Niet goed gegokt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
note gekregen om deze post, ik gok van 1 van de mods hier?
De reden dat ik solo mentionde is dat hij in de haven werkt met containers en lossen en shit, die gast weet er een hoop van. das toch niet note waardig dan?
Done.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:26 schreef Slumlord. het volgende:
WGR / [AANGIFTE INKOMSTENBELASTING 2021] Vragen- en informatietopic
WGR / [AANGIFTE INKOMSTENBELASTING 2020] Vragen- en informatietopic
Iemand even koppelen?
Serieus?quote:Op zondag 13 maart 2022 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
Dit gedoe heeft nu lang genoeg gelopen. Klaar nu. Iemand die het nu nog niet snapt moet maar met een daadwerkelijke adviseur praten maar dit het laatste woord willen hebben is klaar nu.
Ja. Het is uitgelegd, nog een keer uitgelegd, nog 400x uitgelegd en daarna nog eens 600x uitgelegd. Op een gegeven moment is het klaar. Dat is dus nu.quote:
En er klopt geen reet van en jij snapt er niks van en kiest partij voor degene die met krachttermen als tifus en verdomme begint te reageren.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Het is uitgelegd, nog een keer uitgelegd, nog 400x uitgelegd en daarna nog eens 600x uitgelegd. Op een gegeven moment is het klaar. Dat is dus nu.
Prima. Lekker op post it's gaan schrijven en je muur ermee behangen maar nog steeds is die discussie in dat topic na tig x uitleggen (in dit en vorige topics) klaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
En er klopt geen reet van en jij snapt er niks van en kiest partij voor degene die met krachttermen als tifus en verdomme begint te reageren.
Puike comment Coolguy. Echt een goede mod ben jij.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat aflossingsvrije deel, het gaat om het annuïtaire deel voor starters.
Wat is dit toch voor gezeik godverdomme?! Hou toch op met je gejank over dat aflossingsvrije deel, dat is het probleem niet voor starters van na 2013.
De tering zeg.
Ik hou nou ook gewoon op met op je eeuwige getroll te reageren, ga maar met een hypotheekadviseur praten als het hier nog niet Jip en Janneke genoeg voor je is uitgelegd.
Prima. @Rene @noodgangquote:Op zondag 13 maart 2022 19:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Puike comment Coolguy. Echt een goede mod ben jij.
Je zuigt gewoon zelf keihard mee.
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima. @:rene @:noodgang
Laat hier vooral jullie licht over schijnen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
- normaal doen en als je dat niet kunt weg blijven uit dit topic -
Ik citeer je even:quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]![]()
Waarom zit jij ook weer zo enorm te zuigen?
13 maart was de vorige keer, 4 dagen later weer.
Het is nergens voor nodig om zo te sneren.
Spreekt boekdelen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doe nou niet zo fucking debiel.
Je hele post is algeheel idioot, als jij nou gewoon ffkes lekker helemaal niks zegt als je alleen wat te zuigen hebt, dan is iedereen gelukkig.
Ik irriteer me inderdaad mateloos aan dat gezuig.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Ik citeer je even:
[..]
Spreekt boekdelen toch?
Ik heb net een fok abbo voor hem afgesloten. Het probleem lost zichzelf zo op.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:19 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Ik citeer je even:
[..]
Spreekt boekdelen toch?
Geeft je nog geen vrijbrief om met dit soort termen te gaan strooien. Dát is waarom je post is weggeëdit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik irriteer me inderdaad mateloos aan dat gezuig.
Wat loop je dan te janken hier?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:20 schreef ludovico het volgende:
Snap heel goed dat dat moderatie rechtvaardigt. Geen issues mee.
De post mag weg ge-edit worden, keb wat tegen de boodschap.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:21 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Geeft je nog geen vrijbrief om met dit soort termen te gaan strooien. Dát is waarom je post is weggeëdit.
Heeft dus niks met zuigen te maken.
[..]
Wat loop je dan te janken hier?
Ik zie geen een sneer in zijn boodschap dat je normaal moet doen en als je dat niet kan, je weg kan blijven?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
De post mag weg ge-edit worden, keb wat tegen de boodschap.
Coolguy zat een paar dagen terug ook al subtieletjes te sneren bij zijn edits.
Ik heb het idee dat die een stempeltje op mijn voorhoofd heeft zitten plakken ik vind de reactie vooringenomen en niet objectief.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:23 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Ik zie geen een sneer in zijn boodschap dat je normaal moet doen en als je dat niet kan, je weg kan blijven?
Maar dat staat nog int topic.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind je hier echt debiel partij kiezen. Als iemand bullshit verspreidt moet ik daar ook gewoon op kunnen reageren. Er is echt geen reden waarom Leandra daar zo moet gaan zitten ritten met Godverdomme etc en dat jij dan naar mij gaat zitten sneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |