Waar is @KingRoland nu eigenlijk?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:yvonne en ik missen vooral @:kingroland
Bij God.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:kingroland nu eigenlijk?
Met zijn Jezus Christus Coca Cola act zeker. Die mogen ze van mij houden in de virtuele hemel.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:yvonne en ik missen vooral @:kingroland
Zijn andere acts vond je wel leuk?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn Jezus Christus Coca Cola act zeker. Die mogen ze van mij houden in de virtuele hemel.
Ik heb gisteren nog contact met hem gehad via Twitter. Had hem even nodig.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:kingroland nu eigenlijk?
Komt hij nog terug op FOK!?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog contact met hem gehad via Twitter. Had hem even nodig.
Neequote:Op woensdag 22 september 2021 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn andere acts vond je wel leuk?
User @KingRoland wordt gedemoniseerd.quote:
Mooi, hopelijk wordt hij dan direct weer verbannen en zijn we snel weer van zijn kutact af.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:kingroland wordt gedemoniseerd.
Als hij terugkomt verwacht ik dat een aantal mensen corona toegewenst krijgen.
@PicoMMP @tong80quote:Op woensdag 22 september 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mensen met een extreem kleine penis.
hij is onder het gemiddelde niet extreem kleinquote:Op woensdag 22 september 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mensen met een extreem kleine penis.
haha sukkelquote:Op woensdag 22 september 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had laatst van Coast Beer Co een aantal bieren op. Ken je die?
Uitstekende 0.0 bieren. Heb nog niks gehad wat daar ook maar in de buurt van kwam.
Even op inhaken. Poos terug op advies van speciaalbierdeskundige @Saind (RIP) Vandestreek Ipa 0.0 op (te koop bij AH), Dat was zowaar prima te nassenquote:Op woensdag 22 september 2021 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had laatst van Coast Beer Co een aantal bieren op. Ken je die?
Uitstekende 0.0 bieren. Heb nog niks gehad wat daar ook maar in de buurt van kwam.
die vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 22 september 2021 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Even op inhaken. Poos terug op advies van speciaalbierdeskundige @:Saind (RIP) Vandestreek Ipa 0.0 op (te koop bij AH), Dat was zowaar prima te nassen
is trein niet sneller?quote:Op woensdag 22 september 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
Lekker in de spits naar Rotterdam rijden zo
KNVB MAFIA
Terug niet, als je die al gaat redden met een 21.00u wedstrijd. Met de auto en gas geven ben ik rond 12-half 1 wel thuis.quote:
Die 21:00 wedstrijden vind ik echt heel kut, zeker doordeweeks. Morgen weer met 6uur slaap en een kater op kantoor genot.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terug niet, als je die al gaat redden met een 21.00u wedstrijd. Met de auto en gas geven ben ik rond 12-half 1 wel thuis.
Ja eens.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 21:00 wedstrijden vind ik echt heel kut, zeker doordeweeks. Morgen weer met 6uur slaap en een kater op kantoor genot.
18:15 op het fietsje naar de Goffert, nog even een biertje voor de aftrap. 20:15 op het fietsje weer naar huis. Nog even VBLsc checken dan om half 10 de oogjes toe.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Terug niet, als je die al gaat redden met een 21.00u wedstrijd. Met de auto en gas geven ben ik rond 12-half 1 wel thuis.
Ik heb vrij weinig met NEC (gelukkig)quote:Op woensdag 22 september 2021 17:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
18:15 op het fietsje naar de Goffert, nog even een biertje voor de aftrap. 20:15 op het fietsje weer naar huis. Nog even VBLsc checken dan om half 10 de oogjes toe.
Never mind....
quote:Op woensdag 22 september 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met NEC (gelukkig)
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 september 2021 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
In het seizoen 15/16 stond Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen NEC 2e op de ranglijst
In de rust was het 0-1 voor Feyenoord.
Maar in de tweede helft keerde het hele seizoen voor Feyenoord.
NEC won met 3-1 en Feyenoord verloor 8 competitiewedstrijden op rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |