Nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer is het tijd voor een broodje met soep?
Dat gebeurt niet en Wilders maakt zich er ook niet druk om zover ik ziequote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Angst misschien niet, maar wel wantrouwen.
Een van de einddoelen van die hele woke-beweging is nog steeds pedofilie normaliseren.
Ik ook. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, laat dit zooitje hun eigen stront maar opruimen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat ze aan het eind van het liedje er wel zullen komen!
quote:
quote:
Ik ken haar nog niet zo goed. Ik ga eens goed luisteren naar haar!quote:Op woensdag 22 september 2021 11:51 schreef superniger het volgende:
Nu mag mevrouw anorexia spreken.
Laat ik het nuanceren. Elementen van de woke beweging die daarin een warm bad hebben gevonden.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat gebeurt niet en Wilders maakt zich er ook niet druk om zover ik zie
De verhaaltjes stonden al klaar.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Interrumpties
Hermans heeft nog geen inhoudelijk punt aangedragen
Nieuwe bestuurscultuurquote:Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De verhaaltjes stonden al klaar.
Hermans wel?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan Ploumen echt niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |