Welk grondrecht word je dan afgepakt?quote:Op zondag 19 september 2021 23:52 schreef macca728 het volgende:
afpakken grondrechten
Inhuren influencers om maar vooral te zagen dat je je moet laten vaccineren want we moeten het samen doen (maar als je het niet doet, vette pech voor jou)
Jij beweert iets en dan moeten anderen daar legitieme bronnen bij zoeken? Bijzonder.quote:Op zondag 19 september 2021 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je een zoekmachine moet gebruiken of niet. als je de bron niet aanstaat ?
Dat is met meest ironische van het verhaal, dat je compleet geen historische besef hebtquote:Op zondag 19 september 2021 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat ik historisch besef heb. Ik ben dan ook allereerst begaan met de historische feiten. Vakgebied e.d.
Verder heb ik ook niets over vaccinaties gezegd, dus ik neem aan dat het achterhoedegevecht thans is begonnen.
Moet verder toch wel tot wat cognitieve dissonantie geleid hebben, Ali, dat uitgerekend jij nu de Holocaust moet inzetten om je complotmeuk te onderbouwen.
Geef bronnen waar de overheidsinstanties zelf aan het woord zijn is het niet goed genoeg . Moeten ze verder zelf wetenquote:Op zondag 19 september 2021 23:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jij beweert iets en dan moeten anderen daar legitieme bronnen bij zoeken? Bijzonder.
Wie beweert bewijst is de regel, dit is BNW niet.quote:Op zondag 19 september 2021 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je weet zelf hoe je een zoekmachine moet gebruiken of niet. als je de bron niet aanstaat ?
Net zoals de boosters en vaccinatiepaspoorten , apps iets meer dan een jaar terug pure bnw onzin waren . Verder waren er geen massamoorden in de jaren 30.
Slechts uitsluiting, discriminatie, verboden om bepaalde bannen te uitoefenen , je laten kenmerken zodat de overheid je kan identificeren , een avondklok, detentiekampen. steeds groter wordende overheid om het grote kwaad om te pakken
Buiten dat , GEEN ENKELE OVEREENKOMST MET DE JAREN 30
Testen heeft geen zin zonder klachten, heeft onze overheid zelf gezegd. En zoek artikelen 1 en 11 van onze grondrechten maar eens op.quote:Op zondag 19 september 2021 23:54 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Welk grondrecht word je dan afgepakt?
En nogmaals, waarom niet testen?
Lichamelijke integriteit.quote:Op zondag 19 september 2021 23:54 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Welk grondrecht word je dan afgepakt?
En nogmaals, waarom niet testen?
Keuzes hebben consequenties.quote:Op maandag 20 september 2021 00:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lichamelijke integriteit.
Ja testen is een alternatief, maar niet echt handig en buiten proportioneel om spontaan effe wat te gaan drinken met je ex vrienden.
Ja is altijd zo. Als ik je ga beroven heb jij de keuze om je geld te geven aan mij. Of niet, maar dan ben je dood.quote:Op maandag 20 september 2021 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keuzes hebben consequenties.
Dat is niet waar:quote:Op zondag 19 september 2021 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Antivax kinderen zijn al jaaaaaren niet welkom op de kinderopvang. Als je op vakantie wil naar exotische landen moet je ook al jarenlang een prikje halen. Wat een onrecht zeg
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"quote:Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Testen heeft geen zin zonder klachten, heeft onze overheid zelf gezegd. En zoek artikelen 1 en 11 van onze grondrechten maar eens op.
Maar het is wel een alternatief dus. Niet zoals een Jood die Jood was en geen alternatief had.quote:Op maandag 20 september 2021 00:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja testen is een alternatief, maar niet echt handig en buiten proportioneel om spontaan effe wat te gaan drinken met je ex vrienden.
Lees Artikel 11 dan eens goed door en niet alleen het deel wat je wel bevalt.quote:Op maandag 20 september 2021 00:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je weet zelf dat wat er nu gebeurt 2 jaar geleden onbespreekbaar was.quote:Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"
Onzin. Waarom de gratis aan te vragen zelftesten dan?quote:Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Testen heeft geen zin zonder klachten, heeft onze overheid zelf gezegd. En zoek artikelen 1 en 11 van onze grondrechten maar eens op.
Prima tijgertje, wat jij wiltquote:Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst is de regel, dit is BNW niet.
Er is geen uitsluiting in Nederland, testen staat geljjk aan vaccinatie dus kap maar met dat gelieg.
Dus inderdaad geen enkele overeenkomst met het nazi regine in de jaren 30, hoe hard en kinderachtig je ook schreeuwt.
https://www.dw.com/en/cov(...)violators/a-56344226quote:Op zondag 19 september 2021 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is voor onbepaalde tijd beste starhopper
Ja joh en als je dat niet doet mag je gewoon naar de bios. Wat snappen mensen er nu niet aan ?quote:Op maandag 20 september 2021 00:05 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Maar het is wel een alternatief dus. Niet zoals een Jood die Jood was en geen alternatief had.
En lichamelijke integriteit. Die wordt wel vaker geschonden. Wil ik verpleegkundige worden dan zal ik me ook in moeten laten enten tegen hepatitis B.
Nope. Maar verwende kindjes van nu wensen geen consequenties. Want dat is "oneerlijk" of erger. Keuzes hebben consequenties, wen er maar aan.quote:Op maandag 20 september 2021 00:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je weet zelf dat wat er nu gebeurt 2 jaar geleden onbespreekbaar was.
quote:Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja joh en als je dat niet doet mag je gewoon naar de bios. Wat snappen mensen er nu niet aan ?
En dan van mij zeggen dat ik rare vergelijkingen maakt ?
Joden hadden ook een keus, ster opdoen of niet. Vertrekken of niet.
Als iemand die niet gevaccineerd is zich laat testen of aan kan tonen antistoffen te hebben dan mag diegene gewoon naar de bios.quote:Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja joh en als je dat niet doet mag je gewoon naar de bios. Wat snappen mensen er nu niet aan ?
En dan van mij zeggen dat ik rare vergelijkingen maakt ?
Je weet dat de Jonge steeds heeft gezegd dat er geen verplichte vaccinatie komt. NOOIT. Laat maar. Dat is er al, indirect, jij hebt er misschien geen last van.quote:Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"
In australie was het voor onbepaalde tijd , misschien had ik dat erbij moeten zetten . Ook al zou het slechts om 14 dagen gaan bij onze zuiderburen , wie zegt dat het naar verloop van tijd niet verlengt word ?quote:Op maandag 20 september 2021 00:06 schreef Tanatos het volgende:
[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)violators/a-56344226
By this time, as Schulz himself pointed out, there may only be a couple of days left of the maximum mandatory quarantine period of 14 days (with a possible extension based on a positive test result). No one will be required to stay there longer than their normal quarantine period.
Dat klopt, maar ik vind het bizar dat aangetoonde antistoffen via een serologische test niet vooralsnog gelijk wordt gesteld aan vaccinatie.quote:Op zondag 19 september 2021 23:42 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Precies dit. Als je niet wil vaccineren dan doe je dat lekker niet. Je kan je ook laten testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |