Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:08 schreef Senn88 het volgende:
De buren van mijn ouders hebben een puppy en die heet net als mij
Bergen papier overal?quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Sinds gisteren huiseigenaar. Wat een bureaucratisch avontuur. En we zijn er nog niet
Niet alleen dat. Tis allemaal verschrikkelijk onoverzichtelijk.quote:
Wie ben jij nu weerquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.
Ik heb het al acht jaar ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de leeftijd. Ik heb het sinds een jaar ofzo.
Binnenkomen met een verwijzing naar een seriemoordenaarquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik. En zo is Son of Sam ook begonnen.
Ja lijkt me extra lastig in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Tis allemaal verschrikkelijk onoverzichtelijk.
Jullie hebben elkaar gevonden!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkomen met een verwijzing naar een seriemoordenaar
Nah, ik vermoordde toch alles.quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al acht jaar ofzoLaatste tijd minder want ALLES ZIT ONDER DE TRIPS
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Sinds gisteren huiseigenaar. Wat een bureaucratisch avontuur. En we zijn er nog niet
Merci!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 september 2021 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Merciquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Volgende week donderdag kan ik @:Q nog een keer stalken daarna is hij niet meer vindbaar 😢
Wat heb je over voor het adres?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Volgende week donderdag kan ik @:Q nog een keer stalken daarna is hij niet meer vindbaar 😢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |