SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met wat precies?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LEVERINGSPROBLEMEN... nog steeds.
Iets met de 25ste?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat denk je amadeyodapamalamaRD2d
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
even soppen?
[ afbeelding ]
[..]
1 december
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen 21 graden jongonsen volgende week nog een paar enigszins warme dagen
Kreeg het de vorige keer toch ook na mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ho... dat gaat dus never de 25e lukken zo
Is dat zo? Wat een slechte bezorgservice zegquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg het de vorige keer toch ook na mijn verjaardag?
Of een weer-plaatje?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
nou zo tijd voor het kattenplaatje @:ltvdk
Weet niet meer zeker maar boeiend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat een slechte bezorgservice zeg
jezus.. ik ben nog niet eens thuis van werk..quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb je Prinsjesdag overleefdquote:
Hoe vroeg?quote:
Nee daaromquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
viel niet mee hoor, het land toespreken
Wanneer morgen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk kwart over 6 de deur uit
nephageneesquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
eyo
[..]
ja hoor, ik woon gelukkig een eind weg van die onzin.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aangepast weerbericht Europa komende weken:
[ afbeelding ]
hmmm dan moet ik andere kleding meenemenquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aangepast weerbericht Europa komende weken:
[ afbeelding ]
waar ga je nu weer heenquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm dan moet ik andere kleding meenemen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
eyo
[..]
ja hoor, ik woon gelukkig een eind weg van die onzin.
Haha is goed.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hihi deze keer verklap ik niets
hoop ik
Oh valt meequote:Op dinsdag 21 september 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sneewland...
Of sorry... Griekenland
ow, valt wel mee danquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
niet eens een super dry shirt aan?
ze rent ook gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:45 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/289238/(...)steekt-maar-net.html
bloedmongolen
Nu alquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben voor eind april aan het kijken voor Griekenland.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chaldikiri. Zelfde plek als vorig jaar
Prima tijd toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben voor eind april aan het kijken voor Griekenland.
Kun je morgen lekker in het vliegtuig slapenquote:
Chalkidiki.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chaldikiri. Zelfde plek als vorig jaar
Ik denk het wel. Maximum temperatuur van 20 graden staat er, maar dat klopt toch nooit. Is altijd al warmer daar rond die tijd.quote:
ga er om 2100 inquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker in het vliegtuig slapen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles:
"Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos"
Bal:
"Athene."
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles:
"Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos Peloponnesos"
Bal:
"Athene."
Maar dat is al bijnaquote:
Ja wordt weer eens tijd hčquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer volgt er een uitzettingsbeleid uit het dorp? zit net de plattegrond eens te bekijken
Huisjes van FOK!kers die hier maar even gepost hebben en weer weg zijn worden verkocht aan nieuwelingenquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
wat is de criteria om fokkers er uit te gooien?
O gelukkig, dan is mijn bospod veiligquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huisjes van FOK!kers die hier maar even gepost hebben en weer weg zijn worden verkocht aan nieuwelingen
Mag ik de sporthal annexeren?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huisjes van FOK!kers die hier maar even gepost hebben en weer weg zijn worden verkocht aan nieuwelingen
Hallo meneer fruitquote:
tip van Haagsie: zorg dat je vakantie niet afloopt op zondag maar dat je begint met werken op een dinsdag, bij voorkeur een woensdag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik realiseerde me eigenlijk niet hoeveel energie ik kreeg van mijn vakantie. En hoe snel die energie weer verdwenen is
Heeft ie soms een patatzaak? @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 21 september 2021 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
En je spreekt zijn naam uit als sukkel lol
Kut daar gaat mijn plek voor een wietplantage.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik de sporthal annexeren?
Ja sneller weekend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
tip van Haagsie: zorg dat je vakantie niet afloopt op zondag maar dat je begint met werken op een dinsdag, bij voorkeur een woensdag.
Ja zonde hčquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik realiseerde me eigenlijk niet hoeveel energie ik kreeg van mijn vakantie. En hoe snel die energie weer verdwenen is
Wist niet eens dat we een sporthal haddenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ie soms een patatzaak? @:ettovanbelgie
Hallo Duitserquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da’s wel een goeie tip. Dan is je eerste week niet zo langquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
tip van Haagsie: zorg dat je vakantie niet afloopt op zondag maar dat je begint met werken op een dinsdag, bij voorkeur een woensdag.
Dan eindig je op 450kilo, echt fantastisch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
als je minstens 410 kilo aan wil komen wel ja.
Dat moet ik eigenlijk ook meer doen. Maar het is hier allemaal niet zo inspirerendquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zonde hčIk probeer in jet weekend altijd een dag buiten wat te doen in het bos/in de bergen/op het water. Wandelen, zwemmen, etc. Dat geeft me weer wat energie voor de week.
Gewoon lekker over het industrieterrein wandelenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook meer doen. Maar het is hier allemaal niet zo inspirerend
maar nog liever een vrijdagquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker over het industrieterrein wandelen
Nee, dan ben je net een beetje lekker ingewerkt weer en dan is het weekend maar dan is je mailbox nog overvol.quote:
Lekker goedkoop tochquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben jij gewoon continu stoned van alles dat daar uitgestoten wordt
Brb even drugs pakken.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
als je minstens 410 kilo aan wil komen wel ja.
Andere jaren ploegde ik in een dag die hele mailbox door. Dat doe ik nu lekker op mijn gemak hoor. Mensen wachten maarquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, dan ben je net een beetje lekker ingewerkt weer en dan is het weekend maar dan is je mailbox nog overvol.
Lekker half uurtje doorheen wandelen en je bent 3 dagen helemaal van de kaartquote:
Is gewoon hartstikke schone lucht daar hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben jij gewoon continu stoned van alles dat daar uitgestoten wordt
De hoeveelheid muggen is dit jaar echtquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
Mug doodvermoord![]()
Die valt me niet lastig vannacht
Je hoest geen zwarte dekproppen op?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon hartstikke schone lucht daar hoorAlthans tegenwoordig is het wel een heel stuk beter dan vroeger toen ik daar nog als pubertje naar vakantiebaantjes fietste, toen was het echt smerig soms
Maar zijn vriendjes die wraak willen vannacht welquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:10 schreef dud0r het volgende:
Mug doodvermoord![]()
Die valt me niet lastig vannacht
ze houden niet van kouquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:11 schreef Haags het volgende:
Al zou dat best eens kunnen komen door het feit dat mijn airco dit jaar nauwelijks heeft aan gestaan, bedenk ik mij net.
Nee niet echt, scheelt ook wel dat ik aan de 'goede' kant van het terrein loop met de wind van me af. Loop soms wel eens door de zeehaven terminal, daar staan nog wel een aantal onwelriekende fabriekenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoest geen zwarte dekproppen op?
Verklaart wel het een en ander jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:13 schreef bitterbal het volgende:
hmmm misschien was ik toch in mijn vorige leven een mug
Wie?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Hmm kan Gergi al een paar uur niet bereikenDat gebeurt eigenlijk nooit.
misschien in slaap gevallen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Hmm kan Gergi al een paar uur niet bereikenDat gebeurt eigenlijk nooit.
Nou die bloeddorstigheid in ieder geval welquote:
Ja en het vele slapne. doen muggen geloof ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die bloeddorstigheid in ieder geval wel
En altijd op jacht naar vleesquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en het vele slapne. doen muggen geloof ik ook
Nee niet zo vroeg. Normaal is ie altijd bereikbaar dus als ie het dan niet is maak ik me gelijk zorgen dat er iets gebeurd isquote:
Ik zal m'n pik buiten het bed laten hangen. Hebben ze wat om op te zuigenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zijn vriendjes die wraak willen vannacht wel
Misschien is die wel geld pinnen voor zijn vader?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet zo vroeg. Normaal is ie altijd bereikbaar dus als ie het dan niet is maak ik me gelijk zorgen dat er iets gebeurd is
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel geld pinnen voor zijn vader?
Hij is even 500 euro naar je schoonvader brengenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet zo vroeg. Normaal is ie altijd bereikbaar dus als ie het dan niet is maak ik me gelijk zorgen dat er iets gebeurd is
Misschien is ie het hele appartement aan het schoonmakenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi hij is zich aan het voorbereiden voor jouw grote intrek morgen
Als ze een hun best doen krijgt die misschien nog wel een beetje formaat #haagsquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal m'n pik buiten het bed laten hangen. Hebben ze wat om op te zuigen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is ie het hele appartement aan het schoonmaken
Godverquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
in een fap marathon afscheid aan het nemen van allerlei attributenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Insert Budaschoonmaakgifquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was avondeten
[..]
@:wereldgozer ook
Of even een rondje aan het lopen over het lokale industrieterreinquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je dat topic niet weet te vindenquote:
jeps. gaat elk jaar sneller lijkt hetquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de zomer is weer veel te snel voorbij
Met extra ribbels, for her pleasure.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit echt begonnen dit jaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de zomer is weer veel te snel voorbij
mwaquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:23 schreef Ama het volgende:
Winter mag snel voorbij gaan. Herfst ook.
Maar kerstquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:23 schreef Ama het volgende:
Winter mag snel voorbij gaan. Herfst ook.
Wc papier ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
hadden julie dit al gezien van de prinsjesdag plannen?
Thuiswerken
Om ook na de coronacrisis thuiswerken te faciliteren komt er een onbelaste thuiswerkvergoeding. Voor 2 euro per werkdag kan de werkgever wc-papier, koffie en stookkosten van de werknemer betalen.
september was niet slecht tot nu toe. Juli en Augustus waren K met Pquote:
dit jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker, een jaartje zonder hittegolf.
Nou maar een paar maandjes 28 graden en zon hadden we wel recht op vond ik. Niets van gezien.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Thuiswerken
Om ook na de coronacrisis thuiswerken te faciliteren komt er een onbelaste thuiswerkvergoeding. Voor 2 euro per werkdag kan de werkgever wc-papier, koffie en stookkosten van de werknemer betalen.
als je elke werkdag in de baas z'n tijd poept voor 15 minuten, dan heb je aan t eind van 't jaar bijna 2 werkweken in de baas z'n tijd gepoept..quote:
Dat komt omdat dat ook zo is (voor jezelf dan). Als je 10 bent is 1 jaar 10% van je leven, als je 36 bent is 1 jaar nog maar iets van 2,5% van je totale levenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. gaat elk jaar sneller lijkt het
het voelt de hele septembermaand godverdomme al warmer aan dan juli en augustus bij elkaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar een paar maandjes 28 graden en zon hadden we wel recht op vond ik. Niets van gezien.
Eens.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maar nog lang niet lekker warmquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
het voelt de hele septembermaand godverdomme al warmer aan dan juli en augustus bij elkaar
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook zo is (voor jezelf dan). Als je 10 bent is 1 jaar 10% van je leven, als je 36 bent is 1 jaar nog maar iets van 2,5% van je totale leven
Nee maar het is wel goed zo.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maar nog lang niet lekker warm
Kerst en oud en nieuw is het enige leuke verder is het alleen kou, nat, wind en nog meer kou.quote:
ja sorry, koppijn...quote:
quote:
2 euro?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Thuiswerken
Je bent lekker bezig in NWS, pik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry, koppijn...
meen er niks van. Wordt superzonnig in Hellas
ja, maar dat doe ik op de zaak net zo goed danquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke werkdag in de baas z'n tijd poept voor 15 minuten, dan heb je aan t eind van 't jaar bijna 2 werkweken in de baas z'n tijd gepoept..
Doei reiskostenvergoeding en lease-auto.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Thuiswerken
sneeuw, donker, lichtjesquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw is het enige leuke verder is het alleen kou, nat, wind en nog meer kou.
ja als je niet naar werk reist heb je dat ook niet nodig tochquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doei reiskostenvergoeding en lease-auto.
ik kan beamen dat dat nog veel erger wordtquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook zo is (voor jezelf dan). Als je 10 bent is 1 jaar 10% van je leven, als je 36 bent is 1 jaar nog maar iets van 2,5% van je totale leven
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan beamen dat dat nog veel erger wordt
Shorter of breath and one day closer to deathquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan beamen dat dat nog veel erger wordt
Voor 2 euro per dag kan ik helaas geen auto rijden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je niet naar werk reist heb je dat ook niet nodig toch
death clock tickingquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Shorter of breath and one day closer to death
nee maar als je thuis werkt hoef je dus ook niet naar je werk te rijdenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 2 euro per dag kan ik helaas geen auto rijden.
Moet je niet doen, kan je heel naar van worden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ik straks niet were in mijn bed uren nadenk over de nutteloosheid van het bestaan
Gelukkig begint kerst over iets meer dan een maand alquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw is het enige leuke verder is het alleen kou, nat, wind en nog meer kou.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig begint kerst over iets meer dan een maand al
Opsparen en Greenwheels dan maar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:31 schreef Ama het volgende:
Ik begin een soort @:bitterbal te worden. Laatste dagen meer op mijn bureaustoel gezeten dan op de bank.
Every year is getting shorter, never seem to find the timequote:
Helemaal niks, totdat ze besloot de stoel eraf te halen en op de stang te gaan zitten.quote:
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Helemaal niks, totdat ze besloot de stoel eraf te halen en op de stang te gaan zitten.
Dat wordt fietsen..quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
johquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet nog niet. FOK!ken via pc is wel chiller.
1 novemberquote:
Wat nu weerquote:
mja.. ik weet nog niet, eigenlijk zou ik kerstboom op of net na 5 december in huis willen hebben dan.. en om nou een nep boom neer te zetten,quote:
Nee dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik spreek mensen echt nooit aan met bitches
Mobiel is kut ja, gewoon lekker met de laptop op schoot op de bankquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
vind op mobiel echt zo naar. Constant op die kut ads klikken of ze verbergen het tekstveld
je hebt best wel mooie nepperds toch.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik weet nog niet, eigenlijk zou ik kerstboom op of net na 5 december in huis willen hebben dan.. en om nou een nep boom neer te zetten,
ik moet zien hoe het gaat lopen, moet nog wel wat dingen doen daar voor ik er echt in kan..
Misschien wil ik ook wel naar andere plekken rijden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar als je thuis werkt hoef je dus ook niet naar je werk te rijden
Naar plekken toe willen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel naar andere plekken rijden.
http://shop.fok.nl toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
vind op mobiel echt zo naar. Constant op die kut ads klikken of ze verbergen het tekstveld
heel veel vrouwen noemen zichzelf nu ook bitches. Begrijp ik ook niet helemaal. Ofj e vriendinnen aanspreken met Hoer ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook nog nooit gedaan
1 november tot 1 februari is kerstquote:
Ja dat hoeft de baas toch niet te betalenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel naar andere plekken rijden.
Over de relativiteit van tijd?quote:
Dat durf ik ook alleen maar onlinequote:Op dinsdag 21 september 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik spreek mensen echt nooit aan met bitches
IT'S THE MOOOOOOOOSTquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Haags het volgende:
het is verdomme 3 kwart september en het gaat over de kerstboom.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat durf ik ook alleen maar online
Hiphop cultuur denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heel veel vrouwen noemen zichzelf nu ook bitches. Begrijp ik ook niet helemaal. Ofj e vriendinnen aanspreken met Hoer ofzo
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Haags het volgende:
hoe gaat het met je strandvakantieplannen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat durf ik ook alleen maar online
benieuwd of we nog vuurwerk mogen dit jaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Haags het volgende:
Oh dat sowieso ja, niet te druk om makenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het nutteloosheid van het bestaan
hoop het nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd of we nog vuurwerk mogen dit jaar
Slecht.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je strandvakantieplannen?
Ik zag vandaag al kerstverlichting aan wat huizen in zo'n volkswijkje hangenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik weet nog niet, eigenlijk zou ik kerstboom op of net na 5 december in huis willen hebben dan.. en om nou een nep boom neer te zetten,
ik moet zien hoe het gaat lopen, moet nog wel wat dingen doen daar voor ik er echt in kan..
nee joh, dat begint zo eind november alquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus alleen de laatste week van december is leuk.
weinig uiteraardquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu weet i niet of je het veel of weinig vindt
Den Haag sowieso, ook vreugdevuren.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd of we nog vuurwerk mogen dit jaar
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 november tot 1 februari is kerst
ik heb wel wat huizen hier in de stad gezien die buitenverlichting idd niet weghalenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al kerstverlichting aan wat huizen in zo'n volkswijkje hangenZou dat er nou het hele jaar door zijn blijven hangen dan?
Leuk voor degene morgen naast je in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:37 schreef bitterbal het volgende:
hmm die knoflook valt niet zo goed
Dat zou ik zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vandaag al kerstverlichting aan wat huizen in zo'n volkswijkje hangenZou dat er nou het hele jaar door zijn blijven hangen dan?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk voor degene morgen naast je in het vliegtuig.
kan wel, kruidnoten liggen al een maand in de winkelquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:34 schreef Haags het volgende:
zwarte piet discussies zijn ook laat dit jaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst
maar eerst sinterklaas hoor.
Vliegtuig met turbo-aandrijving in een uurtje naar Griekenlandquote:
prima, maar heb daar niks (meer) meequote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst
Ik heb via de tam tam vernomen dat men dit jaar met de intocht (of ie nou wel of niet doorgaat maakt geen reet uit in deze) wel weer wat gaat opduiken aan zwarte pieten in Den Haag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst
zwarte piet discussie is doodgeslagenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwarte piet discussies zijn ook laat dit jaar
En de antillen ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel even rond tureluren. We kunnen altijd nog naar de Provence.
Eerst even dat geëmmer van die kutpas en dan die kutpiet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu nog te druk bezig zijn met de corona-app met Auschwitz te vergelijkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je maar. zo belangrijk vinden ze het behoud van de traditie nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu nog te druk bezig zijn met de corona-app met Auschwitz te vergelijken
Wel gelachen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zwarte piet discussie is doodgeslagen
Kan niet wachten..quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even dat geëmmer van die kutpas en dan die kutpiet.
Das lekker warmquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan ook. Sint Maarten ofzo.
Zal sws wel last minute worden.
...was het maar kut, dan was het tenminste nog wat.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even dat geëmmer van die kutpas en dan die kutpiet.
Graag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan als dessert de vraag of boa's bewapend moeten worden
goed zoquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel gelachen.
In de agenda van de school van mijn dochter staat: aankomst en bezoek Sinterklaas en Zwarte Piet aan school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
prima, maar heb daar niks (meer) mee
Daar zit nog wel een harde kern..quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb via de tam tam vernomen dat men dit jaar met de intocht (of ie nou wel of niet doorgaat maakt geen reet uit in deze) wel weer wat gaat opduiken aan zwarte pieten in Den Haag.
En bij de koffie het statement dat we zonder trump geen vaccins hadden gehad.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan als dessert de vraag of boa's bewapend moeten worden
snoepgoed is lekker maar niet zo goed voor mijquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niet.
[..]
Akkoord
[..]
Daar zit nog wel een harde kern..
Maar goed, het is mij voornamelijk om het snoepgoed te doen
Nee, ik mag het ook niet meer zo veelquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
snoepgoed is lekker maar niet zo goed voor mij
Is wel zoquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En bij de koffie het statement dat we zonder trump geen vaccins hadden gehad.
Dan sluit ik de kerstlampjes weer aan. Ga ik de versieringen weer van zolder halenquote:
Maar mis mijn tv wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh![]()
Gewoon laptop op schoot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |