SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Parton of het schaap?quote:
Parton uiteraard.quote:
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon laptop op schoot.
Niet dat er wat boeiends op de tv is, inmiddels ken ik kerel z'n game wel.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Pff beetje veel kaas op de lasagne gehad.
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.
Nee joh, gewoon lekker op schoot, ideaal thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.
Ik ook, heerlijkquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.
Ik heb gewoon een salontafel die ik voor de helft kan uitklappen maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.
Bestaat er zoiets als teveel kaas?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Pff beetje veel kaas op de lasagne gehad.
Ook nog een optie hier.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan ook. Sint Maarten ofzo.
Zal sws wel last minute worden.
Ja, nee, da's niet hetzelfde. Op schoot is de afstand tot toetsenbord perfect.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een salontafel die ik voor de helft kan uitklappen maar dan nog.
Trackball.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
Ik moet sowieso altijd een muis erbij hebben, zo'n touchpad kan ik niks mee.
Voor werk heb ik wel m'n twee grote monitoren nodig, dat is niet te doen op een klein laptopschermpje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker op schoot, ideaal thuiswerken
Bureau ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, da's niet hetzelfde. Op schoot is de afstand tot toetsenbord perfect.
Maar da's niet bankgenot.quote:
ZIE JE WEL!! VACCINATIES ZIJN OM JE TE KLONEN!!quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dolly het schaap werd gekloond
"Ik ben er klaar mee. Houdoe."quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Bleeeeh, ik ben een dingetje aan het schrijven om te zeggen dat ik ergens mee kap. Makkelijk is anders.
Je ontslagbrief?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Bleeeeh, ik ben een dingetje aan het schrijven om te zeggen dat ik ergens mee kap. Makkelijk is anders.
Relatie of werk?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CUF_pcSoEFv/?utm_medium=copy_link
Stomme hut.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ZIE JE WEL!! VACCINATIES ZIJN OM JE TE KLONEN!!
DE OVERHEID DOET ALSOF ZE IETS INSPUITEN MAAR EIGENLIJK NEMEN ZE STIEKEM JE DNA AF!!!!
Schoonmoeder, ben jij het?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DE OVERHEID DOET ALSOF ZE IETS INSPUITEN MAAR EIGENLIJK NEMEN ZE STIEKEM JE DNA AF!!!!
ik ben het zat, doeiquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwaar woord, het is vrijwilligerswerk.quote:
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Jullie zijn KUT!quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:
Ik wil zo ooit eens ontslag nemen.quote:
Dr. Evilbalquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
straks allemaal bitterballen die de wereld overnemen
Oh jammerquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaar woord, het is vrijwilligerswerk.
mijn dna hebben ze vast allang, veeel eerder ergens verkregenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo afscheid genomen per e-mailquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.
Ik heb toen ik laatst ontslag nam op m'n laatste dag een kaart op kantoor gezet met "sorry for your loss". M'n collega's konden er wel om lachenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik wil zo ooit eens ontslag nemen.
Eigenlijk bij de vorige baan, maar ik denk dat ze mij dan nog die laatste paar dagen heel zuur zouden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |