Denk het ja, gewoon accreditatie vergeten ookquote:Op zondag 13 februari 2022 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij had haast dat hij niet verder kwam dan twee knoopjes?
Ten minste deels Engels.quote:
Die weet niet eens dat hij op tv is, denk in de karaokebar te staan.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:46 schreef Momo het volgende:
Deze kwam gewoon nog halfdronken binnen vanuit het cafe aan de overkant van de straat
Ze moeten straks weer vast.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die kettingen op de heup zijn wel een beetje in daar, geloof ik.
Dat had Senhit ook, maar niemand die het op vielquote:Op zondag 13 februari 2022 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Rood wit blauwe kleding, pluspunten daarvoor alvast.
Mooi, daarvan heb ik wel een paarquote:Op zondag 13 februari 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
Houthakkersblouses zijn weer in zo te zien.
Dat wordt wel flink schrappen danquote:Op zondag 13 februari 2022 22:59 schreef Momo het volgende:
Volgens mij gingen er 3 door ofzo toch vanavond?
Van 4 shows (3 internationaal en 1 kleine met alleen paar San Marino artiesten), mogen er 9 door.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wordt wel flink schrappen dan
Natuurlijk moet San Marino ook een Andra Chansen hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 23:00 schreef koffieleuk het volgende:
Even gecheckt: 3 gaan naar de finale, 5 naar een herkansing
Imma Be A Bit Later is haar nieuwe nummerquote:
Hierna nog 1quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef Cee het volgende:
Hoeveel komen er eigenlijk nog? Vanavond dan.
Er komen er 20 per avond volgens mij. In dat geval hierna nog 3?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef Cee het volgende:
Hoeveel komen er eigenlijk nog? Vanavond dan.
Je gaat niet bewust 2 inzendingen skippen toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja helemaal confused dat ze ineens dingen gaat skippen (en dan ook echt alleen degene die voor ons al bekend is)
Plus Elis en de "a" artiest danquote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er komen er 20 per avond volgens mij. In dat geval hierna nog 3?
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er komen er 20 per avond volgens mij. In dat geval hierna nog 3?
Weltrusten!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik brei er een eind aan. Ik lees morgen wel wie er door zijn. Tot morgen!
100% kwaliteit dit.quote:
Als de rest van de avonden weer zo matig zijn moet de finale halen zeker gaan lukken. Of ze het daar gaat redden, denk het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:17 schreef Momo het volgende:
Zou het wel heel tof vinden als ze alsnog gaat, maar lijkt mij lastig met al die grote artiesten in de finale. Maar hier moet ze sowieso door.
Het was mijn favoriet van de Tsjechische NF.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat dit hoger zou eindigen dan Domi(ondanks dat ik Domi zelf leuker vind)
Denk ik ook serieus. Het is iets anders wat we gewoon niet vaak horen op het Songfestival en dat zou best dit jaar dan juist wel aan kunnen spreken.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat dit hoger zou eindigen dan Domi(ondanks dat ik Domi zelf leuker vind)
Ja zo krijg je de avond wel volquote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij gaan ze nu allemaal een cover doen of zo?
Ah, beetje wat San Remo over meerdere avonden uitsmeert dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij gaan ze nu allemaal een cover doen of zo?
Slaap ze! Mag ik ook hopenquote:Op zondag 13 februari 2022 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees de uitslag ook nog wel terug denk ik. Nu maar even slapen. Ik neem wel aan dat we kunnen zeggen dat Elis Mraz door is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |