SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan had je de zijwaartse plank.quote:
Ik hoop het voorlopig niet.quote:
Waren we vorig jaar niet ook wat eerder? Ik weet dat echt niet meer. Ik weet wel dat ik het met al dat gereis zelfs af en toe aan de warme kant vond, en jij bergop lopen ook. Maar je zit nu dichter bij het strand toch? Paar graden koeler en het is nog steeds beter strandweer dan het het hele jaar in Nederland geweest is. En die heerlijke zee.quote:Op maandag 20 september 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maa vorig jaar was wel warmer maa komt vast goed
Ik werd er ook foxwild van.quote:Op maandag 20 september 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee die niet. Mijn hersenen en evenwichtsorgaan kunnen niet met VR omgaan
Wat heb je gisteren gegeten?quote:
Welke?quote:
Nepschnitzels en aardappeltjes en erwten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gegeten?
Heb je nog de hik?quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nepschnitzels en aardappeltjes en erwten.
Ik denk dat ik bij 3 minuten al dood ben.quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal even 5 minuten planken!
Hmpf, wat heb je eergisteren gegeten?quote:
3 seconden.quote:Op maandag 20 september 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij 3 minuten al dood ben.
Hehehe.quote:Op maandag 20 september 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en dan had je de zijwaartse plank.
Maar mijn schouders zijn verrot (denk door bodypump), dus die oefening was nogal pijnlijk.
Oke, Sahir.quote:
Wrapsquote:Op maandag 20 september 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpf, wat heb je eergisteren gegeten?
Ik wordt echt hondsberoerd van die dingenquote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik werd er ook foxwild van.
Ik ben overtuigd dat als je dat meerdere uren per dag doet dat je dan totaal je verstand verliest.
Ik heb wel altijd rustig aan gedaan met de gewichten, want ik wist dat mijn schouders mijn zwakke plek zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Da's wel een nadeel aan bodypump ja, de verleiding om je oefeningen te snel te willen doen (en ze daarmee matig uitvoeren) is nogal groot.
*hikplons*quote:Op maandag 20 september 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Gerriën met de hik, dat lijkt me apart.
Ja, heb hem vanmiddag weer afgesloten. Las allemaal zeikverhalen van mensen die hem gingen opzeggen en de bioscoop gingen boycotten dus ik dacht, lekker rustig en laat ik eens het tegenovergestelde doen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Lekker man! Jij had zo'n abo toch?
woensdag half 10. Ga hier half 7 weg denk ikquote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waren we vorig jaar niet ook wat eerder? Ik weet dat echt niet meer. Ik weet wel dat ik het met al dat gereis zelfs af en toe aan de warme kant vond, en jij bergop lopen ook. Maar je zit nu dichter bij het strand toch? Paar graden koeler en het is nog steeds beter strandweer dan het het hele jaar in Nederland geweest is. En die heerlijke zee.
Hoe laat vlieg je morgen? Of overmorgen?
En wat vond je ervan? Persoonlijk had ik er meer van verwacht(meer harde actie en groffer zegmaar) gezien de hype voordat ie uitkwam, maar was zeker niet slecht ofzoquote:Op maandag 20 september 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Suicide Squad. Draaide ineens nog een laatste keer.
*wildequote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou een kinderlijk zinnetje doen die begint met “ik”.
Nee hij was beter dan de vorigequote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En wat vond je ervan? Persoonlijk had ik er meer van verwacht(meer harde actie en groffer zegmaar) gezien de hype voordat ie uitkwam, maar was zeker niet slecht ofzo
quote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb hem vanmiddag weer afgesloten. Las allemaal zeikverhalen van mensen die hem gingen opzeggen en de bioscoop gingen boycotten dus ik dacht, lekker rustig en laat ik eens het tegenovergestelde doen.
The Dutch Queen of Valbonaquote:Op maandag 20 september 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn is dat, mensen hier kennen, hoef ik niet helemaal naar de halte te sjouwen morgen ochtend heel vroeg maar komen ze me gewoon hier bij het hotel oppikken, nog steeds heel vroeg maar toch.
Schiphol toch? Volgende keer kan je eens kijken naar Rotterdam airport, dat is vanuit Den Haag al relaxed maar vanuit Rotterdam helemaal natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woensdag half 10. Ga hier half 7 weg denk ik
Nope. Het is kutquote:Op maandag 20 september 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog nooit VR gedaan, mis ik wat?
Dat vind ik wel fijn aan maandagtraining, het is wel met gewicht en in een circuit, maar hoe veel je doet, mag je helemaal zelf weten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd rustig aan gedaan met de gewichten, want ik wist dat mijn schouders mijn zwakke plek zijn.![]()
Herkenbaar wel, altijd net sneller willen uitvoeren .. terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest zo hard niezen dat ik mijn keel nu geschaafd aan voelt.
Dohhhh waar ben je?quote:Op maandag 20 september 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn is dat, mensen hier kennen, hoef ik niet helemaal naar de halte te sjouwen morgen ochtend heel vroeg maar komen ze me gewoon hier bij het hotel oppikken, nog steeds heel vroeg maar toch.
Ha, duidelijkquote:
Ik ben het hiermee eens.quote:
Het is overdag echt uitgestorvenquote:Op maandag 20 september 2021 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En je zit wel relaxed in de zaal?
ja had ik gekeken maar met tui gaat het alleen vanaf adam dacht ikquote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schiphol toch? Volgende keer kan je eens kijken naar Rotterdam airport, dat is vanuit Den Haag al relaxed maar vanuit Rotterdam helemaal natuurlijk.
quote:
Daar word ik duizelig van.quote:
In oranje Albanie.quote:
Geen idee. Lijkt mij niet zo bijzonderquote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha, duidelijk![]()
Volgende:
ik wil indoor skydiven, nog nooit gedaan, mis ik wat?
quote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is overdag echt uitgestorvenVorige week zat ik alleen.
Ohhhh johhhhh Albaantjequote:Op maandag 20 september 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In oranje Albanie.
Ging vorige week op oranje waar ik al een beetje bang voor was, maar heb besloten toch te gaan.
Ja, die vind ik ook niet echt fijn.quote:
Ik heb het nooit gedaan, maar het trekt me ook niet.quote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha, duidelijk![]()
Volgende:
ik wil indoor skydiven, nog nooit gedaan, mis ik wat?
Maar ja kan ook losse tickets en een hotel boeken, is vaak nog veel goedkoper ook.quote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had ik gekeken maar met tui gaat het alleen vanaf adam dacht ik
quote:Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt mij niet zo bijzonder
Het lijkt mij wel lolligquote:Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan, maar het trekt me ook niet.
Uuugh, ik haat dingen met m'n hoofd naar beneden.quote:Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook niet echt fijn.
Je hebt ook een oefening tegen zo'n bankje aan, dat je met je hoofd naar beneden gaat.
Ik werd echt helemaal duizelig en misselijk.
Vandaag geland en volgende week vrijdag weer naar huis.quote:Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh johhhhh Albaantje![]()
Hoe lang mag je deze keer?
Vorige week ook naar de dierentuin geweest en de week daarvoor naar musea en de Ikea enzo, dus het komt wel goedquote:Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Naja al zat het wel vol, je hebt je prikken gehad toch? Dat is nu een beetje mijn instelling, ik vertrouw maar gewoon op mijn vaccinaties, waarvoor heb ik ze anders laten zetten
quote:Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's actiever dan ik ben.quote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week ook naar de dierentuin geweest en de week daarvoor naar musea en de Ikea enzo, dus het komt wel goed
Ja, dat vind ik nog een soort van ontspannen .. alhoewel die oefening niet per se ontspannen aan moet voelenquote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuugh, ik haat dingen met m'n hoofd naar beneden.Een downward dog gaat nog nét, zeg maar.
Lijkt me wel fijner landen.quote:Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duurde nog lang.quote:
Nogmaals, trots!quote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week ook naar de dierentuin geweest en de week daarvoor naar musea en de Ikea enzo, dus het komt wel goed
Hehehe. Toch mal hoe dat ontwent.quote:Op maandag 20 september 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was zaterdag ook weer helemaal total loss
Oiiiii wat lekker!quote:Op maandag 20 september 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag geland en volgende week vrijdag weer naar huis.![]()
Klinkt heel gezelligquote:Op maandag 20 september 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, heb net weer een mooie verbale clash gehad met een grefo en een auti. De een heeft een kerkdeur voor z'n kop en de ander een stelconplaat
Even uitgelegd dat samenwerken niet alleen uit ontvangen bestaat.
Het is toch 'als je bid zal hij je geven'quote:Op maandag 20 september 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, heb net weer een mooie verbale clash gehad met een grefo en een auti. De een heeft een kerkdeur voor z'n kop en de ander een stelconplaat
Even uitgelegd dat samenwerken niet alleen uit ontvangen bestaat.
Ja, dat was ik vanochtend om 8.15 uur ook, ik hoop dat het niet meer nodig is.quote:Op maandag 20 september 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja soms moet je even duidelijk zijn
Zo denken ze wel jaquote:Op maandag 20 september 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is toch 'als je bid zal hij je geven'
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 20 september 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was ik vanochtend om 8.15 uur ook, ik hoop dat het niet meer nodig is.![]()
Moesten ze achteraf huilen of viel het mee?
Heb je ook een combinatie met auti en grefo?quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen
al weet ik bijna zeker dat ze zich morgen weer wassen in onschuld en dat de boodschap nog niet duidelijk is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |