mimimimiquote:Op maandag 20 september 2021 17:37 schreef Zorro het volgende:
Ajax - PSV is op zondag na PSV - Monaco op donderdag terwijl ajax dan al op dinsdag speelt.
Ik zeg het maar vast. Je kan niet vroeg genoeg zijn met indekken.
Ja, @Lenny_Leonard kon het vast niet vinden omdat hij een inferieure zoekmachine gebruikt.quote:Op maandag 20 september 2021 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de eerste keer in de geschiedenis van Fok! dat iemand met een écht onderzoek aan komt zetten in een discussie, chapeau!
Welke site gebruik je hiervoor?quote:Op maandag 20 september 2021 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk Feyenoord maar 0.05 xG meer dan PSV.
Waarmee ik niet wil bagatelliseren dat het een wanprestatie is, want dat was het gewoon. Maar ik vond Feyenoord eigenlijk tot aan de wissel van Gakpo zeker niet beter.
Dat zegt VI. Ik vond het ook wat extreem, ik heb Feyenoord wel iets meer grote mogelijkheden zien hebben, maar die kwamen wel vrijwel allemaal na de 0-2. Tot aan de 0-2 was er buiten de goals alleen dat verprutste schot van Til en kreeg PSV ook een aantal aardige mogelijkheden, maar zonder daar echt heel scherp mee om te gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke site gebruik je hiervoor?
Nee, maar PSV had het (schijn)initiatief en kwam er voorin niet doorheen omdat Feyenoord goed stond. En als je dan defensief slecht staat is elke kans van de tegenstander een goal. Het is ook een standaard probleem van dit PSV, de bal hebben en druk zetten, maar dat dan met 10 man rond de 16 doen zodat het daar veel te druk wordt en elke uitbraak een tegengoal is. Daar hoefde Feyenoord niet eens voor te counteren, want bij elke overname hadden ze zeeën van tijd voor het bij PSV weer georganiseerd stond.quote:Op maandag 20 september 2021 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk Feyenoord maar 0.05 xG meer dan PSV.
Waarmee ik niet wil bagatelliseren dat het een wanprestatie is, want dat was het gewoon. Maar ik vond Feyenoord eigenlijk tot aan de wissel van Gakpo zeker niet beter.
Ja eens hoor, was gewoon nieuwsgierig. Vond PSV wel heel weinig creëren.quote:Op maandag 20 september 2021 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt VI. Ik vond het ook wat extreem, ik heb Feyenoord wel iets meer grote mogelijkheden zien hebben, maar die kwamen wel vrijwel allemaal na de 0-2. Tot aan de 0-2 was er buiten de goals alleen dat verprutste schot van Til en kreeg PSV ook een aantal aardige mogelijkheden, maar zonder daar echt heel scherp mee om te gaan.
En als er een keer geschoten kan worden blijft men alsnog tot in den treure pielen in de hoop op een iets betere schietmogelijkheid.quote:Op maandag 20 september 2021 18:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, maar PSV had het (schijn)initiatief en kwam er voorin niet doorheen omdat Feyenoord goed stond. En als je dan defensief slecht staat is elke kans van de tegenstander een goal. Het is ook een standaard probleem van dit PSV, de bal hebben en druk zetten, maar dat dan met 10 man rond de 16 doen zodat het daar veel te druk wordt en elke uitbraak een tegengoal is. Daar hoefde Feyenoord niet eens voor te counteren, want bij elke overname hadden ze zeeën van tijd voor het bij PSV weer georganiseerd stond.
En als je zelf zoveel drukte creëert rond de 16 dan is schieten van afstand er ook niet bij, zoals één user hier zondag tot in den treuren bleef herhalen. Je kunt niet van afstand schieten als er 16 man voor je neus staan.
Maakt Gakpo die 1-0 wel via zijn gefrommel, dan gaat Feyenoord komen en ontstaat er meer ruimte. Maar helaas valt de goal aan de andere kant en kon Feyenoord zich nog meer ingraven en wachten op de omschakeling. En dan ben je tegen elke ploeg die slechts marginaal minder is kansloos.
Nou heb die Gakpo dit seizoen al genoeg kansloze pogingen zien wagen van afstand. Die tegen Benfica uit ging voor een inworp bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 september 2021 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als er een keer geschoten kan worden blijft men alsnog tot in den treure pielen in de hoop op een iets betere schietmogelijkheid.
Gakpo is daar wel extreem wisselvallig in jaquote:Op maandag 20 september 2021 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou heb die Gakpo dit seizoen al genoeg kansloze pogingen zien wagen van afstand. Die tegen Benfica uit ging voor een inworp bijvoorbeeld
Prima schot heeft die maar je moet de momenten kiezen.quote:Op maandag 20 september 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gakpo is daar wel extreem wisselvallig in ja
Heb je daar ook cijfers van of lul je vanuit je onderbuik?quote:Op maandag 20 september 2021 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou heb die Gakpo dit seizoen al genoeg kansloze pogingen zien wagen van afstand. Die tegen Benfica uit ging voor een inworp bijvoorbeeld
Hoe kom je er toch bij dat een beginnende trainer met geen enkele ervaring in de top als voetballer een goede keuze als bondscoach zou zijn??quote:Op maandag 20 september 2021 18:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je trouwens kijkt hoe snel Slot het bij Feyenoord redelijk heeft staan en hoe hij zich toch vaak goed aanpast aan de tegenstander, zie ik in hem eigenlijk wel een goede opvolger van van Gaal. Lijkt me een prima bondscoach.
Je bent erg gefrustreerd merk ik doe even rustig maatje.quote:Op maandag 20 september 2021 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je daar ook cijfers van of lul je vanuit je onderbuik?
Vorig seizoen had hij op een gegeven moment 9 doelpunten uit 12 schoten op doel. Het joch is 1 van de grootste talenten op de Nederlandse velden, 1 nederlaag tegen Feyenoord en plotsklaps kom je aankakken met “genoeg kansloze pogingen” alsof die knakker te vaak voor eigen succes gaat.
Sodetief een eind op met deze kwats, net als alle andere zuignappen die na een nederlaag de sfeer nog verder komen verzieken.
Sneu volk
Ik ben niet gefrustreerd en maatje ben ik al helemaal niet. Je komt hier alleen negatief roeptoeteren over spelers en trainer na een nederlaag. Dat mag en moet je helemaal zelf weten, maar hou het wel gewoon bij de feiten. Gakpo is alles behalve een zelfzuchtige speler met gebrek aan overzicht. In de competitie (5 wedstrijden) tot nu 8 schoten (waarvan 3 op goal), 3 assists en 1 doelpunt. Dus dat is 1 schot dat het doel mist per wedstrijd.quote:Op maandag 20 september 2021 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent erg gefrustreerd merk ik doe even rustig maatje.
Ik zeg toch ook nergens dat het geen groot talent is of wel? Ik zeg alleen dat ik hem dit seizoen meerdere malen behoorlijk kansloze schoten heb zien nemen waar meer in had gezeten als hij de bal gewoon had doorgespeeld na een teamgenoot.
Omdat hij de juiste keuzes kan maken, tactich onderlegd is bv en de lijn van Van Gaal volgt, duidelijk is ook.quote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat een beginnende trainer met geen enkele ervaring in de top als voetballer een goede keuze als bondscoach zou zijn??
Je komt wederom nogal boos over. Leg je laptop of telefoon maar gewoon even weg. Ik had het ook over de wedstrijden tegen Benfica zoals ik al zei.quote:Op maandag 20 september 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd en maatje ben ik al helemaal niet. Je komt hier alleen negatief roeptoeteren over spelers en trainer na een nederlaag. Dat mag en moet je helemaal zelf weten, maar hou het wel gewoon bij de feiten. Gakpo is alles behalve een zelfzuchtige speler met gebrek aan overzicht. In de competitie (5 wedstrijden) tot nu 8 schoten (waarvan 3 op goal), 3 assists en 1 doelpunt. Dus dat is 1 schot dat het doel mist per wedstrijd.
Ik ben niet boos, ik verbaas me gewoon over je gebrek aan intelligentie.quote:Op maandag 20 september 2021 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt wederom nogal boos over. Leg je laptop of telefoon maar gewoon even weg. Ik had het ook over de wedstrijden tegen Benfica zoals ik al zei.
En vervolgens benoem je 1 schot tegen Benfica die over de zijlijn gaat. Gakpo heeft dit seizoen uitsluitend tegen Benfica gespeeld?quote:Nou heb die Gakpo dit seizoen al genoeg kansloze pogingen zien wagen van afstand.
Omdat hij het laat zien.quote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat een beginnende trainer met geen enkele ervaring in de top als voetballer een goede keuze als bondscoach zou zijn??
Gakpo is, by far, het grootse Nederlandse aanvallende talent in de Eredivisie en ik denk ook daarbuiten. Die jongen gaat Oranje halen, en dat niet alleen, die gaat ons heel veel goals schenken.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik verbaas me gewoon over je gebrek aan intelligentie.
[..]
En vervolgens benoem je 1 schot tegen Benfica die over de zijlijn gaat. Gakpo heeft dit seizoen uitsluitend tegen Benfica gespeeld?
1 Schot gemiddeld per wedstrijd dat niet tussen de palen gemikt is, vind ik wel meevallen. Natuurlijk kan die knaap nog zat leren, maar om nou te stellen dat hij te vaak voor het schot gaat wanneer er betere opties zijn vind ik echt ver gezocht. Juist Gakpo vind ik 1 van de minst zelfzuchtige spelers van PSV. Als je ziet hoe vaak Madueke zich vast heeft gelopen toen hij WEER voor de actie ging in plaats van voor de pass vind ik eerder noemenswaardig.quote:Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gakpo is, by far, het grootse Nederlandse aanvallende talent in de Eredivisie en ik denk ook daarbuiten. Die jongen gaat Oranje halen, en dat niet alleen, die gaat ons heel veel goals schenken.
Maar dat wil niet zeggen dat hij niets meer te leren heeft. Hij schiet echt nogal eens wild op goal, of met teveel mensen voor zich. Hij ziet nog niet altijd de beste oplossing.
Maar zijn rendement is ondanks dat uitstekend en ik ben blij dat hij bij PSV speelt. Het is een gozer waar je voor naar het stadion komt en hij zou overal in de Eredivisie een basisspeler zijn, ook bij Feyenoord en Ajax. En een echte Eindhovenaar en dat maakt het nog gaver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |