Hoe krijg je het je toetsenbord uit…quote:Op maandag 20 september 2021 00:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Joden hadden ook een keus, ster opdoen of niet. Vertrekken of niet.
Jij ook niet. Dan laat je je testenquote:Op maandag 20 september 2021 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je weet dat de Jonge steeds heeft gezegd dat er geen verplichte vaccinatie komt. NOOIT. Laat maar. Dat is er al, indirect, jij hebt er misschien geen last van.
Ja ik meen het ook niet serieus, maar ik blijf het hier niet herhalen.quote:Op maandag 20 september 2021 00:10 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het je toetsenbord uit…
Stel je aan zeg.. Bahquote:Op maandag 20 september 2021 00:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ik meen het ook niet serieus, maar ik blijf het hier niet herhalen.
Ja ongevaccineerden hebben ook geen keuze vrijheid, inenten of ontslagen worden, voor veel mensen een realiteit in het voormalige vrije westen.quote:
Je snapt echt niet wat voor grove dingen je zegt. Ik ben er een beetje perplex door, de Belgen zouden zeggen koekeroend.quote:Op maandag 20 september 2021 00:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ik meen het ook niet serieus, maar ik blijf het hier niet herhalen.
Ik ben benieuwd welke influencer de overheid voor mij gaat inhuren.quote:Op zondag 19 september 2021 23:52 schreef macca728 het volgende:
afpakken grondrechten
Inhuren influencers om maar vooral te zagen dat je je moet laten vaccineren want we moeten het samen doen (maar als je het niet doet, vette pech voor jou)
Ja lachen, wie had er ook al weer spijt van het angst aanjagen bij mensen ?quote:Op maandag 20 september 2021 00:15 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke influencer de overheid voor mij gaat inhuren.
Ik denk Doutzen Kroes of Famke Louise.quote:Op maandag 20 september 2021 00:15 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke influencer de overheid voor mij gaat inhuren.
quote:Op maandag 20 september 2021 00:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ongevaccineerden hebben ook geen keuze vrijheid, inenten of ontslagen worden, voor veel mensen een realiteit in het voormalige vrije westen.
Doutzen is dus ookquote:Op maandag 20 september 2021 00:17 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk Doutzen Kroes of Famke Louise.
Ook al is rapper Sjors misschien een betere keuze.
Man man man, ok Frankrijk en USA zijn niet in het vrije westenquote:
Lees dan maar eens heel goed de uitspraak van een rechter in juli 2021quote:Op maandag 20 september 2021 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees dan eens heel goed wat de grondwet precies zegt want ik denk dat je sommige dingen niet goed begrijpt. Het begrip "in gelijke gevallen" bijvoorbeeld en "behoudens bij of krachtens de wet te stellen"
Hepatitis-inenting als medewerker in de zorg?quote:Op maandag 20 september 2021 00:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lees dan maar eens heel goed de uitspraak van een rechter in juli 2021
mbt https://www.das.nl/ondern(...)neren-tegen-covid-19
Vaccineren raakt immers het grondrecht van burgers op onaantastbaarheid van het menselijk lichaam en het recht op eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer.
Oosterburen, ik ga niet mee in dergelijke aannames.quote:Op maandag 20 september 2021 00:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In australie was het voor onbepaalde tijd , misschien had ik dat erbij moeten zetten . Ook al zou het slechts om 14 dagen gaan bij onze zuiderburen , wie zegt dat het naar verloop van tijd niet verlengt word ?
Ja en als je dat niet doet ? Verboden om naar de bios te gaan of naar de horeca ?quote:Op maandag 20 september 2021 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gele koort vaccinatie als je op vakantie wil naar bepaalde landen. Klein voorbeeldje
Er staat duidelijk Eerste uitspraak over ontslag vanwege weigeren vaccineren tegen Covid-19 dus wat je over hepatitus lult....quote:Op maandag 20 september 2021 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hepatitis-inenting als medewerker in de zorg?
Neuh, verboden dat hele land binnen te komen he?quote:Op maandag 20 september 2021 00:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja en als je dat niet doet ? Verboden om naar de bios te gaan of naar de horeca ?
Nederland ? Nee hoor, je mag gewoon alles blijven doen i.t.t. geen inenting corona.quote:Op maandag 20 september 2021 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, verboden dat hele land binnen te komen he?
Heb je een gele koorts vaccinatie nodig om NL binnen te komen ja?quote:Op maandag 20 september 2021 00:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nederland ? Nee hoor, je mag gewoon alles blijven doen i.t.t. geen inenting corona.
Ik hoef geen bewijs te laten zien bij de horeca as far as I know of is dat een niewe maatregel ?quote:Op maandag 20 september 2021 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je een gele koorts vaccinatie nodig om NL binnen te komen ja?
Owh nee.
quote:
Heb je een gele koorts vaccinatie nodig om NL binnen te konen? Owh nee.quote:Op maandag 20 september 2021 00:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoef geen bewijs te laten zien bij de horeca as far as I know of is dat een niewe maatregel ?
Ja dat is uitgebreid in het nieuws geweest, maar gewoon ontkennen joh.quote:Op maandag 20 september 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Jij bent echt niet goed in je hoofd
Ik weet uit de praktijk (dus zoals het echt is) dat het wel zo is. Werkgevers ontslaan mensen gewoon die niet meedoen met deze gekte.
Welke gekte?quote:Op maandag 20 september 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
Ik weet uit de praktijk (dus zoals het echt is) dat het wel zo is. Werkgevers ontslaan mensen gewoon die niet meedoen met deze gekte.
Nogmaals, ik heb geen gele koorts accinatie bewijs nodig om gebruik te maken van de horeca of lekker rond te reizen in bv Europaquote:Op maandag 20 september 2021 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je een gele koorts vaccinatie nodig om NL binnen te konen? Owh nee.
Jawel. Voor de landen waar die vaccinatie verplicht is om er überhaupt binnen te komen.quote:Op maandag 20 september 2021 00:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb geen gele koorts accinatie bewijs nodig om gebruik te maken van de horeca of lekker rond te reizen .
quote:Op maandag 20 september 2021 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gele koort vaccinatie als je op vakantie wil naar bepaalde landen. Klein voorbeeldje
Dat keuzes consequenties hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 00:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb geen gele koorts accinatie bewijs nodig om gebruik te maken van de horeca of lekker rond te reizen in bv Europa
Wat is je punt ?
Ja mooi voor je joh. Dan kom je er niet binnen maar ik blijf welkom in de horeca en alles.quote:Op maandag 20 september 2021 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Voor de landen waar die vaccinatie verplicht is om er überhaupt binnen te komen.
Geen idee.quote:Op maandag 20 september 2021 00:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja lachen, wie had er ook al weer spijt van het angst aanjagen bij mensen ?
Het ging erom dat die mensen Joods waren, dat is niet hetzelfde als zelf de keuze maken niet gevaccineerd te worden.quote:
MSM nog welquote:Op maandag 20 september 2021 00:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat is uitgebreid in het nieuws geweest, maar gewoon ontkennen joh.
Niet in die landen.quote:Op maandag 20 september 2021 00:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja mooi voor je joh. Dan kom je er niet binnen maar ik blijf welkom in de horeca en alles.
Bron?quote:Op maandag 20 september 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:
quote:
Doutzen Kroes heb ik wel van gehoord, en ongetwijfeld wel eens gezien, maar of ik haar zou herkennen betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 20 september 2021 00:17 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk Doutzen Kroes of Famke Louise.
Ook al is rapper Sjors misschien een betere keuze.
Ah, ik dacht dat Europa danwel Nederland werd bedoeld.quote:Op maandag 20 september 2021 00:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
NOS teletekst
nieuws
NEE NIETS TE ZIEN< GEBEURT NIET
https://www.ad.nl/werk/je(...)ijheden-af~a423ac99/
Frankrijk heb ik al eerder genoemd hierboven, daar zijn honderden zorgmedewerkers geschorst.quote:Op maandag 20 september 2021 00:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Europa danwel Nederland werd bedoeld.
Terecht. In Griekenland ookquote:Op maandag 20 september 2021 00:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Frankrijk heb ik al eerder genoemd hierboven, daar zijn honderden zorgmedewerkers geschorst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |