Dan moet het een schijt schorsing zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Ze zijn niet 'onderweg' hoor! Sanitaire stop doen je bij een benzinestation!quote:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef Hanca het volgende:
Dit klinkt niet alsof het goed gaat met Omtzigt, zo zacht en haperend praat hij normaal nooit...
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Een plas onder haar stoelquote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.
Doet hij goed hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Die kan thuis de tv gewoon op pauze zetten hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Schorsing is zodat Jetta Klijnsma naar de WC kan.
Haha, thuis dan!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
We gaan om 14:00 uur verder.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Mani89 het volgende:
14:30 als Caroline moet schijten.quote:
Hij begon echt fluisterend en begon zelfs 2 keer opnieuw aan een zin. Later ging het wel beter, wellicht gewoon een kriebel in zijn keel oid.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.
Shots firedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |