Goeie aankoop van Interquote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
André Onana staat op het punt om een transfer naar Internazionale te maken, zo meldt Fabrizio Romano donderdag. De 25-jarige doelman is van plan om uit zijn contract bij Ajax te lopen en in de zomer naar Milaan te verkassen. "Het is nog niet rond, maar hij is heel, heel dicht bij een overgang", zo verzekert Romano in zijn livestream.
ja wist ik alquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze ook bij lange na niet compleet gaan zijn.
[ twitter ]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Turken een probleem gaan opleveren voor dit Ajax.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:04 schreef Tjacka het volgende:
we mogen toch wel zeggen dat we van Besiktas makkelijk gaan winnen
had echt het idee dat Dortmund met hun speelde lol
Yup maar dan is het gezeik over eventueel verlengen gewoon afgelopen.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dit is niet voor meteen, zit je er toch nog tot eind seizoen aan vast
Lijkt me ook niet. 4-0.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Turken een probleem gaan opleveren voor dit Ajax.
Dit mag gequote worden bij een blamage.
Soort Koerdistan (lol)quote:Op donderdag 23 september 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen Turken moet je 1-0 voor komen en dan zakt het altijd als een kaartenhuis in elkaar.
Die Vida is natuurlijk bang voor een fluitconcert en durft nietquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze ook bij lange na niet compleet gaan zijn.
[ twitter ]
Erg jammer.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
André Onana staat op het punt om een transfer naar Internazionale te maken, zo meldt Fabrizio Romano donderdag. De 25-jarige doelman is van plan om uit zijn contract bij Ajax te lopen en in de zomer naar Milaan te verkassen. "Het is nog niet rond, maar hij is heel, heel dicht bij een overgang", zo verzekert Romano in zijn livestream.
Jammer dat het zou moet eindigen.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Turken een probleem gaan opleveren voor dit Ajax.
Dit mag gequote worden bij een blamage.
Fijn dat jullie ook verstand hebben jongens.quote:
zijn gewoon gescheiden zaken hoor, netjes vind ik het ook niet maar het is natuurlijk veel geld wat hij nu in z'n zak steekt wat anders naar Ajax was gegaan, anderen doen er een moord voorquote:Op donderdag 23 september 2021 17:50 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Jammer dat het zou moet eindigen.
Nu vind ik dat soort verhaaltjes van het verkeerde pilletje hebben ingenomen ook altijd zeer onwaarschijnlijk overkomen
Zeker begrijpelijk financieel gezien, maar niet netjes is wel een understatement. Je naait de club echt op alle fronten. Het is maar goed dat ie straks weg is. Laat hem maar lekker bij Jong Ajax mee trainen.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn gewoon gescheiden zaken hoor, netjes vind ik het ook niet maar het is natuurlijk veel geld wat hij nu in z'n zak steekt wat anders naar Ajax was gegaan, anderen doen er een moord voor
Het zou me niets verbazen als ie nog een keer positief test voor zijn vertrek.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn gewoon gescheiden zaken hoor, netjes vind ik het ook niet maar het is natuurlijk veel geld wat hij nu in z'n zak steekt wat anders naar Ajax was gegaan, anderen doen er een moord voor
Tussen niet helemaal principieel zijn en allemaal met Onanashirtjes het veld op komen lopen zit echter ook nog wel een verschil.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:48 schreef DeeBee het volgende:
Doping gebruiken en dan door betaald krijgen is echt niet normaal overigens, in elke andere sport word je gewoon ontslagen (bijv. wielrennen).
Voetbalclubs zijn echter niet principieel en gedogen dopinggebruik om maar niet aan kapitaalvernietiging te doen. Daarom eigenlijk wel leuk dat het Ajax alsnog niks oplevert, kunnen ze de volgende keer de dopeur gewoon gelijk ontslaan.
In het wielrennen heb je geen miljoenentransfers dus dan is het ook wat makkelijker om afscheid te nemen, een speler met een waarde van 15-20 miljoen op dat moment laat je niet zomaar de deur uitlopen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:48 schreef DeeBee het volgende:
Doping gebruiken en dan door betaald krijgen is echt niet normaal overigens, in elke andere sport word je gewoon ontslagen (bijv. wielrennen).
Voetbalclubs zijn echter niet principieel en gedogen dopinggebruik om maar niet aan kapitaalvernietiging te doen. Daarom eigenlijk wel leuk dat het Ajax alsnog niks oplevert, kunnen ze de volgende keer de dopeur gewoon gelijk ontslaan.
Je hebt nog maar 2 CL groepswedstrijden op het moment dat hij mag spelen en ik weet niet of ik hem meteen op zou stellen, hij heeft lang niet gespeeld, eerder wachten tot de winterstop en dan mee laten doen met de minivoorbereiding (als die er is) en de beslissing nemen hem te gebruiken voor de 2e seizoenshelft of niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoop dat er voor 4 november duidelijkheid is, het interesseert me niet zo wat 'ie gaat doen uiteindelijk. Daarna gewoon opstellen. Natuurlijk is het jammer hoe alles gelopen is maar het is niet zo dat hij na twee jaar gratis de deur uit loopt. De man is hier al zes jaar. De kans op een goed Europees jaar is met hem nogal wat groter dan zonder en daarna gewoon bedankt voor bewezen diensten.
Pasveer en Stekelenburg duiken beide in slowmotion. Een bal buiten hand- of voetbereik is een doelpunt. Onana is nog steeds tien keer beter dan beide.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 CL groepswedstrijden op het moment dat hij mag spelen en ik weet niet of ik hem meteen op zou stellen, hij heeft lang niet gespeeld, eerder wachten tot de winterstop en dan mee laten doen met de minivoorbereiding (als die er is) en de beslissing nemen hem te gebruiken voor de 2e seizoenshelft of niet.
Ik denk dat een Onana zonder wedstrijdritme nog altijd de beste keeper van je selectie is en die speelt wat mij betreft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt nog maar 2 CL groepswedstrijden op het moment dat hij mag spelen en ik weet niet of ik hem meteen op zou stellen, hij heeft lang niet gespeeld, eerder wachten tot de winterstop en dan mee laten doen met de minivoorbereiding (als die er is) en de beslissing nemen hem te gebruiken voor de 2e seizoenshelft of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |