Ja ik vind hem ook niet in zijn beste fase zitten hoor, maar wel lekker dat je dit kunt zeggen bij een speler met zulke statistieken.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In de speeltuindivisie ja
Wat ik al zei: hij maakt z'n goals wel, maar heeft beter gespeeld. De lat ligt natuurlijk hoog bij zo'n baas
wat ik wel prettig vond tegen Sporting is dat de linkerkant waar het normaliter van moet komen in die zware potjes eigenlijk ondermaats presteerde maar dit geen probleem was omdat de rechterkant overmaats presteerde, zit nog wel rek in dusquote:Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook niet in zijn beste fase zitten hoor, maar wel lekker dat je dit kunt zeggen bij een speler met zulke statistieken.
Zeker, al ben ik het ook wel met de constatering van @El-Stinho eens dat het gemakkelijker is voor Tadic met Taglifico die er overheen gaat ipv met Blind.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik wel prettig vond tegen Sporting is dat de linkerkant waar het normaliter van moet komen in die zware potjes eigenlijk ondermaats presteerde maar dit geen probleem was omdat de rechterkant overmaats presteerde, zit nog wel rek in dus
Lijkt erop dat ze ook bij lange na niet compleet gaan zijn.quote:
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Positieve berichten maar hopelijk waken ze voor onderschatting
Muah ik kan me nog een wedstrijd herinneren waar het wat tegen zat.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:52 schreef Simmertje het volgende:
Begint op 2018/2019 te lijken. Toen zat ook letterlijk alles mee in de Champions League.
Blijft een k*t herinnering aan een super mooi seizoen!quote:Op donderdag 23 september 2021 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik kan me nog een wedstrijd herinneren waar het wat tegen zat.
Goeie aankoop van Interquote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
André Onana staat op het punt om een transfer naar Internazionale te maken, zo meldt Fabrizio Romano donderdag. De 25-jarige doelman is van plan om uit zijn contract bij Ajax te lopen en in de zomer naar Milaan te verkassen. "Het is nog niet rond, maar hij is heel, heel dicht bij een overgang", zo verzekert Romano in zijn livestream.
ja wist ik alquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze ook bij lange na niet compleet gaan zijn.
[ twitter ]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Turken een probleem gaan opleveren voor dit Ajax.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:04 schreef Tjacka het volgende:
we mogen toch wel zeggen dat we van Besiktas makkelijk gaan winnen
had echt het idee dat Dortmund met hun speelde lol
Yup maar dan is het gezeik over eventueel verlengen gewoon afgelopen.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dit is niet voor meteen, zit je er toch nog tot eind seizoen aan vast
Lijkt me ook niet. 4-0.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat die Turken een probleem gaan opleveren voor dit Ajax.
Dit mag gequote worden bij een blamage.
Soort Koerdistan (lol)quote:Op donderdag 23 september 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen Turken moet je 1-0 voor komen en dan zakt het altijd als een kaartenhuis in elkaar.
Die Vida is natuurlijk bang voor een fluitconcert en durft nietquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze ook bij lange na niet compleet gaan zijn.
[ twitter ]
Erg jammer.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef Oriente het volgende:
André Onana staat op het punt om een transfer naar Internazionale te maken, zo meldt Fabrizio Romano donderdag. De 25-jarige doelman is van plan om uit zijn contract bij Ajax te lopen en in de zomer naar Milaan te verkassen. "Het is nog niet rond, maar hij is heel, heel dicht bij een overgang", zo verzekert Romano in zijn livestream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |