quote:Op maandag 20 september 2021 12:19 schreef SwJ het volgende:
Heeft @:paul het hek weer open laten staan?
Bolkquote:
Misschien nu we het toch gezellig hebben he, kunnen we ook wel weer eens weer op date. Biosje ofzo liefiequote:
Nee, dat zit er niet meer in ..quote:Op maandag 20 september 2021 16:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien nu we het toch gezellig hebben he, kunnen we ook wel weer eens weer op date. Biosje ofzo liefie
Bij de FOKSHOPquote:Op maandag 20 september 2021 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet meer in ..
Maar waar heb je die seal gekocht?
Nu we toch samen lachen, zullen we een x een strandwandeling maken? Ik zal er staan met een roosquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 16:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu we toch samen lachen, zullen we een x een strandwandeling maken? Ik zal er staan met een roos
Zeker en hij bedoelt het goedquote:Op maandag 20 september 2021 16:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach hij is wel een volhouder![]()
Goed zo want wij gaan al biosquote:Op maandag 20 september 2021 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet meer in ..
Maar waar heb je die seal gekocht?
Hij geeft de hoop niet op nee, tenzij ie ineens weer iemand anders vindtquote:
Gezellig zegquote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Goed zo want wij gaan al bios
JE BLIJFT VAN HAAR AF JA! HOOR JE ME?quote:Op maandag 20 september 2021 16:59 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Goed zo want wij gaan al bios
Zo voorspelbaar is hij helaas welquote:Op maandag 20 september 2021 17:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij geeft de hoop niet op nee, tenzij ie ineens weer iemand anders vindt
Habibo ik ben een gentleman ik raak haar niet aan zonder toestemming van haar. Jouw toestemming boeit mij nietquote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Paul het volgende:
[..]
JE BLIJFT VAN HAAR AF JA! HOOR JE ME?
JE DOET HET NIET! AFBLIJVEN! ZE IS VAN MIJquote:Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Habibo ik ben een gentleman ik raak haar niet aan zonder toestemming van haar. Jouw toestemming boeit mij niet
Lekker pasta of pizzaquote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]Heb er zin in na de bios gaan we pasta of pizza eten denk ik.
Ik trakteer
Niemand kan zo praten over een anderquote:Op maandag 20 september 2021 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
JE DOET HET NIET! AFBLIJVEN! ZE IS VAN MIJ
quote:Op maandag 20 september 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker pasta of pizzaof allebei en dan delen
Yep, alhoewel al best een poos rustig is met zijn vriendin actquote:
Waarschijnlijk omdat hij voor middellange termijn beet hadquote:Op maandag 20 september 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, alhoewel al best een poos rustig is met zijn vriendin act
Lady en vagebond plaatje doet het niet maar zo zie ik ons wel zitten daar.quote:Op maandag 20 september 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Shared diningquote:Op maandag 20 september 2021 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |