SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Echt welquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Wedden dat die leraar dacht, “hey die heb ik er nog nooit uitgegooid, nu maar eens doen dan”.
Oh, het extra Engels had ik niet echt nodig. En CKV was helemaaaaaal kut.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja ik kon 10u latijn/grieks/kcv inruilen voor 2u extra engels.
nuttige deal wel
Conrectorquote:
ik ook niet.. maar goed..quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het extra Engels had ik niet echt nodig. En CKV was helemaaaaaal kut.
achteraf denk ik dat ik vooral met mijzelf in de knoop zat in die tijd.. (ten dele door autisme waar toen nog even een bevestigend onderzoek naar is gedaan) maar nooit wat mee gedaan voor de rest, nu heb ik daar een klein beetje spijt van; er zijn zaken die ik graag anders had gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:11 schreef FranticDJ het volgende: [..] Mja het was voor mij vooral een reality check.. die ik ook echt ff nodig had toen.
ik hád een best cockney accent.. Maarja.. BBC als klant enzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, dat accent is toch niet te redden.
Ik ben iets ouder en niet hooggeleid.Kwam niet verder dan de MDS.quote:
Wij hadden gewoon volle klassen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar goed..
en ipv KCV kreeg ik ckv als enige kerel met 6 meiden
Ik had je juist wat jonger in geschat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder en niet hooggeleid.Kwam niet verder dan de MDS.
ja ach, ik heb dat achteraf ook wel een smet dingen.. 'had ik maar wat meer moeite gedaan..'quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
achteraf denk ik dat ik vooral met mijzelf in de knoop zat in die tijd.. (ten dele door autisme waar toen nog even een bevestigend onderzoek naar is gedaan) maar nooit wat mee gedaan voor de rest, nu heb ik daar een klein beetje spijt van; er zijn zaken die ik graag anders had gezien.
Ik heb ook slechts havoquote:Op dinsdag 21 september 2021 22:16 schreef Haags het volgende:
Ik ben wel erg laag hier met mijn havo. Vergeleken met jullie.
Hallootjes hey.
School is nooit aan mij besteed geweest, op de basisschool riep ik toen ik de 2e dag naar school moest schijnbaar al 'waarom, ik ben gisteren toch al geweest?'quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja boks.. middelbare school zonder enige moeite doorlopen.
daarom ook op mn bek gegaan op de universiteit omdat ik ineens moeite moest doen om te studeren
Dat lees ik vaker.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had je juist wat jonger in geschat.
Oh nee ik was gewoon gemiddeld. Maar vooral erg lui. Hebben mijn ouders me wel kwalijk genomen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook slechts havo
Wel veruit als beste leerling geslaagd.
Is wel positiefquote:
Dat klinkt meer als een massa-orgiequote:Op dinsdag 21 september 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:FreshFruit Naast de EO-jongerendag is er ook Opwekkingx 3 miljard
Oh, neuh, duidelijk een Hollander.quote:Op dinsdag 21 september 2021 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hád een best cockney accent.. Maarja.. BBC als klant enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |