Misschien kan hij eens een dag geen interview, radioverzoek of televisieverzoek doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Omtzigt klinkt vermoeid. Of hij doet rustig aan
Volgens mij is die gast nog lang niet klaar met overspannen zijn. Politiek is vol gas gaan of thuisblijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
'De bevolking van Nederland' geeft geen ene kloot om de toeslagaffaire ouders. Anders was er wel een gigantische aardverschuiving bij de laatste verkiezingen.quote:
Echt zoveel beter dan Kneus Dijkhoffquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef Aurelius het volgende:
Hermans is het met iedereen altijd eens. Zo fijn.
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:38 schreef Bocaj het volgende:
Handen wassen? Ooooooo plassen bedoel je?!
WC schorsing. Kamerleden kunnen elk moment naar de wc, de voorzitter, griffie en kabinetsleden niet.quote:
Een dag vergaderen, dat lijkt me echt een hel. Ik ben na een uur al geslooptquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom noemt ze het dan niet een sanitaire stop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |