abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201434727
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:52 schreef macca728 het volgende:
afpakken grondrechten

Inhuren influencers om maar vooral te zagen dat je je moet laten vaccineren want we moeten het samen doen (maar als je het niet doet, vette pech voor jou)
Welk grondrecht word je dan afgepakt?

En nogmaals, waarom niet testen?
  zondag 19 september 2021 @ 23:55:12 #127
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201434730
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je weet zelf hoe je een zoekmachine moet gebruiken of niet. als je de bron niet aanstaat ?
Jij beweert iets en dan moeten anderen daar legitieme bronnen bij zoeken? Bijzonder.
pi_201434747
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het zegt vooral dat ik historisch besef heb. Ik ben dan ook allereerst begaan met de historische feiten. Vakgebied e.d.

Verder heb ik ook niets over vaccinaties gezegd, dus ik neem aan dat het achterhoedegevecht thans is begonnen.

Moet verder toch wel tot wat cognitieve dissonantie geleid hebben, Ali, dat uitgerekend jij nu de Holocaust moet inzetten om je complotmeuk te onderbouwen.
Dat is met meest ironische van het verhaal, dat je compleet geen historische besef hebt

Dat je weet wat er is Buchenwalt, Treblinka en de rest van de dentiekampen gebeurt geloof ik meteen maar het traject wat daar vooraf is gegaan lijk je compleet vergeten te zijn

En het is veel te makkelijk om telkens weer de christenen de schuld te geven

Probeer het nog een keer .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201434753
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 23:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Jij beweert iets en dan moeten anderen daar legitieme bronnen bij zoeken? Bijzonder.
Geef bronnen waar de overheidsinstanties zelf aan het woord zijn is het niet goed genoeg . Moeten ze verder zelf weten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201434757
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je weet zelf hoe je een zoekmachine moet gebruiken of niet. als je de bron niet aanstaat ?

Net zoals de boosters en vaccinatiepaspoorten , apps iets meer dan een jaar terug pure bnw onzin waren . Verder waren er geen massamoorden in de jaren 30.

Slechts uitsluiting, discriminatie, verboden om bepaalde bannen te uitoefenen , je laten kenmerken zodat de overheid je kan identificeren , een avondklok, detentiekampen. steeds groter wordende overheid om het grote kwaad om te pakken

Buiten dat , GEEN ENKELE OVEREENKOMST MET DE JAREN 30
Wie beweert bewijst is de regel, dit is BNW niet.

Er is geen uitsluiting in Nederland, testen staat geljjk aan vaccinatie dus kap maar met dat gelieg.

Dus inderdaad geen enkele overeenkomst met het nazi regine in de jaren 30, hoe hard en kinderachtig je ook schreeuwt.
  maandag 20 september 2021 @ 00:00:19 #131
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201434758
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Testen heeft geen zin zonder klachten, heeft onze overheid zelf gezegd. En zoek artikelen 1 en 11 van onze grondrechten maar eens op.
pi_201434768
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:54 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Lichamelijke integriteit.

Ja testen is een alternatief, maar niet echt handig en buiten proportioneel om spontaan effe wat te gaan drinken met je ex vrienden.
  maandag 20 september 2021 @ 00:03:00 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201434771
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja testen is een alternatief, maar niet echt handig en buiten proportioneel om spontaan effe wat te gaan drinken met je ex vrienden.
Keuzes hebben consequenties.

Waarom schijnt iedereen tegenwoordig te denken dat dat niet zo is/hoort te zijn? :? :? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201434777
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Keuzes hebben consequenties.
Ja is altijd zo. Als ik je ga beroven heb jij de keuze om je geld te geven aan mij. Of niet, maar dan ben je dood.
Eigen keuze.
pi_201434779
quote:
16s.gif Op zondag 19 september 2021 23:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Antivax kinderen zijn al jaaaaaren niet welkom op de kinderopvang. Als je op vakantie wil naar exotische landen moet je ook al jarenlang een prikje halen. Wat een onrecht zeg :')
Dat is niet waar:

https://www.rijksoverheid(...)de-kinderen-weigeren

Op 18 februari 2020 is het voorstel aangenomen door de Tweede Kamer. De Eerste Kamer moet nog akkoord gaan.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201434780
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Testen heeft geen zin zonder klachten, heeft onze overheid zelf gezegd. En zoek artikelen 1 en 11 van onze grondrechten maar eens op.
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"
pi_201434783
quote:

[..]

Maar het is wel een alternatief dus. Niet zoals een Jood die Jood was en geen alternatief had.

En lichamelijke integriteit. Die wordt wel vaker geschonden. Wil ik verpleegkundige worden dan zal ik me ook in moeten laten enten tegen hepatitis B.
pi_201434786
quote:

[..]

Lees Artikel 11 dan eens goed door en niet alleen het deel wat je wel bevalt.
pi_201434788
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"
Je weet zelf dat wat er nu gebeurt 2 jaar geleden onbespreekbaar was.
  maandag 20 september 2021 @ 00:06:11 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201434790
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Onzin. Waarom de gratis aan te vragen zelftesten dan?
pi_201434791
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wie beweert bewijst is de regel, dit is BNW niet.

Er is geen uitsluiting in Nederland, testen staat geljjk aan vaccinatie dus kap maar met dat gelieg.

Dus inderdaad geen enkele overeenkomst met het nazi regine in de jaren 30, hoe hard en kinderachtig je ook schreeuwt.
Prima tijgertje, wat jij wilt
pi_201434794
quote:
14s.gif Op zondag 19 september 2021 23:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is voor onbepaalde tijd beste starhopper
https://www.dw.com/en/cov(...)violators/a-56344226

By this time, as Schulz himself pointed out, there may only be a couple of days left of the maximum mandatory quarantine period of 14 days (with a possible extension based on a positive test result). No one will be required to stay there longer than their normal quarantine period.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201434795
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:05 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Maar het is wel een alternatief dus. Niet zoals een Jood die Jood was en geen alternatief had.

En lichamelijke integriteit. Die wordt wel vaker geschonden. Wil ik verpleegkundige worden dan zal ik me ook in moeten laten enten tegen hepatitis B.
Ja joh en als je dat niet doet mag je gewoon naar de bios. Wat snappen mensen er nu niet aan ?

En dan van mij zeggen dat ik rare vergelijkingen maakt ?

Joden hadden ook een keus, ster opdoen of niet. Vertrekken of niet.
  maandag 20 september 2021 @ 00:08:26 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201434801
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:06 schreef macca728 het volgende:

[..]
Je weet zelf dat wat er nu gebeurt 2 jaar geleden onbespreekbaar was.
Nope. Maar verwende kindjes van nu wensen geen consequenties. Want dat is "oneerlijk" of erger. Keuzes hebben consequenties, wen er maar aan.

Vrijheid van meningsuiting (ook zo'n stokpaardje van idioten) is ook niet onbegrensd, noch is er een vrijbrief die mening overal te mogen uiten.
  maandag 20 september 2021 @ 00:08:55 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201434805
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ja joh en als je dat niet doet mag je gewoon naar de bios. Wat snappen mensen er nu niet aan ?

Joden hadden ook een keus, ster opdoen of niet. Vertrekken of niet.
|:(
pi_201434810
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als iemand die niet gevaccineerd is zich laat testen of aan kan tonen antistoffen te hebben dan mag diegene gewoon naar de bios.

Misschien moet je eens een keer met een nabestaande van de holocaust gaan praten (dat meen ik serieus), ik ben benieuwd of je de vergelijking dan nog steeds zou maken
  maandag 20 september 2021 @ 00:10:07 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201434811
Sneue verwende kindertjes (i.i.g. geestelijk) die geen drol van gronrechten snappen.
  maandag 20 september 2021 @ 00:10:14 #148
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201434812
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je weet dat de Jonge steeds heeft gezegd dat er geen verplichte vaccinatie komt. NOOIT. Laat maar. Dat is er al, indirect, jij hebt er misschien geen last van.
pi_201434814
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 00:06 schreef Tanatos het volgende:

[..]
https://www.dw.com/en/cov(...)violators/a-56344226

By this time, as Schulz himself pointed out, there may only be a couple of days left of the maximum mandatory quarantine period of 14 days (with a possible extension based on a positive test result). No one will be required to stay there longer than their normal quarantine period.
In australie was het voor onbepaalde tijd , misschien had ik dat erbij moeten zetten . Ook al zou het slechts om 14 dagen gaan bij onze zuiderburen , wie zegt dat het naar verloop van tijd niet verlengt word ?
pi_201434815
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:42 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Precies dit. Als je niet wil vaccineren dan doe je dat lekker niet. Je kan je ook laten testen.
Dat klopt, maar ik vind het bizar dat aangetoonde antistoffen via een serologische test niet vooralsnog gelijk wordt gesteld aan vaccinatie.
We weten gewoon nog niet hoelang immuniteit aanhoudt, niet na natuurlijk herstel, en niet na vaccinatie.
En het is heel zeldzaam is dat mensen voor een 2e keer COVID19 krijgen.
Maar goed dat is een andere discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')