SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Echt welquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Wedden dat die leraar dacht, “hey die heb ik er nog nooit uitgegooid, nu maar eens doen dan”.
Oh, het extra Engels had ik niet echt nodig. En CKV was helemaaaaaal kut.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja ik kon 10u latijn/grieks/kcv inruilen voor 2u extra engels.
nuttige deal wel
Conrectorquote:
ik ook niet.. maar goed..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het extra Engels had ik niet echt nodig. En CKV was helemaaaaaal kut.
achteraf denk ik dat ik vooral met mijzelf in de knoop zat in die tijd.. (ten dele door autisme waar toen nog even een bevestigend onderzoek naar is gedaan) maar nooit wat mee gedaan voor de rest, nu heb ik daar een klein beetje spijt van; er zijn zaken die ik graag anders had gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende: [..] Mja het was voor mij vooral een reality check.. die ik ook echt ff nodig had toen.
ik hád een best cockney accent.. Maarja.. BBC als klant enzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, dat accent is toch niet te redden.
Ik ben iets ouder en niet hooggeleid.Kwam niet verder dan de MDS.quote:
Wij hadden gewoon volle klassen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar goed..
en ipv KCV kreeg ik ckv als enige kerel met 6 meiden
Ik had je juist wat jonger in geschat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder en niet hooggeleid.Kwam niet verder dan de MDS.
ja ach, ik heb dat achteraf ook wel een smet dingen.. 'had ik maar wat meer moeite gedaan..'quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
achteraf denk ik dat ik vooral met mijzelf in de knoop zat in die tijd.. (ten dele door autisme waar toen nog even een bevestigend onderzoek naar is gedaan) maar nooit wat mee gedaan voor de rest, nu heb ik daar een klein beetje spijt van; er zijn zaken die ik graag anders had gezien.
Ik heb ook slechts havoquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef Haags het volgende:
Ik ben wel erg laag hier met mijn havo. Vergeleken met jullie.
Hallootjes hey.
School is nooit aan mij besteed geweest, op de basisschool riep ik toen ik de 2e dag naar school moest schijnbaar al 'waarom, ik ben gisteren toch al geweest?'quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja boks.. middelbare school zonder enige moeite doorlopen.
daarom ook op mn bek gegaan op de universiteit omdat ik ineens moeite moest doen om te studeren
Dat lees ik vaker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had je juist wat jonger in geschat.
Oh nee ik was gewoon gemiddeld. Maar vooral erg lui. Hebben mijn ouders me wel kwalijk genomen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook slechts havo
Wel veruit als beste leerling geslaagd.
Is wel positiefquote:
Dat klinkt meer als een massa-orgiequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FreshFruit Naast de EO-jongerendag is er ook Opwekkingx 3 miljard
Oh, neuh, duidelijk een Hollander.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hád een best cockney accent.. Maarja.. BBC als klant enzo
Ja, onderwijl: praise the lord! roepend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een massa-orgie
ja dit ken ik wel..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee ik was gewoon gemiddeld. Maar vooral erg lui. Hebben mijn ouders me wel kwalijk genomen.
"Oh god!"quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, onderwijl: praise the lord! roepend.
En het is toch nog goed gekomen. Nu ben je een gerespecteerd burger van Foquevillequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
School is nooit aan mij besteed geweest, op de basisschool riep ik toen ik de 2e dag naar school moest schijnbaar al 'waarom, ik ben gisteren toch al geweest?'
Daarna echt nooit echt moeite in school gestoken, lekker op mijn dooie gemakje de mavo gedaan (want die was het kortst). Vervolgens toerisme waar ik meer bezig was met zuipen en feesten, op een gegeven moment kwam ik alleen nog maar naar de taallessen omdat die wel leuk waren. Daarna nog wat andere opleidingen verneukt om tot slot er toch maar eens eentje af te maken. Ging ook niet echt van harte, het eerste jaar werd ik door de docenten helemaal de hemel in geprezen dat ik teveel naast mijn schoenen ging lopen en in het tweede jaar moest ik ze al gaan uitleggen hoe alle programma's werkte. Echt een wonder dat ik niet van die opleiding af ben geschopt, al heeft het niet veel gescheeld
Ook zoiets,valt me wel op dat ze allemaal zo gelukzalig kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FreshFruit Naast de EO-jongerendag is er ook Opwekkingx 3 miljard
Ja dat dus. Soms even een uitschietertje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit ken ik wel..
beetje de 6 = ook voldoende mentaliteit
dat heb ik met sommige dingen nog steeds wel..
Check.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit ken ik wel..
Burgerschap betaalt helaas niet de rekeningenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is toch nog goed gekomen. Nu ben je een gerespecteerd burger van Foqueville
Ik was ook lui hoor. Geen seconde geleerdquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh nee ik was gewoon gemiddeld. Maar vooral erg lui. Hebben mijn ouders me wel kwalijk genomen.
"JEEEEZ"quote:
Denk dat ze stiekem drugs uitdelenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets,valt me wel op dat ze allemaal zo gelukzalig kijken.
In Hongarije gaan zitten met een Duitse uitkering dan maar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Burgerschap betaalt helaas niet de rekeningen
Feel the holy ghost.quote:
Nou ja, daar werken we dan overdag een beetje voor tussen de bedrijven door toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Burgerschap betaalt helaas niet de rekeningen
Hebben die hosti's?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem drugs uitdelen
Had vooral een sterke afkeer tegen het moeten leren wat ze zeiden. Ik kan heel snel leren, maar alleen met dingen waar ik interesse in hebquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dit ken ik wel..
Wacht evenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Hongarije gaan zitten met een Duitse uitkering dan maar.
Luie mensen bedenken wel de slimste manieren om iets heel snel te doenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, wacht: ik ben niet lui, ik ben efficiënt.
Zou me echt niks verbazen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ze stiekem drugs uitdelen
ja vooral dat..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vooral een sterke afkeer tegen het moeten leren wat ze zeiden. Ik kan heel snel leren, maar alleen met dingen waar ik interesse in heb
Infusie met heroïne.quote:
Zijn sekteleden altijd wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets,valt me wel op dat ze allemaal zo gelukzalig kijken.
"Doorschuiven naar de volgende"quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luie mensen bedenken wel de slimste manieren om iets heel snel te doen
Die truc wil ik ook lerenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwam @:kwiwi mee eerder vandaag, da's blijkbaar wat Gergi z'n pa/stiefpa? doet.
"Over de schutting ermee."quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Doorschuiven naar de volgende"
Heb alleen geen zoon die ik elke week kan vragen om een financiële vergoeding voor mijn horlogequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Hongarije gaan zitten met een Duitse uitkering dan maar.
Kon ik ook niet. Woordjes leren was echt een dramaquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vooral dat..
maar echt platte telefoonboek kennis stampen ben ik heel slecht in.
getallen zijn mijn pitfallquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ik ook niet. Woordjes leren was echt een drama
Ik kan het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ik ook niet. Woordjes leren was echt een drama
Oh ja, dat klinkt beterquote:
Echt hoor.quote:
Sugar mommy zoekenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb alleen geen zoon die ik elke week kan vragen om een financiële vergoeding voor mijn horloge
Ja dat gaat het ene oor in en het andere oor uitquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vooral dat..
maar echt platte telefoonboek kennis stampen ben ik heel slecht in.
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
Waar ik wel echt behoorlijk van baal is dat mijn Nederlands flink achteruit is gegaan. Dat was echt gewoon goed. Maar dat is tegenwoordig mager.
Komt denk ik ook door msn en dat soort ongein. Weet niet of dat herkenbaar is voor anderen?
Frans was altijd al drama bij mij. Engels en Duits was prima.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Heb het meer met de Franse een Duitse taal.
Op FOK! posten is wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
Waar ik wel echt behoorlijk van baal is dat mijn Nederlands flink achteruit is gegaan. Dat was echt gewoon goed. Maar dat is tegenwoordig mager.
Komt denk ik ook door msn en dat soort ongein. Weet niet of dat herkenbaar is voor anderen?
Nope, niet echt. Maar ik oefen m'n formele Nederlands nog redelijk vaak.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
qua grammatica?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
Heb mijn oog al op eentje met 2 huizenquote:
Ik ook niet, snap nog steeds dat ik ooit mn diploma heb gehaaldquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ook lui hoor. Geen seconde geleerd
toegepaste kennis iddquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gaat het ene oor in en het andere oor uitWiskunde en zulk soort vakken trok ik ook slecht omdat dat pure theoretische kennis is, daar kan ik niks mee. Natuurkunde was dan weer wel leuk want dan kon je lekker experimenteren en creatief nadenken
Frans heb ik maar 2 jaar gehad en dat heb ik eruit gegooid toen het kon.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Frans was altijd al drama bij mij. Engels en Duits was prima.
Acht? Hoe?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Frans heb ik maar 2 jaar gehad en dat heb ik eruit gegooid toen het kon.
Vond dat echt een verschrikkelijke taal.
Duits heb ik 8 jaar gehad.
Neuh, ik schrijf gewoon nog wel in volzinnen. Opvallende post wel van jou dit, het bevat meer dan 3 lettergrepen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef Haags het volgende:
ik had 1.5 jaar frans en 1.5 jaar Duits.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak blijven zitten?quote:
En toen je op een boot werkte hoorde je zeker vaak:quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
qua grammatica?
daar ben ik nooit echt goed in geweest.
Na de middelbare school ook vrij snel in een engelstalige omgeving gaan werken. daar 3 jaar in gezeten. Daarna gaan varen, toen viel 't me wel op dat mn engels echt drastisch achteruit ging omdat mn bemanning het anders niet snapte..
'that didn't go so well' werd al gauw 'ah maybe no good' omdat ze 't anders niet snapten
Ik was/ben enorm goed in het herkennen van structuren in taal. Daarom kon ik met een beperkte woordenschat tienen halen voor luistertoetsen en het examen. Zo ben ik eigenlijk de havo doorgeroldquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet.Taal moet ik gebruiken, anders wordt het niets.
8? whuttt?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
in het Nederlands is dat dus een correcte zinquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef Haags het volgende:
[..]
En toen je op een boot werkte hoorde je zeker vaak:
The ship walked fast
?
Daarom heb ik ook maar een creatief van gekozen, lekker keyframes in de rondte strooien en kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toegepaste kennis idddat is ook echt wel meer mijn ding.
Ik flikkerde Frans ook gelijk uit mn pakket toen het kon, mijn pakket was Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, economie, tekenen en kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was/ben enorm goed in het herkennen van structuren in taal. Daarom kon ik met een beperkte woordenschat tienen halen voor luistertoetsen en het examen. Zo ben ik eigenlijk de havo doorgerold
Ik heb 7 jaar Frans gehad, vond dat best een leuke taalquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 jaar mavo, 4 jaar mbo, daarna nooit meer gehad.quote:
tja mijn carrière draait om naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook maar een creatief van gekozen, lekker keyframes in de rondte strooien en kijken wat er gebeurt
Wel vrij specifiek.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het Nederlands is dat dus een correcte zin
en 'made fast' is ook gewoon correct engels trouwens
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja.In de praktijk heb je er alleen geen kut aan.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik aan de opleiding vertalen begon, merkte ik pas hoe beroerd m'n Nederlands was
Twee jaar Duits gehad en ik begin het rijtje met de derde naamval eindelijk te vergeten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 jaar mavo, 4 jaar mbo, daarna nooit meer gehad.
Heb nu echt 0 naamvallen- kennis meerDus echt hele nuttige 8 jaren gehad.
Ik was rekenkundig heel zwak, maar ik had toch een exact vakkenpakketquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik flikkerde Frans ook gelijk uit mn pakket toen het kon, mijn pakket was Nederlands, Engels, Duits, geschiedenis, economie, tekenen en kunstgeschiedenishahaha
Bij mij naar een tijdlijn kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja mijn carrière draait om naar buiten kijken
Aus, bei, mit, nach, zeit, von, zu?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar Duits gehad en ik begin het rijtje met de derde naamval eindelijk te vergeten.
Frans Duijts daarentegen..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef Haags het volgende:
Frans heb je toch ook gewoon geen klote aan.
Paturain en baguette nou dan kom je al een heel eind.
Het babbelt wel rot met minimale woordenschat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb er min of meer mijn vak van gemaakt hoor
SCHMETTERLING!quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar Frans gehad, vond dat best een leuke taalSpaans vond ik nog leuker, Duits was gewoon kut, om te spreken valt het wel mee maar die gortdroge grammatica
Ik ben nog steeds dagelijks uitdrukkingen in het Nederlands aan het opzoeken om te zien of ik ze wel goed gebruikquote:
Ik ben algemeen zwak, en kijk naar hoe goed ik terecht ben gekomenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was rekenkundig heel zwak, maar ik had toch een exact vakkenpakket
Allez vous fairequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef Haags het volgende:
Frans heb je toch ook gewoon geen klote aan.
Paturain en baguette nou dan kom je al een heel eind.
Net doen of je afasie hebtquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het babbelt wel rot met minimale woordenschat.
Ich bin wir duquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aus, bei, mit, nach, zeit, von, zu?
Klinkt als een traumaquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee jaar Duits gehad en ik begin het rijtje met de derde naamval eindelijk te vergeten.
Ik had een hoger eindcijfer voor Engels ( een 9) dan voor Nederlands(een 6)quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik aan de opleiding vertalen begon, merkte ik pas hoe beroerd m'n Nederlands was
Op fok ?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben algemeen zwak, en kijk naar hoe goed ik terecht ben gekomen
Hehehe.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds dagelijks uitdrukkingen in het Nederlands aan het opzoeken om te zien of ik ze wel goed gebruik
Duits kun je eigenlijk ook alleen maar als een doorgesnoven kampbewaarder uitsprekenquote:
Aah ja, maar het komt erg van pas bij het schrijven van artikelen en ook wel bij vertalen en zoquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het babbelt wel rot met minimale woordenschat.
Ik had volgens mij voor Engels ook een hoger cijfer dan Nederlandsquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had een hoger eindcijfer voor Engels ( een 9) dan voor Nederlands(een 6)
Mit nach bei seit von zu aus ausserdem gegenuber volgens mij en dan ben ik ben hem kwijt. Mag ook wel na 24 jaar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aus, bei, mit, nach, zeit, von, zu?
ze spreekt een beetje... ?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger kan met oorwurmen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duits kun je eigenlijk ook alleen maar als een doorgesnoven kampbewaarder uitspreken
Wie nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet 'm nog steeds niet. Want ik moet 'm stampen en dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mit nach bei seit von zu aus ausserdem gegenuber volgens mij en dan ben ik ben hem kwijt. Mag ook wel na 24 jaar.
Laat ik alvast zeggen dat de standaard translate vertaling niet kloptquote:
ICH BIN WIE DUHUUUquote:
Zie je, daar gaat het alquote:
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mit nach bei seit von zu aus ausserdem gegenuber volgens mij en dan ben ik ben hem kwijt. Mag ook wel na 24 jaar.
Doe het nieeeeetquote:
En wij maar braaf lerenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij kennen zelfs Duitsers die rijtjes niet.
Wir haben es nicht gewusstquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Regel jij de takel?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:33 schreef Haags het volgende:
ach ja en als je dan met je ouders op vakantie bent in Frankrijk, ik als mini haagsie, je ouders de weg kwijt staand bij een informatie bord. En ze dan vragen waar zijn we in godsnaam. Dat ik dan verwijs naar een bord met de tekst: vous êtes ici
ja wist ik veel.
We hadden een nogal strenge docent, echt een held. Die hadden heel stencil waar ze allemaal op stonden en die moesten we dan stampen. Zag er heel mooi uit. Zal nog wel ergens in een oude agenda zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij kennen zelfs Duitsers die rijtjes niet.
Wat grappig !quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:33 schreef Haags het volgende:
ach ja en als je dan met je ouders op vakantie bent in Frankrijk, ik als mini haagsie, je ouders de weg kwijt staand bij een informatie bord. En ze dan vragen waar zijn we in godsnaam. Dat ik dan verwijs naar een bord met de tekst: vous êtes ici
ja wist ik veel.
God, wij hadden waarschijnlijk diezelfde stencil.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden een nogal strenge docent, echt een held. Die hadden heel stencil waar ze allemaal op stonden en die moesten we dan stampen. Zag er heel mooi uit. Zal nog wel ergens in een oude agenda zitten.
Verder Duits meteen laten vallen.
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
Is 'haten is verlaten' trouwens een fokding?
Riep het vanmiddag op Teams maar werd raar aangekeken
Immer geradeaus en wo ist mein fahrradquote:
Paar keer college gehad van een docent die ook aan UCLA lesgaf. Was helemaal onder de indruk van ons Engels, sommige essays waren beter dan die van z'n Amerikaanse studenten. Dat is toch ook ernstig. Vooral ook omdat het een vak van geschiedenis was.quote:
Volgens mij is dat ouder.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
Ik wil deze graag in Teams:quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
Met de hand geschreven in ouderwets cursiefquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God, wij hadden waarschijnlijk diezelfde stencil.
Stencils
quote:
Schade Deutschland alles ist vorbeiquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Immer geradeaus en wo ist mein fahrrad
https://partyflock.nl/album/588591:Haten-Verlatenquote:
Neeee johquote:
Ja en onzedelijke en beledigende gifjesquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil deze graag in Teams:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben algemeen zwak, en kijk naar hoe goed ik terecht ben gekomen
Fuuuuuquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:38 schreef CherryLips het volgende:
En toen ging ik van de havo naar vwo en moest ik een vak erbij kiezen. En ik wilde van wiskunde af, dat leek iedereen een goed idee, dus moest ik twee vakken inhalen
Oh godquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/album/588591:Haten-Verlaten
Het voelt als zo'n CU2 ding.
O nee, wij hadden een anderequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de hand geschreven in ouderwets cursief
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/album/588591:Haten-Verlaten
Het voelt als zo'n CU2 ding.
poeh ik ken het niet van hier in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
Ron Poepseks Brandstederquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
Vergeet vooral niet te lachen want het is leuk
Wis en natuurkunde waren mijn vakkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:38 schreef CherryLips het volgende:
En toen ging ik van de havo naar vwo en moest ik een vak erbij kiezen. En ik wilde van wiskunde af, dat leek iedereen een goed idee, dus moest ik twee vakken inhalen
Zal wel met een reden zijnquote:
Ik was eigenlijk nergens echt goed in. Engels misschien. Aardrijkskunde was wel leuk maar ik blonk er niet in uit. Geschiedenis en kunstgeschiedenis ook. Filosofie nog een tijdje gehad. Frans was redelijk. Nederlands mwah. Biologie ging niet lekker. Wiskunde was drama.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wis en natuurkunde waren mijn vakken
Ja, hij mag niet meer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gadverdamme vandaar dat ie altijd zo chagerijnig is
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:42 schreef Molo het volgende:
Tijd voor oma Molo's favoriete plek in huis. Snurktijd
elektrische deken erbij?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:42 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:42 schreef Molo het volgende:
truste omaquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:42 schreef Molo het volgende:
Oh ik had echt alleen maar negens en tienen voor die nerd vakkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nergens echt goed in. Engels misschien. Aardrijkskunde was wel leuk maar ik blonk er niet in uit. Geschiedenis en kunstgeschiedenis ook. Filosofie nog een tijdje gehad. Frans was redelijk. Nederlands mwah. Biologie ging niet lekker. Wiskunde was drama.
Dat ik zover ben gekomen in het leven.
Ik was best goed in scheikunde maar echt slecht in wiskunde, en scheikunde kon je alleen in je pakket hebben met wiskunde erbij, dus dat werd 'm jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wis en natuurkunde waren mijn vakken
wiskunde kwartje viel bij mij pas op de zeevaartschool..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was best goed in scheikunde maar echt slecht in wiskunde, en scheikunde kon je alleen in je pakket hebben met wiskunde erbij, dus dat werd 'm jammer genoeg niet
Had ik ook.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was best goed in scheikunde maar echt slecht in wiskunde, en scheikunde kon je alleen in je pakket hebben met wiskunde erbij, dus dat werd 'm jammer genoeg niet
Het was een teken van boven.quote:
Aardrijkskunde was ik altijd wel goed in, vond ik ook leuk. Vreemd eigenlijk want ik heb het richtingsgevoel van een Aziatische toeristentaxi die per kilometer rekent en ik ken driekwart van de straten waar ik praktisch dagelijks doorheen loop niet uit mijn kopquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk nergens echt goed in. Engels misschien. Aardrijkskunde was wel leuk maar ik blonk er niet in uit. Geschiedenis en kunstgeschiedenis ook. Filosofie nog een tijdje gehad. Frans was redelijk. Nederlands mwah. Biologie ging niet lekker. Wiskunde was drama.
Dat ik zover ben gekomen in het leven.
straatnamen ben ik ook ruk in. maar als ik 1x ergens naar toe ben gegaan dan weet ik gelijk de weg terug en kan ik er een jaar later nog steeds blind naar toe gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was ik altijd wel goed in, vond ik ook leuk. Vreemd eigenlijk want ik heb het richtingsgevoel van een Aziatische toeristentaxi die per kilometer rekent en ik ken driekwart van de straten waar ik praktisch dagelijks doorheen loop niet uit mijn kop
Ik vond scheikunde echt onbegrijpelijk met die vergelijkingenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, aardrijkskunde vond ik ook leuk, examen in gedaan ook. Geschiedenis wist ik niet oe gauw ik dat moest laten vallenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was ik altijd wel goed in, vond ik ook leuk. Vreemd eigenlijk want ik heb het richtingsgevoel van een Aziatische toeristentaxi die per kilometer rekent en ik ken driekwart van de straten waar ik praktisch dagelijks doorheen loop niet uit mijn kop
Ik niet. Ik loop rond als een blinde. Zelfs in m'n eigen dorp.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straatnamen ben ik ook ruk in. maar als ik 1x ergens naar toe ben gegaan dan weet ik gelijk de weg terug en kan ik er een jaar later nog steeds blind naar toe gaan.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardrijkskunde en geschiedenis
Ja als ik ergens ben geweest dan staat dat wel redelijk goed opgeslagen, maar de eerste keer dat ik ergens ben kan het nog wel eens misgaan. Komt misschien wel doordat ik dingen eerst zelf wil ontdekken, ben ook vrij eigenwijs met navigatiequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straatnamen ben ik ook ruk in. maar als ik 1x ergens naar toe ben gegaan dan weet ik gelijk de weg terug en kan ik er een jaar later nog steeds blind naar toe gaan.
AK in de basisschool: iedereen haalt een 10 voor topo en dit ei haalt net een 6quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk.Biologie ook trouwens.
"Ga hier naar rechts"quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik ergens ben geweest dan staat dat wel redelijk goed opgeslagen, maar de eerste keer dat ik ergens ben kan het nog wel eens misgaan. Komt misschien wel doordat ik dingen eerst zelf wil ontdekken, ben ook vrij eigenwijs met navigatie
Ik had ooit echt een geweldige geschiedenislerares, die kon echt 2 uur aan een stuk perfect beeldend vertellen dat het jammer was als de klas weer klaar wasquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Geschiedenis en aardrijkskunde vond ik op zich hartstikke leuk, maar ik haalde er gewoon geen hoge cijfers voor. Dat wisten de docenten ook dus die hielpen me wel, waren helemaal blij voor me als ik eens een fatsoenlijk cijfer hadMondeling ging dan beter Huehue omdat ze dan andere vragen stelden.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Scheikunde liet ik ook vallen, maar meer als opstandigheid tegenover m'n vader die zich 10k kilometer verderop met me zat te bemoeien
Ik haalde alleen een 10 als ik zelf de plaatsjes op het kaartje moest invullen/opzoeken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AK in de basisschool: iedereen haalt een 10 voor topo en dit ei haalt net een 6
Oh well.. voldoende en doorrrr
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Scheikunde liet ik ook vallen, maar meer als opstandigheid tegenover m'n vader die zich 10k kilometer verderop met me zat te bemoeien
Ik had niets met die stomme stipjes..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haalde alleen een 10 als ik zelf de plaatsjes op het kaartje moest invullen/opzoeken.
Mjaquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ga hier naar rechts"
NEE, DAT BEPAAL IK ZELF WEL.
Ja zo eentje had ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ooit echt een geweldige geschiedenislerares, die kon echt 2 uur aan een stuk perfect beeldend vertellen dat het jammer was als de klas weer klaar was. Helaas gaf die daarna wel altijd een halve encyclopedie mee als huiswerk
Ik ook niet, maar goed hoofd voor onzin.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had niets met die stomme stipjes..
Ja scheikunde was ik goed in tenzij het dom leren was van onzinnige domme afkortingen van scheikundige elementen en welke atoomwaardequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis was echt easy peasy 🤔 aardrijkskunde vond ik echt te saai voor woorden, lerares was ook een irritant wijf en snapte amper iets van wat ze zeiquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardrijkskunde en geschiedenis
de man deed iets in de chemie en vond dat kennelijk voor mij ook wel interessant. RIPquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dit klinkt als een interessant verhaal
Ik denk wel dat de docent een vak kan maken of brekenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geschiedenis was echt easy peasy 🤔 aardrijkskunde vond ik echt te saai voor woorden, lerares was ook een irritant wijf en snapte amper iets van wat ze zei
weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de docent een vak kan maken of breken
Thermodynamica lijkt me ook wel leuk, beetje atoombommen laten ontploffen puur om te zien 'wat er gebeurt'quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
mechanica en thermodynamica zijn vooral mijn ding wel.. Het eerste wel stukken meer dan het laatste..
Is grote Koen ook piloot geworden ?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de man deed iets in de chemie en vond dat kennelijk voor mij ook wel interessant. RIP
Nou nee, kleine Koen wilde piloot worden en daar was dat geen handig vak voor
quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een beer van een vent, die zelfs in de herfst op sandalen met sokken liep.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Voor Engels hadden we elk jaar drie verschillende docenten.
Had ook net zo'n geschiedenisleraar! Was ook echt een levende legende op mijn school, is denk ik ook de enige waarvan ik de naam nog weet, Jan Patistquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ooit echt een geweldige geschiedenislerares, die kon echt 2 uur aan een stuk perfect beeldend vertellen dat het jammer was als de klas weer klaar was. Helaas gaf die daarna wel altijd een halve encyclopedie mee als huiswerk
draaide voor mij meer om (diesel)motoren, gasinstallaties, koel en vries, HVAC, pompinstallaties etc.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thermodynamica lijkt me ook wel leuk, beetje atoombommen laten ontploffen puur om te zien 'wat er gebeurt'
Ik had een hippie voor wiskunde.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een beer van een vent, die zelfs in de herfst op sandalen met sokken liep.
helaas, kleine 17 jarige Koen werd afgekeurd op psychologische testquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is grote Koen ook piloot geworden ?
Jullie sloopten ze?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Voor Engels hadden we elk jaar drie verschillende docenten.
Opgegeten denk ik.quote:
ik trok dat gelul over vroeger matigquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Geschiedenis is echt een dom vak.
Daar vertellen ze alleen wat men wil dat je hoort over de geschiedenis. Met domme datums die niemand interesseert.
Pas later lees je veel en is het toch interessant, de echte verhalen.
Nee joh, er werd juist veel aandacht besteed aan de betrouwbaarheid van bronnen later.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Geschiedenis is echt een dom vak.
Daar vertellen ze alleen wat men wil dat je hoort over de geschiedenis. Met domme datums die niemand interesseert.
Pas later lees je veel en is het toch interessant, de echte verhalen.
ik had een Vlaming voor Nederlands die elke maandagochtend van 8 tot 10 z'n roes zat uit te slapen achter z'n krant..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een hippie voor wiskunde.
Ahwquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas, kleine 17 jarige Koen werd afgekeurd op psychologische test
Dus toen maar met vallen en opstaan 2e liefde gaan najagen
Had voor natuurkunde een vrij jonge docent die regelmatig met een kater in de klas zat. Pakte die de tv met vcr erbij en gooide die een filmpje opquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja op de mavo misschienquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals de uitleg van WO2:
De Duitsers waren vrij arm na wo1 maar de joden hadden veel geld. Door pure jaloezie gingen de Duitsers de joden doodmaken.
Ja maar altijd met zo’n politiek correct sausje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, er werd juist veel aandacht besteed aan de betrouwbaarheid van bronnen later.
het is dat de hele branch op z'n gat ligt (reiswezen) anders zou ik de IT zo laten vallen als ik er een kans kreegquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AhwFijn dat je nog een tweede liefde had
Hmm, en goed pikante waterstofbom lijkt me toch interessanterquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
draaide voor mij meer om (diesel)motoren, gasinstallaties, koel en vries, HVAC, pompinstallaties etc.
Het was wel echt een school en niet een of andere keet?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals de uitleg van WO2:
De Duitsers waren vrij arm na wo1 maar de joden hadden veel geld. Door pure jaloezie gingen de Duitsers de joden doodmaken.
linkschmensenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar altijd met zo’n politiek correct sausje.
mja wij hebben BLEVE's vrij uitvoerig behandeldquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, en goed pikante waterstofbom lijkt me toch interessanter
Jeppppquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
En dan te beseffen dat die docenten van toen soms jonger waren dan wij nu
daar is je vrouw toch net ontslagen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat de hele branch op z'n gat ligt (reiswezen) anders zou ik de IT zo laten vallen als ik er een kans kreeg
Sociale vaardighedenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk leer je op school niks over het echte leven.
Misschien komt dat ooit nogquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat de hele branch op z'n gat ligt (reiswezen) anders zou ik de IT zo laten vallen als ik er een kans kreeg
yupquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Daa
[..]
daar is je vrouw toch net ontslagen?
Ja maar heb je ze ook daadwerkelijk zien ontploffen of alleen maar theoretisch les over gehadquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja wij hebben BLEVE's vrij uitvoerig behandeld
Geen verkeerde films.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een Vlaming voor Nederlands die elke maandagochtend van 8 tot 10 z'n roes zat uit te slapen achter z'n krant..
1.5 jaar ziek was en 6 weken voor 't eindexamen terug kwam. Een brief stuurde van 'awel ik pas mijne lesprogram hierop aan' naar de ouders..
en de eerste les na 10 minuten zei: 'jongens hier heb ik geen zin in, we gaan film kijken'
wij hebben heel veel films als clock work orange en American history x tijdens de Nederlandse les gezien.
Ieuw bahquote:
"de pauze"quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zegt me wel iets. Wat was het?
Heb veel verdrongen.
Her Rabbit.quote:
Op zichquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals de uitleg van WO2:
ik heb er een in het klein gezien en ze daarna leren bestrijden..quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar heb je ze ook daadwerkelijk zien ontploffen of alleen maar theoretisch les over gehad
Geen stratenmaker op zee?quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er een in het klein gezien en ze daarna leren bestrijden..
* FranticDJ is brandweercommandant ter zee he
Had best graag die tests die ze destijds in Arizona in de woestijn hadden met atoombommen willen zienquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er een in het klein gezien en ze daarna leren bestrijden..
* FranticDJ is brandweercommandant ter zee he
lekker dichtbij kijkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had best graag die tests die ze destijds in Arizona in de woestijn hadden met atoombommen willen zien
Met een brilletje op.quote:
Goeie films daar niet van, maar echt totaal niks met Nederlands te makenquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een Vlaming voor Nederlands die elke maandagochtend van 8 tot 10 z'n roes zat uit te slapen achter z'n krant..
1.5 jaar ziek was en 6 weken voor 't eindexamen terug kwam. Een brief stuurde van 'awel ik pas mijne lesprogram hierop aan' naar de ouders..
en de eerste les na 10 minuten zei: 'jongens hier heb ik geen zin in, we gaan film kijken'
wij hebben heel veel films als clock work orange en American history x tijdens de Nederlandse les gezien.
no shitquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goeie films daar niet van, maar echt totaal niks met Nederlands te maken
Lekker nukes kijken en daarna borrelen op The Stripquote:
17 jarige Mening werd afgekeurd vanwege de ogen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas, kleine 17 jarige Koen werd afgekeurd op psychologische test
Dus toen maar met vallen en opstaan 2e liefde gaan najagen
Geen nachtlampje meer nodigquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker nukes kijken en daarna borrelen op The Strip
How do.you do, Captain obvious is the namequote:
Piloot van een Boeing is echt dom werk, niet gek dat de zelfmoord onder piloten torenhoog is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
Piloot zijn is daar feitelijk ook een onderdeel van he. Gaat ook niet echt lekker in de luchtvaart
quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Had toen zo’n “zwarte” juffrouw Maatschappelijk iets.
En die vertelde een verhaal en vergeet het nooit weer.
Ze ging samen met haar dochter collecte lopen tegen hartklachten. En er was iemand die gaf geen geld.
GEEN GELD! VOOR MENSEN MET HARTKLACHTEN.
En ze begon heel hard te huilen voor de klas. Echt 30 min ofzo.
Het is wel een wonder dat ik mijn rijbewijs heb, ik kon de kentekens in de verte niet lezen op mijn examen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
17 jarige Mening werd afgekeurd vanwege de ogen.
JA MAAAAAR DIE MENSEN MET DIE HARTKLACHTEN DAN!quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Had toen zo’n “zwarte” juffrouw Maatschappelijk iets.
En die vertelde een verhaal en vergeet het nooit weer.
Ze ging samen met haar dochter collecte lopen tegen hartklachten. En er was iemand die gaf geen geld.
GEEN GELD! VOOR MENSEN MET HARTKLACHTEN.
En ze begon heel hard te huilen voor de klas. Echt 30 min ofzo.
Verschrikkelijk, ik had ook zo'n ongemotiveerde bal als docent.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Maatschappijleer was bij ons ook zo'n uur waar je helemaal niets aan had en niets leerde.
Ik was echt jong maar wist 100% zeker dat die vrouw niet spoorde.quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Maatschappijleer was bij ons ook zo'n uur waar je helemaal niets aan had en niets leerde.
Met bril/lenzen ook niet?quote:Op dinsdag 21 september 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel een wonder dat ik mijn rijbewijs heb, ik kon de kentekens in de verte niet lezen op mijn examen.
"Ehhhhh een Z? of een 2?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |