Mijn hemel, ik type echt zo slecht vandaag. Zonder autocorrect zou je denken dat ik niet goed geworden was.quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef SQ het volgende:
Wat bedoel je met standaard innings? Het zal vast een typo zijn maar ik krijg m niet ontcijferd
Soep met stokbrood?quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef vencodark het volgende:
Ik hou echt van soep maar ik wil ook graag ergens op kauwen.![]()
Omdat ik weer eens weinig inspiratie had voor het avondeten en ik thuis een moeilijke eter heb, maakte ik net een lijstje met opties die standaard in het menu zitten. Om het overzichtelijk te maken…
Ik zit op 10 dingen.![]()
![]()
Soep met stokbrood hebben we een periode weleens op zondag gedaan maar daar ben ik nu zó klaar mee.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef PKM het volgende:
[..]
Soep met stokbrood?
Mijn peuter maakt slecht eten tot een sport. Daar ga ik echt het menu niet op aanpassen. Behalve dan dat hij vaak worst krijgt, ook als dat eigenlijk niet in het recept zit.
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.quote:Op maandag 20 september 2021 13:31 schreef PKM het volgende:
Wij hadden pas gewoon alweer draadjesvlees.![]()
Komende week hebben we meer Aziatisch dan anders. Komt doordat ik de boekjes van Allerhande en Jumbo heb gebruikt.
Ik probeerde vandaag trouwens de vega kipcorn van Mora. Deze gaat op de lijst 'oneetbaar'.
Kijk, dit vind ik wel een echte plus van je man.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.
Ja die weet niet beterquote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.
Die at vroeger wel vlees maar dat was voor mijn tijd.quote:
Ja, die zijn wel te pruimen. Maar ik hou toch meer van echte kroketten.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef PKM het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik wel een echte plus van je man.![]()
De vega bitterballen vind ik wel lekker dus hier was ik best teleurgesteld in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |