreft op dat het vaccin schadelijker is dan het virus.
Heb je hier ook een bron voor. Tot nu lijkt het er op dat bijwerkingen vrij zeldzaam zijn. En worden er ook bijwerkingen genoemd die niet altijd direct verband hebben met het vaccin?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 november 2021 @ 15:17:54 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202015050
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat is inderdaad een bekende bijwerking. Vandaar dat je na de prik even moet blijven en er toezicht is van medisch personeel. Niks aan de hand dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202017908
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 00:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tinnitus sufferers explain sudden onset after shot

More than 10,000 Americans have reported tinnitus as a possible side effect of the COVID-19 vaccine, and some are now questioning why the FDA and CDC are not taking a deeper look into their claims about hearing problems.

Artikel gaat verder:

https://www.abc15.com/new(...)ad-to-hearing-issues

Video van 6 minuten hierover:

Zucht.. maar dan ook echt zucht.. kan je nou niks beter dan link dumps doen? Even voor je info 1 op de 10 mensen krijgt tinnitus de kans dat je het krijgt is dus vrij groot.. Zeker omdat die 1 op de 10 richting 1 op de 5 gaat.

Dus totaal niet vreemd dat mensen het krijgen na vaccinatie want het ging toch wel gebeuren de kans dat het door het vaccin komt is daar door fucking klein (niet onmogelijk).

Op de internationale support groep claimen een paar mensen dat het door vaccinatie kwam en is er geen enorme groei aan nieuwe leden.. Do the math en denk is gewoon echt kritisch na....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202018367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zucht.. maar dan ook echt zucht.. kan je nou niks beter dan link dumps doen? Even voor je info 1 op de 10 mensen krijgt tinnitus de kans dat je het krijgt is dus vrij groot.. Zeker omdat die 1 op de 10 richting 1 op de 5 gaat.

Dus totaal niet vreemd dat mensen het krijgen na vaccinatie want het ging toch wel gebeuren de kans dat het door het vaccin komt is daar door fucking klein (niet onmogelijk).

Op de internationale support groep claimen een paar mensen dat het door vaccinatie kwam en is er geen enorme groei aan nieuwe leden.. Do the math en denk is gewoon echt kritisch na....
Tinnitus is iets dat zich voornamelijk kan openbaren op latere leeftijd en momenteel rapporteren veel mensen dat het opkomt nadat men gevaccineerd is. Vanuit dat perspectief is het prima dat hier aandacht voor is en dat het onderzocht wordt. Ik snap ook niet waarom jij dat zo'n issue voor je is?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202018633
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tinnitus is iets dat zich voornamelijk kan openbaren op latere leeftijd en momenteel rapporteren veel mensen dat het opkomt nadat men gevaccineerd is. Vanuit dat perspectief is het prima dat hier aandacht voor is en dat het onderzocht wordt. Ik snap ook niet waarom jij dat zo'n issue voor je is?
Omdat hier de claim min of meer dat het door vaccinatie komt en er mensen bang gemaakt worden.

Daarnaast is Tinnitus allang niet meer iets wat je op latere leeftijd oploopt... vooral onder de jeugd is het juist booming..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202019005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Omdat hier de claim min of meer dat het door vaccinatie komt en er mensen bang gemaakt worden.
En dat is dan compleet begrijpelijk. Als dit een daadwerkelijke bijwerking is mogen mensen dat weten en zich daar verder over informeren. Ik begrijp dat jij het direct in de doofpot wil stoppen en bagataliseren, want oh jee stel je voor dat er iemand meeleest wiens vaccinatiebereidheid negatief wordt benvloed. Maar dan probeer je dus een eerlijke discussie de kop in te drukken. En dat is niet de bedoeling lijkt mij zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202019286
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat is dan compleet begrijpelijk. Als dit een daadwerkelijke bijwerking is mogen mensen dat weten en zich daar verder over informeren. Ik begrijp dat jij het direct in de doofpot wil stoppen en bagataliseren, want oh jee stel je voor dat er iemand meeleest wiens vaccinatiebereidheid negatief wordt benvloed. Maar dan probeer je dus een eerlijke discussie de kop in te drukken. En dat is niet de bedoeling lijkt mij zo.
Ik wil helemaal niks in de doofpot stoppen, ik geef alleen aan dat tinnitus een vrij generieke kwaal is waar steeds meer mensen last van hebben, daardoor is de kans dat mensen tinnitus rapporteren vrij hoog is en dat je dus al vrij duidelijk kan zeggen dat de mensen die echt t hebben gekregen van vaccinatie nihil is.

Grotere kans dat doordat ze thuis werken nu hoofdtelefoons dan wel oordopjes met muziek in hebben en laat dat nou n van de redenen van de T "pandemie" te zijn.

Btw weet je waar je ook T van krijgen, van Covid..

En kap met dat gejank dat bijwerkingen in de doofpot worden gehouden, want dat is gewoon bullshit zie de tijdelijke stop van AZ
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202019827
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niks in de doofpot stoppen, ik geef alleen aan dat tinnitus een vrij generieke kwaal is waar steeds meer mensen last van hebben, daardoor is de kans dat mensen tinnitus rapporteren vrij hoog is en dat je dus al vrij duidelijk kan zeggen dat de mensen die echt t hebben gekregen van vaccinatie nihil is.

Grotere kans dat doordat ze thuis werken nu hoofdtelefoons dan wel oordopjes met muziek in hebben en laat dat nou n van de redenen van de T "pandemie" te zijn.

Btw weet je waar je ook T van krijgen, van Covid..

En kap met dat gejank dat bijwerkingen in de doofpot worden gehouden, want dat is gewoon bullshit zie de tijdelijke stop van AZ
Nou, dat is natuurlijk wl het geval. Je probeert het hier toch enigszins te bagataliseren. Tinnitus lijkt mij in elk geval een behoorlijk nare en belemmerende aandoening waardoor het belangrijk is dat mensen genformeerd worden over het feit er veel meldingen zijn dat dit een mogelijke bijwerking zou kunnen zijn van de vaccins. De reportage van ABC News is vanuit dat perspectief de moeite waard.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202026101
Hospital emergency rooms are flooded with people who have "blood clots" and "heart conditions," though no one can figure out why. I hope the experts at the CDC and FDA can solve this mystery.

https://khn.org/news/arti(...)-non-covid-patients/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202026143
UK: 88% of Covid-19 Deaths were among the Fully Vaccinated in the past month according to the latest Public Health data

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:27:19 #125
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202026953
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202027980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik wil helemaal niks in de doofpot stoppen, ik geef alleen aan dat tinnitus een vrij generieke kwaal is waar steeds meer mensen last van hebben, daardoor is de kans dat mensen tinnitus rapporteren vrij hoog is en dat je dus al vrij duidelijk kan zeggen dat de mensen die echt t hebben gekregen van vaccinatie nihil is.

Grotere kans dat doordat ze thuis werken nu hoofdtelefoons dan wel oordopjes met muziek in hebben en laat dat nou n van de redenen van de T "pandemie" te zijn.

Btw weet je waar je ook T van krijgen, van Covid..

En kap met dat gejank dat bijwerkingen in de doofpot worden gehouden, want dat is gewoon bullshit zie de tijdelijke stop van AZ
Het doet er niet toe dat tinnitus een generieke kwaal is, het doet er toe of het vaccin het veroorzaakt of niet en in welke mate.

Wist je dat doodgaan ook een generieke kwaal is? Iedereen overkomt het een keer in zijn leven. De kans dat je doodgaat is 100%.

Is doodgaan als gevolg van een vaccin nu niet erg en iets waar geen aandacht aan hoeft te worden besteed?

Debiele redenering.

Elk effect dient onderzocht te worden zodat mensen ZELF een keuze kunnen maken of ze het risico willen nemen op de bestaande effecten.

Maar zolang men die effecten bagatelliseert en de frequentie ervan downplayt is men niet in staat om een goedgenformeerde keuze te maken.

Overigens heb ik van een vriend die huisarts is vernomen dat een van zijn patinten spontaan doof is geworden na het vaccin.

Heel fijn als je dat overkomt.

Waarschijnlijk wordt ook dit veroorzaakt door bloedproppen in het gehoor.
pi_202030621
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202031653
:r :r :X

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202031775
Het typische is dat al die "zeldzame" effecten zo wijdverspreid worden gerapporteerd overal.
pi_202037597
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het typische is dat al die "zeldzame" effecten zo wijdverspreid worden gerapporteerd overal.
Yep, de IC in VS word overspoeld niet door coronapatinten maar door mensen met zeldzame afwijkingen

Zag net een artikel van zerohegde die daar wat dieper in duikt. Zal het maar ook hier met de rest delen

Something Really Strange Is Happening At Hospitals All Over America

Thursday, Nov 04, 2021 - 05:11 AM

Authored by Michael Snyder via TheMostImportantNews.com,

In a year that has been filled with so many mysteries already, I have another very odd one to share with you. Emergency rooms are filled to overflowing all over America, and nobody can seem to explain why this is happening. Right now, the number of new COVID cases in the United States each day is less than half of what it was just a couple of months ago. That is really good news, and many believe that this is a sign that the pandemic is fading. Let us hope that is true. With less people catching the virus, you would think that would mean that our emergency rooms should be emptying out, but the opposite is actually happening. All across the country, emergency rooms are absolutely packed, and in many cases we are seeing seriously ill patients being cared for in the hallways because all of the ER rooms are already full.

Let me give you an example of what I am talking about. The following comes from an article entitled “ERs Are Swamped With Seriously Ill Patients, Although Many Don’t Have Covid”…

Inside the emergency department at Sparrow Hospital in Lansing, Michigan, staff members are struggling to care for patients showing up much sicker than they’ve ever seen.

Tiffani Dusang, the ER’s nursing director, practically vibrates with pent-up anxiety, looking at patients lying on a long line of stretchers pushed up against the beige walls of the hospital hallways. “It’s hard to watch,” she said in a warm Texas twang.

But there’s nothing she can do. The ER’s 72 rooms are already filled.

Can anyone explain why this is happening?

If the number of COVID cases was starting to spike again, it would make sense for emergency rooms to be overflowing.

But at this particular hospital in Michigan, we are being told that some of the main things that are being treated include “abdominal pain”, “respiratory problems”, “blood clots” and “heart conditions”…

Months of treatment delays have exacerbated chronic conditions and worsened symptoms. Doctors and nurses say the severity of illness ranges widely and includes abdominal pain, respiratory problems, blood clots, heart conditions and suicide attempts, among other conditions.

That mention of “heart conditions” immediately got my attention, because I have been seeing this so much in the news recently.

For instance, a high school senior in Pennsylvania just dropped dead from “a sudden cardiac incident”…

The high school soccer manager ‘greatly enjoyed’ his team’s championship victory Saturday. Later that evening, he was dead.

Now, late student Blake Barklage’s high school is mourning his untimely death. As 6ABC in Philly reports, the tragedy occurred at La Salle College High School in Montgomery County, Pa.

In a letter to parents, the school announced that the senior died after ‘a sudden cardiac incident’ Saturday night.

Elsewhere in the same state, an otherwise healthy 12-year-old boy just suddenly died because of an issue with his coronary artery…

As family and friends grieve, the cause of death is in for a 12-year-old taken way too soon while warming up for school basketball practice.

As TribLive in Pittsburgh reports, Jayson Kidd, 12, of Bridgeville, Pa., died of natural causes involving his coronary artery, according to the Allegheny County Medical Examiner’s Office.

Heart problems kill elderly people all the time, but it is odd that so many healthy young people have been having these problems.

Over the weekend, Barcelona striker Sergio Aguero suddenly collapsed on the pitch during a match.

He was later diagnosed with “a cardiac arrhythmia”…

Sergio “Kun” Aguero, a striker for the Barcelona soccer team, has been diagnosed with a cardiac arrhythmia after collapsing during Saturday’s match against Alaves.

The 33-year-old Argentinian was examined by medical staff at the stadium before being taken to a nearby hospital where he is still waiting to undergo further examination.

Just two days later, a match in Norway was brought to a screeching halt after a player experienced “cardiac arrest” right in the middle of a match…

A football match in Norway’s second division was halted on Monday after Icelandic midfielder Emil Plsson suffered a cardiac arrest during play.

The 28-year-old Sogndal player suffered the attack as the game against Stjordals-Blink entered the 12th minute, his club said in a statement.

I have been seeing so many stories like this.

So why are so many young people suddenly having such serious problems with their hearts?

Can anyone out there explain this to me?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202038276
voor gezonde mensen, welke kans is groter, dood gaan door covid of doodgaan door vaccine. beiden even zeldzaam?
:?
feit blijft ongevaccineerden kunnen nooit doodgaan of complicaties krijgen van de vaccinne.
pi_202038379
Studie uit Nieuw Zeeland


Researchers In Peer-Reviewed Study Call For “IMMEDIATE WITHDRAWAL of mRNA COVID Vaccines For Use in Pregnancy, Those Breastfeeding, Those Of Childbearing Age and Children”

https://www.sabinopacioll(...)IO-IN-GRAVIDANZA.pdf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202038439
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:35 schreef Mytho het volgende:
voor gezonde mensen, welke kans is groter, dood gaan door covid of doodgaan door vaccine. beiden even zeldzaam?
:?
feit blijft ongevaccineerden kunnen nooit doodgaan of complicaties krijgen van de vaccinne.
Precies, ik wil mijn risico door vaccins op 0 houden. Risico van covid acht ik verwaarloosbaar. En ik lijk dat goed te hebben ingeschat aangezien ik nu covid heb gehad en er niks aan over lijk te houden. Een weekje niet gewerkt. Dat heb ik liever dan Russisch roulette spelen met myocarditis enzo.
pi_202038512
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

En ik lijk dat goed te hebben ingeschat aangezien ik nu covid heb gehad en er niks aan over lijk te houden. Een weekje niet gewerkt. Dat heb ik liever dan Russisch roulette spelen met myocarditis enzo.
Hoe weet je dat je covid hebt gehad? Heb je je laten testen?
pi_202038522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:03 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hoe weet je dat je covid hebt gehad? Heb je je laten testen?
Ik heb twee tests gedaan met positieve uitslag en 18 mensen in mijn omgeving hadden het op hetzelfde moment.

Verder ook gewoon alle symptomen gehad. Ik ruik nog steeds niks, da's het enige wat hardnekkig lijkt te zijn. Maar die cellen regeneren wel weer normaal gesproken.
pi_202038585
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb twee tests gedaan met positieve uitslag en 18 mensen in mijn omgeving hadden het op hetzelfde moment.
Ik vertrouw die testen niet. Ik denk dat je van een groot deel van die testen blijvende schade oploopt, en bij bepaalde gevallen in het ziekmaakhuis terecht komt. Het is Russisch roulette. Soms heb je geluk.

edit: Je ruikt nog steeds niks. Dat komt door die testen, denk je niet? ben ik bijna van overtuigd.
pi_202038626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:15 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik vertrouw die testen niet. Ik denk dat je van een groot deel van die testen blijvende schade oploopt, en bij bepaalde gevallen in het ziekmaakhuis terecht komt. Het is Russisch roulette. Soms heb je geluk.

edit: Je ruikt nog steeds niks. Dat komt door die testen, denk je niet? ben ik bijna van overtuigd.
Van PCR-tests?

Het waren zelftests.

Enige tests die ik ooit zal doen.
pi_202038650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb twee tests gedaan met positieve uitslag en 18 mensen in mijn omgeving hadden het op hetzelfde moment.

Verder ook gewoon alle symptomen gehad. Ik ruik nog steeds niks, da's het enige wat hardnekkig lijkt te zijn. Maar die cellen regeneren wel weer normaal gesproken.
niks ruiken, griep heeft zelfde symptomen, article van 2018 , voor de pandemie.
https://www.raleighcapito(...)entryid=109&tabid=89

en bovendien 18 mensen met zelfde symptomen is geen bewijs dat het besmettelijk is.

zelfde als 18 vrouwen op zelfde tijd menstrueren is geen bewijs dat het besmettelijk is.

misschien bepaalde tijd van het jaar, ruimt je lichaam wat rotzooi op en wordt je ziek,
pi_202038689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Van PCR-tests?
Ja die met die stok in je neus, en strot, toch?

quote:
Het waren zelftests.
Die zijn niet 100 procent betrouwbaar, zeggen de autoriteiten.

quote:
Enige tests die ik ooit zal doen.
Ik zou het nooit doen, en als men (lees: autoriteiten) wil weten wat de uitslag van de test is zeg ik; ben negatief, of positief getest. Dat zou ik doen mocht mijn werkgever het vragen. Daar mag hij het mee doen.
Ligt eraan of je thuis wilt blijven, uitzieken zeg maar.
pi_202041185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het doet er niet toe dat tinnitus een generieke kwaal is, het doet er toe of het vaccin het veroorzaakt of niet en in welke mate.

Wist je dat doodgaan ook een generieke kwaal is? Iedereen overkomt het een keer in zijn leven. De kans dat je doodgaat is 100%.

Is doodgaan als gevolg van een vaccin nu niet erg en iets waar geen aandacht aan hoeft te worden besteed?

Debiele redenering.

Elk effect dient onderzocht te worden zodat mensen ZELF een keuze kunnen maken of ze het risico willen nemen op de bestaande effecten.

Maar zolang men die effecten bagatelliseert en de frequentie ervan downplayt is men niet in staat om een goedgenformeerde keuze te maken.

Overigens heb ik van een vriend die huisarts is vernomen dat een van zijn patinten spontaan doof is geworden na het vaccin.

Heel fijn als je dat overkomt.

Waarschijnlijk wordt ook dit veroorzaakt door bloedproppen in het gehoor.
Je kan alle gemelde eventuele bijwerkingen gewoon vinden in bijsluiters en via de Lareb database. Overigens zijn die cijfers niet 100% betrouwbaar meer omdat wappies op zoek gingen naar rouwadvertenties en met zo'n advertentie een dode gingen melden bij Lareb.

Daarnaast is het al 100% bewezen dat er wel degelijk actie ondernomen wordt als er bijwerkingen gemeld worden.

Het probleem van zo'n topic als dit is dat iedereen maar kan roepen dat ie bijwerkingen heeft zonder enige verdere controle en daarnaast ook nog eens de context* mist.

Het enige doel van topics als dit is angst kweken niks meer of minder en zitten er totaal geen goede bedoelingen achter.

* Bijvoorbeeld dat Tinnitus en hartspier ontsteking hoe dan ook al veel voorkomende kwalen zijn.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202041420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:42 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ja die met die stok in je neus, en strot, toch?
Die heb ik dus nooit genomen.

quote:
[..]
Die zijn niet 100 procent betrouwbaar, zeggen de autoriteiten.
De autoriteiten zeggen zoveel.
Dat zeggen ze vooral zodat je een PCR test laat doen en je officieel wordt geregistreerd voor track & trace.
En ik heb voor de zekerheid dus twee tests gedaan.
Met stok veel minder ver in mijn neus.
Verder 18 mensen in mijn directe omgeving ook besmet dus met 2 positieve zelftests, alle symptomen en een hele reeks mensen ook besmet lijkt het me vrij duidelijk wat ik heb gehad.

quote:
Ik zou het nooit doen, en als men (lees: autoriteiten) wil weten wat de uitslag van de test is zeg ik; ben negatief, of positief getest. Dat zou ik doen mocht mijn werkgever het vragen. Daar mag hij het mee doen.
Ligt eraan of je thuis wilt blijven, uitzieken zeg maar.
Ik heb dus ook geen contact gehad met de autoriteiten.

Verder werk ik voor mezelf.

Maar je bent dus zelf ook wantrouwig?
pi_202042982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:45 schreef Ali_boo het volgende:
Studie uit Nieuw Zeeland


Researchers In Peer-Reviewed Study Call For “IMMEDIATE WITHDRAWAL of mRNA COVID Vaccines For Use in Pregnancy, Those Breastfeeding, Those Of Childbearing Age and Children”

https://www.sabinopacioll(...)IO-IN-GRAVIDANZA.pdf
Dus voor alle vrouwen die menstrueren ongeacht of ze zwanger zijn en/of borstvoeding geven?? En kinderen. Wow.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:44:01 #143
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047599
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:04:52 #144
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047934
file:///C:/Users/31648/Downloads/verdiepende-clusteranalyse-gericht-op-grote-clusters-in-relatie-tot-coronatoegangsbewijs.pdf
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:05:08 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202047938
de QR pas werkt niet!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202048066
Ook in Scandinavi zien we dezelfde patronen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202048158
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:56 schreef vosss het volgende:

[..]
Dus voor alle vrouwen die menstrueren ongeacht of ze zwanger zijn en/of borstvoeding geven?? En kinderen. Wow.
Niet getreurd de factcheckers zullen er heel snel bij zijn om het verhaal te ontkrachten

Volgens mij kan je jonge mannen ook aan de lijst toevoegen gezien de explosie in het aantal (hart)kwalen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:21:52 #148
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202048194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Niet getreurd de factcheckers zullen er heel snel bij zijn om het verhaal te ontkrachten

Volgens mij kan je jonge mannen ook aan de lijst toevoegen gezien de explosie in het aantal kwalen
het vaccin komt op gang nu
steeds meer vreemde verhalen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202049709
twitter


Daarom gebruik ik een Russische zoekmachine :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202049991
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
het vaccin komt op gang nu
steeds meer vreemde verhalen
Next: neurologische klachten, longaandoeningen , onvruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen ( gok ik :@ )

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_boo op 06-11-2021 00:04:59 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202065085
Lekker een bloedklonter uit je neus trekken.

https://www.bitchute.com/video/emuXC8CTyVS5/

Heb dit niet kunnen verifieren maar extreem bizar.
pi_202065175
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 01:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lekker een bloedklonter uit je neus trekken.

https://www.bitchute.com/video/emuXC8CTyVS5/

Heb dit niet kunnen verifieren maar extreem bizar.
volgens EU website is Thrombosis en "immune thrombocytopenia " een van de mogelijke bijwerkingen
mogelijk 1 in 10,000, dus russian roulette.

https://www.ema.europa.eu(...)d-19-vaccine-janssen
pi_202065280
bijwerking lockdown

20% Surge in alcohol-related deaths during England lockdown

https://www.theguardian.c(...)ockdown-report-finds

Alcoholic liver disease up 30% during pandemic
https://www.irishtimes.co(...)consultant-1.4718045

Alcoholic liver deaths increased by 21% during year of the pandemic
https://www.gov.uk/govern(...)year-of-the-pandemic

B:)B
pi_202065333
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2021 01:38 schreef Mytho het volgende:

[..]
volgens EU website is Thrombosis en "immune thrombocytopenia " een van de mogelijke bijwerkingen
mogelijk 1 in 10,000, dus russian roulette.

https://www.ema.europa.eu(...)d-19-vaccine-janssen
En dat is waarschijnlijk zwaar onderschat.
pi_202096997
Ik kwam deze studie tegen
SARS–CoV–2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8538446/

En als ik het goed begrijp dan zegt dit dat het spike proteine ervoor zorgt dat het systeem dat je dna repareert niet goed meer werkt. En volgens mij is dat zo met covid infectie zelf zowel als de vaccinatie omdat die ook gebruik maakt van de spike proteine. Maar als ik eerlijk ben gaat het me een beetje de pet te boven.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_202097451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:37 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Ik kwam deze studie tegen
SARS–CoV–2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8538446/

En als ik het goed begrijp dan zegt dit dat het spike proteine ervoor zorgt dat het systeem dat je dna repareert niet goed meer werkt. En volgens mij is dat zo met covid infectie zelf zowel als de vaccinatie omdat die ook gebruik maakt van de spike proteine. Maar als ik eerlijk ben gaat het me een beetje de pet te boven.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
dat is ook de bedoeling, hoe meer men vatbaarder is voor ziekten hoe meer ze verdienen. 8-)

waarom met 1 vaccine verdienen als je om de paar maanden met boosters extra geld kan verdienen.
pi_202097861
Na mijn vaccinatie heb ik een betere huid gekregen! Minder pukkels en meer spiermassa erbij!
pi_202098251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 12:07 schreef Mytho het volgende:

[..]
dat is ook de bedoeling, hoe meer men vatbaarder is voor ziekten hoe meer ze verdienen. 8-)

waarom met 1 vaccine verdienen als je om de paar maanden met boosters extra geld kan verdienen.
Ja maar volgens mij zegt dit niet per se dat je vatbaarder bent voor ziektes, maar dat je lichaam zichzelf gewoon niet meer kan herstellen. Als ik het goed begrijp hoor
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_202098472
http://t.me/covidvaccineinjuries

Telegram groep vol met complicaties!

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 13:34:50 ]
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:44:32 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202098577
quote:
Franse gezondheidsdienst: geen Moderna voor 30-minners

De Franse gezondheidsdienst, Haute Autorit de Sant (HAS), adviseert de regering om mensen onder de 30 jaar voorlopig uitsluitend met het Pfizer-vaccin te vaccineren. Het vaccin van Moderna wordt voor deze leeftijdsgroep afgeraden, omdat bij hen het zeer kleine risico op een hartspierontsteking iets groter is dan bij andere leeftijdscategorien. De middelen van Janssen en AstraZeneca werden eerder al afgeraden, ook vanwege zeer uitzonderlijke bijwerkingen bij die leeftijdsgroep.

Het is nu aan de Franse overheid om een beslissing te nemen over het gebruik van Moderna bij 30-minners. Een aantal andere landen, waaronder Canada, Finland en Zweden, besloten eerder het Moderna-vaccin niet aan jongeren te geven.

Volgens het Europees Medicijnagentschap wegen de voordelen van het Moderna-vaccin voor jongeren zwaarder dan de zeer kleine kans op zware bijwerkingen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)-limburg-slaan-alarm
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 november 2021 @ 19:14:22 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202115665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet in NL btw

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 11-11-2021 09:57:12 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 november 2021 @ 20:49:27 #162
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202117310
Als je maar blijft zoeken vind je van alles.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 11 november 2021 @ 09:55:16 #163
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202121537
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202125042
SCIENCE HORROR: Vaccine spike protein enters cell nuclei, suppresses DNA repair engine of the human body, will unleash explosion of cancer, immunodeficiency, autoimmune disorders and accelerated aging

https://www.naturalnews.c(...)dy-cancer-aging.html

Link studie: https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

video: https://www.brighteon.com/cb351cd3-6c94-4f2b-a05d-bbda757d4472
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202126787
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Zijn ze weer lekker op tijd mee, leuk voor degenen die het al hebben gehad.

Echt, wat een circus. En maar hameren op mensen die liever even wachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 11-11-2021 15:40:18 ]
pi_202127312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
SCIENCE HORROR: Vaccine spike protein enters cell nuclei, suppresses DNA repair engine of the human body, will unleash explosion of cancer, immunodeficiency, autoimmune disorders and accelerated aging

https://www.naturalnews.c(...)dy-cancer-aging.html

Link studie: https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

video: https://www.brighteon.com/cb351cd3-6c94-4f2b-a05d-bbda757d4472
Jij hebt niet verder gelezen dan de titel gok ik zo?
pi_202129717
Dit is nog wel een mooie voor de liefhebbers van bizarre dingen: covid-baby's met zwarte ogen en superkrachten.

https://www.bitchute.com/video/K9M42WMOaAay/

Niets hiervan heb ik kunnen verifiren.
pi_202215070
Zorgverleners doen een boekje open.

https://www.bitchute.com/video/RNo4HrR4tP6a/
  woensdag 17 november 2021 @ 10:00:52 #169
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202215202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
SCIENCE HORROR: Vaccine spike protein enters cell nuclei, suppresses DNA repair engine of the human body, will unleash explosion of cancer, immunodeficiency, autoimmune disorders and accelerated aging

https://www.naturalnews.c(...)dy-cancer-aging.html

Link studie: https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

video: https://www.brighteon.com/cb351cd3-6c94-4f2b-a05d-bbda757d4472
Wat een heerlijke onzin is dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202215287
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:49 schreef puzziepie het volgende:
Als je maar blijft zoeken vind je van alles.
sja zelfde met het virus h.

Als je maar blijft testen vind je wel besmettingen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 november 2021 @ 11:08:29 #171
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202215939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 10:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
sja zelfde met het virus h.

Als je maar blijft testen vind je wel besmettingen
Ik ben nog geen een keer getest :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202216193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 10:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
sja zelfde met het virus h.

Als je maar blijft testen vind je wel besmettingen
hoe weten we of die "made in china" watten stokjes schoon zijn? misschien zit daar wat shit in dat je ziek maakt, en die gasten die de tests afnemen zijn geen medisch personeel die moet je ook vertrouwen dat ze zorgvuldig te werk gaan. 8-)
pi_202216237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:34 schreef Mytho het volgende:

[..]
hoe weten we of die "made in china" watten stokjes schoon zijn? misschien zit daar wat shit in dat je ziek maakt, en die gasten die de tests afnemen zijn geen medisch personeel die moet je ook vertrouwen dat ze zorgvuldig te werk gaan. 8-)
een complot binnenin een complot :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202216276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
een complot binnenin een complot :7
Coronavirus testing kits heading to the UK found to be contaminated with Covid-19

https://www.standard.co.u(...)vid-19-a4403021.html

CDC’s failed coronavirus tests were tainted with coronavirus, feds confirm
https://arstechnica.com/s(...)avirus-feds-confirm/
pi_202216320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 10:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een heerlijke onzin is dit.
Het tweede betreft toch een daadwerkelijke wetenschappelijke studie. Ik heb de studie verder nog niet gelezen, maar om het direct weg te zetten als 'onzin' lijkt mij ook niet nodig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202216765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 10:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een heerlijke onzin is dit.
Vertel..
pi_202225687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Maar je bent dus zelf ook wantrouwig?
Zeker en vast. in de gaten houden dat tuig.
pi_202245866
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202245938
Mocht ja na een booster bijwerkingen ervaren, zoals een hartaanval, weet dat dit normaal is en dat je er niet alleen voor staat

Het is juist een teken dat het vaccin werkt ^O^

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202245952
twitter


Deel 2

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202275128
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Ali_Kannibali op 21-11-2021 11:16:13 ]
pi_202275223
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drie voetballers gaan in dezelfde wedstrijd neer met hartproblemen.

Volstrekt normaal. Zeer zeldzaam.

https://www.bitchute.com/video/TpFxLGnn7bz5/
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202275255
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.

Bron
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.
pi_202275775
quote:
quote:
[..]
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202275836
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.
pi_202275868
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.
Akkoord.

Trek er lering uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202276239
Leuk topic, al kan ik weinig met heel veel artikelen.

Al ben ik wel benieuwd naar statistieken..

Want, hoe zeker is dat iemand dood is gegaan aan C19? of aan onderliggend lijden?
Word er na de dood een C19 test gedaan op het bloed van de overledene? of is een symptoom hebben genoeg voor een C19 classificatie?
Hoeveel mensen met C19 liggen er per ZH op de IC en op normale afdelingen?
Hoeveel daarvan hebben onderliggend lijden? en waar hebben ze dan last van?
Hoeveel mensen die overleden zijn aan C19 zouden ook technisch gezien overleden zijn aan de griep?
Hoeveel mensen zijn er sinds corona in het verzorgingshuis overleden aan griep? graag ook de cijfers er bij van voorgaande jaren! :)

Dit zijn vragen waarop ik sinds corona geen antwoorden op heb gekregen... mogelijk hier wel ;) en daarbij denk ik dat er toch wel aardig wat bijwerkingen zijn, men kan blijkbaar niet meer vertrouwen op immuun volgens politiek/omt/dergelijke

Ik ben redelijk jong, fit, voel mij kip lekker en totaal niet bang voor corona, evenals de griep, die ik sinds het niet nemen van de griepprik niet meer heb gehad (25 jaar geleden begonnen met de griep prik, ieder jaar zeker 2 weken de griep, 15 jaar geleden gestopt met de prik en sindsdien geen griep meer gehad).

Daarnaast denk ik niet dat mijn vaccinatie voorkomt dat mensen met een zwak immuun het overleven, ik acht de kans iets groter dat ze wat langer leven maar op een of ander moment toch wel iemand tegenkomen met het C19 virus die ze dan alsnog pakt... (gevaccineerd of niet..)

Dus ik wacht nog even, zeg niet dat ik hem nu niet neem of dat ik hem ooit wel neem, tenzij ik mijn werk dreig kwijt te raken... dan heb ik technisch gezien geen keuze meer...
Just say hi!
pi_202278641
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef Chandler het volgende:
Leuk topic, al kan ik weinig met heel veel artikelen.

Al ben ik wel benieuwd naar statistieken..

Want, hoe zeker is dat iemand dood is gegaan aan C19? of aan onderliggend lijden?
Word er na de dood een C19 test gedaan op het bloed van de overledene? of is een symptoom hebben genoeg voor een C19 classificatie?
Hoeveel mensen met C19 liggen er per ZH op de IC en op normale afdelingen?
Hoeveel daarvan hebben onderliggend lijden? en waar hebben ze dan last van?
Hoeveel mensen die overleden zijn aan C19 zouden ook technisch gezien overleden zijn aan de griep?
Hoeveel mensen zijn er sinds corona in het verzorgingshuis overleden aan griep? graag ook de cijfers er bij van voorgaande jaren! :)

Dit zijn vragen waarop ik sinds corona geen antwoorden op heb gekregen... mogelijk hier wel ;) en daarbij denk ik dat er toch wel aardig wat bijwerkingen zijn, men kan blijkbaar niet meer vertrouwen op immuun volgens politiek/omt/dergelijke

Ik ben redelijk jong, fit, voel mij kip lekker en totaal niet bang voor corona, evenals de griep, die ik sinds het niet nemen van de griepprik niet meer heb gehad (25 jaar geleden begonnen met de griep prik, ieder jaar zeker 2 weken de griep, 15 jaar geleden gestopt met de prik en sindsdien geen griep meer gehad).

Daarnaast denk ik niet dat mijn vaccinatie voorkomt dat mensen met een zwak immuun het overleven, ik acht de kans iets groter dat ze wat langer leven maar op een of ander moment toch wel iemand tegenkomen met het C19 virus die ze dan alsnog pakt... (gevaccineerd of niet..)

Dus ik wacht nog even, zeg niet dat ik hem nu niet neem of dat ik hem ooit wel neem, tenzij ik mijn werk dreig kwijt te raken... dan heb ik technisch gezien geen keuze meer...
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.

Wat betreft je werk, misschien is dit juist een moment om een andere weg in te slaan en je vrijheid zoveel mogelijk te bewaren (voor zolang dat duurt).
pi_202278697
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Akkoord.

Trek er lering uit.
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.
pi_202281415
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.

Wat betreft je werk, misschien is dit juist een moment om een andere weg in te slaan en je vrijheid zoveel mogelijk te bewaren (voor zolang dat duurt).
Yup, ik zie daarom ook graag echte statistieken en nee. Ik heb bijna het leukste week van de wereld dus nee.m dat geven we niet op.
Just say hi!
pi_202281958
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.
Mooie verhalen hoor, fakenews propaganda spammer.
Conscience do cost.
  zondag 21 november 2021 @ 21:54:49 #192
138120 Yozzz
ireann go Brach
pi_202285453
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Niets hiervan heb ik kunnen verifiren.
pi_202287473
toeval? nadat ze braaf zelf ook de vaccine namen,



https://medicalkidnap.com(...)l-run-the-hospitals/




https://healthimpactnews.(...)-covid-booster-shot/

[ Bericht 14% gewijzigd door Mytho op 22-11-2021 02:40:34 ]
pi_202343655
quote:
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/

Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen.... _O-
pi_202343763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/

Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen.... _O-
dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?
die man haalt data van officiele overheids instellingen. niet even uit de duim gezogen .

een van zijn bronnen
https://www.adrreports.eu/en/search_subst.html
pi_202343787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/

Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen.... _O-
Das de vader van Arie Boomsma
Vakman pur sang
pi_202343789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:12 schreef Mytho het volgende:

[..]
dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?
die man haalt data van officiele overheids instellingen. niet even uit de duim gezogen .
Als je dat gelooft ben je niet meer te redden...

O nee, we zijn op BNW. Even mijn zin anders formuleren "als je dat gelooft ben je wakker aan het worden!".
pi_202343915
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Das de vader van Arie Boomsma
Nog een reden te meer om die man niet te geloven...
pi_202360204
COMPILATION OF ATHLETES, REPORTERS & PATIENTS COLLAPSING, PASSING OUT & FAINTING?

https://www.bitchute.com/video/HcfcDbaUjc3o/
pi_202361003
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:17 schreef Mytho het volgende:
COMPILATION OF ATHLETES, REPORTERS & PATIENTS COLLAPSING, PASSING OUT & FAINTING?

https://www.bitchute.com/video/HcfcDbaUjc3o/
Mensen die out gaan? MOET het vaccin wel zijn! :')

Allemaal footage waarvan je zeker bent dat het van na het u9tkomen van het vaccin is natuurlijk. :')

Beetje goedgelovig.
pi_202368844
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 04:17 schreef illusions het volgende:

[..]
Mensen die out gaan? MOET het vaccin wel zijn! :')

Allemaal footage waarvan je zeker bent dat het van na het u9tkomen van het vaccin is natuurlijk. :')

Beetje goedgelovig.
Terwijl het stom genoeg ook vrij normaal dat er topsporters nu en dan out gaan...

Amateur sporters ook btw... kijk voor de grap maar is naar een p2000 website in een weekend en je ziet genoeg reanimaties rondom sportvelden...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202428385
Nova Scotia putting defibrillators in all public schools
https://www.cbc.ca/news/c(...)rs-schools-1.5952119



kinderen last van hartaanvallen? dit verwacht je toch eerder bij bejaardenhuizen?
pi_202428561
Ik heb een tijdje terug ooit eens een compilatie gezien, ik dacht op Telegram, met daarin duizenden berichten van mensen die zelf of een kennis hadden met een extreme (dodelijke) bijwerking van het vaccin. Kan die helaas niet meer vinden.

Ik zou graag nog zo'n compilatie willen zien. Werkt altijd goed in discussies... Maar dan een filmpje van Bitchute met daarin 20 verhaaltjes, maar echt een gigalange post met daarin duizenden foto's en verhaaltjes.

Iemand die wat weet?
pi_202428620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb een tijdje terug ooit eens een compilatie gezien, ik dacht op Telegram, met daarin duizenden berichten van mensen die zelf of een kennis hadden met een extreme (dodelijke) bijwerking van het vaccin. Kan die helaas niet meer vinden.

Ik zou graag nog zo'n compilatie willen zien. Werkt altijd goed in discussies... Maar dan een filmpje van Bitchute met daarin 20 verhaaltjes, maar echt een gigalange post met daarin duizenden foto's en verhaaltjes.

Iemand die wat weet?
Dan kan je het beste VAERS- en EMA-rapporten zoeken denk ik. Daar staan er letterlijk tienduizenden.

De reden dat ze op bitchute staan, is omdat ze op alle andere reguliere platforms worden verwijderd, want zogenaamd tegen de 'community guidelines'.

Dus uiteindelijk houd je alleen nog bitchute over, en rumble en dat soort dingen.

Dat wil niet zeggen dat de filmpjes onbetrouwbaar zijn, maar dat mensen nergens anders meer naar buiten kunnen komen met hun verhaal.

YouTube barstte vroeger ook van de conspiracyvideo's over 9/11 en dergelijke. Zat helemaal vol. Was het Bitchute van nu. Nu is dat grotendeels verwijderd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 02-12-2021 01:08:00 ]
pi_202428730
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb een tijdje terug ooit eens een compilatie gezien, ik dacht op Telegram, met daarin duizenden berichten van mensen die zelf of een kennis hadden met een extreme (dodelijke) bijwerking van het vaccin. Kan die helaas niet meer vinden.

Ik zou graag nog zo'n compilatie willen zien. Werkt altijd goed in discussies... Maar dan een filmpje van Bitchute met daarin 20 verhaaltjes, maar echt een gigalange post met daarin duizenden foto's en verhaaltjes.

Iemand die wat weet?
https://www.bitchute.com/video/HcfcDbaUjc3o/
pi_202431322
quote:
Op zich een goede, maar het probleem is dat lang niet alle voorbeelden in die video verifieerbaar zijn en aantoonbaar komen door het vaccin.

Gvd waar is die telegram post toch. Daar stonden zoveel screenshots onder elkaar van mensen die zeiden last te hebben na het vaccin of het hadden over overleden en 'zieke' naasten na het vaccin.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:20:01 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202432599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 01:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dan kan je het beste VAERS- en EMA-rapporten zoeken denk ik. Daar staan er letterlijk tienduizenden.

De reden dat ze op bitchute staan, is omdat ze op alle andere reguliere platforms worden verwijderd, want zogenaamd tegen de 'community guidelines'.

Dus uiteindelijk houd je alleen nog bitchute over, en rumble en dat soort dingen.

Dat wil niet zeggen dat de filmpjes onbetrouwbaar zijn, maar dat mensen nergens anders meer naar buiten kunnen komen met hun verhaal.

YouTube barstte vroeger ook van de conspiracyvideo's over 9/11 en dergelijke. Zat helemaal vol. Was het Bitchute van nu. Nu is dat grotendeels verwijderd.
Nee hoor die staan er nog steeds op waarschijnlijk kijk je naar andere dingen op YT en krijg je dus andere algoritme, en dus andere video's.
Zie OP betreffende topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202432617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:13 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Op zich een goede, maar het probleem is dat lang niet alle voorbeelden in die video verifieerbaar zijn en aantoonbaar komen door het vaccin.

Gvd waar is die telegram post toch. Daar stonden zoveel screenshots onder elkaar van mensen die zeiden last te hebben na het vaccin of het hadden over overleden en 'zieke' naasten na het vaccin.
het is net zo moeilijk aantoonbaar dat het door de vaccine komt, als het door de covid virus komt.

misschien deze?
https://rumble.com/vjjlv5(...)egging-for-help.html

misschien zit die hier ergens tussen.

https://thecovidworld.com/

https://vaccineimpact.com(...)ple-continue-to-die/

https://www.virus-hoax.com/

http://www.vaccinehoax.com/
pi_202432800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee hoor die staan er nog steeds op waarschijnlijk kijk je naar andere dingen op YT en krijg je dus andere algoritme, en dus andere video's.
Zie OP betreffende topic
Veel dingen die ik vroeger gemakkelijk kon vinden zijn nu verdwenen of ergens begraven.
  donderdag 2 december 2021 @ 13:34:57 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202433700
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Veel dingen die ik vroeger gemakkelijk kon vinden zijn nu verdwenen of ergens begraven.
Iets specifieks dus want de veel docu's en andere dingen kan ik nog gewoon vinden.
Misschien de manier van zoeken maar ook in verleden hoefde ik maar 9/11 in te typen en het kwam naar voren dit kwam omdat ik veel van de docu's keek die voorbij kwamen in het 9/11 topic.
Nu paar jaar later kijk ik veel meer andere dingen dus plopt het ook niet 123 naar voren en moet ik inderdaad heel specifiek gaan zoeken.
Maar het is er nog wel en meer dan ooit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202434864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:20 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee hoor die staan er nog steeds op waarschijnlijk kijk je naar andere dingen op YT en krijg je dus andere algoritme, en dus andere video's.
Zie OP betreffende topic
Over de laatste paar jaren is er veel weggehaald.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202435160
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Terwijl het stom genoeg ook vrij normaal dat er topsporters nu en dan out gaan...

Niet zoveel in een korte periode..
En helemaal geen supporters, was gister 2 keer het geval..bij de wedstrijd tussen Chelsea en Watford, en bij Leicester vs Southampton.

3 weken terug ook bij een andere PL wedstrijd.
Heb dat voor de massa v*ccinatie nooit meegemaakt, nu 3 supporters in een paar weken tijd..
pi_202437132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Leicester
Even en zoeken, en ja hoor PSVCL laat zich weer foppen door wappie nieuws.

The fan collapsed during the half-time break but did not suffer a cardiac arrest.

En ik ga weer pleite uit BNW dag dag (op SC na!)

Ps, er gaat ook al een tijdje een virus rond die je hart kapot kan maken...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202437218
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Even en zoeken, en ja hoor PSVCL laat zich weer foppen door wappie nieuws.

The fan collapsed during the half-time break but did not suffer a cardiac arrest.

En ik ga weer pleite uit BNW dag dag (op SC na!)

Ps, er gaat ook al een tijdje een virus rond die je hart kapot kan maken...
Pfiz*r
  vrijdag 3 december 2021 @ 01:33:22 #217
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202443985
Oorzaak bloedstolsels na AstraZeneca waarschijnlijk gevonden
Wetenschappers denken de oorzaak te hebben gevonden van de zeer zeldzame bijwerking van het AstraZeneca-vaccin waarbij bloedstolsels (trombose) worden gevormd. Onderzoekers in Wales en de Verenigde Staten kwamen er volgens de BBC achter dat een eiwit in het bloed wordt aangetrokken door een belangrijk onderdeel van het vaccin.

Het vaccin van AstraZeneca heeft volgens schattingen wereldwijd een miljoen levens gered door bescherming te bieden tegen het coronavirus. Eerder dit jaar kwam de prik echter in opspraak omdat er een mogelijk verband zou zijn tussen het vaccin en ernstige bloedafwijkingen, waardoor in Nederland werd besloten het vaccin niet meer te gebruiken.

Onderzoekers van AstraZeneca sloten zich aan bij de Britse en Amerikaanse wetenschappers. Een woordvoerder van de farmaceut legt aan de BBC uit dat de kans op de bloedstolsels groter is na besmetting met het coronavirus dan na een vaccinatie. Het is echter nog altijd niet helemaal duidelijk waarom de bijwerking in sommige gevallen optreedt.

Het AstraZeneca-vaccin, dat bestaat uit genetisch materiaal en een algemeen verkoudheidsvirus, wordt normaliter genjecteerd in een spier, maar soms komt een deel van het middel in de bloedbaan terecht. Dan is er een kans dat het een bepaald eiwit in het bloed aantrekt, wat in zeldzame gevallen zorgt voor een reactie van het immuunsysteem. Die reactie zorgt ervoor dat antistoffen het genjecteerde verkoudheidsvirus aanvallen, wat kan leiden tot de bloedstolsels.
Hoewel hiermee naar alle waarschijnlijkheid duidelijk is wat de bloedstolsels veroorzaakt, moeten er volgens de onderzoekers nog "veel stappen gezet" worden. Zo is het nog niet duidelijk waarom sommige mensen vatbaarder zijn voor de bijwerking dan anderen.
Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)r-mensen-dan-normaal

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 03-12-2021 02:27:39 ]
There is only one religion
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:06:09 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202445949
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:05 schreef Tingo het volgende:

[..]
Over de laatste paar jaren is er veel weggehaald.
Oh er verdwijnt wel meer van YT dat zeg ik ook niet maar sommige users zijn ook gekapt en account opgeheven, ga zo maar even door.
Veel uiteen lopende redenen vaak vind je die wel op ander platform weer YT is zichzelf ontzettend in de vingers aan het snijden met hun policy eerst de verschrikkingen aan reclame en nu de dislike knop weg.
Ook van op leggen voor verschillende uiteenlopende redenen.
Word tijd voor nieuw en beter platform.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202446250
Ouders vertellen over hun overleden kinderen na vaccinatie.

Hartverscheurend en volstrekt onnodig.

https://www.bitchute.com/video/cg2oYqebIzed/
pi_202446405
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Niet zoveel in een korte periode..
En helemaal geen supporters, was gister 2 keer het geval..bij de wedstrijd tussen Chelsea en Watford, en bij Leicester vs Southampton.

3 weken terug ook bij een andere PL wedstrijd.
Heb dat voor de massa v*ccinatie nooit meegemaakt, nu 3 supporters in een paar weken tijd..
Inderdaad opvallend hoe vaak het gebeurt dat er 'medische emergencies' optreden i stadions omdat fans out gaan:

Fan who suffered medical emergency in stands at Talen Energy Stadium dies
Philadelphia Union released a statement about the unnamed fan on Sunday afternoon
https://www.brotherlygame(...)-energy-stadium-dies

Dallas Stars centre Rich Peverley collapses on bench during game, game postponed
https://www.nhl.com/news/(...)e-postponed/c-708811

Jay Bouwmeester collapse update: Blues defenseman undergoes successful defibrillator implant procedure
The 36-year-old Blues defenseman reportedly suffered 'cardiac episode' during the first period of Tuesday's game
https://www.cbssports.com(...)r-implant-procedure/

Caldicot fan survives cardiac arrest after referee saves his life
https://www.bbc.com/news/uk-wales-46052615

Fan taken to hospital after cardiac arrest during Norwich’s 2-2 draw with Tottenham
https://www.edp24.co.uk/n(...)norwich-city-1494514

Millwall fan dies after suffering cardiac arrest in stands during Good Friday match
https://www.standard.co.u(...)-match-a3543931.html

Fan dies at White Hart Lane from heart attack
https://www.independent.c(...)-attack-6284747.html

West Brom fan who suffered cardiac arrest during 3-0 win over Chelsea in stable condition
https://www.mirror.co.uk/(...)who-suffered-5725875

Alvechurch FC match called off after fan collapses before game
Paramedics rushed onto the pitch as fixture postponed
https://www.birminghammai(...)alled-after-14077182

Four Dead at Olimpia-Motagua Game in Honduras
https://www.si.com/soccer(...)otagua-game-honduras

FC Augsburg Fan after cardiac arrest, passed away stand
https://allinfo.space/201(...)t-passed-away-stand/

BORUSSIA DORTMUND
Borussia Dortmund Confirm Fan Died of Heart Attack During Match vs. Mainz
https://bleacherreport.co(...)uring-match-vs-mainz
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202446496
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Inderdaad opvallend hoe vaak het gebeurt dat er 'medische emergencies' optreden i stadions omdat fans out gaan:

Fan who suffered medical emergency in stands at Talen Energy Stadium dies
Philadelphia Union released a statement about the unnamed fan on Sunday afternoon
https://www.brotherlygame(...)-energy-stadium-dies

Dallas Stars centre Rich Peverley collapses on bench during game, game postponed
https://www.nhl.com/news/(...)e-postponed/c-708811

Jay Bouwmeester collapse update: Blues defenseman undergoes successful defibrillator implant procedure
The 36-year-old Blues defenseman reportedly suffered 'cardiac episode' during the first period of Tuesday's game
https://www.cbssports.com(...)r-implant-procedure/

Caldicot fan survives cardiac arrest after referee saves his life
https://www.bbc.com/news/uk-wales-46052615

Fan taken to hospital after cardiac arrest during Norwich’s 2-2 draw with Tottenham
https://www.edp24.co.uk/n(...)norwich-city-1494514

Millwall fan dies after suffering cardiac arrest in stands during Good Friday match
https://www.standard.co.u(...)-match-a3543931.html

Fan dies at White Hart Lane from heart attack
https://www.independent.c(...)-attack-6284747.html

West Brom fan who suffered cardiac arrest during 3-0 win over Chelsea in stable condition
https://www.mirror.co.uk/(...)who-suffered-5725875

Alvechurch FC match called off after fan collapses before game
Paramedics rushed onto the pitch as fixture postponed
https://www.birminghammai(...)alled-after-14077182

Four Dead at Olimpia-Motagua Game in Honduras
https://www.si.com/soccer(...)otagua-game-honduras

FC Augsburg Fan after cardiac arrest, passed away stand
https://allinfo.space/201(...)t-passed-away-stand/

BORUSSIA DORTMUND
Borussia Dortmund Confirm Fan Died of Heart Attack During Match vs. Mainz
https://bleacherreport.co(...)uring-match-vs-mainz
Dit is gewoon een random opsomming van een paar gevallen uitgestrekt over meer dan 5 jaar. Wat zegt dit nou? Niets.
pi_202446535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit is gewoon een random opsomming van een paar gevallen uitgestrekt over meer dan 5 jaar. Wat zegt dit nou? Niets.
het zegt vooral dat als je wilt, je altijd wel genoeg gevallen kunt verzamelen om dan te roepen 'dat dit wel een opvallende opsomming is die wat zou moeten bewijzen'...

Natuurlijk dan erbij zeggen dat 'vroeger dat nooit voorkwam, dat een fan op een tribune een medische behandeling moest ondergaan en wedstrijden tijdelijk stilgelegd werden...

dat is gewoon aantoonbaar een leugen, maar als een bepaald publiek dat graagwil geloven nemen ze het kritiekloos voor waar aan...
Iets met 'als domme schapen achter een welgevallige mening aanwaggelen'.


In een post een tijdje terug over 'artsen die vermeend aan een booster gestorven waren'.. stonden gewoon artsen die aan een covid19 infectie gestorven waren en die nooit een booster hadden kunnen krijgen omdat ze toen niet beschikbaar waren.
de post claimdde echter dat ze aan vacinatie gestorven waren, zonder enige bewijs daarvoor.
maar bepaaldde mensen hier geloven dat gewoon, omdat ze dat graag 'willen' denken.. en verder niet de moeite nemen ook kritische blik op hun eigen lijstjes, memes of copy-paste posts te geven
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202447680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]
het zegt vooral dat als je wilt, je altijd wel genoeg gevallen kunt verzamelen om dan te roepen 'dat dit wel een opvallende opsomming is die wat zou moeten bewijzen'...

Natuurlijk dan erbij zeggen dat 'vroeger dat nooit voorkwam, dat een fan op een tribune een medische behandeling moest ondergaan en wedstrijden tijdelijk stilgelegd werden...

dat is gewoon aantoonbaar een leugen, maar als een bepaald publiek dat graagwil geloven nemen ze het kritiekloos voor waar aan...
Iets met 'als domme schapen achter een welgevallige mening aanwaggelen'.

In een post een tijdje terug over 'artsen die vermeend aan een booster gestorven waren'.. stonden gewoon artsen die aan een covid19 infectie gestorven waren en die nooit een booster hadden kunnen krijgen omdat ze toen niet beschikbaar waren.
de post claimdde echter dat ze aan vacinatie gestorven waren, zonder enige bewijs daarvoor.
maar bepaaldde mensen hier geloven dat gewoon, omdat ze dat graag 'willen' denken.. en verder niet de moeite nemen ook kritische blik op hun eigen lijstjes, memes of copy-paste posts te geven
Het gaat er natuurlijk om of er een significante stijging van dat aantal gevallen is.

Ik las ergens dat het met 500% is gestegen volgens de FIFA, doorgetweet door een voetballer. Heb het niet kunnen terugvinden (geen tijd voor ook), maar als dat klopt, is dat niet iets wat je zomaar kan afdoen als toeval
pi_202447828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het gaat er natuurlijk om of er een significante stijging van dat aantal gevallen is.

Ik las ergens dat het met 500% is gestegen volgens de FIFA, doorgetweet door een voetballer. Heb het niet kunnen terugvinden (geen tijd voor ook), maar als dat klopt, is dat niet iets wat je zomaar kan afdoen als toeval
Opvallen dat je dat soort gegevens die wl veelzeggend zouden zijn opeens 'niet meer kan vinden'

Wel allerhande memes en copy-paste verhaaltjes eindeloos doorsturen, maar gewoon een essentieel bewijs dat als enige zou bewijzen dat je claim waar is, heb je enkel 'ergens op twitter gelezen'..

Ik wil wel een wedje leggen:

Ik bied je 100 euro als jij dat officiele FIFA document kan aanwijzen dat die vermeende stijging met 500% zou bewijzen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202448458
Als de FIFA daadwerkelijk zo'n cijfer naar buiten brengt, dan pakken alle media het op.

Het zou dus een koud kunstje moeten zijn om dat rapport op te snorren (als de FIFA zo'n cijfers tenminste daadwerkelijk had gerapporteerd, wat overduidelijk niet het geval is).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202448790
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]
het zegt vooral dat als je wilt, je altijd wel genoeg gevallen kunt verzamelen om dan te roepen 'dat dit wel een opvallende opsomming is die wat zou moeten bewijzen'...

Natuurlijk dan erbij zeggen dat 'vroeger dat nooit voorkwam, dat een fan op een tribune een medische behandeling moest ondergaan en wedstrijden tijdelijk stilgelegd werden...

dat is gewoon aantoonbaar een leugen, maar als een bepaald publiek dat graagwil geloven nemen ze het kritiekloos voor waar aan...
Iets met 'als domme schapen achter een welgevallige mening aanwaggelen'.

Maar dan niemand hier heeft dat gezegd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202448791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Als de FIFA daadwerkelijk zo'n cijfer naar buiten brengt, dan pakken alle media het op.

Het zou dus een koud kunstje moeten zijn om dat rapport op te snorren (als de FIFA zo'n cijfers tenminste daadwerkelijk had gerapporteerd, wat overduidelijk niet het geval is).
https://www.reuters.com/a(...)s-fifa-idUSL1N2SL1NJ

De FIFA heeft wel gereageerd op een tweet van voormalig professioneel voetballer Matt LeTissier die opriep tot een onderzoek omdat volgens hem zoveel mensen 'omvielen'

Maar juist bevestigd dat zij geen enkele kennis hebben dat dit aantal nu zou gestegen zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202449154
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 13:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Maar dan niemand hier heeft dat gezegd.
De letterlijk uitspraak was:
"heb dat voor massa v*ccinatie nooit meegemaakt"


(en daarna kwam nog die bewering van dat vermeende FIFA rapport wasrin dat bewezen zou worden, dat echter toevallig nt niet gevonden kon worden...)


Dus ja, het werd wel degelijk beweerd
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202450862
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 12:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Opvallen dat je dat soort gegevens die wl veelzeggend zouden zijn opeens 'niet meer kan vinden'

Wel allerhande memes en copy-paste verhaaltjes eindeloos doorsturen, maar gewoon een essentieel bewijs dat als enige zou bewijzen dat je claim waar is, heb je enkel 'ergens op twitter gelezen'..

Ik wil wel een wedje leggen:

Ik bied je 100 euro als jij dat officiele FIFA document kan aanwijzen dat die vermeende stijging met 500% zou bewijzen
Heb er gewoon geen tijd voor joh. Of denk je dat het een complot is.
pi_202451373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Heb er gewoon geen tijd voor joh.
:D zegt dezelfde persoon die hele topic vol memes vult en de hele dag door aan het posten is...

Maar daadwerkelijk eens kritisch opzoeken of een bewering wel eens kan kloppen, is opeens iets waarvoor je 'geen tijd hebt' ?

serieus, vind je zelf oook niet dat mensen die achter een idee aanlopen en nooit zelf afvragen of er wel genoeg bewijs voor is, een sooort van 'makke schapen'?
Als je zo graag wil geloven dat er bewijzen zijn voor aantoonbare bijwerkingen van vaccins, dan zou je toch verwachten dat een objectief bewijs daarvoor je enorm zou intersseren... iig meer dan wat domme memes?


ikzelf ben geen groot fan achter alles een 'complot' te zoeken... mijn eigen vermoedens over de realiteit is dat de allergrootste Kracht achter een heleboel dingen die plaatsvinden voor 'domheid' en een gebrek aan bewuste sturing is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202452854
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]
:D zegt dezelfde persoon die hele topic vol memes vult en de hele dag door aan het posten is...

Maar daadwerkelijk eens kritisch opzoeken of een bewering wel eens kan kloppen, is opeens iets waarvoor je 'geen tijd hebt' ?

serieus, vind je zelf oook niet dat mensen die achter een idee aanlopen en nooit zelf afvragen of er wel genoeg bewijs voor is, een sooort van 'makke schapen'?
Als je zo graag wil geloven dat er bewijzen zijn voor aantoonbare bijwerkingen van vaccins, dan zou je toch verwachten dat een objectief bewijs daarvoor je enorm zou intersseren... iig meer dan wat domme memes?

ikzelf ben geen groot fan achter alles een 'complot' te zoeken... mijn eigen vermoedens over de realiteit is dat de allergrootste Kracht achter een heleboel dingen die plaatsvinden voor 'domheid' en een gebrek aan bewuste sturing is
Ik heb hier nog nooit iemand een mak schaap genoemd.

En nee ik heb weinig tijd op het moment.

Noch beweerd dat het absoluut waar was van die 500%.

Je kan wel 3 artikeltjes erover lezen maar dan moet je alsnog zelf alles nachecken. Dat kost een boel tijd. DIe heb ik nu niet.
pi_202464733
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb hier nog nooit iemand een mak schaap genoemd.

En nee ik heb weinig tijd op het moment.

Noch beweerd dat het absoluut waar was van die 500%.

Je kan wel 3 artikeltjes erover lezen maar dan moet je alsnog zelf alles nachecken. Dat kost een boel tijd. DIe heb ik nu niet.
Als je geen tijd hebt om het te checken, is het dan misschien een idee om enige terughoudendheid in acht te nemen en zoiets niet te posten? Of zeg ik nou iets geks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202469471
Als je sterk de behoefte voelt om te poepen, druk je een drol door het riool, ook al heb je geen tijd om je kont af te vegen.

Als je sterk de behoefte voelt om speculatieve zooi te uiten, dan deel je dat op internet, ook al heb je geen tijd om de validiteit ervan te checken.

Daarom is het internet ook een open riool wat betreft informatievoorziening.
-
pi_202470022
Jullie begrijpen het verschil niet tussen een wetenschappelijke publicatie en een casual gesprek volgens mij. Hebben ook niet de vaardigheid om uit taal op te maken hoe sterk of stellig een uitspraak is. Best een handicap als je op een forum actief bent.
pi_202471409
Jawel, dat verschil begrijpen wij wel. Wij leggen alleen de lat ietsje hoger als het om dergelijke claims gaan, en jij overschat jezelf imho enorm als het om je onderzoekend vermogen gaat.

Ik zie op facebook en linkedin ook allerlei van dit soort claims voorbij komen, en ik ben erger me eerlijk gezegd nogal aan dat gemakzuchtige en slordige denken onder de noemer "vrjheid van meningsuiting". Daarom ervaar ik social media ook grotendeels als een riool wanneer het om meningen van complexe maatschappelijke en/of wetenschappelijke meningen gaat.
-
pi_202471426
twitter
  zaterdag 4 december 2021 @ 22:58:33 #237
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202473252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Over the past week, three children have died following their vaccination with the Pfizer Covid-19 vaccine in Bac Giang, Hanoi and Binh Phuoc. The cause of death has been determined as "overreaction to the vaccine."

Last week, four workers in Thanh Hoa's Kim Viet Shoe factory died following their Vero Cell Covid-19 vaccination, also due to "overreaction

Daar durven ze wel het beestje bij de naam te noemen, in tegen stelling tot hier in het westen waar het afgedaan wordt als toevalligheid en de link niet gelegd word met het vaccin.
There is only one religion
pi_202475255
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 13:52 schreef manny het volgende:
Een hele kleine kans keer honderd miljoen (of meer) kan nog steeds vrij grote absolute aantallen opleveren.

Dit soort filmpjes kun je maken over vaccinatie, vliegen, rug-operaties, verdoving, leren fietsen, sporten, drugs, etc....
De kans dat je om het leven komt door een groep wasberen is ontzettend laag, maar nooit nul.

Ik vind het wonderlijk hoe men vaak selectief met statistiek omspringt. Als ze in een miniscule kans vinden dat een kind autisme kan krijgen van een prikje dan staan ze massaal op met hooivorken tegen vaccineren.

Maar als de kans eveneens klein, maar aanzienlijk groter is dat iemand die gezond is dodelijke Corona krijgt dan gaan ze eveneens in protest tegen vaccineren.

Hieruit snap ik de algemene conclusie wel dat veel volwassenen gewoon bange ganzen zijn die geen prikje willen omdat ze er een trauma voor hebben en dan materiaal zoeken om hun angst te gronden.
pi_202475799
video lijkt mij echt verdriet van ouders , geen crisis acteurs.

https://www.bitchute.com/video/fK3i0JRZE3RL/

https://vaccineimpact.com(...)-for-this-age-group/

https://vernoncoleman.org(...)are-vaccines-killing

[ Bericht 16% gewijzigd door Mytho op 05-12-2021 02:08:50 ]
  zondag 5 december 2021 @ 05:44:09 #240
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202476084
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De kans dat je om het leven komt door een groep wasberen is ontzettend laag, maar nooit nul.

Ik vind het wonderlijk hoe men vaak selectief met statistiek omspringt. Als ze in een miniscule kans vinden dat een kind autisme kan krijgen van een prikje dan staan ze massaal op met hooivorken tegen vaccineren.

Maar als de kans eveneens klein, maar aanzienlijk groter is dat iemand die gezond is dodelijke Corona krijgt dan gaan ze eveneens in protest tegen vaccineren.

Hieruit snap ik de algemene conclusie wel dat veel volwassenen gewoon bange ganzen zijn die geen prikje willen omdat ze er een trauma voor hebben en dan materiaal zoeken om hun angst te gronden.
wat is voor jou de norm waarin jij zegt het vaccin is veilig, hoeveel doden mogen er vallen of bijwerkingen zijn acceptabel. En dit voor de verschillende leeftijds groepen, 5-12 jarigen 12-18 jarigen
Dit zijn groepen die opzich een lage kans hebben om aan corona te sterven. De cure moet natuurlijk niet erger zijn dan de kwaal.

Waarom vraag ik dat , nou simpel in het voorbeeld hierboven uit vietnam is in die groep dus 3 doden te betreuren in een groep die je logischerwijs niet eens zou hoeven vaccineren tegen corona.
https://e.vnexpress.net/n(...)ination-4395896.html
There is only one religion
pi_202476223
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 05:44 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
wat is voor jou de norm waarin jij zegt het vaccin is veilig, hoeveel doden mogen er vallen of bijwerkingen zijn acceptabel. En dit voor de verschillende leeftijds groepen, 5-12 jarigen 12-18 jarigen
Dit zijn groepen die opzich een lage kans hebben om aan corona te sterven. De cure moet natuurlijk niet erger zijn dan de kwaal.

Waarom vraag ik dat , nou simpel in het voorbeeld hierboven uit vietnam is in die groep dus 3 doden te betreuren in een groep die je logischerwijs niet eens zou hoeven vaccineren tegen corona.
https://e.vnexpress.net/n(...)ination-4395896.html
probeer eerst eens een inhoudelijk antwoord te geven op alles wat ik stelde. Praten we dan verder.
  zondag 5 december 2021 @ 08:54:21 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_202476421
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De kans dat je om het leven komt door een groep wasberen is ontzettend laag, maar nooit nul.

Ik vind het wonderlijk hoe men vaak selectief met statistiek omspringt. Als ze in een miniscule kans vinden dat een kind autisme kan krijgen van een prikje dan staan ze massaal op met hooivorken tegen vaccineren.

Maar als de kans eveneens klein, maar aanzienlijk groter is dat iemand die gezond is dodelijke Corona krijgt dan gaan ze eveneens in protest tegen vaccineren.

Hieruit snap ik de algemene conclusie wel dat veel volwassenen gewoon bange ganzen zijn die geen prikje willen omdat ze er een trauma voor hebben en dan materiaal zoeken om hun angst te gronden.
Don't underestimate wasberen. Klotebeesten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_202519587
Vaxxidenten komen steeds vaker voor.



https://www.bitchute.com/video/Bqgcza4RA8Ik/

#Vaxxident
https://twitter.com/hashtag/vaxxident

Video Shows Pickup Crash Into Boat; Passed-Out Driver Said He'd Gotten COVID Shot
https://www.nbcboston.com(...)ng-2-people/2399644/

pi_202519893
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 00:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De kans dat je om het leven komt door een groep wasberen is ontzettend laag, maar nooit nul.

Ik vind het wonderlijk hoe men vaak selectief met statistiek omspringt. Als ze in een miniscule kans vinden dat een kind autisme kan krijgen van een prikje dan staan ze massaal op met hooivorken tegen vaccineren.

Maar als de kans eveneens klein, maar aanzienlijk groter is dat iemand die gezond is dodelijke Corona krijgt dan gaan ze eveneens in protest tegen vaccineren.

Hieruit snap ik de algemene conclusie wel dat veel volwassenen gewoon bange ganzen zijn die geen prikje willen omdat ze er een trauma voor hebben en dan materiaal zoeken om hun angst te gronden.
Het gaat er niet om dat de kans klein is.

Het gaat erom dat er daadwerkelijk doden zijn. Doden die volstrekt onnodig zijn. Wat als het jouw kind is, of jouw vrouw, of jijzelf. Volstrekt onnodig leed. Elk van die mensen telt en verdient het om gehoord te worden. We weten nu niet eens wat de daadwerkelijke schaal is van het lijden en overlijden als gevolg van deze vaccins.
pi_202520537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het gaat er niet om dat de kans klein is.

Het gaat erom dat er daadwerkelijk doden zijn. Doden die volstrekt onnodig zijn. Wat als het jouw kind is, of jouw vrouw, of jijzelf. Volstrekt onnodig leed. Elk van die mensen telt en verdient het om gehoord te worden. We weten nu niet eens wat de daadwerkelijke schaal is van het lijden en overlijden als gevolg van deze vaccins.
En door Corona?
  woensdag 8 december 2021 @ 07:44:10 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202520679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:21 schreef Mytho het volgende:
Vaxxidenten komen steeds vaker voor.

[ afbeelding ]

https://www.bitchute.com/video/Bqgcza4RA8Ik/

#Vaxxident
https://twitter.com/hashtag/vaxxident

Video Shows Pickup Crash Into Boat; Passed-Out Driver Said He'd Gotten COVID Shot
https://www.nbcboston.com(...)ng-2-people/2399644/

Ik kan je ook verzekeren dat een groot aantal hiervan koffie hebben gedronken die ochtend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202522724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 07:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
En door Corona?
Corona wordt je niet opgelegd door de overheid en is ook geen keuze.
pi_202526175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:21 schreef Mytho het volgende:
Vaxxidenten komen steeds vaker voor.

[ afbeelding ]

https://www.bitchute.com/video/Bqgcza4RA8Ik/

#Vaxxident
https://twitter.com/hashtag/vaxxident

Video Shows Pickup Crash Into Boat; Passed-Out Driver Said He'd Gotten COVID Shot
https://www.nbcboston.com(...)ng-2-people/2399644/

Even een oprechte vraag; meen je dit nu serieus?
pi_202625179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:13 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Op zich een goede, maar het probleem is dat lang niet alle voorbeelden in die video verifieerbaar zijn en aantoonbaar komen door het vaccin.

Gvd waar is die telegram post toch. Daar stonden zoveel screenshots onder elkaar van mensen die zeiden last te hebben na het vaccin of het hadden over overleden en 'zieke' naasten na het vaccin.
misschien zit die hier tussen?
https://www.bitchute.com/video/KYJ7jKsyzQsG/
pi_202862942


https://goodsciencing.com(...)ie-after-covid-shot/


Worldcup 2022 wordt erg spannend. :M :M

https://odysee.com/@hugotalks:8/2kgKyRX8kk2P:b

[ Bericht 14% gewijzigd door Mytho op 28-12-2021 14:16:38 ]
pi_202932200
Is dat topic in COR alweer verwijderd?
pi_203013775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:13 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Op zich een goede, maar het probleem is dat lang niet alle voorbeelden in die video verifieerbaar zijn en aantoonbaar komen door het vaccin.

Gvd waar is die telegram post toch. Daar stonden zoveel screenshots onder elkaar van mensen die zeiden last te hebben na het vaccin of het hadden over overleden en 'zieke' naasten na het vaccin.
Je kan nog altijd gewoon op Telegram kijken, die groepen bestaan nog steeds en worden constant geupdate.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')