SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan had je de zijwaartse plank.quote:
Ik hoop het voorlopig niet.quote:
Waren we vorig jaar niet ook wat eerder? Ik weet dat echt niet meer. Ik weet wel dat ik het met al dat gereis zelfs af en toe aan de warme kant vond, en jij bergop lopen ook. Maar je zit nu dichter bij het strand toch? Paar graden koeler en het is nog steeds beter strandweer dan het het hele jaar in Nederland geweest is. En die heerlijke zee.quote:Op maandag 20 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maa vorig jaar was wel warmer maa komt vast goed
Ik werd er ook foxwild van.quote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die niet. Mijn hersenen en evenwichtsorgaan kunnen niet met VR omgaan
Wat heb je gisteren gegeten?quote:
Welke?quote:
Nepschnitzels en aardappeltjes en erwten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gegeten?
Heb je nog de hik?quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nepschnitzels en aardappeltjes en erwten.
Ik denk dat ik bij 3 minuten al dood ben.quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal even 5 minuten planken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |