Volgens mij moeten ze met een nieuw nummer komen, dus ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:02 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag dus A t/m F, met Elis Mraz tegen het eind (als ze alfabetische volgorde aanhouden).
In semi 4 zitten alleen mensen uit San Marinoquote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Zitten er dit jaar ook artiesten bij die letterlijk uit San Marino komen?
(Of woont alleen Valentina Monetta daar?)
Miodio (bij de Grote Artiesten, dus staan al in de finale) komen er wel echt weg ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Zitten er dit jaar ook artiesten bij die letterlijk uit San Marino komen?
(Of woont alleen Valentina Monetta daar?)
Kijk naar de Italiaanse tv kijken is 1 ding, maar San Marinese tvquote:Op zondag 13 februari 2022 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Wel tof dat we weer een weekje voorronde hebben
Ze hadden ook geld om Flo-Rida te strikkenquote:Op zondag 13 februari 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit heel amateuristisch wordt of niet. Ze hebben wel geld in San Marino en die grote artiesten gestrikt voor de finale.
Het blijft Italiaans gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk naar de Italiaanse tv kijken is 1 ding, maar San Marinese tv
Hij voelt de pressurequote:Op zondag 13 februari 2022 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ze hebben gekeken naar de resultaten bij het ESF en hebben toen een Brit gevraagd mee te doen?
Dat is te horen ook.quote:
Z'n officiele bio:quote:Op zondag 13 februari 2022 22:10 schreef Momo het volgende:
We hebben de eerste artiest en en ik hoorde iets van Got Talent, met een show als dat meegedaan?
quote:In 2017, Aaron Sibley was a finalist for Pride’s Got Talent earning him the opportunity to perform on the MainStage of Pride in London at Trafalgar Square. His music has been played in exciting venues in and around the UK, and in 2018 and 2020 his Songs qualified to the Eurovision National selection in Moldova. in 2019 he release his debut EP ‘Holiday Love’ and continues to release new music. In the meantime, he has been working with songwriters from all around the world to create exciting new music.
Dat wordt in de tuin van Valentina Monettaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef Nashipeer het volgende:
Zou dit de venue zijn als San Marino ooit wint?
Zou mij niet verbazen op zaterdag, Senhit is er sowieso bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we nog een interval-act met Serhat?![]()
Best kans op, dit zou wel eens het grootste podium van het land kunnen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef Nashipeer het volgende:
Zou dit de venue zijn als San Marino ooit wint?
Na na naaaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen op zaterdag, Senhit is er sowieso bij.
Draaiden er stoelen is de vraag.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
Zo te horen heeft deze meegedaan met The Voice of Italy
Ik vind het best een degelijke productie voor San Marinoquote:Op zondag 13 februari 2022 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
Geluid is gewoon slecht, vind haar wel het best tot nu toe.
Ze proberen er echt wat van te makenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het best een degelijke productie voor San Marino
Volgens mij kunnen we dat bijna vergelijken met een omroep op gemeentelijk niveau bijna zo klein.
Meer dan Duitsland en Ierlandquote:Op zondag 13 februari 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze proberen er echt wat van te maken
Duitsland heeft hun beste optie ook geen wildcard gegevenquote:
Klopt, ze hebben idd alleen die twee boxjes voor zich.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
Ook geen in-ears gespot, ze moeten het doen met de galm vanuit Valentina's tuin.
Geen koptelefoon, wel gekraak hier.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef koffieleuk het volgende:
Voor de koptelefoon/oortjes mensen, hoorden jullie ook net wat gekraak links?
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 22:26 schreef koffieleuk het volgende:
Voor de koptelefoon/oortjes mensen, hoorden jullie ook net wat gekraak links?
Never mind. Die kwam gewoon uit Italiequote:Op zondag 13 februari 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit is iemand uit Ierland die Italiaans zingt?
Oh ja!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Doet me wel eraan denken dat Duncan ooit in een interview heeft gezegd het idee te hebben gehad Arcade op te sturen voor San Marino
Ik vind het meeste ook nog wel ok klinken, zou niet eens zo raar zijn als er echt iets goed tussen zit.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Doet me wel eraan denken dat Duncan ooit in een interview heeft gezegd het idee te hebben gehad Arcade op te sturen voor San Marino
Had Ilse Arcade niet opgestuurd naar de Nederlandse commissie?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef molloot200 het volgende:
En dat je dan wint, naar het ESF gaat en door Greys geïnterviewd wordt.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat je dan wint, naar het ESF gaat en door Greys geïnterviewd wordt.
100% zou kijken, moet een leuk videoverslag worden.
De dansers hebben het ook niet, of iig een van de twee niet.quote:
Waarschijnlijk gewoon haar vriendenquote:Op zondag 13 februari 2022 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De dansers hebben het ook niet, of iig een van de twee niet.
Een stond regelmatig naar de ander te kijken waar ze waren.
Ik ga er alvast over nadenken vanavond.quote:
Alleen publiek in de finale dacht ik, dit is een bandjequote:Op zondag 13 februari 2022 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hebben ze heel San Marino daar als publiek zitten of doen ze niet aan publiek?
Waarschijnlijk een stuk leuker dan onze 'random BNers reageren op de audities'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |