abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202216765
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 10:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een heerlijke onzin is dit.
Vertel..
pi_202225687
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Maar je bent dus zelf ook wantrouwig?
Zeker en vast. in de gaten houden dat tuig.
pi_202245866
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202245938
Mocht ja na een booster bijwerkingen ervaren, zoals een hartaanval, weet dat dit normaal is en dat je er niet alleen voor staat

Het is juist een teken dat het vaccin werkt ^O^

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202245952
twitter

Deel 2

twitter
pi_202275128
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door Ali_Kannibali op 21-11-2021 11:16:13 ]
pi_202275223
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drie voetballers gaan in dezelfde wedstrijd neer met hartproblemen.

Volstrekt normaal. Zeer zeldzaam.

https://www.bitchute.com/video/TpFxLGnn7bz5/
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202275255
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Twee fans, een voetballer. En die speler had geen hartproblemen, maar kwam hard in botsing met de keeper.

Bron
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.
pi_202275775
quote:
quote:
[..]
Bedankt voor de correctie. Kon er zo gauw geen geschreven bron over vinden zelf.
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?
pi_202275836
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]
Je beseft dat je misinformatie loopt te verspreiden?
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.
pi_202275868
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb een berichtje verplaatst en het weer verwijderd. Vergissen is menselijk.
Akkoord.

Trek er lering uit.
  zondag 21 november 2021 @ 12:51:10 #187
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_202276239
Leuk topic, al kan ik weinig met heel veel artikelen.

Al ben ik wel benieuwd naar statistieken..

Want, hoe zeker is dat iemand dood is gegaan aan C19? of aan onderliggend lijden?
Word er na de dood een C19 test gedaan op het bloed van de overledene? of is een symptoom hebben genoeg voor een C19 classificatie?
Hoeveel mensen met C19 liggen er per ZH op de IC en op normale afdelingen?
Hoeveel daarvan hebben onderliggend lijden? en waar hebben ze dan last van?
Hoeveel mensen die overleden zijn aan C19 zouden ook technisch gezien overleden zijn aan de griep?
Hoeveel mensen zijn er sinds corona in het verzorgingshuis overleden aan griep? graag ook de cijfers er bij van voorgaande jaren! :)

Dit zijn vragen waarop ik sinds corona geen antwoorden op heb gekregen... mogelijk hier wel ;) en daarbij denk ik dat er toch wel aardig wat bijwerkingen zijn, men kan blijkbaar niet meer vertrouwen op immuun volgens politiek/omt/dergelijke

Ik ben redelijk jong, fit, voel mij kip lekker en totaal niet bang voor corona, evenals de griep, die ik sinds het niet nemen van de griepprik niet meer heb gehad (25 jaar geleden begonnen met de griep prik, ieder jaar zeker 2 weken de griep, 15 jaar geleden gestopt met de prik en sindsdien geen griep meer gehad).

Daarnaast denk ik niet dat mijn vaccinatie voorkomt dat mensen met een zwak immuun het overleven, ik acht de kans iets groter dat ze wat langer leven maar op een of ander moment toch wel iemand tegenkomen met het C19 virus die ze dan alsnog pakt... (gevaccineerd of niet..)

Dus ik wacht nog even, zeg niet dat ik hem nu niet neem of dat ik hem ooit wel neem, tenzij ik mijn werk dreig kwijt te raken... dan heb ik technisch gezien geen keuze meer...
Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
pi_202278641
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef Chandler het volgende:
Leuk topic, al kan ik weinig met heel veel artikelen.

Al ben ik wel benieuwd naar statistieken..

Want, hoe zeker is dat iemand dood is gegaan aan C19? of aan onderliggend lijden?
Word er na de dood een C19 test gedaan op het bloed van de overledene? of is een symptoom hebben genoeg voor een C19 classificatie?
Hoeveel mensen met C19 liggen er per ZH op de IC en op normale afdelingen?
Hoeveel daarvan hebben onderliggend lijden? en waar hebben ze dan last van?
Hoeveel mensen die overleden zijn aan C19 zouden ook technisch gezien overleden zijn aan de griep?
Hoeveel mensen zijn er sinds corona in het verzorgingshuis overleden aan griep? graag ook de cijfers er bij van voorgaande jaren! :)

Dit zijn vragen waarop ik sinds corona geen antwoorden op heb gekregen... mogelijk hier wel ;) en daarbij denk ik dat er toch wel aardig wat bijwerkingen zijn, men kan blijkbaar niet meer vertrouwen op immuun volgens politiek/omt/dergelijke

Ik ben redelijk jong, fit, voel mij kip lekker en totaal niet bang voor corona, evenals de griep, die ik sinds het niet nemen van de griepprik niet meer heb gehad (25 jaar geleden begonnen met de griep prik, ieder jaar zeker 2 weken de griep, 15 jaar geleden gestopt met de prik en sindsdien geen griep meer gehad).

Daarnaast denk ik niet dat mijn vaccinatie voorkomt dat mensen met een zwak immuun het overleven, ik acht de kans iets groter dat ze wat langer leven maar op een of ander moment toch wel iemand tegenkomen met het C19 virus die ze dan alsnog pakt... (gevaccineerd of niet..)

Dus ik wacht nog even, zeg niet dat ik hem nu niet neem of dat ik hem ooit wel neem, tenzij ik mijn werk dreig kwijt te raken... dan heb ik technisch gezien geen keuze meer...
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.

Wat betreft je werk, misschien is dit juist een moment om een andere weg in te slaan en je vrijheid zoveel mogelijk te bewaren (voor zolang dat duurt).
pi_202278697
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Akkoord.

Trek er lering uit.
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.
  zondag 21 november 2021 @ 17:33:46 #190
6897 Chandler
prof. dislecticus
pi_202281415
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dit is dus een beetje het probleem, ik denk ook dat de cijfers die we hebben niet het ware plaatje weergeven, gezien de vele anekdotische berichten over klachten.

Wat betreft je werk, misschien is dit juist een moment om een andere weg in te slaan en je vrijheid zoveel mogelijk te bewaren (voor zolang dat duurt).
Yup, ik zie daarom ook graag echte statistieken en nee. Ik heb bijna het leukste week van de wereld dus nee.m dat geven we niet op.
Indien je tekstuele foutjes vind, jammer dan, ik ben dislectisch en maak foutjes, snap je mijn teksten met foutjes niet dan is het tijd dat je rap weer naar school gaat.
pi_202281958
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 15:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ach, het is zondagochtend, ik heb weinig geslapen, iets te snel geplaatst en even snel gecorrigeerd. Het staat ook niet in verhouding tot de massale hoax dat mensen hun vrijheden zouden terugkrijgen als ze zich laten vaccineren. Klaag daar dan ook even hard, of nog harder, over.
Mooie verhalen hoor, fakenews propaganda spammer.
Conscience do cost.
  zondag 21 november 2021 @ 21:54:49 #192
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_202285453
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Niets hiervan heb ik kunnen verifiëren.
pi_202287473
toeval? nadat ze braaf zelf ook de vaccine namen,

https://medicalkidnap.com(...)l-run-the-hospitals/

https://healthimpactnews.(...)-covid-booster-shot/

[ Bericht 14% gewijzigd door Mytho op 22-11-2021 02:40:34 ]
pi_202343655
quote:
https://cafeweltschmerz.n(...)genics-erik-boomsma/

Als je die man gelooft, dan geloof je iedereen.... _O-
pi_202343763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]

dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?
die man haalt data van officiele overheids instellingen. niet even uit de duim gezogen .

een van zijn bronnen
https://www.adrreports.eu/en/search_subst.html
pi_202343787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]

Das de vader van Arie Boomsma
Vakman pur sang
pi_202343789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:12 schreef Mytho het volgende:

[..]
dus jij gelooft de overheid, en het medisch systeem niet?
die man haalt data van officiele overheids instellingen. niet even uit de duim gezogen .
Als je dat gelooft ben je niet meer te redden...

O nee, we zijn op BNW. Even mijn zin anders formuleren "als je dat gelooft ben je wakker aan het worden!".
pi_202343915
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Das de vader van Arie Boomsma
Nog een reden te meer om die man niet te geloven...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')