Zeker en vast. in de gaten houden dat tuig.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar je bent dus zelf ook wantrouwig?
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.quote:Op zondag 21 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drie voetballers gaan in dezelfde wedstrijd neer met hartproblemen.
Volstrekt normaal. Zeer zeldzaam.
https://www.bitchute.com/video/TpFxLGnn7bz5/
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.quote:Op zondag 21 november 2021 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.
Bron
quote:
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?quote:[..]
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.quote:Op zondag 21 november 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?
Akkoord.quote:Op zondag 21 november 2021 12:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef Chandler het volgende:
Leuk topic, al kan ik weinig met heel veel artikelen.
Al ben ik wel benieuwd naar statistieken..
Want, hoe zeker is dat iemand dood is gegaan aan C19? of aan onderliggend lijden?
Word er na de dood een C19 test gedaan op het bloed van de overledene? of is een symptoom hebben genoeg voor een C19 classificatie?
Hoeveel mensen met C19 liggen er per ZH op de IC en op normale afdelingen?
Hoeveel daarvan hebben onderliggend lijden? en waar hebben ze dan last van?
Hoeveel mensen die overleden zijn aan C19 zouden ook technisch gezien overleden zijn aan de griep?
Hoeveel mensen zijn er sinds corona in het verzorgingshuis overleden aan griep? graag ook de cijfers er bij van voorgaande jaren!
Dit zijn vragen waarop ik sinds corona geen antwoorden op heb gekregen... mogelijk hier welen daarbij denk ik dat er toch wel aardig wat bijwerkingen zijn, men kan blijkbaar niet meer vertrouwen op immuun volgens politiek/omt/dergelijke
Ik ben redelijk jong, fit, voel mij kip lekker en totaal niet bang voor corona, evenals de griep, die ik sinds het niet nemen van de griepprik niet meer heb gehad (25 jaar geleden begonnen met de griep prik, ieder jaar zeker 2 weken de griep, 15 jaar geleden gestopt met de prik en sindsdien geen griep meer gehad).
Daarnaast denk ik niet dat mijn vaccinatie voorkomt dat mensen met een zwak immuun het overleven, ik acht de kans iets groter dat ze wat langer leven maar op een of ander moment toch wel iemand tegenkomen met het C19 virus die ze dan alsnog pakt... (gevaccineerd of niet..)
Dus ik wacht nog even, zeg niet dat ik hem nu niet neem of dat ik hem ooit wel neem, tenzij ik mijn werk dreig kwijt te raken... dan heb ik technisch gezien geen keuze meer...
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.quote:
Yup, ik zie daarom ook graag echte statistieken en nee. Ik heb bijna het leukste week van de wereld dus nee.m dat geven we niet op.quote:Op zondag 21 november 2021 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.
Wat betreft je werk, misschien is dit juist een moment om een andere weg in te slaan en je vrijheid zoveel mogelijk te bewaren (voor zolang dat duurt).
Mooie verhalen hoor, fakenews propaganda spammer.quote:Op zondag 21 november 2021 15:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Niets hiervan heb ik kunnen verifiëren.
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/quote:Op donderdag 25 november 2021 21:57 schreef Mytho het volgende:
steeds meer slachtoffers
https://cafeweltschmerz.n(...)s-meer-slachtoffers/
dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?quote:Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:
[..]
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/
Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen....
Das de vader van Arie Boomsmaquote:Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:
[..]
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/
Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen....
Als je dat gelooft ben je niet meer te redden...quote:Op donderdag 25 november 2021 23:12 schreef Mytho het volgende:
[..]
dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?
die man haalt data van officiele overheids instellingen. niet even uit de duim gezogen .
Nog een reden te meer om die man niet te geloven...quote:Op donderdag 25 november 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das de vader van Arie Boomsma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |