Mijn hemel, ik type echt zo slecht vandaag. Zonder autocorrect zou je denken dat ik niet goed geworden was.quote:Op maandag 20 september 2021 12:54 schreef SQ het volgende:
Wat bedoel je met standaard innings? Het zal vast een typo zijn maar ik krijg m niet ontcijferd
Soep met stokbrood?quote:Op maandag 20 september 2021 12:51 schreef vencodark het volgende:
Ik hou echt van soep maar ik wil ook graag ergens op kauwen.![]()
Omdat ik weer eens weinig inspiratie had voor het avondeten en ik thuis een moeilijke eter heb, maakte ik net een lijstje met opties die standaard in het menu zitten. Om het overzichtelijk te maken…
Ik zit op 10 dingen.![]()
![]()
Soep met stokbrood hebben we een periode weleens op zondag gedaan maar daar ben ik nu zó klaar mee.quote:Op maandag 20 september 2021 13:15 schreef PKM het volgende:
[..]
Soep met stokbrood?
Mijn peuter maakt slecht eten tot een sport. Daar ga ik echt het menu niet op aanpassen. Behalve dan dat hij vaak worst krijgt, ook als dat eigenlijk niet in het recept zit.
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.quote:Op maandag 20 september 2021 13:31 schreef PKM het volgende:
Wij hadden pas gewoon alweer draadjesvlees.![]()
Komende week hebben we meer Aziatisch dan anders. Komt doordat ik de boekjes van Allerhande en Jumbo heb gebruikt.
Ik probeerde vandaag trouwens de vega kipcorn van Mora. Deze gaat op de lijst 'oneetbaar'.
Kijk, dit vind ik wel een echte plus van je man.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.
Ja die weet niet beterquote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vindt mijn man dus geweldig, als die-hard vegetariër.
Die at vroeger wel vlees maar dat was voor mijn tijd.quote:
Ja, die zijn wel te pruimen. Maar ik hou toch meer van echte kroketten.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef PKM het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik wel een echte plus van je man.![]()
De vega bitterballen vind ik wel lekker dus hier was ik best teleurgesteld in.
Jaaaa hier ook!quote:Op maandag 20 september 2021 13:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben ook al aan herfstmaaltjes begonnen hoor, zo maakte ik afgelopen zaterdag boeuf bourguignon op mijn kamado.
As we speak.quote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef exode het volgende:
Tsss jullie eten zeker ook al kruidnoten?![]()
Blasfemisch.quote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef exode het volgende:
Ik heb ze gezien (zelfs met Bastognesmaak) maar ik heb altijd zoveel pepernoten in huis dat ik ze nog heb van vorig jaar.quote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef exode het volgende:
maar er zijn zoveel verschillende soorten soep mogelijk, daar kun je toch eindeloos mee variëren?quote:Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soep met stokbrood hebben we een periode weleens op zondag gedaan maar daar ben ik nu zó klaar mee.
Ik had het trouwens níet over mijn peuter.
je kunt ook prima slowcooken met zo'n gietijzeren pan in de oven.quote:Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef exode het volgende:
Door de extra kast en de enorme opruimwoede afgelopen weekend hebben we ineens kastruimte over. Ik zou die wel willen vullen met oa een airfryer en slowcooker.
Ook niet als ie maar op 100 graden staat? Nou doen wij dit ook meestal alleen als we gewoon thuis zijn hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg zou ik nooit weggaan met iets in de oven, slowcooker boeit me dat dan weer niet bij.
Nee, geen idee waarom hoor. Het fijne aan die slowcooker vind ik juist dat ik eerst twee uur de honden uit kan laten na werk en dan gewoon nog ff pasta of rijst erbij en lekker eten. Groente zitten er of ook in ( zoals vorige week bij de roti, dan doe ik de bonen er in voor ik ga lopen ), of die eet ik rauw dan.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef trui het volgende:
[..]
Ook niet als ie maar op 100 graden staat? Nou doen wij dit ook meestal alleen als we gewoon thuis zijn hoor.
Het blijft soep.quote:Op maandag 20 september 2021 14:21 schreef trui het volgende:
[..]
maar er zijn zoveel verschillende soorten soep mogelijk, daar kun je toch eindeloos mee variëren?
Slowcooker is daar tenslotte voor bedoeld.quote:Op maandag 20 september 2021 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg zou ik nooit weggaan met iets in de oven, slowcooker boeit me dat dan weer niet bij.
Dat kan met de oven (als ie niet al te hoog staat) ook best. Maar ik snap wel dat dat misschien toch wat eng voelt.quote:Op maandag 20 september 2021 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, geen idee waarom hoor. Het fijne aan die slowcooker vind ik juist dat ik eerst twee uur de honden uit kan laten na werk en dan gewoon nog ff pasta of rijst erbij en lekker eten. Groente zitten er of ook in ( zoals vorige week bij de roti, dan doe ik de bonen er in voor ik ga lopen ), of die eet ik rauw dan.
Ik heb hem weggegeven aan mensen die er een nodig hadden, ik hang mijn was gewoon op nu, win/win.quote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef Nanukerst het volgende:
Ik laat de wasdroger ook niet aan als we niet thuis zijn. Ook niet als we naar bed gaan. Ik volg elk jaar BHV en als er iets is wat brandweermannen elk jaar zeggen en ik nooit meer zal vergeten: het overgrote deel van branden in huis wordt veroorzaakt door een droger. (Toen ik 3 was hebben we serieus brand in huis gehad (niet door een droger), dat kan meespelen)
Ik wist er ook niks van dus laatst al een proefmenu besteld daar. Ik heb twee peruaanse honden dus ik dacht eens kijken wat het is. Lekker eten in elk geval! Buurvrouw van me is geadopteerd uit Peru die had ook besteld daar, vond het heerlijk ook, maar haar Engelse vriend vond het ech duizend x niksquote:Op maandag 20 september 2021 14:41 schreef trui het volgende:
oh leuk, ik weet weinig van de Peruaanse keuken.
Ik heb m’n derde zak gehaald.quote:Op maandag 20 september 2021 14:16 schreef exode het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |