SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Parton of het schaap?quote:
Parton uiteraard.quote:
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon laptop op schoot.
Niet dat er wat boeiends op de tv is, inmiddels ken ik kerel z'n game wel.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Pff beetje veel kaas op de lasagne gehad.
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.
Nee joh, gewoon lekker op schoot, ideaal thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat vind ik kut, laptop moet gewoon op een bureau of eettafel staan.
Ik ook, heerlijkquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.
Ik heb gewoon een salontafel die ik voor de helft kan uitklappen maar dan nog.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n duf schoottafeltje.
Bestaat er zoiets als teveel kaas?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Pff beetje veel kaas op de lasagne gehad.
Ook nog een optie hier.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja kan ook. Sint Maarten ofzo.
Zal sws wel last minute worden.
Ja, nee, da's niet hetzelfde. Op schoot is de afstand tot toetsenbord perfect.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een salontafel die ik voor de helft kan uitklappen maar dan nog.
Trackball.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef Ama het volgende:
Ik moet sowieso altijd een muis erbij hebben, zo'n touchpad kan ik niks mee.
Voor werk heb ik wel m'n twee grote monitoren nodig, dat is niet te doen op een klein laptopschermpje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker op schoot, ideaal thuiswerken
Bureau ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, da's niet hetzelfde. Op schoot is de afstand tot toetsenbord perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |