Ja en de zorgpremie dus weer omhoog. Echt geweldig.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik lees dat salarissen in de zorg omhoog gaan.
Erg mooi na al dat harde werken.
@:capricia @:caland @:miss_sly @:zipportal
Jij hebt VVD gestemd maat. Je hebt bloed aan je handen.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en de zorgpremie dus weer omhoog. Echt geweldig.
Er hoeft voor mij NIET meer geld naar de zorrug en de leraren.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt VVD gestemd maat. Je hebt bloed aan je handen.
Lekker man.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er hoeft voor mij NIET meer geld naar de zorrug en de leraren.
Zodra ze het een beetje druk kregen begonnen ze meteen te zeiken.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij gunt de helden van de samenleving ook helemaal NIETS.
Bij de volgende FOK! BNW meet.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker man.
Wanneer trakteer je?
Van mij wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er hoeft voor mij NIET meer geld naar de zorrug en de leraren.
Klap in het gezicht van de belastingbetaler.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat los je denk ik niet alleen op door wat meer geld. Naast het feit dat iedereen die echt iets kan in zijn vakgebied doorgaans geen leraar wil worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ik wil NIET dat mijn kinderen later iedere week een andere mokerdebiel voor de klas krijgen omdat verder het niemand meer wil doen (zoals nu al steeds meer gebeurt).
Ik ga meteen kijken zodra ik pauze heb!quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch krijgt een enorme oplawaai van @:caland in het Feyenoord topic.
Dat kan op de rekening van den Thier toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij de volgende FOK! BNW meet.
@:psvcl @:tjacka
User @maxi-mus heeft geen kinderen en denkt alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ik wil NIET dat mijn kinderen later iedere week een andere mokerdebiel voor de klas krijgen omdat verder het niemand meer wil doen (zoals nu al steeds meer gebeurt).
Mensen die kinderen nemen denken juist alleen aan zichzelf. Het is ontzettend slecht voor het milieu en er is al overbevolking maar omdat jij zo graag ouder wilt worden maak je de aarde maar KAPOT.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:maxi-mus heeft geen kinderen en denkt alleen aan zichzelf.
Al lees ik wel dat alleen de middeninkomens erop vooruit gaan. Tot welk bruto bedrag tel je als middeninkomen?
Bedoel met name het basisonderwijs, das meer een vakgebied op zichzelf.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat los je denk ik niet alleen op door wat meer geld. Naast het feit dat iedereen die echt iets kan in zijn vakgebied doorgaans geen leraar wil worden.
150.000 euro per jaarquote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tot welk bruto bedrag tel je als middeninkomen?
Die overbevolking kunnen we ook op een andere manier oplossen. @Zipportalquote:Op donderdag 23 september 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die kinderen nemen denken juist alleen aan zichzelf. Het is ontzettend slecht voor het milieu en er is al overbevolking maar omdat jij zo graag ouder wilt worden maak je de aarde maar KAPOT.
Die verdienen al meer dan prima voor wat je ervoor moet kunnen.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel met name het basisonderwijs, das meer een vakgebied op zichzelf.
Plus je leert meer op de straat dan in een klas met allemaal labiele kinderen. De helft heeft een rugzakje, daar wordt je eigen kind echt niet beter van.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die kinderen nemen denken juist alleen aan zichzelf. Het is ontzettend slecht voor het milieu en er is al overbevolking maar omdat jij zo graag ouder wilt worden maak je de aarde maar KAPOT.
We waren anders prima bezig met een oplossing voor overbevolking en toen kwam er ineens een lockdownquote:Op donderdag 23 september 2021 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die overbevolking kunnen we ook op een andere manier oplossen. @:zipportal
Stukje Zyklon B.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die overbevolking kunnen we ook op een andere manier oplossen. @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |