Dat is dan ook een schreeuwende debiel, daar zou ik me niet aan spiegelen als ik jou was.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is dan ook een schreeuwende debiel, daar zou ik me niet aan spiegelen als ik jou was.
Vrij doorzichtig frame inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat hele ''sterke vrouw'' frame begint toch ook wel vermoeiend te worden.
Ik vind Jetten dit best goed doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Jette discussieert als de gemiddelde Kaag-fan hier op Fok! Wat treurig.
Ah de gemiddelde Wilders-fan met een vast riedeltjequote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Je stelt een vraag waar je allang het antwoord op had kunnen hebben, vervolgens stelt die idioot in de kamer dezelfde vraag en dan kom je mij daar mee lastig vallen. Ontgroei de kleuterleeftijd eens en kweek een geheugen zodat je mensen niet in dit soort korsakovrituelen hoeft te trekken.quote:
Hoe moet hij dan reageren op deze clowneske act van wildersquote:Op woensdag 22 september 2021 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Hij ontkent geen enkele van de verwijten die Wilders aan Kaag maakt.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Jetten dit best goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |