Hoi, leuk dat je me gemist hebtquote:Op zondag 19 september 2021 16:59 schreef fetX het volgende:
Hoe is het trouwens met @:pistolero ? Misschien dat we nog even kunnen janken over een nederlaag van een jeugdelftal.
Geniet ervan makkerquote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je me gemist hebt
Geniaal potje wel.
Ondanks wanbeleid toch dik van PSV winnenquote:Op zondag 19 september 2021 17:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je me gemist hebt
Geniaal potje wel.
Veel beter zelfs. Trauner voor Spajic, Aursnes voor Fer en Pedersen voor Nieuwkoop scheelt een hele hoop. Tel erbij op dat spelers als Bijlow, Malacia en Sinisterra zich vol ontwikkelen en dat er een trainer staat die ze veel beter laat renderen. Ook rotzooi als Teixeira en Diemers krijgt nu de kans niet meer gelukkig. Ik vind dit onze beste basiself sinds het kampioensjaar in ieder geval, dat lijkt mij niet voorbarig om te zeggen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:55 schreef fetX het volgende: [..] De selectie die er nu staat vind ik over de eerste 11-14 spelers sterker dan vorig seizoen. We moeten alleen wel hopen dat je tot de winterstop geen langdurige blessures krijgt, met name achterin. Trauner, Aursnes, Pedersen, Til zijn echt uitstekende versterkingen. En Alireza gaat ook echt nog wel beter renderen. Knap inderdaad van Arnesen.
Gelukkig speelt iedereen een midweekse wedstrijd komende week, dus we hoeven niet bang te zijn voor overmatige vermoeidheid tegen NEC.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel beter zelfs. Trauner voor Spajic, Aursnes voor Fer en Pedersen voor Nieuwkoop scheelt een hele hoop. Tel erbij op dat spelers als Bijlow, Malacia en Sinisterra zich vol ontwikkelen en dat er een trainer staat die ze veel beter laat renderen. Ook rotzooi als Teixeira en Diemers krijgt nu de kans niet meer gelukkig. Ik vind dit onze beste basiself sinds het kampioensjaar in ieder geval, dat lijkt mij niet voorbarig om te zeggen.
Alleen in de breedte is het wel tja, en wat PSV vandaag overkwam is eigenlijk ook wel een les. De eerste 70 minuten was het vrij gelijkwaardig maar liep PSV zich stuk op onze defensie, de laatste twintig minuten kan PSV het niet meer belopen en lopen wij zelf uit. Zo’n ruime zege was natuurlijk niet gelukt als PSV niet zo’n intense wedstrijd afgelopen donderdag had gespeeld.
quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 16:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of juist wel, dan wint Feyenoord tenminste!
De voorlaatste keer dat ik niet gekeken heb was wel Feyenoord - VVV 6-0. Dus als jullie het betalen en m'n baas kunnen overtuigen dat ik 34 extra vakantiedagen nodig heb vind ik het best.quote:
Kun je de wedstrijden tegen Ajax dan in ieder geval overslaan?quote:Op zondag 19 september 2021 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De voorlaatste keer dat ik niet gekeken heb was wel Feyenoord - VVV 6-0. Dus als jullie het betalen en m'n baas kunnen overtuigen dat ik 34 extra vakantiedagen nodig heb vind ik het best.
Paar vrienden van me die voor PSV zijn deden nog zuur in de groepsapp over dit momentquote:
Je kan hem best een keer rust geven woensdag, maar mooi dat het meevaltquote:Op zondag 19 september 2021 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[ instagram ]
Lijkt wel mee te vallen met Pedersen als ik dit zo lees.
Makkelijk derde. Misschien wel tweede. En misschien wel lang meedoen om de titel.quote:Op zondag 19 september 2021 17:42 schreef hhh38 het volgende:
Van AZ, Vitesse en Utrecht hebben we weinig te vrezen dit seizoen zo te zien.
Dat laatste en een na laatste niet lijkt me, maar ik zie voorlopig nog niet veel concurrentie voor de 3e plek.quote:Op zondag 19 september 2021 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Makkelijk derde. Misschien wel tweede. En misschien wel lang meedoen om de titel.
Ook niet gaan overdrijven hoorquote:Op zondag 19 september 2021 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Makkelijk derde. Misschien wel tweede. En misschien wel lang meedoen om de titel.
quote:Op zondag 19 september 2021 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste en een na laatste niet lijkt me, maar ik zie voorlopig nog niet veel concurrentie voor de 3e plek.
Oke sorryquote:
Kampioen zal Feyenoord niet worden, maar tweede waarom niet? PSV heeft met Madueke, Gakpo en Gotze een paar aanvallende kanonnen. Maar hun verdediging en keeper is minder. En hun middenveld met Propper en Van Ginkel is vooral gebaseerd op hun naam uit het verleden.quote:Op zondag 19 september 2021 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste en een na laatste niet lijkt me, maar ik zie voorlopig nog niet veel concurrentie voor de 3e plek.
Ik vind onze verdediging misschien net iets sterker, maar op het middenveld en in de aanval lopen bij PSV wel betere spelers rond. Al is ons elftal gewoon heel behoorlijk. Na Ajax en PSV wel echt de beste selectie dit jaar. En zo hoort het ook al moeten we PSV op termijn wel voorbij kunnen. Toekomstmuziek.quote:Op zondag 19 september 2021 17:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kampioen zal Feyenoord niet worden, maar tweede waarom niet? PSV heeft met Madueke, Gakpo en Gotze een paar aanvallende kanonnen. Maar hun verdediging en keeper is minder. En hun middenveld met Propper en Van Ginkel is vooral gebaseerd op hun naam uit het verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |