ik soms ook, maar op een maandagavond vind ik een alcoholvrij biertje lekkerder (ligt er wel aan welke, hoop van de 0.0 bieren zijn rotzooi)quote:Op woensdag 22 september 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik 0.0 wil neem ik wel water
Ik heb er ook niks mee. Nutteloze calorieën.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mensen met een extreem kleine penis.
Heb jij niks met kleine penissen?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Nutteloze calorieën.
Trek het je niet aan, er zijn vast genoeg mannen die je wel waarderen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij niks met kleine penissen?
Holy shit jij bent stoerquote:Op woensdag 22 september 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alcoholvrij bier is voor mensen met een extreem kleine penis.
Deze micro-analyse wordt verworpen.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, er zijn vast genoeg mannen die je wel waarderen.
Die gaat toch eens in de zoveel tijd een paar weken wegquote:
Wat dat betreft zit het mij mee dat ik nog altijd alles kan eten/drinken zonder veel aan te komen. Dan is het nog altijd voor mij de beste optie als ik in de avond iets lekkers wil drinken zonder aan de alcohol te gaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Nutteloze calorieën.
Oja, da's waar.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat toch eens in de zoveel tijd een paar weken weg
Net als scrummie alleen dan zonder woedend zijn vuist in de lucht te schudden
Mis scrummie wel.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaat toch eens in de zoveel tijd een paar weken weg
Net als scrummie alleen dan zonder woedend zijn vuist in de lucht te schudden
Dat eeuwige gezeik op alles is niet zijn schuld.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa dat eeuwige gezeik op alles en iedereen kan ik missen als kiespijn.
Zo'n fase gaan we allemaal wel eens door heen, het is alleen jammer dat hij dan meteen z'n account door de shredder laat halen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa dat eeuwige gezeik op alles en iedereen kan ik missen als kiespijn.
Hij moest dan nóg meer doneren om een kans te maken.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Elan het volgende:
Misschien was hij boos dat hij geen mod mocht blijven.
Oh ja even vergetenquote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik op alles is niet zijn schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |